Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.909 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 18:53:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 18:53:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 18:38]

από kios100
[Σήμερα στις 18:07]

από kios100
[Σήμερα στις 16:50]

[Σήμερα στις 10:25]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285909
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 65
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 40
Συνολικά: 62
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Setup Ελικοπτέρων « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Setup Ελικοπτέρων  (Αναγνώστηκε 12703 φορές)
   
Apostolos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 823


Flyyyyy!!!!


Προφίλ
« στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 16:06:25 »

  Αιγέα κανε την ερωτιση σου! Wink
Καταγράφηκε

Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 659


www.aeromodelistis.gr Moderator


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 16:27:46 »

Μπραβο Απόστολε..

Αυτό θα βοηθήσει πολλούς απο εμάς τους νέους στο Hobby.
Βάλτε πράγμα να διαβάζουμε....
Καταγράφηκε

Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

www.aeromodelistis.gr/
Apostolos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 823


Flyyyyy!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 16:33:23 »

                                                                     NTIZΕΣ

  Το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε σε ένα καινούριο heli είναι να αποφασίσουμε για τι χρίση θα το έχουμε (3D, Trainer, Scale),
αυτό γιατί μερικοί κατασκευαστές δίνουν διαφορετικές θέσεις servo και διαφορετικά μήκη ντιζών για την εκάστοτε χρίση. Το άμεσος
επόμενο πράγμα είναι να τοποθετήσουμε τα servo και να τα φέρουμε στο μέσω τους (τοποθετημένα στον δεκτή και δίνοντας ρεύμα αφού έχουμε ανοίξει το πομπό και έχουμε κεντράρει όλα τα trim, τα αφήνουμε να πάνε στο κέντρο), τοποθετούμε τις κεφαλές στη πιο κοντινή
προς την κάθετη της ντίζας θέση.
   Τώρα συνθέτουμε τις ντιζες όπως τις δίνει μέσα στο manual ο κατασκευαστής και τις τοποθετούμε στις θέσεις τους. Αυτό που πρέπει να κοιτάξουμε διεξοδικά είναι στο μέσω όλων να έχουμε 0 μοίρες pich. Δηλαδή πηγαίνοντας το stick στη μέση να έχουμε οριζόντιο swash plate, παράλληλα wash out arms και 0 μοίρες στο pitch.
Καταγράφηκε

Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 659


www.aeromodelistis.gr Moderator


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 16:40:31 »

Πάρα πολύ ωράια όλα αυτά που λές Απόστολε, εάν είχες και την δυνατότητα να βάλεις καμιά φωτογραφία που να δείχνεις με τοξάκια τις ρυθμίσεις
νομίζω θα μας βοηθούσε πολύ. Καλύτερα κατα την γνώμη μου να αργήσει να γίνει ο οδηγός του Setup (έχεις και εσύ τις δουλειές και την προσωπική σου ζωή) αλλά να γίνει σωστός.
Η εμπειρία και οι γνώσεις σου θα είναι θησαυρός για όλους.

Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε

Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

www.aeromodelistis.gr/
Apostolos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 823


Flyyyyy!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 16:43:34 »

ΟΚ θα το κάνω! Thumbs up
Καταγράφηκε

titanaki
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 114


kineticdesign.gr


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 18:14:11 »

Πραγματικά υπέροχο θέμα για μας τους καινούριους!!!!

Να δώ πότε θα βρώ χρόνο να κατέβω και γώ σε ένα από τα σημεία συνάντησης να σας δώ όλους από κοντά!!!!

Μπράβο Απόστολε και ένα μεγάλο προκαταβολικό ευχαριστώ!!!!
Καταγράφηκε

mini titan
mini titan full CNC
Futaba 9 Super+2,4 module
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 22:37:18 »

Αποστολε αν μου επιτρεπεις βαζω ρυθμισεις για TREX και Mini Titan που ποσταρα σε αλλο forum.

Ρυθμιση CCPM 1.01 για τους παντες.
Μπαινεις στο master menu της τ/κ. Πατας το reset η memory clear η οπως αλλιως λεγεται το σβησιμο της μνημης.
Συνεπως εχουμε μια φρεσκια μνημη με ολα στο κεντρο.
Επιλεγουμε heli.
Επιλεγουμε swash mode. JR-Spektrum 3 servos 120o_____Futaba SR-3. Το πισω σερβο ειναι το elevator, τα δυο μπροστινα ειναι δεξια το pitch και αριστερα το aileron (αν και δουλευουν και αναποδα).
Κοιταμε να δουμε τα Revo η revo mix η revolution mixing να ειναι inhibited η 0% (σε καινουργια μνημη ειναι) γιατι θα βαλουμε heading hold gyro εννοειται.
Ονομαζουμε το ελικοπτερο μας για να το θυμομαστε  π.χ ανεμιστηρας, φρου φρου κτλ κατα το δοκουν.
Ολες οι καλες αλλα και μερικες απο τις κακες τ/κ εχουν οθονη σερβο μονιτορ. Μπαινουμε εκει και κεντραρουμε το στικ του collective το οποιο οπως πολυ σωστα μαντεψατε ειναι το ιδιο με του γκαζιου δηλαδη το αριστερο (αν πετατε με δεξια το γκαζι σας σνομπαρουμε και δεν θελουμε να σας ξερουμε).
Οταν τα αριστερο στικ ειναι στη μεση της διαδρομης το swash πρεπει να ειναι οριζοντιο και τα horns των σερβο 90 μοιρες με το σερβο (180 για το elevator) για τον μινι τιτανα και 180 μοιρες για τα Trex.
Αν δεν ειναι, αλλαζεις τη θεση των arms η αν ειναι κοντα στις 90 (η 180) τα φερνεις με subtrim.
Οταν ολα αυτα συμβουν ως δια μαγειας, κοιτας να δεις αν το swash ειναι στη μεση της διαδρομης του πανω στον αξονα. Αν οχι τοτε ρυθμιζεις τα ντιζακια των σερβο για να ειναι αν και οι διαστασεις που δινει ο Κινεζος ειναι σωστες και στις δυο περιπτωσεις.
Ανεβαζουμε το στικ τερμα και βλεπουμε τι κανουν τα σερβο. Πρεπει και τα τρια να ανεβαζουν το swashplate στο trex και να το κατεβαζουν στο mini titan (το Μινι τιταν εχει leading edge pitch arms στα blade holders και το swash κατεβαινει για θετικο pitch και ανεβαινει για αρνητικο).
Αν οχι μπαινουμε στο swash menu και αλλαζουμε απο θετικα σε αρνητικα τα ορια του pitch η του aileron και του elevator.
Αν ειναι αναποδα μια κινηση (πχ δινοντας αριστερο aileron κατεβαζει και τα δυο μπροστινα σερβο τοτε κανουμε reverse το δεξι σερβο) κανουμε reverse το σερβο. Αν ειναι αναποδα μια λειτουργια (πχ δινοντας down elevator κατεβαινει το σερβο του elevator και ανεβαινουν τα δυο μπροστινα τοτε κανουμε reverse  στο ποσοστο του elevator στο swash menu απο πχ -60% σε +60%).
Οταν συμβουν ολα αυτα τοτε οι ελικες πρεπει να ειναι στις 0 μοιρες και να εχεις ισες μοιρες τερμα πανω και κατω με linear pitch curve 0-50-100. Αυτο σπανια συμβαινει και θελουν ρυθμιση τα ντιζακια που φευγουν απο το swash και πανε στα blade mixing arms (ειναι αυτα τα οποια στην μια μερια παει το ντιζακι απο το swash και στην αλλη το ντιζακι των blade grips). Φυσικα πρεπει και αυτα (τα blade mixing arms) να ειναι παραλληλα  με το swash καθως επισης και το flybar cage και τα lower mixing arms. Ρυθμιζουμε λοιπον τα εξι ντιζακια ωστε ολα να ειναι jet και παραλληλα μεταξυ τους ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΣΤΙΚ και να εχουμε 0 μοιρες στις ελικες.
Δινουμε τερμα πανω στικ και μετραμε γωνια στους ελικες με το πιτσομετρο. Δινουμε τερμα κατω στικ και μετραμε γωνια. Αν διαφερουν, καπου τα σκα&%*&με και παλι απο την αρχη. Μην νομιζετε οτι ειναι ευκολο. Δεν απογοητευομαστε.
Τωρα περναμε στην επομενη φαση που λεγεται ποσες μοιρες μου ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ?
Αυτο θα το αφησω σε σας. Αν ξεκινατε 10 μοιρες ειναι υπεραρκετες. Αν κουρευετε γκαζον αναποδα τοτε 11 η και 12 αναλογα αν αντεχει το μοτερ μας και δεν γονατιζει.
Αν δειτε οτι πανω κατω δεν εχετε αρκετες μοιρες (πχ τα κανατε ολα σωστα αλλα μετα ειδατε οτι το ε/π δεν μπορει ουτε να σηκωθει) πατε στο swash menu και αυξανετε το ποσοστο του pitch. Και στις JR και στις Futaba που εχω ειναι περιπου στο 55% με 60% για +_11 μοιρες αν και αυτο παιζει απο κατασκευη σε κατασκευη. Αυξανετε η μειωνετε το ποσοστο μεχρι να ερθετε στις μοιρες που θελετε. Μεγιστη προσοχη να μην ακουμπαει το washout προς τα πανω στο headblock και στο lock collar κατω. Φυσικα αυτο με cyclic input ταυτοχρονα γιατι μην ξεχνατε οτι βαζοντας cyclic αυξανουμε το συνολικο collective κατα 6-7 μοιρες τουλαχιστον. Δηλαδη φουλ πανω και σουπα με το δεξι στικ και φουλ κατω και παλι σουπα με το δεξι. Αν δουμε οτι ακουμπαει κοβουμε ποσοστο απο το Swash.
Μετα παμε στο pitch curve και βαζουμε ποσοστα με μοιρες εκει που τις θελουμε. Οι που ξεκινανε καλο ειναι να αρχισουν με μια καμπυλη -2 μοιρες τερμα κατω το αριστερο στικ, 5 μοιρες στη μεση και 10 τερμα πανω. Τα ενδιαμεσα ποσοστα η τα κανετε inhibit η τα διαιρειτε με το πανω και κατω ωστε να ειναι στη μεση.
Μια καλη αρχικη καμπυλη γκαζιου ειναι 0-50-65-80-100.
Αν δειτε οτι κανει χοβερ κατω απο τη μεση κοβετε γκαζι στο middle point. Αν κανει πανω απο τη μεση δινετε κι αλλο ετσι ωστε να εχετε χοβερ στο κεντρο. Παιζουν κι αλλα ρολο βεβαια αλλα δεν εχουν ολοι οπτικο στροφομετρο. Αν ειναι αργο και αργει στις κινησεις επαναφορας μαλλον εχετε λιγες στροφες. Ανεβαζετε γκαζι στη μεση και μειωνετε pitch στη μεση.

Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
Aegeas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 03:55:29 »

Γεια σου Αποστολε!

Αργησα λιγο να βρω το καινουριο θεμα που ανοιξες αλλα το βρηκα(το ψαχνα σε αλλα ποστ)

Ευχαριστω για την προθυμια και την βοηθεια που μου προσφερεις και σε'μενα και σε ολους τους νεους!  Thumbs up

Στο ποστ που εκανες παραπανω, βαζουμε το ε/π στο ρευμα και επειτα φερουμε τα σερβο καθετα?
Πρεπει να οριζοντιωθει το swashplate με το ¨χερι¨ και μετα να γινουν οι περετερω ρυθμισεις απο την τ/κ?
Καταγράφηκε
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 659


www.aeromodelistis.gr Moderator


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 05:10:20 »

Φίλε Pani, είσαι και εσύ αστέρι...  Wink

Μπράβο παιδιά!

Χωρίς εσάς άντε να βρει τώρα ο αρχάριος άκρη...  buck2

Καταγράφηκε

Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

www.aeromodelistis.gr/
Aegeas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 18:39:45 »

Στην dx7 sto swash mix την εχω ρυθμισει με 3 σερβο (120 μοιρες)

Μου βγαζει για τα:

aileron: +60%
elevator: +60%
Pitch: +60%

Ετσι πρεπει να ειναι?

Επισης στο διαγραμμα που σου δειχνει ολες τις κινησεις των μοχλων, thro,aele,rudd,pit,aux2 με τις παραπανω ρυθμισεις, οταν κουνας το elevator kai aileron ξεχωριστα κινουνται ολα μαζι!!!! Sad Sad idiot2 idiot2

Δεν ξερω αν ειναι λογω ασχετοσυνης αλλα εμενα μου φαινεται παραλογο Sad

Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 20:26:09 »

Στην dx7 sto swash mix την εχω ρυθμισει με 3 σερβο (120 μοιρες)

Μου βγαζει για τα:

aileron: +60%
elevator: +60%
Pitch: +60%

Ετσι πρεπει να ειναι?

Επισης στο διαγραμμα που σου δειχνει ολες τις κινησεις των μοχλων, thro,aele,rudd,pit,aux2 με τις παραπανω ρυθμισεις, οταν κουνας το elevator kai aileron ξεχωριστα κινουνται ολα μαζι!!!! Sad Sad idiot2 idiot2

Δεν ξερω αν ειναι λογω ασχετοσυνης αλλα εμενα μου φαινεται παραλογο Sad


Φίλε Aegeas ή ρύθμιση πού λές είναι γιά ηλεκτρικά ελικόπτερα.  Στό ηλεκτρικό σηκώνονται όλα μαζί τά σέρβο  ώστε νά μπορεί τό swash plate νά ανεβαίνει οριζόντια. Τουλάχιστον έστι γίνεται στό belt. Από κεί και πέρα ρυθμίζεις ανάλογα τό κάθε σέρβο ξεχωριστά.
Αν μιλάμε γιά θερμικό τότε θά επιλέξεις από τό swash mix, servo 1. Εστι τό κάθε σέρνο θά έχει τίς δικές του ρυθμίσεις.

Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Aegeas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 20:29:01 »

Eγω για το belt λεω, να το αφησω ετσι? Η να μηδενισω τα ποσοστα?
Καταγράφηκε
marios_v
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 20:30:15 »

Όταν λέμε "swash plate σε οριζόντια θέση" είναι μια ρύθμιση που γίνεται με το μάτι ή υπάρχει ειδικό εργαλείο ?
Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 20:45:32 »

Eγω για το belt λεω, να το αφησω ετσι? Η να μηδενισω τα ποσοστα?
Τό αφήνεις στίς ρυθμίσεις πού έχεις επιλεξει, και από κεί καί πέρα βλέποντας καί κάνοντας.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 20:48:23 »

Όταν λέμε "swash plate σε οριζόντια θέση" είναι μια ρύθμιση που γίνεται με το μάτι ή υπάρχει ειδικό εργαλείο ?
Από όσο γνωρίζω φίλε δέν υπάρχει κάτι, τουλάχιστον γιά ηλεκτρικό. Αλλωστε είναι τόσο μικρός ό χώρος πού τί νά βάλεις εκεί.
Επαναπάυεσαι λοιπόν στήν ορασή σου. Καί εγώ αυτό κάνω.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 22:13:43 »

Φανταστηκα οταν ανοιξε το topic οτι ολοι εμεις που ξερουμε θα βοηθησουμε εσας που δεν. Αν ειναι να δινετε λαθος πληροφοριες ο ενας στον αλλο τοτε τσαμπα καθομαστε και γραφουμε.
Φιλε Αιγαια, οι ρυθμισεις που σου βγαζει ετσι ειναι. Διαβασε λιγο το post μου. Ολα τα CCPM ετσι ειναι, δουλευουν και τα τρια σερβο για να αλλαξουν κινησεις. Αν μηδενισεις τα ποσοστα δεν θα κουνιεται τιποτα.
Φιλε VTR, δεν εχουν μονο τα ηλεκτρικα CCPM. Απλως δεν εχει τυχη να δεις θερμικο.
Φιλε Μαριε, υπαρχουν ειδικα εργαλεια για αυτη τη δούλεια και για τα ηλεκτρικα και για τα θερμικα. Μια σωστη ρυθμιση προυποθετει να χρησιμοποιηθουν. Το 90% που γνωριζω το κανουν με το ματι. Πρεπει να τονισω οτι η σωστη ρυθμιση της οριζοντιου του swash γινεται οταν ειναι μονο του πανω στον αξονα και οχι με ολα τα link βαλμενα και την κεφαλη.
Για οσους ξερουν αγγλικα το εγχειριδιο του Mini Titan ειναι απο τα πιο σωστα που εχω πετυχει στο να βοηθησουν με εικονες.
Λινκ εδω:  http://www.acehobby.com/ace/PDF/Heli/TTR4710.pdf

Πανος

Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 659


www.aeromodelistis.gr Moderator


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 22:39:19 »

Για θερμικά υπάρχει το Swashplate leveler tool.



* HTT024.jpg (30.19 KB, 428x421 - εμφανίστηκε 1459 φορές.)
Καταγράφηκε

Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

www.aeromodelistis.gr/
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 23:01:07 »

Φίλε Πάνο βοηθησέ με λίγο. Ποιά ή ορολογία τού CCPM. Πώς μεταφράζεται ελληνικά.
Thanks.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

RAP
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 118


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 7 Οκτ 2007, 00:32:50 »

Για θερμικά υπάρχει το Swashplate leveler tool.



Μήπως γνωρίζετε σε ποιό κατάστημα στην Ελλάδα μπορώ να το βρώ;
Καταγράφηκε
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 7 Οκτ 2007, 09:45:30 »

VTR, Cyclic/Collective Pitch Mixing δηλαδη σε ελευθερη μεταφραση Ηλεκτρονικη μιξη κυκλικου και συλλογικου βηματος. Για να σου δωσω να καταλαβεις cyclic controls ειναι οι λειτουργιες του swashplate για aileron και elevator και collective ειναι η λειτουργια του βηματος.

Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 7 Οκτ 2007, 09:56:16 »

Καλημέρα Πάνο. Ευχαριστώ γιά τις πληροφορίες. Thumbs up
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

zero_IQ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 203



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 7 Οκτ 2007, 20:59:43 »

Η μηχανική μίξη (όπως στα Raptor) είναι επίσης CCPM και λέγεται “Μηχανική CCPM”.
Η ηλεκτρονική μίξη (όπως στα Sceadu) λέγεται “Ηλεκτρονική-CCPM” και μπορεί να βασίζεται σε σχεδίαση με 3 ή με 4 servo που ανάλογα με την γωνία που είναι συνδεδεμένα στο swashplate έχουμε 90 ή 120 ή 140 μοίρες e-CCPM.
zero_IQ
Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 7 Οκτ 2007, 21:40:23 »

 Σέ ευχαριστώ φίλε zero_IQ.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Aegeas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 00:24:20 »

Για θερμικά υπάρχει το Swashplate leveler tool.



Μήπως γνωρίζετε σε ποιό κατάστημα στην Ελλάδα μπορώ να το βρώ;


ριξε μια ματια στη Heliland:  http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=28&sort=20a&page=2
Καταγράφηκε
RAP
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 118


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 02:26:23 »

Σ' ευχαριστώ Aegeas Thumbs up
Καταγράφηκε
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 3 Νοέ 2007, 05:32:49 »

Καταρχην καλησπερα σας,
συγχαρητηρια για το φορουμ
Προσφατα απεκτησα το SCEADU Evo 37(B) HPM(A). OS MAX 37 SX-H
με το gy401 futaba.
Περιμενω τωρα με αγωνια την Spectrum dx7 .

Η μονη μου εμπειρια ειναι το honeybee cp2 . το εχω λυσει/δεσει 3 φορες (για να το επεξεργαστω και να το καταλαβω), το πεταω νορμαλ (hover και πτηση). 3δ δεν του εχω κανει και δεν θα του κανω ,δεν το εμπιστευομαι γιατι δεν ειναι σταθερο παντα ("ψαρευει" η ουρα οποτε της καπνισει χωρις αιτια και το προβλημα ισως ειναι η ρυθμηση του 4ιν1 αλλα δεν με απασχολει πλεον το θεμα

και βεβαια ο εξωμειωτης AeroFly Professional Deluxe


θα κανω μια ερωτηση που δεν την ειδα σε κανενα ποστ μεχρι στιγμης.
Το tail rotor πως ρυθμιζεται? (στικ τ/κ μεση οπως επισης και το τριμ) χρειαζεται καποιες μοιρες? ή στην μεση της διαδρομης του σερβο πρεπει να ειναι flat(0 μοιρες)?
Ας απαντηση καποιος (εστω και αν ειναι γελοια η ερωτηση μου, συγχωρεστε με, "new kid in town")
Οπως καταλαβαινετε συλλεγω ο,τι πληροφοριες για να καταφερω να το στησω οπως πρεπει .Το μεγαλο μου προβλημα ειναι οτι βρισκομαι εκτος πρωτευουσας (που ολα ειναι στα ποδια σου) και ολα πρεπει να τα κανω μονος μου .
Που θα παει θα το στησω και θα το πεταξω καποια στιγμη, αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

και παλι ενα μεγαλο μπραβο για το φορουμ .

Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
heliworld
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 208



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 3 Νοέ 2007, 09:55:59 »

kαλως ηλθες στον μαγικο κοσμο των ελικοπτερων,οσο για την ερωτηση σου πιο πανω τα πραγματα εχουν ως εξης. Στικ κεντρο ειναι δεδομενο τριμ επισης ,τωρα η ντιζα της ουρας πρεπει να σχηματιζει 90 μοιρες γωνια με το tail pitch control lever που ειναι το πισω μπρατσακι και δινει την κινηση και τις μοιρες στην ουρα ,το ιδιο πρεπει να συμβαινει και με το servo arm το μπρατσακι του σερβος δηλαδη να ειναι και αυτο 90 μοιρες γωνια σε σχεση παντα με την ντιζα.αν ολα αυτα ειναι ετσι οι μοιρες που πρεπει να εχουν οι πισω ελικες θα βγουν αυτοματα,τωρα ισως καποιες μικρορυθμισεις να χρειαστουν στο τελος αν δηλαδη η ουρα σου τραβαει λιγο δεξια η αριστερα μπορεις ρυμιζοντας την ντιζα κονταινοντας η μακραινοντας να αφαιρεσεις η να προσθεσεις μοιρες ,αυτα για την ωρα ελπιζω να σε βοηθησα και να μην σε κουρασα καλες και απολαυστικες πτησεις να εχεις φιλικα Σπυρος.
Καταγράφηκε
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 3 Νοέ 2007, 15:15:08 »

kαλως ηλθες στον μαγικο κοσμο των ελικοπτερων,οσο για την ερωτηση σου πιο πανω τα πραγματα εχουν ως εξης. Στικ κεντρο ειναι δεδομενο τριμ επισης ,τωρα η ντιζα της ουρας πρεπει να σχηματιζει 90 μοιρες γωνια με το tail pitch control lever που ειναι το πισω μπρατσακι και δινει την κινηση και τις μοιρες στην ουρα ,το ιδιο πρεπει να συμβαινει και με το servo arm το μπρατσακι του σερβος δηλαδη να ειναι και αυτο 90 μοιρες γωνια σε σχεση παντα με την ντιζα.αν ολα αυτα ειναι ετσι οι μοιρες που πρεπει να εχουν οι πισω ελικες θα βγουν αυτοματα,τωρα ισως καποιες μικρορυθμισεις να χρειαστουν στο τελος αν δηλαδη η ουρα σου τραβαει λιγο δεξια η αριστερα μπορεις ρυμιζοντας την ντιζα κονταινοντας η μακραινοντας να αφαιρεσεις η να προσθεσεις μοιρες ,αυτα για την ωρα ελπιζω να σε βοηθησα και να μην σε κουρασα καλες και απολαυστικες πτησεις να εχεις φιλικα Σπυρος.

Ευχαριστω για την απαντηση,καταγραφτηκε .
μεχρι στιγμης εχω κανει ακριβως οτι λεει το manual για το στησιμο της ουρας.
ας ελπισουμε οτι θα λειτουργησει.
Εχω φτιαξει και ενα τεστ helipad για να μπορεσω να το στησω χωρις να φοβαμαι τυχων παρενεργειες λανθασμενου σεταπ.
θα το βγαλω φωτο και θα σας το ανεβασω......πολυ καλο βοηθημα και για επαγγελματιες (handmade by me)
ευκολο στην κατασκευη και με κοστος 20€ περιπου (αναλογα με την ποιοτητα των ρουλεμαν που θα χρησιμοποιησετε)
Θα τα πουμε ποιο αναλυτικα οταν παρω στα χερια μου την dx7 (η αναμονη δεν αντεχεται αλλα τι να κανουμε, ειμαστε και μεγαλα παιδια πλεον :-)

Υσ. πως ανεβαζω μια φωτο εδω?
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 3 Νοέ 2007, 15:43:50 »

Υσ. πως ανεβαζω μια φωτο εδω?
Ρίξε μιά ματιά εδώ.  https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=37.0
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

zero_IQ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 203



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 01:20:58 »

Εχω φτιαξει και ενα τεστ helipad για να μπορεσω να το στησω χωρις να φοβαμαι τυχων παρενεργειες λανθασμενου σεταπ.

Το test helipad που έφτιαξες δουλεύει σε όλους τους άξονες? Αν περιστρέφεται μόνο κατά τον κάθετο άξονα (rudder) και δέσεις το ελικόπτερο σου επάνω, θα το καταστρέψεις από το ground resonance. Όταν το ελικόπτερο δουλεύει και οι έλικες περιστρέφονται δεν πρέπει να είναι δεμένο γιατί από τους συντονισμούς θα σου διαλυθεί σε λίγα δευτερόλεπτα, άσε που κινδυνεύεις από κομμάτια που θα εκσφενδονιστούν.
Αν το δέσεις στο helipad χωρίς τους κύριους έλικες θα μπορέσεις να τσεκάρεις αν η ουρά δουλεύει προς την σωστή κατεύθυνση με το stick της τηλεκατεύθυνσης και αν το γυροσκόπιο διορθώνει προς την σωστή κατεύθυνση, δεν θα μπορέσεις όμως να ρυθμίσεις σωστά το γυροσκόπιο, αυτό γίνεται μόνο με δοκιμές σε πτήση.
Χωρίς να το δέσεις σε helipad μπορείς πολύ εύκολα να τσεκάρεις αν η κατεύθυνση του stick και της διόρθωσης του γυροσκοπίου είναι σωστή. Βάλε το ελικόπτερο μπροστά σου έτσι που η ουρά να είναι προς εσένα και η μούρη μακριά από εσένα, ο κινητήρας σβηστός, κοιτάς τα ελικάκια της ουράς, συγκεκριμένα την μπροστά πλευρά τους (αυτή που οδηγεί προς την κατεύθυνση που γυρνάνε), αν κουνήσεις το stick προς τα αριστερά η μπροστά πλευρά πρέπει να στρέψει προς τα δεξιά, αν όχι κάνεις reverse το κανάλι rudder στην τηλεκατεύθυνση. Για να τσεκάρεις αν το γυροσκόπιο διορθώνει προς την σωστή πλευρά, βάλτο σε heading hold πιάσε την ουρά και με μια γρήγορη κίνηση γύρισε την 90 μοίρες προς μια κατεύθυνση και άστο εκεί, δες τα ελικάκια, η μπροστά πλευρά τους πρέπει να έχει γυρίσει προς την αντίθετη κατεύθυνση (π.χ. αν πήγες την ουρά δεξιά, τα ελικάκια πρέπει να πήγαν αριστερά). Αν έγινε το αντίθετο κάνεις reverse τον αισθητήρα του γυροσκοπίου, το 401 έχει έναν μικροδιακόπτη πάνω του που λέει ‘reverse’, του αλλάζεις θέση.
zero_IQ
Καταγράφηκε
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 01:27:36 »

Εχω φτιαξει και ενα τεστ helipad για να μπορεσω να το στησω χωρις να φοβαμαι τυχων παρενεργειες λανθασμενου σεταπ.

Το test helipad που έφτιαξες δουλεύει σε όλους τους άξονες? Αν περιστρέφεται μόνο κατά τον κάθετο άξονα (rudder) και δέσεις το ελικόπτερο σου επάνω, θα το καταστρέψεις από το ground resonance. Όταν το ελικόπτερο δουλεύει και οι έλικες περιστρέφονται δεν πρέπει να είναι δεμένο γιατί από τους συντονισμούς θα σου διαλυθεί σε λίγα δευτερόλεπτα, άσε που κινδυνεύεις από κομμάτια που θα εκσφενδονιστούν.
Αν το δέσεις στο helipad χωρίς τους κύριους έλικες θα μπορέσεις να τσεκάρεις αν η ουρά δουλεύει προς την σωστή κατεύθυνση με το stick της τηλεκατεύθυνσης και αν το γυροσκόπιο διορθώνει προς την σωστή κατεύθυνση, δεν θα μπορέσεις όμως να ρυθμίσεις σωστά το γυροσκόπιο, αυτό γίνεται μόνο με δοκιμές σε πτήση.
Χωρίς να το δέσεις σε helipad μπορείς πολύ εύκολα να τσεκάρεις αν η κατεύθυνση του stick και της διόρθωσης του γυροσκοπίου είναι σωστή. Βάλε το ελικόπτερο μπροστά σου έτσι που η ουρά να είναι προς εσένα και η μούρη μακριά από εσένα, ο κινητήρας σβηστός, κοιτάς τα ελικάκια της ουράς, συγκεκριμένα την μπροστά πλευρά τους (αυτή που οδηγεί προς την κατεύθυνση που γυρνάνε), αν κουνήσεις το stick προς τα αριστερά η μπροστά πλευρά πρέπει να στρέψει προς τα δεξιά, αν όχι κάνεις reverse το κανάλι rudder στην τηλεκατεύθυνση. Για να τσεκάρεις αν το γυροσκόπιο διορθώνει προς την σωστή πλευρά, βάλτο σε heading hold πιάσε την ουρά και με μια γρήγορη κίνηση γύρισε την 90 μοίρες προς μια κατεύθυνση και άστο εκεί, δες τα ελικάκια, η μπροστά πλευρά τους πρέπει να έχει γυρίσει προς την αντίθετη κατεύθυνση (π.χ. αν πήγες την ουρά δεξιά, τα ελικάκια πρέπει να πήγαν αριστερά). Αν έγινε το αντίθετο κάνεις reverse τον αισθητήρα του γυροσκοπίου, το 401 έχει έναν μικροδιακόπτη πάνω του που λέει ‘reverse’, του αλλάζεις θέση.
zero_IQ

το helipad γυριζει στον αξονα του πανω σε ρουλεμαν, το οποιο προσαρμοζεται σε τηλεσκοπικο σωληνα με διαδρομη 50 cm (κινηση επανω).Πλαγιες κινησεις δεν κανει (αν και το επεξεργαζομαι και μαλλον ειμαι κοντα στο να το καταφερω) ετσι και αλλιως εφοσον το εχω δεμενο μολις δω lift δεν θα το συνεχισω . Τις ρυθμισεις για hover θα μπορεσω να τεσταρω (ετσι νομιζω τουλαχιστον) . και η ολη διαδικασια του τεστ θα γινει στο 1,70 (σε τοσο υψος θα δοκιμασω , για να αποφυγω και το ground effect) . το δεσιμο των σκι γινεται πανω σε αντικραδασμικα λαστιχα παχους 3cm. δεν θα εχω vibration (παλι νομιζω )
Παρενθεση:Μην με παρεξηγητε αλλα μου αρεσουν οι πατεντες , αυτος ειναι και ο λογος που ξεκινησα και τον μοντελισμο 
Ενοειται βεβαια οτι θα ακολουθησω τις οδηγιες που μου δινετε και δεν θα κανω οτι νομιζω , αλλα θα δοκιμασω και το pad  devil
ευχαριστω και παλι
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
zero_IQ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 203



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 01:52:35 »

Δεν μίλησα για ground effect αλλά για ground resonance, είναι ένας συντονισμός πολύ πολύ έντονος που παρουσιάζουν τα ελικόπτερα όταν είναι δεμένα κάπου και γυρνάει το στροφείο. Φρόντισε να είσαι σε μεγάλη απόσταση από το ελικόπτερο, αφού επιμένεις να το δοκιμάσεις.
Κάνε μια αναζήτηση στο google για «ground resonance» ώστε να ξέρεις τι να περιμένεις.
zero_IQ
Καταγράφηκε
marios_v
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 07:18:35 »

Φιλε Μαριε, υπαρχουν ειδικα εργαλεια για αυτη τη δούλεια και για τα ηλεκτρικα και για τα θερμικα. Μια σωστη ρυθμιση προυποθετει να χρησιμοποιηθουν. Το 90% που γνωριζω το κανουν με το ματι. Πρεπει να τονισω οτι η σωστη ρυθμιση της οριζοντιου του swash γινεται οταν ειναι μονο του πανω στον αξονα και οχι με ολα τα link βαλμενα και την κεφαλη.
Πανος

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Καταγράφηκε
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 10:19:56 »

Dragon βρες καποιον να στο τριμαρει. Ο Zero εχει μια αποψη με την οποια συμφωνω κι εγω.
Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 11:11:31 »

Dragon συμφωνώ με τα παιδιά, μην πειραματίζεσαι με θερμικά ελικόπτερα. Αν δεν μπορείς δώσε κάποιον να το ρυθμίσει. Αλλιώς μόνο εν πτήση, μην το δένεις. Έχει απίστευτες δυνάμεις όταν περιστρέφεται το στροφείο.
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 12:12:00 »

Αν καί δέν γνωρίζω τήν χρήση τού helibad θά συμφωνήσω μέ τά παιδιά. Τό θερμικό έχει τρομερές δυνάμεις καί δέν είναι γιά πειράματα. Εγώ προσωπικά διαπίστωσα τήν δυναμή του όταν μιά μέρα τό έβαλα μπροστά, και δέν είχα πάρει χαμπάρι ότι ήταν λίγο σηκωμένο τό stik τού γκαζιού.  Μέχρι κλείσω τήν βενζίνη είδα καί έπαθα. Κόντευε νά πάρει καί εμένα.
Μιά φορά πάλι ενώ ήταν στό ρελαντί μετά από πτήση, καί ενώ πήγαινα νά σταματήσω τό στροφείο, πλησίασα λίγο περισότερο, καί μού  ρίχνει τό  plade μία στό καλάμι............ Ωρε παναγιά μου. Τά είδα όλα.
Τό θερμικό φίλε dragonsyr είναι ηδονή, αλλά δέν αστειέυται.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 16:29:19 »

Η χρηση του pad ειναι μονο για ρυθμισμα ουρας..

Οτι θα το τριμαρω , θα το τριμαρω εγω....  γνωσεις πτησης εχω, λεπτομεριες ρυθμισεων μου λειπουν και ευτυχως που υπαρχει και αυτο το φορουμ με ολους εσας εδω και θα μπορεσω , δεν υπαρχει καμμια αμφιβολια για αυτο.
(πεταω με υπερελαφρα και μονοκινητηρια (κατοχος διπλωματων) και κατοχος ενος cessna 182)
επισης εχω και 2 ωρες με το r22 (robinson)

Οταν λεω οτι θα δοκιμασω το pad δεν εννοω οτι θα το δεσω και θα κανω δοκιμη καταστασης πτησης. Δεν εχω τρελαθει ακομα
Οτι πειραμα κανω , το πρατω πρωτα στα χαρτια , δοκιμαζω με κατι ποιο μικρο (εχω το cp2 για τις πρωτες δοκιμες σε αυτη την φαση) και μετα το εκτελω...
καποια στιγμη (οταν το εχω ετοιμο το heli μου) θα πεταξω προς τα εκει να συναντηθουμε , να το πεταξει και καποιος ποιο εμπειρος να μου πει τα λαθη που θα εχω κανει  
ευχαριστω.
υσ. θα σας κατακλυσω με ερωτησεις στο μελλον σχετικα με ρυθμισεις. ελπιζω να μην κουραζοσαστε να δινετε τα "φωτα" σας. 
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #37 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 16:56:09 »

Θέλουμε να σου πούμε οτι άλλο είναι το ηλεκτρικό και άλλο το θερμικό. Δεν συμπεριφέρονται το ίδιο ήρεμα σε ένα pad. Η περιστροφή του στροφείου συνδιάζεται με την παλινδρόμιση του εμβόλου και θα σου δημιουργήσει ενδεχομένως μεγάλο πρόβλημα συνδιαζόμενο με το δέσιμο στο pad. Και ξέρεις.....αν ξεκινήσει αυτού του είδους η ταλάντωση το μόνο αποτέλεσμα είναι η καταστροφή. Δε σταματάει με το σβήσιμο της μηχανής ακόμα και αν πρόκειται για μόνο ρύθμιση της ουράς. Undecided Για τα υπόλοιπα εδώ είμαστε  Wink
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Κυριακή, 4 Νοέ 2007, 17:37:22 »

οπότε θα πρεπει να χρησιμοποιησω δακτυλιους για το δεσιμο....θα το κανω και αυτο.
ξεφευγουμε ομως απο το θεμα μας.....δεν απασχολει κανεναν η κατασκευη ενος pad σε αυτο το threat.
ευχαριστω για τις πολυτιμες απαντησεις σας .
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2007, 18:39:25 »

λοιπον, για την ιστορια και μονο σας λεω οτι το τεστ pad δουλευει αψογα. οσο για το ground resonance ισχυει μονο στην περιπτωση που κρατησεις τα σκι σφηχτα στο εδαφος , ανεξαρτητου στροφων ελικας.... ξεκιναει το vibration αμεσως με την πρωτη στροφη. (Το εκανα και το ειδα)  idiot2
Αποτελεσμα: μπορεις να ρυθμισεις το ελικοπτερο πανω σε αυτο χωρις κανενα προβλημα.. ηδη ρυθμισα ενα...... Cheesy
ρυθμιση του gyro σε χρονο μηδεν και χωρις φοβο....σε ισχυ λιγο πανω απο την ισχυ του hover, tracking ελικας , swash plate level
Αυτα τα λιγα για την ιστορια οπως ειπα και στην αρχη.
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2007, 19:23:56 »

Ολα καλά φίλε dragonsyr. Καμιά φωτό θά βάλεις;
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2007, 22:04:54 »

Ολα καλά φίλε dragonsyr. Καμιά φωτό θά βάλεις;
εχει χαλασει η μηχανη μου και δεν μπορω να κανω τιποτα αυτη την στιγμη.
την πεμπτη ερχετε η καινουρια , θα ανεβασω και τα σχεδια της κατασκευης και φωτο απο αυτην.
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Πέμπτη, 29 Νοέ 2007, 17:27:03 »

Λοιπον,
υλικα κατασκευης απο χαλκο (υδρευσης)
1 μουφα Φ15
1 μουφα Φ35
3 ταφ Φ15
6Χ10mm σωληνα Φ15
2 βιδες allen 4mm/2cm (αυτες προτιμησα εγω, θα μπορουσα να τα κολλησω με καλάι οπως κολλανε τις σωληνες)
2 βιδες allen 4mm/4cm
4 ταπες Φ15
4 παξιμαδια ασφαλειας
1 ρουλεμαν skf 6003-2rs1/c3  (αυτο ειχα και το χρησιμοποιησα)
1 κολαρο 25/40
1 κοντρα πλακε  27Χ27

φωτο σε επομενο ποστ
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Πέμπτη, 29 Νοέ 2007, 17:52:46 »

εικονες κατασκευης


* test1a.jpg (33.15 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 804 φορές.)

* test2a.jpg (22.16 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 780 φορές.)

* test3a.jpg (34.65 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 812 φορές.)

* test4a.jpg (38.95 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 787 φορές.)
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 29 Νοέ 2007, 17:58:17 »

το ακρο της μουφας Φ35 μπαινει σε σωληνα Φ35 υψους 1,50μ
Σημειωση: το κολαρο το εβαλα για extra ασφαλεια σε περιπτωση (ουτε μια στο εκατομυριο) που ξεκολλησει η κολλα για ρουλεμαν που χρησιμοποιησα για την συγκολληση του  μεσα στην μουφα. (κολλα η οποια για να ξεκολλησει πρεπει να ζεσταθει με καμινετο)
στο κοντρα πλακε εχω κανει τρυπες για τα zip tights (δεματικα ή οπως τα λετε)
αλλα θα χρησιμοποιησω cineblock κατω απο αυτα για αποροφηση τυχων κραδασμων
Το δοκιμασα και ειχα 100% επιτυχια.
περιμενω να μου τυπωσει ενας φιλος το αυτοκολητο που εχω σχεδιασει (ελικοδρομιο) και μολις το κολλησω θα ανεβασω και την τελικη φωτογραφια με το χελι μου επανω σε αυτο...
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 29 Νοέ 2007, 18:09:25 από dragonsyr » Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
dragonsyr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Παρασκευή, 30 Νοέ 2007, 12:46:53 »

Καλο θα ηταν , μεσα στο ελικοπτερα r/c να ανοιχτει ενα νεο subforum με τιτλο Κατασκευες για ελικοπτερα.
Ολο και καποιος θα εχει καποια χρησιμη ιδιοκατασκευη στο ραφι του.
Και νομιζω οτι θα ειναι πολυ ενδιαφερον για αυτους που πραγματικα ασχολουνται με μοντελισμο με ολη την σημασια της λεξεως.
Καταγράφηκε

SCEADU Evo 37(B) SWM(A)  *  OS MAX 37 SX-H  *  GY401  *  Spectrum dx7-AR7000
                                         ....Καλές Προσγειώσεις....
Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Setup Ελικοπτέρων « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.