Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.792 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.949 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 16:15:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 16:15:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από SOFIANOS
[Σήμερα στις 15:21]

από GRELE
[Σήμερα στις 14:32]

[Σήμερα στις 13:32]

[Σήμερα στις 13:20]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 10:31]

από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

από SOP
[Χθες στις 19:52]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 12:16]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5949
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285792
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 47
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 36
Συνολικά: 48
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Setup Ελικοπτέρων « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Setup Ελικοπτέρων  (Αναγνώστηκε 12689 φορές)
   
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 01:27:36 »

Εχω φτιαξει και ενα τεστ helipad για να μπορεσω να το στησω χωρις να φοβαμαι τυχων παρενεργειες λανθασμενου σεταπ.

Το test helipad που έφτιαξες δουλεύει σε όλους τους άξονες? Αν περιστρέφεται μόνο κατά τον κάθετο άξονα (rudder) και δέσεις το ελικόπτερο σου επάνω, θα το καταστρέψεις από το ground resonance. Όταν το ελικόπτερο δουλεύει και οι έλικες περιστρέφονται δεν πρέπει να είναι δεμένο γιατί από τους συντονισμούς θα σου διαλυθεί σε λίγα δευτερόλεπτα, άσε που κινδυνεύεις από κομμάτια που θα εκσφενδονιστούν.
Αν το δέσεις στο helipad χωρίς τους κύριους έλικες θα μπορέσεις να τσεκάρεις αν η ουρά δουλεύει προς την σωστή κατεύθυνση με το stick της τηλεκατεύθυνσης και αν το γυροσκόπιο διορθώνει προς την σωστή κατεύθυνση, δεν θα μπορέσεις όμως να ρυθμίσεις σωστά το γυροσκόπιο, αυτό γίνεται μόνο με δοκιμές σε πτήση.
Χωρίς να το δέσεις σε helipad μπορείς πολύ εύκολα να τσεκάρεις αν η κατεύθυνση του stick και της διόρθωσης του γυροσκοπίου είναι σωστή. Βάλε το ελικόπτερο μπροστά σου έτσι που η ουρά να είναι προς εσένα και η μούρη μακριά από εσένα, ο κινητήρας σβηστός, κοιτάς τα ελικάκια της ουράς, συγκεκριμένα την μπροστά πλευρά τους (αυτή που οδηγεί προς την κατεύθυνση που γυρνάνε), αν κουνήσεις το stick προς τα αριστερά η μπροστά πλευρά πρέπει να στρέψει προς τα δεξιά, αν όχι κάνεις reverse το κανάλι rudder στην τηλεκατεύθυνση. Για να τσεκάρεις αν το γυροσκόπιο διορθώνει προς την σωστή πλευρά, βάλτο σε heading hold πιάσε την ουρά και με μια γρήγορη κίνηση γύρισε την 90 μοίρες προς μια κατεύθυνση και άστο εκεί, δες τα ελικάκια, η μπροστά πλευρά τους πρέπει να έχει γυρίσει προς την αντίθετη κατεύθυνση (π.χ. αν πήγες την ουρά δεξιά, τα ελικάκια πρέπει να πήγαν αριστερά). Αν έγινε το αντίθετο κάνεις reverse τον αισθητήρα του γυροσκοπίου, το 401 έχει έναν μικροδιακόπτη πάνω του που λέει ‘reverse’, του αλλάζεις θέση.
zero_IQ

το helipad γυριζει στον αξονα του πανω σε ρουλεμαν, το οποιο προσαρμοζεται σε τηλεσκοπικο σωληνα με διαδρομη 50 cm (κινηση επανω).Πλαγιες κινησεις δεν κανει (αν και το επεξεργαζομαι και μαλλον ειμαι κοντα στο να το καταφερω) ετσι και αλλιως εφοσον το εχω δεμενο μολις δω lift δεν θα το συνεχισω . Τις ρυθμισεις για hover θα μπορεσω να τεσταρω (ετσι νομιζω τουλαχιστον) . και η ολη διαδικασια του τεστ θα γινει στο 1,70 (σε τοσο υψος θα δοκιμασω , για να αποφυγω και το ground effect) . το δεσιμο των σκι γινεται πανω σε αντικραδασμικα λαστιχα παχους 3cm. δεν θα εχω vibration (παλι νομιζω )
Παρενθεση:Μην με παρεξηγητε αλλα μου αρεσουν οι πατεντες , αυτος ειναι και ο λογος που ξεκινησα και τον μοντελισμο 
Ενοειται βεβαια οτι θα ακολουθησω τις οδηγιες που μου δινετε και δεν θα κανω οτι νομιζω , αλλα θα δοκιμασω και το pad  devil
ευχαριστω και παλι
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
zero_IQ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 203



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 01:52:35 »

Δεν μίλησα για ground effect αλλά για ground resonance, είναι ένας συντονισμός πολύ πολύ έντονος που παρουσιάζουν τα ελικόπτερα όταν είναι δεμένα κάπου και γυρνάει το στροφείο. Φρόντισε να είσαι σε μεγάλη απόσταση από το ελικόπτερο, αφού επιμένεις να το δοκιμάσεις.
Κάνε μια αναζήτηση στο google για «ground resonance» ώστε να ξέρεις τι να περιμένεις.
zero_IQ
Καταγράφηκε
marios_v
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 07:18:35 »

Φιλε Μαριε, υπαρχουν ειδικα εργαλεια για αυτη τη δούλεια και για τα ηλεκτρικα και για τα θερμικα. Μια σωστη ρυθμιση προυποθετει να χρησιμοποιηθουν. Το 90% που γνωριζω το κανουν με το ματι. Πρεπει να τονισω οτι η σωστη ρυθμιση της οριζοντιου του swash γινεται οταν ειναι μονο του πανω στον αξονα και οχι με ολα τα link βαλμενα και την κεφαλη.
Πανος

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Καταγράφηκε
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 10:19:56 »

Dragon βρες καποιον να στο τριμαρει. Ο Zero εχει μια αποψη με την οποια συμφωνω κι εγω.
Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 11:11:31 »

Dragon συμφωνώ με τα παιδιά, μην πειραματίζεσαι με θερμικά ελικόπτερα. Αν δεν μπορείς δώσε κάποιον να το ρυθμίσει. Αλλιώς μόνο εν πτήση, μην το δένεις. Έχει απίστευτες δυνάμεις όταν περιστρέφεται το στροφείο.
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 12:12:00 »

Αν καί δέν γνωρίζω τήν χρήση τού helibad θά συμφωνήσω μέ τά παιδιά. Τό θερμικό έχει τρομερές δυνάμεις καί δέν είναι γιά πειράματα. Εγώ προσωπικά διαπίστωσα τήν δυναμή του όταν μιά μέρα τό έβαλα μπροστά, και δέν είχα πάρει χαμπάρι ότι ήταν λίγο σηκωμένο τό stik τού γκαζιού.  Μέχρι κλείσω τήν βενζίνη είδα καί έπαθα. Κόντευε νά πάρει καί εμένα.
Μιά φορά πάλι ενώ ήταν στό ρελαντί μετά από πτήση, καί ενώ πήγαινα νά σταματήσω τό στροφείο, πλησίασα λίγο περισότερο, καί μού  ρίχνει τό  plade μία στό καλάμι............ Ωρε παναγιά μου. Τά είδα όλα.
Τό θερμικό φίλε dragonsyr είναι ηδονή, αλλά δέν αστειέυται.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 16:29:19 »

Η χρηση του pad ειναι μονο για ρυθμισμα ουρας..

Οτι θα το τριμαρω , θα το τριμαρω εγω....  γνωσεις πτησης εχω, λεπτομεριες ρυθμισεων μου λειπουν και ευτυχως που υπαρχει και αυτο το φορουμ με ολους εσας εδω και θα μπορεσω , δεν υπαρχει καμμια αμφιβολια για αυτο.
(πεταω με υπερελαφρα και μονοκινητηρια (κατοχος διπλωματων) και κατοχος ενος cessna 182)
επισης εχω και 2 ωρες με το r22 (robinson)

Οταν λεω οτι θα δοκιμασω το pad δεν εννοω οτι θα το δεσω και θα κανω δοκιμη καταστασης πτησης. Δεν εχω τρελαθει ακομα
Οτι πειραμα κανω , το πρατω πρωτα στα χαρτια , δοκιμαζω με κατι ποιο μικρο (εχω το cp2 για τις πρωτες δοκιμες σε αυτη την φαση) και μετα το εκτελω...
καποια στιγμη (οταν το εχω ετοιμο το heli μου) θα πεταξω προς τα εκει να συναντηθουμε , να το πεταξει και καποιος ποιο εμπειρος να μου πει τα λαθη που θα εχω κανει  
ευχαριστω.
υσ. θα σας κατακλυσω με ερωτησεις στο μελλον σχετικα με ρυθμισεις. ελπιζω να μην κουραζοσαστε να δινετε τα "φωτα" σας. 
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #37 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 16:56:09 »

Θέλουμε να σου πούμε οτι άλλο είναι το ηλεκτρικό και άλλο το θερμικό. Δεν συμπεριφέρονται το ίδιο ήρεμα σε ένα pad. Η περιστροφή του στροφείου συνδιάζεται με την παλινδρόμιση του εμβόλου και θα σου δημιουργήσει ενδεχομένως μεγάλο πρόβλημα συνδιαζόμενο με το δέσιμο στο pad. Και ξέρεις.....αν ξεκινήσει αυτού του είδους η ταλάντωση το μόνο αποτέλεσμα είναι η καταστροφή. Δε σταματάει με το σβήσιμο της μηχανής ακόμα και αν πρόκειται για μόνο ρύθμιση της ουράς. Undecided Για τα υπόλοιπα εδώ είμαστε  Wink
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 17:37:22 »

οπότε θα πρεπει να χρησιμοποιησω δακτυλιους για το δεσιμο....θα το κανω και αυτο.
ξεφευγουμε ομως απο το θεμα μας.....δεν απασχολει κανεναν η κατασκευη ενος pad σε αυτο το threat.
ευχαριστω για τις πολυτιμες απαντησεις σας .
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2007, 18:39:25 »

λοιπον, για την ιστορια και μονο σας λεω οτι το τεστ pad δουλευει αψογα. οσο για το ground resonance ισχυει μονο στην περιπτωση που κρατησεις τα σκι σφηχτα στο εδαφος , ανεξαρτητου στροφων ελικας.... ξεκιναει το vibration αμεσως με την πρωτη στροφη. (Το εκανα και το ειδα)  idiot2
Αποτελεσμα: μπορεις να ρυθμισεις το ελικοπτερο πανω σε αυτο χωρις κανενα προβλημα.. ηδη ρυθμισα ενα...... Cheesy
ρυθμιση του gyro σε χρονο μηδεν και χωρις φοβο....σε ισχυ λιγο πανω απο την ισχυ του hover, tracking ελικας , swash plate level
Αυτα τα λιγα για την ιστορια οπως ειπα και στην αρχη.
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2007, 19:23:56 »

Ολα καλά φίλε dragonsyr. Καμιά φωτό θά βάλεις;
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2007, 22:04:54 »

Ολα καλά φίλε dragonsyr. Καμιά φωτό θά βάλεις;
εχει χαλασει η μηχανη μου και δεν μπορω να κανω τιποτα αυτη την στιγμη.
την πεμπτη ερχετε η καινουρια , θα ανεβασω και τα σχεδια της κατασκευης και φωτο απο αυτην.
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Πέμπτη, 29 Νοέ 2007, 17:27:03 »

Λοιπον,
υλικα κατασκευης απο χαλκο (υδρευσης)
1 μουφα Φ15
1 μουφα Φ35
3 ταφ Φ15
6Χ10mm σωληνα Φ15
2 βιδες allen 4mm/2cm (αυτες προτιμησα εγω, θα μπορουσα να τα κολλησω με καλάι οπως κολλανε τις σωληνες)
2 βιδες allen 4mm/4cm
4 ταπες Φ15
4 παξιμαδια ασφαλειας
1 ρουλεμαν skf 6003-2rs1/c3  (αυτο ειχα και το χρησιμοποιησα)
1 κολαρο 25/40
1 κοντρα πλακε  27Χ27

φωτο σε επομενο ποστ
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Πέμπτη, 29 Νοέ 2007, 17:52:46 »

εικονες κατασκευης


* test1a.jpg (33.15 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 804 φορές.)

* test2a.jpg (22.16 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 780 φορές.)

* test3a.jpg (34.65 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 812 φορές.)

* test4a.jpg (38.95 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 786 φορές.)
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 29 Νοέ 2007, 17:58:17 »

το ακρο της μουφας Φ35 μπαινει σε σωληνα Φ35 υψους 1,50μ
Σημειωση: το κολαρο το εβαλα για extra ασφαλεια σε περιπτωση (ουτε μια στο εκατομυριο) που ξεκολλησει η κολλα για ρουλεμαν που χρησιμοποιησα για την συγκολληση του  μεσα στην μουφα. (κολλα η οποια για να ξεκολλησει πρεπει να ζεσταθει με καμινετο)
στο κοντρα πλακε εχω κανει τρυπες για τα zip tights (δεματικα ή οπως τα λετε)
αλλα θα χρησιμοποιησω cineblock κατω απο αυτα για αποροφηση τυχων κραδασμων
Το δοκιμασα και ειχα 100% επιτυχια.
περιμενω να μου τυπωσει ενας φιλος το αυτοκολητο που εχω σχεδιασει (ελικοδρομιο) και μολις το κολλησω θα ανεβασω και την τελικη φωτογραφια με το χελι μου επανω σε αυτο...
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 29 Νοέ 2007, 18:09:25 από dragonsyr » Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Setup Ελικοπτέρων « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.173 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.