Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
293.631 μηνύματα σε 11.987 θέματα από 6.174 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Anton53
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 13 Ιούν 2021, 14:41:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 13 Ιούν 2021, 14:41:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 14:24]

    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 11:58]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:51]

    από giamous
    [Σήμερα στις 00:38]

    [Χθες στις 23:54]

    από Greekjets
    [Χθες στις 21:14]

    [Χθες στις 15:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 01:20]

    από dominicm
    [Χθες στις 01:15]

    [Παρασκευή, 11 Ιούν 2021, 19:18:25]

    από Markhelis
    [Παρασκευή, 11 Ιούν 2021, 17:34:18]

    από modeller2
    [Παρασκευή, 11 Ιούν 2021, 13:31:15]

    [Πέμπτη, 10 Ιούν 2021, 18:48:07]

    από samsone
    [Τετάρτη, 9 Ιούν 2021, 10:31:50]

    από dominicm
    [Τρίτη, 8 Ιούν 2021, 10:02:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6174
    Τελευταίο: Anton53
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 293631
    Σύνολο θεμάτων: 11987
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 8
    Επισκέπτες: 29
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m  (Αναγνώστηκε 19554 φορές)
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:31:01 »

    Γειά χαρά σε όλους,

    φέτος το καλοκαίρι,που πλέον μπορούμε να πούμε αισίως πως πέρασε,κατάφερα να το εμπλουτίσω απο μοντελιστικής πλευράς χωρίς περιοριστικά όρια  Cheesy μιας και αποφασισα να μελετήσω,υλοποιήσω-κατασκευάσω και βελτιστοποιήσω το δικό μου αεροπλάνο ντεπρον με σχέδια που προεκυψαν μετα απο αρκετή έρευνα,συνδυάζοντας όλες τις σχετικές γνώσεις που είχα αποκτήσει απο προηγούμενες κατασκευές.

    Η βασική ιδέα είχε ξεκινήσει απο παλιά αλλά δεν υπήρχαν οι γνώσεις,ωστόσο ήθελα να καταφέρω να βγάλω ένα αεροπλάνο αρκετά μεγάλο για εξωτερικό χώρο,εύκολο στην κατασκευή,οικονομικό αλλά παράλληλα τόσο ελαφρύ ούτως ώστε να δίνει ένα ευχάριστο αποτέλεσμα σε σχέση με άλλα αεροπλάνα αντίστοιχου μεγέθους.
    Τελικά δεν χρειάστηκε τίποτα το σοβαρό,μόνο λίγο CAD programming,οι απαραίτητες προσομοιώσεις και προσαρμογές μεγέθους όπως επίσης και αρκετές ώρες διαβάσματος σχετικά με αντοχή υλικού και κέντρου βάρους-κέντρου πίεσης και άλλα περί αεροδυναμικής που έβρισκα σε εγκεκριμένες πηγές ούτως ώστε να καταφέρω να βγάλω όσο το δυνατόν πιο αξιόλογο αποτέλεσμα.Επίσης μπόλικες ώρες διαβάσματος απο φόρουμ του εξωτερικού ήταν χρήσιμες.Το όλο εγχείρημα βασίστηκε στον βέλτιστο τρόπο ενίσχυσης με τα απαραίτητα δικτυώματα για την χαμηλότερη αναλογία βάρους,κάτι που είναι πολύ σημαντικός παράγοντας σε τέτοιου είδους κατασκευές.

    Η αρχη έγινε αναζητώντας ένα αεροπλάνο τύπου MX2 σε ντεπρόν προφίλ.Όσο κι αν έψαξα δεν υπήρχε τίποτα μα τίποτα ελεύθερο στο διαδίκτυο και κατανοητό για λόγους δικαιωμάτων μιας και το μοναδικό που υπάρχει είναι το RJ-MX2 της FancyFoam.
    Έτσι κι εγώ κατέληξα στο να κατασκευάσω το δικό μου,μιάς και τα υπόλοιπα ελεύθερα σχέδια δεν με ικανοποιούσαν οπότε έτσι κι αλλιώς θα χρειάζονταν τροποποίηση,οπότε στρώθηκα στην μελέτη.Επειδή είμαι γνωστός καμμένος  laughαποφάσισα να ακολουθήσω πρότυπα ETOC και να εμπνευστώ για την κατασκευή μου πέρνωντας σαν λογότυπο scheme το GB Extra330sc και σαν βασικό μοντέλο το νικητήριο αεροπλάνο για φέτος  Vectored Thrust Vpp MX2.

    Οπότε αφού αποκάλυψα την πηγή έμπνευσής μου,μπορώ να πώ πως ήθελα να ξεφύγω απο το basic-standard του Yak55 scheme και να πάω σε κάτι που σε συνδυασμό με την καλή ενίσχυση θα μου έδινε κάτι εμφανώς καλύτερο σε ακρίβεια και μελλοντικά δυνατότητα για μετατροπή σε μεταβλητό βήμα(VPP).Αυτός ήταν και ο βασικός στόχος της μελλοντικής προσωπικής μου εξάσκησης.

    Yak 55M


    Θα ακολουθήσει αναλυτική περιγραφή της κατασκευής.Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν να πραγματοποιήσω την ιδέα μου,ειδικότερα φίλους που δεν είχαν σχέση με το χόμπι αλλά τελικά απόκτησαν,τον father για την απέραντη υπομονή του και την προμήθεια υλικών,καθώς και φίλους μοντελιστές που με βοήθησαν διαχρονικά και δεν θα κατονομάσω,εκείνοι ξέρουν  Wink).

    Επίσης μετά από 4 χρόνια ασχολίας μου με το χόμπι και με λίγο παραπάνω απο τα μισά στα ακροβατίκα καθώς και με την βοήθεια όλων των παραπάνω είμαι χαρούμενος που κατάφερα να φτιάξω το δικό μου αεροπλάνο έστω και απο ντέπρον.
    Οι παρακάτω βιντεοσκοπήσεις που φορτώνονται στο προσωπικό κανάλι του YouTube είναι προσπάθεια της ομάδας Talented Amateurs,ο τίτλος περιέχει διπλότυπη ερμηνεία,ο καθένας κρατάει την θετική ή την αρνητική αξιολογώντας φυσικά από το αποτέλεσμα.....  Χαμόγελο
    Θα ακολουθήσουν καινουργια βίντεο στο άμεσο μέλλον....



    Οπότε τελειώνοντας με την εισαγωγή προχωράω στην παρουσίαση

    Υ.Γ Στο τέλος της παρουσίασης θα ελευθερώσω τα σχέδια για να τα κατεβάζει όποιος θέλει.....
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:33:13 »

    Τα προαναφερθέντα αεροπλάνα σε εκλεπτισμένα προγράμματα πτήσεων μετα μουσικής....

    MX2



    Extra330sc



    Scheme


    * gb.jpg (79.18 KB, 960x637 - εμφανίστηκε 370 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:33:53 »

    Χαρακτηριστικά αεροπλάνου:

    Μήκος πτέρυγας: 1.05μέτρα
    Μήκος ατράκτου: 1,00μέτρο
    Επειφάνεια: ~26dm2
    Προβλεπόμενο βάρος:300-400γραμμάρια

    Το τελικό βάρος εξαρτάται απο την τελική επιλογή του σετάπ.
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:34:47 »

    Περάσαμε τα <<βασικά-εισαγωγικά>> και ρολλάρουμε:

    Σχέδια-Κοπή κομματιών


    * 06072013558.JPG (68.34 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 393 φορές.)

    * 07072013559.JPG (76.12 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 389 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:38:41 »

    Βάψιμο....


    * scheme.JPG (105.54 KB, 830x623 - εμφανίστηκε 396 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:39:14 »

    Πρώτη συναρμολόγηση


    * 08072013565a.JPG (109.55 KB, 830x623 - εμφανίστηκε 383 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:39:55 »

    Κόψιμο 2.5χιλ. καρμπονόντιζας για την ενίσχυση του χείλους προσβολής όπως φαίνεται παρακάτω.

    Προσοχή
    Το μήκος της καρμπονόντιζας να είναι όσο το μήκος της μίας πτέρυγας.Η ένωση μπορεί να γίνει με επιπλέον καρμπονόντιζα στην μέση και θερμοσυστελλόμενο.


    * 09072013576.JPG (76.21 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 384 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:40:37 »

    Κόλληση


    * 09072013577.JPG (79.75 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 374 φορές.)

    * 09072013578.JPG (84.24 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 387 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:41:19 »

    Ξεκινώντας απο πίσω προς τα εμπρός έχεις καλύτερη αίσθηση του προσανατολισμού ούτως ώστε τα κομμάτια να τοποθετούνται συμμετρικά.Με την προυπόθεση πως τα κομμάτια έχουν κοπεί συμμετρικά,θα πρέπει η απόσταση του Τip της μίας πτέρυγας από το κάθετο σταθερό να είναι ίδια με την απόσταση της άλλης.Επίσης η καρμπονόντιζα που βάλαμε προηγουμένως διευκολύνει στο να διατηρείται ευθεία η πτέρυγα,με αποτέλεσμα να γίνεται εύκολη η ενίσχυση χιαστί που θα δούμε παρακάτω....


    * 09072013582a.JPG (78.63 KB, 726x545 - εμφανίστηκε 359 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:41:54 »

    Θήκες σέρβο.

    Για λόγους χαμηλότερης κατανάλωσης και βάρους αλλά και για λόγους σταθεροποίησης των aileron προτίμησα ένα σέρβο στο κέντρο

    Aileron


    * 09072013584.JPG (61.51 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 394 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:44:45 »

    Ενίσχυση του σέρβο με ενιαία καρμπονόντιζα πάνω στην κοπή για την αποφυγή επιπλέον βάρους.

    Elevator-Rudder


    * 09072013586.JPG (66.65 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 376 φορές.)

    * 09072013587.JPG (72.67 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 354 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:45:25 »

    Τοποθέτηση του σέρβο των aileron κατα την διάρκεια κατασκευής,μιάς και δεν θα υπάρξει άλλη ευκαιρία να τοποθετηθεί σωστά.
    Επίσης κολλάμε τα απαραίτητα σημεία προς εφαρμογή με εποξική κόλλα.Για ολόκληρη την κατασκευή χρησιμοποιήθηκε epoxy 5λεπτη για απλές εφαρμογες της στιγμής,αλλά >15min. για την κόλληση του κεντρικού κορμού της ατράκτου και των φτερών μιας και δεν φτάνει ο χρόνος των 5 λεπτών για να καλύψεις τόσο μεγάλη απόσταση.


    * 09072013591.JPG (59.85 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 375 φορές.)

    * 09072013588.JPG (54.49 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 365 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:46:17 »

    Κάτοψη


    * 09072013592.JPG (69 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 358 φορές.)

    * 09072013593.JPG (71.83 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 378 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:46:43 »

    Προφίλ


    * 09072013595.JPG (77.02 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 364 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:47:45 »

    Carbon ντίζες(1.5χιλ.):

    Οι δεσμοί περνάνε απο το κάθετο μέρος της ατράκτου και είναι ενωμένες με θερμοσυστελλόμενο για να προσφέρουν ευκαμψία.Ξετρυπάμε τα σημεία που θέλουμε να περάσει η ντίζα και στο τέλος τις κολλάμε στο οριζόντιο σταθερό σε σχήμα χιαστί με την επόμενη.


    * 09072013597.JPG (70.49 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 364 φορές.)

    * 03092013816.jpg (36.02 KB, 519x389 - εμφανίστηκε 376 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.