Καλησπέρα,
Χρήστο το θηρίο ήρθε αλλά θα ανεβάσω υλικό όταν με το καλό φτάσουμε στον απαιτούμενο βαθμό ωρίμανσης του "έργου".

Το μοντέλο είναι ότι καλύτερο έχουμε παραλάβει κατασκευαστικά και μάλλον σχεδιαστικά. Αναλογίες F3A (canopy μπροστά) με Extreme Aerobatics δυνατότητες.
Στα δικά μας εδώ, την περασμένη εβδομάδα γρήγορα βολτούλα στο Μελισσοχώρι (ΟΑΜΕΛ) όπου συναντήθηκα με πολύ καλούς φίλους και όχι μόνο αυτό, με διάθεση να ακούσουν και να ανταλλάξουν απόψεις. Σε αυτό το πλαίσιο βρέθηκα στην ευτυχή θέση να κάνω τη 2η παρθενική του Extreme Flight Extra 260 104" του φίλου Τάσου (είχε μια πολύ γρήγορη πτήση πριν το πιάσω εγώ προσγείωση/απογείωση). Το checklist μιας δοκιμαστικής πτήσης περιλαμβάνει τα εξής: 1. Tracking 2. CG 3. Knife Edge Tests (Mixing Fine Tuning) 4. Throw & EXPO tuning. Ειδικά σε πολύ δοκμασμένες πλατφόρμες όπως της EF ακολουθούμε την "πεπατημένη" έχοντας συμβουλευτεί τη σχεδιαστικη ομάδα της EF αλλά τα ευρύματα των δοκιμών που έχουμε κάνει σε αρκετά ως πολλά μοντέλα της συγκεκριμένης εταιρείας. Αν δεν την ακολουθήσεις (την πεπατημένη), μάλλον θα παιδευτείς και το αποτέλεσμα από πλευράς επιδόσεων θα είναι μάλλον φτωχό...
Εξαιρετική μέρα λοιπόν, με εξαίρετους φίλους και αερομοντελιστές. Επειδή έχουμε αρκετή όρεξη αποφασίσαμε να κάνουμε ένα fly in στον OAMEΛ με αερομοντελιστές που διαθέτουν σχετικά αεροπλάνα, έχουν διάθεση και πάνω από όλα έχουν τη νοοτροπία που θα αναμέναμε σε μια τέτοιοα συνάντηση δηλαδή της σύμπνοιας και της αλληλεγγύης στο να μάθουν όλοι από όλους, να ακούσουν αλλά και να ακουστούν.

Σχετικά με το EF Laser 104" η παρθενική θα γίνει φυσικά στον ΟΑΜΕΛ όπως είχε γίνει και του 91", έχουμε υπογράψει και σχετικό μνημόνιο με τους Ηλία και Πάνο.

Φωτογραφίες με φόντο τον χιονισμένο Όλυμπο.