Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.264 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 01:24:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 01:24:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 00:32:43
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:27]

[Σήμερα στις 00:15]

[Χθες στις 22:17]

[Χθες στις 21:04]

από StZ
[Χθες στις 20:57]

από kostask
[Χθες στις 20:50]

από modeller2
[Χθες στις 20:33]

[Χθες στις 20:03]

από w1ndsurfer
[Χθες στις 19:20]

από vilisdev
[Χθες στις 09:17]

από DeltaMan
[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 21:39:41]

[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 18:18:35]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284264
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 46
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 21
Συνολικά: 24
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Setup Ελικοπτέρων « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Setup Ελικοπτέρων  (Αναγνώστηκε 12521 φορές)
   
Apostolos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820



Προφίλ
« στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 16:06:25 »

  Αιγέα κανε την ερωτιση σου! Wink
Καταγράφηκε

On board again!
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 659


www.aeromodelistis.gr Moderator


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 16:27:46 »

Μπραβο Απόστολε..

Αυτό θα βοηθήσει πολλούς απο εμάς τους νέους στο Hobby.
Βάλτε πράγμα να διαβάζουμε....
Καταγράφηκε

Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

www.aeromodelistis.gr/
Apostolos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 16:33:23 »

                                                                     NTIZΕΣ

  Το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε σε ένα καινούριο heli είναι να αποφασίσουμε για τι χρίση θα το έχουμε (3D, Trainer, Scale),
αυτό γιατί μερικοί κατασκευαστές δίνουν διαφορετικές θέσεις servo και διαφορετικά μήκη ντιζών για την εκάστοτε χρίση. Το άμεσος
επόμενο πράγμα είναι να τοποθετήσουμε τα servo και να τα φέρουμε στο μέσω τους (τοποθετημένα στον δεκτή και δίνοντας ρεύμα αφού έχουμε ανοίξει το πομπό και έχουμε κεντράρει όλα τα trim, τα αφήνουμε να πάνε στο κέντρο), τοποθετούμε τις κεφαλές στη πιο κοντινή
προς την κάθετη της ντίζας θέση.
   Τώρα συνθέτουμε τις ντιζες όπως τις δίνει μέσα στο manual ο κατασκευαστής και τις τοποθετούμε στις θέσεις τους. Αυτό που πρέπει να κοιτάξουμε διεξοδικά είναι στο μέσω όλων να έχουμε 0 μοίρες pich. Δηλαδή πηγαίνοντας το stick στη μέση να έχουμε οριζόντιο swash plate, παράλληλα wash out arms και 0 μοίρες στο pitch.
Καταγράφηκε

On board again!
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 659


www.aeromodelistis.gr Moderator


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 16:40:31 »

Πάρα πολύ ωράια όλα αυτά που λές Απόστολε, εάν είχες και την δυνατότητα να βάλεις καμιά φωτογραφία που να δείχνεις με τοξάκια τις ρυθμίσεις
νομίζω θα μας βοηθούσε πολύ. Καλύτερα κατα την γνώμη μου να αργήσει να γίνει ο οδηγός του Setup (έχεις και εσύ τις δουλειές και την προσωπική σου ζωή) αλλά να γίνει σωστός.
Η εμπειρία και οι γνώσεις σου θα είναι θησαυρός για όλους.

Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε

Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

www.aeromodelistis.gr/
Apostolos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 16:43:34 »

ΟΚ θα το κάνω! Thumbs up
Καταγράφηκε

On board again!
titanaki
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 114


kineticdesign.gr


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 18:14:11 »

Πραγματικά υπέροχο θέμα για μας τους καινούριους!!!!

Να δώ πότε θα βρώ χρόνο να κατέβω και γώ σε ένα από τα σημεία συνάντησης να σας δώ όλους από κοντά!!!!

Μπράβο Απόστολε και ένα μεγάλο προκαταβολικό ευχαριστώ!!!!
Καταγράφηκε

mini titan
mini titan full CNC
Futaba 9 Super+2,4 module
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 22:37:18 »

Αποστολε αν μου επιτρεπεις βαζω ρυθμισεις για TREX και Mini Titan που ποσταρα σε αλλο forum.

Ρυθμιση CCPM 1.01 για τους παντες.
Μπαινεις στο master menu της τ/κ. Πατας το reset η memory clear η οπως αλλιως λεγεται το σβησιμο της μνημης.
Συνεπως εχουμε μια φρεσκια μνημη με ολα στο κεντρο.
Επιλεγουμε heli.
Επιλεγουμε swash mode. JR-Spektrum 3 servos 120o_____Futaba SR-3. Το πισω σερβο ειναι το elevator, τα δυο μπροστινα ειναι δεξια το pitch και αριστερα το aileron (αν και δουλευουν και αναποδα).
Κοιταμε να δουμε τα Revo η revo mix η revolution mixing να ειναι inhibited η 0% (σε καινουργια μνημη ειναι) γιατι θα βαλουμε heading hold gyro εννοειται.
Ονομαζουμε το ελικοπτερο μας για να το θυμομαστε  π.χ ανεμιστηρας, φρου φρου κτλ κατα το δοκουν.
Ολες οι καλες αλλα και μερικες απο τις κακες τ/κ εχουν οθονη σερβο μονιτορ. Μπαινουμε εκει και κεντραρουμε το στικ του collective το οποιο οπως πολυ σωστα μαντεψατε ειναι το ιδιο με του γκαζιου δηλαδη το αριστερο (αν πετατε με δεξια το γκαζι σας σνομπαρουμε και δεν θελουμε να σας ξερουμε).
Οταν τα αριστερο στικ ειναι στη μεση της διαδρομης το swash πρεπει να ειναι οριζοντιο και τα horns των σερβο 90 μοιρες με το σερβο (180 για το elevator) για τον μινι τιτανα και 180 μοιρες για τα Trex.
Αν δεν ειναι, αλλαζεις τη θεση των arms η αν ειναι κοντα στις 90 (η 180) τα φερνεις με subtrim.
Οταν ολα αυτα συμβουν ως δια μαγειας, κοιτας να δεις αν το swash ειναι στη μεση της διαδρομης του πανω στον αξονα. Αν οχι τοτε ρυθμιζεις τα ντιζακια των σερβο για να ειναι αν και οι διαστασεις που δινει ο Κινεζος ειναι σωστες και στις δυο περιπτωσεις.
Ανεβαζουμε το στικ τερμα και βλεπουμε τι κανουν τα σερβο. Πρεπει και τα τρια να ανεβαζουν το swashplate στο trex και να το κατεβαζουν στο mini titan (το Μινι τιταν εχει leading edge pitch arms στα blade holders και το swash κατεβαινει για θετικο pitch και ανεβαινει για αρνητικο).
Αν οχι μπαινουμε στο swash menu και αλλαζουμε απο θετικα σε αρνητικα τα ορια του pitch η του aileron και του elevator.
Αν ειναι αναποδα μια κινηση (πχ δινοντας αριστερο aileron κατεβαζει και τα δυο μπροστινα σερβο τοτε κανουμε reverse το δεξι σερβο) κανουμε reverse το σερβο. Αν ειναι αναποδα μια λειτουργια (πχ δινοντας down elevator κατεβαινει το σερβο του elevator και ανεβαινουν τα δυο μπροστινα τοτε κανουμε reverse  στο ποσοστο του elevator στο swash menu απο πχ -60% σε +60%).
Οταν συμβουν ολα αυτα τοτε οι ελικες πρεπει να ειναι στις 0 μοιρες και να εχεις ισες μοιρες τερμα πανω και κατω με linear pitch curve 0-50-100. Αυτο σπανια συμβαινει και θελουν ρυθμιση τα ντιζακια που φευγουν απο το swash και πανε στα blade mixing arms (ειναι αυτα τα οποια στην μια μερια παει το ντιζακι απο το swash και στην αλλη το ντιζακι των blade grips). Φυσικα πρεπει και αυτα (τα blade mixing arms) να ειναι παραλληλα  με το swash καθως επισης και το flybar cage και τα lower mixing arms. Ρυθμιζουμε λοιπον τα εξι ντιζακια ωστε ολα να ειναι jet και παραλληλα μεταξυ τους ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΣΤΙΚ και να εχουμε 0 μοιρες στις ελικες.
Δινουμε τερμα πανω στικ και μετραμε γωνια στους ελικες με το πιτσομετρο. Δινουμε τερμα κατω στικ και μετραμε γωνια. Αν διαφερουν, καπου τα σκα&%*&με και παλι απο την αρχη. Μην νομιζετε οτι ειναι ευκολο. Δεν απογοητευομαστε.
Τωρα περναμε στην επομενη φαση που λεγεται ποσες μοιρες μου ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ?
Αυτο θα το αφησω σε σας. Αν ξεκινατε 10 μοιρες ειναι υπεραρκετες. Αν κουρευετε γκαζον αναποδα τοτε 11 η και 12 αναλογα αν αντεχει το μοτερ μας και δεν γονατιζει.
Αν δειτε οτι πανω κατω δεν εχετε αρκετες μοιρες (πχ τα κανατε ολα σωστα αλλα μετα ειδατε οτι το ε/π δεν μπορει ουτε να σηκωθει) πατε στο swash menu και αυξανετε το ποσοστο του pitch. Και στις JR και στις Futaba που εχω ειναι περιπου στο 55% με 60% για +_11 μοιρες αν και αυτο παιζει απο κατασκευη σε κατασκευη. Αυξανετε η μειωνετε το ποσοστο μεχρι να ερθετε στις μοιρες που θελετε. Μεγιστη προσοχη να μην ακουμπαει το washout προς τα πανω στο headblock και στο lock collar κατω. Φυσικα αυτο με cyclic input ταυτοχρονα γιατι μην ξεχνατε οτι βαζοντας cyclic αυξανουμε το συνολικο collective κατα 6-7 μοιρες τουλαχιστον. Δηλαδη φουλ πανω και σουπα με το δεξι στικ και φουλ κατω και παλι σουπα με το δεξι. Αν δουμε οτι ακουμπαει κοβουμε ποσοστο απο το Swash.
Μετα παμε στο pitch curve και βαζουμε ποσοστα με μοιρες εκει που τις θελουμε. Οι που ξεκινανε καλο ειναι να αρχισουν με μια καμπυλη -2 μοιρες τερμα κατω το αριστερο στικ, 5 μοιρες στη μεση και 10 τερμα πανω. Τα ενδιαμεσα ποσοστα η τα κανετε inhibit η τα διαιρειτε με το πανω και κατω ωστε να ειναι στη μεση.
Μια καλη αρχικη καμπυλη γκαζιου ειναι 0-50-65-80-100.
Αν δειτε οτι κανει χοβερ κατω απο τη μεση κοβετε γκαζι στο middle point. Αν κανει πανω απο τη μεση δινετε κι αλλο ετσι ωστε να εχετε χοβερ στο κεντρο. Παιζουν κι αλλα ρολο βεβαια αλλα δεν εχουν ολοι οπτικο στροφομετρο. Αν ειναι αργο και αργει στις κινησεις επαναφορας μαλλον εχετε λιγες στροφες. Ανεβαζετε γκαζι στη μεση και μειωνετε pitch στη μεση.

Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
Aegeas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 03:55:29 »

Γεια σου Αποστολε!

Αργησα λιγο να βρω το καινουριο θεμα που ανοιξες αλλα το βρηκα(το ψαχνα σε αλλα ποστ)

Ευχαριστω για την προθυμια και την βοηθεια που μου προσφερεις και σε'μενα και σε ολους τους νεους!  Thumbs up

Στο ποστ που εκανες παραπανω, βαζουμε το ε/π στο ρευμα και επειτα φερουμε τα σερβο καθετα?
Πρεπει να οριζοντιωθει το swashplate με το ¨χερι¨ και μετα να γινουν οι περετερω ρυθμισεις απο την τ/κ?
Καταγράφηκε
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 659


www.aeromodelistis.gr Moderator


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 05:10:20 »

Φίλε Pani, είσαι και εσύ αστέρι...  Wink

Μπράβο παιδιά!

Χωρίς εσάς άντε να βρει τώρα ο αρχάριος άκρη...  buck2

Καταγράφηκε

Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

www.aeromodelistis.gr/
Aegeas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 18:39:45 »

Στην dx7 sto swash mix την εχω ρυθμισει με 3 σερβο (120 μοιρες)

Μου βγαζει για τα:

aileron: +60%
elevator: +60%
Pitch: +60%

Ετσι πρεπει να ειναι?

Επισης στο διαγραμμα που σου δειχνει ολες τις κινησεις των μοχλων, thro,aele,rudd,pit,aux2 με τις παραπανω ρυθμισεις, οταν κουνας το elevator kai aileron ξεχωριστα κινουνται ολα μαζι!!!! Sad Sad idiot2 idiot2

Δεν ξερω αν ειναι λογω ασχετοσυνης αλλα εμενα μου φαινεται παραλογο Sad

Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 20:26:09 »

Στην dx7 sto swash mix την εχω ρυθμισει με 3 σερβο (120 μοιρες)

Μου βγαζει για τα:

aileron: +60%
elevator: +60%
Pitch: +60%

Ετσι πρεπει να ειναι?

Επισης στο διαγραμμα που σου δειχνει ολες τις κινησεις των μοχλων, thro,aele,rudd,pit,aux2 με τις παραπανω ρυθμισεις, οταν κουνας το elevator kai aileron ξεχωριστα κινουνται ολα μαζι!!!! Sad Sad idiot2 idiot2

Δεν ξερω αν ειναι λογω ασχετοσυνης αλλα εμενα μου φαινεται παραλογο Sad


Φίλε Aegeas ή ρύθμιση πού λές είναι γιά ηλεκτρικά ελικόπτερα.  Στό ηλεκτρικό σηκώνονται όλα μαζί τά σέρβο  ώστε νά μπορεί τό swash plate νά ανεβαίνει οριζόντια. Τουλάχιστον έστι γίνεται στό belt. Από κεί και πέρα ρυθμίζεις ανάλογα τό κάθε σέρβο ξεχωριστά.
Αν μιλάμε γιά θερμικό τότε θά επιλέξεις από τό swash mix, servo 1. Εστι τό κάθε σέρνο θά έχει τίς δικές του ρυθμίσεις.

Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Aegeas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 20:29:01 »

Eγω για το belt λεω, να το αφησω ετσι? Η να μηδενισω τα ποσοστα?
Καταγράφηκε
marios_v
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 20:30:15 »

Όταν λέμε "swash plate σε οριζόντια θέση" είναι μια ρύθμιση που γίνεται με το μάτι ή υπάρχει ειδικό εργαλείο ?
Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 20:45:32 »

Eγω για το belt λεω, να το αφησω ετσι? Η να μηδενισω τα ποσοστα?
Τό αφήνεις στίς ρυθμίσεις πού έχεις επιλεξει, και από κεί καί πέρα βλέποντας καί κάνοντας.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 20:48:23 »

Όταν λέμε "swash plate σε οριζόντια θέση" είναι μια ρύθμιση που γίνεται με το μάτι ή υπάρχει ειδικό εργαλείο ?
Από όσο γνωρίζω φίλε δέν υπάρχει κάτι, τουλάχιστον γιά ηλεκτρικό. Αλλωστε είναι τόσο μικρός ό χώρος πού τί νά βάλεις εκεί.
Επαναπάυεσαι λοιπόν στήν ορασή σου. Καί εγώ αυτό κάνω.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Setup Ελικοπτέρων « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.129 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.