Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
296.343 μηνύματα σε 12.090 θέματα από 6.190 Μέλη / Τελευταίο μέλος: prionia
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 5 Δεκ 2021, 13:06:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 5 Δεκ 2021, 13:06:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 11:45]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:45]

    από sakis art
    [Χθες στις 18:31]

    [Χθες στις 12:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 12:14]

    [Πέμπτη, 2 Δεκ 2021, 19:04:09]

    [Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 23:12:38]

    [Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 19:35:53]

    [Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 19:02:57]

    [Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 17:25:52]

    [Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 11:06:48]

    [Τρίτη, 30 Νοέ 2021, 20:22:23]

    από santos
    [Τρίτη, 30 Νοέ 2021, 10:45:08]

    [Τρίτη, 30 Νοέ 2021, 09:09:31]

    από Anton53
    [Κυριακή, 28 Νοέ 2021, 22:23:50]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6190
    Τελευταίο: prionia
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 296343
    Σύνολο θεμάτων: 12090
    Online σήμερα: 40
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 33
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή μοντέλου από κιτ - Libelle A380  (Αναγνώστηκε 26015 φορές)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.079


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « στις: Σάββατο, 10 Νοέ 2007, 22:06:47 »


    τώρα που μπήκε ο χειμώνας για τα καλά και οι πτήσεις είναι περιορισμένες λόγω καιρού, είναι η κατάλληλη εποχή για την κατασκευή αλλά και την επιδιόρθωση μοντέλων

    όμορφο θα ήταν αν έμπαιναν και μερικά σχέδια και βίντεο για κίτ για να καταπιαστούμε τις κρύες μέρες που ακολουθούν. Thumbs up



    Τι θα λέγατε να φτιάξουμε βήμα-βήμα ένα ηλεκτρικό ανεμόπτερο από κιτ;
    Το Libelle A380 http://www.aufwind-magazin.de/redaktion/Libelle_507/index.html


    * the_kit.JPG (82.82 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1521 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 15 Νοέ 2008, 11:21:25 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.761


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 10 Νοέ 2007, 22:11:05 »

    Μπράβο evan,

    προχώρα.

    Που το βρήκες αυτό το κιτ;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.079


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 10 Νοέ 2007, 23:12:41 »

    Μπράβο evan,

    προχώρα.

    Που το βρήκες αυτό το κιτ;

    Αγαπητέ θείε, αν θυμάσαι, το κιτ το έφερες εσύ, από τον Hoellein, και το έδωσες στον ανηψιό να το φτιάξει τις κρύες νύχτες του χειμώνα.   beer

    Παρακαλώ όλους τους φίλους, αν υπάρχουν απορίες ή παραλήψεις, να συμμετέχουν για να έχουμε πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση.
     
    Πάμε λοιπόν!

    Αρχικά οργανώνουμε το χώρο εργασίας. Για πάγκο, χρησιμοποιούμε πλακάζ πάχους 20 mm, διαστάσεων 200cm x 40cm, ενισχυμένο με δύο γωνιές Dexion.
    Το κιτ περιέχει σχέδιο του μοντέλου σε φυσικό μέγεθος. Για να μη καταστρέψω το πρωτότυπο προσπάθησα να βγάλω φωτοτυπία.
    Στην πρώτη προσπάθεια το πέρασαν σε σκάνερ και μετά το τύπωσαν με πλότερ. Το αποτέλεσμα ήταν 1% μικρότερο μοντέλο σε όλες τις διαστάσεις.  Θυμός Το πήγα πίσω και μου ζήτησαν συγγνώμη.
    Στη δεύτερη προσπάθεια το πέρασαν σε μεγάλο φωτοαντιγραφικό μηχάνημα. Μου δήλωσαν εξαρχής ότι θα έχουμε μια μικρή απόκλιση στη μεγάλη διάσταση που δεν θα είναι μεγαλύτερη από 3mm/m. Το αποτέλεσμα ήταν 10mm/m. Sad
    Αποφάσισα να προχωρήσω με αυτό. Επειδή τα κομμάτια είναι κομμένα στις σωστές διαστάσεις, το σχέδιο δεν είναι  απαραίτητο. Για την τοποθέτηση των πλευριδίων (ribs) στις σωστές αποστάσεις και σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, θα μετράμε από το πρωτότυπο σχέδιο και θα φτιάξουμε οδηγούς.
    Θα ξεκινήσουμε από την κατασκευή της ατράκτου. Κόβουμε το μέρος του σχεδίου που εικονίζει την άτρακτο, το τοποθετούμε στον πάγκο και το καλύπτουμε με νάυλον. Χρησιμοποίησα νάυλον σακούλα για χαλιά. Τα στερεώνουμε με κοινές καρφίτσες ή T- pins.


    * bench.JPG (112.37 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1451 φορές.)

    * fuselage.JPG (71.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1455 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 08:40:30 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.079


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 10 Νοέ 2007, 23:26:19 »

    Τοποθετούμε σε εμφανές σημείο τις οδηγίες κατασκευής και το σχέδιο όπου εικονίζονται τα τεμάχια και τα εξαρτήματα.
    Επιλέγουμε τα τεμάχια της ατράκτου.


    * instructions.JPG (82.2 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1453 φορές.)

    * fus1.JPG (65.32 KB, 645x483 - εμφανίστηκε 1431 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 06:08:48 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.079


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 10 Νοέ 2007, 23:52:55 »

    Στερεώνουμε τις πλευρές της ατράκτου στον πάγκο (μπάλσα 2mm). Κολλάμε τα δύο κομμάτια της ατράκτου μεταξύ τους. Κολλάμε τις πλευρικές ενισχύσεις (κόντρα πλακέ 2mm).
    Κολλάμε τους δύο κεντρικούς νομείς της ατράκτου. Χρησιμοποιούμε ορθογώνιο τρίγωνο και προσέχουμε να κολλήσουν κάθετα.
    Κολλάμε τα πηχάκια (τετράγωνη μπάλσα 3mm x 3mm) κατά μήκος της ατράκτου.
    Χρησιμοποιούμε παντού λεπτόρευστη κυανοακρυλική κόλλα (εφεξής CA)


    * fus2.JPG (49.24 KB, 640x434 - εμφανίστηκε 1370 φορές.)

    * fus3.jpg (86.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1362 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 06:56:16 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.079


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 06:52:52 »

    Στερεώνουμε με καρφίτσες τα δύο πλευρά της ατράκτου στον πάγκο αφού έχουμε τοποθετήσει στις σχισμές τα κόντρα πλακέ στα οποία θα στερεωθεί το φτερό με πλαστικές βίδες Μ3.
    (Έχουμε κολλήσει τα τέσερα παξιμάδια Μ3 στις ειδικές φωλιές των κόντρα πλακέ με CA)
    Τοποθετούμε και στερεώνουμε το μπροστινό μπλοκ του μοτέρ (μπάλσα 40mm x 50 x 25mm)
    Προσέχουμε και μετράμε με ορθογώνιο τρίγωνο, ώστε νομείς, κόντρα πλακέ και μπλοκ να είναι κάθετα στις πλευρές. Όταν μείνουμε ικανοποιημένοι κολλάμε με CA. Εδώ βοηθάει η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής  του κιτ που δεν αφήνει περιθώρια για πολλά σφάλματα.
    Τοποθετούμε τα δύο σωληνάκια για τις ντίζες των σέρβο.


    * fus4.jpg (88.01 KB, 640x439 - εμφανίστηκε 1395 φορές.)

    * fus5.jpg (77.41 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1361 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 07:08:33 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.079


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 07:36:42 »

    Ενώνουμε τα δύο πλευρά της ατράκτου στο πίσω μέρος, κολλάμε τη βάση για τα πηδάλια με CA και ενισχύουμε από μέσα με epoxy των 20 λεπτών.
    Το Libelle έχει ουρά τύπου V. Η βάση είναι ένα κομμάτι μπάλσα με την γωνία του V έτοιμη. (Δυστυχώς δεν έχω καλύτερη φωτογραφία)
    Στη φάση αυτή κολλάμε επίσης μικρά κομμάτια από πηχάκι μπάλσα 2 mm x 20 mm τα οποία διαμορφώνουν και την ομαλή καμπύλη των ντιζών των σέρβο. Στερεώνουμε τα σωληνάκια των ντιζών με CA στα πηχάκια αυτά για να μη μετακινούνται.


    * fus6.jpg (56.84 KB, 640x447 - εμφανίστηκε 1302 φορές.)

    * fus7.jpg (66.33 KB, 640x449 - εμφανίστηκε 1331 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 13:13:26 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.079


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 07:59:55 »

    Καλύπτουμε το άνω και κάτω μέρος της ατράκτου με μπάλσα 2 mm.
    Κολλάμε τη βάση του μοτέρ με CA και ενισχύουμε από μέσα με epoxy των 20 λεπτών.


    * fus8a.jpg (55.97 KB, 640x407 - εμφανίστηκε 1327 φορές.)

    * fus75.jpg (62.71 KB, 640x460 - εμφανίστηκε 1315 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 13:09:41 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.079


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 08:03:19 »

    Κόβουμε με κοπίδι ότι περισσεύει.
    Διαμορφώνουμε με πλάνη το μπλόκ του μοτέρ.


    * fus9a.jpg (79.97 KB, 640x383 - εμφανίστηκε 1308 φορές.)

    * fus11.jpg (69.5 KB, 640x458 - εμφανίστηκε 1334 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    petran
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 197



    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 10:37:17 »

    Evan καλημερα

    Πολυ ωραια η προσαθεια σου. Συνεχισε να μας ενημερωνεις  Thumbs up.
    Ηθελα να σερωτησω τα εξης:

    1. Θα χρησιμοποιησεις μονο΄λεπορευστη CA? Συνηθως δημιουργουντασι κενα (gaps) κατα το μονταρισμα των επιμερους τμηματων. Ειναι τοσο καλο το κιτ ετσι ωστε να μην υπαρχουν τετοια?

    2. Η λεπτορευστη CA ειναι διαολος. Ριχνεις σε ενα σημειο και μπορει να φτασει σε απιθανα μερη. Κατα την χρηση της δεν υπαρχει κινδυνος να κολλησει κομματι μπαλσας πανω στο ναυλον που εχεις στρώσει και να γινουν ολα μανταρα?

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.057



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 12:17:00 »

    Μπράβο Ευάγγελε .

    Συνεχισε !   Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.079


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 12:24:14 »

    1. Θα χρησιμοποιησεις μονο΄λεπορευστη CA? Συνηθως δημιουργουντασι κενα (gaps) κατα το μονταρισμα των επιμερους τμηματων. Ειναι τοσο καλο το κιτ ετσι ωστε να μην υπαρχουν τετοια?

    Όχι, στα πλευρίδια των φτερών θα χρησιμοποιήσουμε Zap a Gap που γεμίζει μικρά κενά (συμβουλή του jkon). Μέχρι στιγμής δεν χρειάστηκε να γεμίσω κενά.

    2. Η λεπτορευστη CA ειναι διαολος. Ριχνεις σε ενα σημειο και μπορει να φτασει σε απιθανα μερη. Κατα την χρηση της δεν υπαρχει κινδυνος να κολλησει κομματι μπαλσας πανω στο ναυλον που εχεις στρώσει και να γινουν ολα μανταρα?

    Έχεις δίκιο. Η λεπτόρευστη θέλει προσοχή, αλλά εισχωρεί εύκολα στις επαφές. Το νάυλον δεν κολλάει με CA και αν πέσει εκεί ξεκολλάει εύκολα.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 13:07:31 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.079


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 13:06:09 »

    Γυαλοχαρτίζουμε! Γυαλόχαρτο No. 220


    * fus10.jpg (81 KB, 640x473 - εμφανίστηκε 1277 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 21:38:18 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.079


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 21:43:49 »

    Κατασκευάζουμε το καπάκι για το χώρο του μοτέρ.
    Για τον μηχανισμό χρησιμοποιούμε ατσαλόσυρμα και σωληνάκι ντίζας.


    * fus12.jpg (82.96 KB, 640x400 - εμφανίστηκε 1210 φορές.)

    * fus13.jpg (83.65 KB, 640x463 - εμφανίστηκε 1155 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    petran
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 197



    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 22:21:48 »

    Ωραια συμβουλη (CE και ναυλον) , θα την εφαρμοσω
     Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Κατασκευή μοντέλου από κιτ - Libelle A380
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.019 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.