Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
293.632 μηνύματα σε 11.987 θέματα από 6.174 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Anton53
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 13 Ιούν 2021, 14:44:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 13 Ιούν 2021, 14:44:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:43]

    [Σήμερα στις 14:24]

    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 11:58]

    από giamous
    [Σήμερα στις 00:38]

    [Χθες στις 23:54]

    από Greekjets
    [Χθες στις 21:14]

    [Χθες στις 15:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 01:20]

    από dominicm
    [Χθες στις 01:15]

    [Παρασκευή, 11 Ιούν 2021, 19:18:25]

    από Markhelis
    [Παρασκευή, 11 Ιούν 2021, 17:34:18]

    από modeller2
    [Παρασκευή, 11 Ιούν 2021, 13:31:15]

    [Πέμπτη, 10 Ιούν 2021, 18:48:07]

    από samsone
    [Τετάρτη, 9 Ιούν 2021, 10:31:50]

    από dominicm
    [Τρίτη, 8 Ιούν 2021, 10:02:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6174
    Τελευταίο: Anton53
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 293632
    Σύνολο θεμάτων: 11987
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 10
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 36
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m  (Αναγνώστηκε 19555 φορές)
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:48:29 »

    Καλό σκάλισμα του ντεπρόν για να πιάσει η κόλλα καλά τις χιαστί καρμπονίντιζες(2.5 χιλ.) των φτερών.
    Πρέπει να γίνει ενισχυμένη κόληση μιας και δοθέντος του υπολογισμένου κέντρου βάρους,οι καρμπονόντιζες αυτές δέχονται όλο το φορτίο κατά την διάρκεια της πτήσης.


    * 09072013600.JPG (90.71 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 198 φορές.)

    * 09072013602.JPG (59.23 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 201 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:49:09 »

    Γενικότερα γίνανε μπόλικες τροποποιήσεις,είτε αυτές ήταν αισθητικές έιτε λειτουργικές,με αποτέλεσμα να γίνει λίγο πιο περίπλοκο το όλο θέμα και να απαιτεί περισσότερο χρόνο,κάτι που είναι και το πιο δύσκολο της όλης διαδικασίας γιατί καταντάει ψυχοφθόρο.
    Περιληπτικά θα πώ πως τροποποιήθηκε το μήκος της σταθερής πτέρυγας και το μήκος των aileron,διότι το αεροπλάνο έδειχνε αρκετά κοντομούρικο και τα aileron κατέληξαν να είναι μικρά....Τροποποιήθηκε το μήκος του rudder καθώς και το σημείο εγκατάστασης των horn μιας και κατέληξε να υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα στην κίνηση.Όλα αυτά σημειώθηκαν και πλέον όλα γίνονται by the book και εύκολα.


    * 09072013603.JPG (91.02 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 196 φορές.)

    * 20072013638.JPG (95.3 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 199 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:51:09 »

    Elevator-Rudder full rates

    Οι κινήσεις θα πρέπει να γίνονται σε όλο το μήκος τους αβίαστα και χωρίς εμπόδια με αποτέλεσμα να ζορίζεται επιπλέον το σερβο κατα την διάρκεια της πτήσης.Για μεντεσέδες χρησιμοποίησα απλούς pinned διαστάσεων 16X28.5


    * 20072013639a.JPG (97.21 KB, 830x623 - εμφανίστηκε 190 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:51:57 »

    Στα tip κάθε πηδαλίου πρόσθεσα κομμένη καρμπονόντιζα <2.5.χιλ ούτως ώστε να ενισχυθεί επιπλέον το πηδάλιο.
    Στα aileron αναγκάστηκα να τοποθετήσω ολόκληρη καρμπονόντιζα για να αποφευχθούν τα αντίστροφα deflections κατα την διάρκεια της πτήσης με αέρα.Το φαινόμενο αυτό ήταν πάρα πολύ έντονο και στην ουσία κατέρρευσε την ιδέα του να παραμείνω στα μεγάλα counterbalance surfaces που θα βοηθούσαν το σέρβο να κινείται πιό εύκολα.Σε απότομες ριπές αέρα το αεροπλάνο έμενε ανεξέλεγχτο για κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου που είναι σημαντικά αν αναλογιστεί κανείς πως σε χαμηλό ύψος αυτό μπορεί να είναι καταστροφικό.Τώρα πλέον η ιδιότητα του counterbalance έχει ενισχυθεί εσωτερικά στο aileron με λίγο μεγαλύτερη επιφάνεια μικραίνοντας την αρχικη στα tip του φτερου,αποφεύγοντας έτσι αυτο το φαινόμενο.Είναι πολύ σημαντική παρατήρηση.


    * 03082010684.JPG (79.8 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 214 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:52:17 »

    Βάση του μοτέρ με χρήση καρμπονόντιζας κομμένης στο κέντρο κατα 3 χιλ και φώλιασμα μέσα στο ντεπρόν για ευκολότερο και σταθερότερο κόλλημα.Έπειτα πάει ο σταυρός και τοποθετείται με βίδες κάνοντας έτσι ευκολότερη την μετακίνηση του μοτέρ σε περίπτωση κάποιας πιθανής βλάβης. Δάκρυ
    Επίσης δίνει την δινατότητα να πειραματιστούμε με το thrust χρησιμοποιώντας ροδέλλες.Το σωστο είναι right thrust σε συμβατικά μοτέρ,ωστόσο το ευνοϊκότερο είναι το zero thrust ούτως ώστε να έχουμε τις λιγότερες δυνατές εκτροπές κατά την διάρκεια της πτήσης μας.Αυτο πρακτικά είναι σχεδόν αδύνατο αλλά όχι ανέφικτο αν χρησιμοποιηθεί η κατάλληλη προπέλα αναίρεσης εκτροπών που χρησιμοποιούνε κυρίως σε F3P μοντέλα(counterclockwise rotation).


    * 27072013649.JPG (72.41 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 197 φορές.)

    * 27072013651.JPG (58.59 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 201 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:53:32 »

    Για την κίνηση των rudder-elevator χρησιμοποιήθηκε pull-pull σύτημα με ψιλό συρματόσχοινο για παραγάδι που βρισκεται εύκολα σε καταστήματα με είδη αλιείας.
    Μέθοδος εγκατάστασης pull-pull συστήματος


    * 27072013654.JPG (63.27 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 202 φορές.)

    * 27072013656.JPG (77.97 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 210 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:54:07 »

    Spare parts:

    Ένα ευαίσθητο σημείο είναι εκεί που ενώνει το φτερό με την άτρακτο.Σε μια πιθανή πτώση όλη η εκτόνωση λόγω της ορμής πιθανότατα να γίνει εκεί με αποτέλεσμα να αποσπασει την πτέρυγα απο την άτρακτο και να γίνει σοβαρή ζημιά.Μπροστά δεν υπάρχει τέτοιο θέμα μιας και έχει τοποθετηθει μια ενιαία καρμπονόντιζα όπως αναφέραμε παραπάνω,ωστόσο στην πίσω πλευρά καλό είναι να μπεί μια προσθήκη όπως φαίνεται στην εικόνα,ούτως ώστε να ενισχυθεί κατάλληλα μαζί και με τον κεντρικό μεντεσέ των aileron που δέχεται το περισσότερο φορτίο.


    * 28072013670.JPG (79.93 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 198 φορές.)

    * 28072013671.JPG (78.71 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 196 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:54:43 »

    Στο πίσω μέρος της ατράκτου(ουραίος) χρησιμοποιούμε καρμπονόντιζες 2-2.5χιλ. όπως και στα φτερά σε γενικότερη διαταξη όπως φαίνεται και στις εικόνες παραπάνω.
    Στο τελικό τέστ θα πρέπει να έχουμε ένα καλά πακτωμένο-άκαμπτο αεροπλάνο και καθόλου εύκαμπτο.Αυτό το τσεκάρουμε πιάνοντας με τα δύο χέρια το οριζόντιο σταθερό και κουνώντας δεξια αρίστερα το αεροπλάνο θα πρέπει να ακολουθεί την κάθε μας κίνηση....


    * 03092013819.jpg (67.03 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 207 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:55:12 »

    SFG's(Side Froce Generators)

    Τα SFG's διευκολύνουν στην rudder-based πτήση,δηλαδή καταλήγουμε να δίνουμε λιγότερο input από το stick του rudder ενώ το αεροπλάνο παραμένει σε θέση knife πιο εύκολα.Τα SFG's προσφέρουν πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα αν αναλογιστεί κανείς πως λόγω της επιπλέον επιφάνειας το rolling rate,ή ταχύτητα περιστροφής,μειώνεται με αποτέλεσμα να γίνεται πιό αργη η πτήση.Για κάποιους μπορεί να είναι καλό,αλλα για κάποιους άλλους που πετάνε με συνεχη snap rolls ή σε fast rolling/rolling harrier mode μπορει να είναι εμπόδιο.Εγώ το ζύγισα και μειώνοντας αναλογικά το μέγεθος του rudder κατάφερα να βρώ το κατάλληλο σημείο που ταιριάζει τουλάχιστον σε μένα,μιάς και μου προσφέρει πιο προβλέψιμα roll και πιο σταθερά 4-point rolls με χαρακτηριστικό το 4-point rolling harrier που είναι αρκετά θεαματικό αν γίνεται με τον σωστό τρόπο.Επίσης πρόσθεσα aileron stabilizers όπου προσφέρουν καλύτερο penetration και σταθεροποιούν τα aileron σε εντυπωσιακο επίπεδο.Το μεγάλο πρόβλημα με τα aileron είναι πως καταλήγουν μεγάλα με μικρό πάχος,τριών χιλιοστών που προσφέρει το ντεπρόν,με αποτέλεσμα να χάνουν σε ευστάθεια στο κέντρο ή σε μεγάλες ταχύτητες,ζορίζοντας έτσι επιπλέον το σέρβο.


    * 03092013821.jpg (85.59 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 198 φορές.)

    * 03092013822.jpg (56.7 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 200 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:55:27 »

    Για τα σκέλη χρησιμοποιήθηκε 6άρι ντεπρόν για ευνόητους λόγους ενίσχυσης μιάς και λόγω βάρους φθείρονται με τον καιρό.


    * 03092013824.jpg (103.53 KB, 1037x778 - εμφανίστηκε 194 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:55:50 »

    Κουβούκλιο για φώλιασμα του μοτέρ και καλύτερη ροή αέρα για την αποφυγή υψηλών θερμοκρασιών.


    * 03092013826.jpg (101.38 KB, 1037x778 - εμφανίστηκε 196 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:56:22 »

    Aileron servo arm-Differential avoidance

    Είναι από τα βασικά στάδια για την ολοκλήρωσης της κατασκευής.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει διαφορικό κίνησης στα aileron,το μόνο που προσφέρει είναι εκτροπές με πιθανό αποτέλεσμα το αεροπλάνο να βουτάει απότομα σε φάσεις rolling ακόμα και με μικρές κινήσεις.Για την αποφυγή αυτού του φαινομένου μετατοπίζουμε λίγες μοίρες μπροστα τις άκρες του servo arm.Υπάρχουν τέτοια έτοιμα servo arm στο εμπόριο αλλά αν κάποιος δεν βρίσκει είναι πολύ εύκολο να φτιάξει μόνος του χρησιμοποιώντας ένα διπλό servo arm και δύο μονά.Με μία βίδα μπορεί να ενώσει τα δύο μονά στην άκρη του διπλού και μετά να παίξει μέχρι να βρεί το σημείο όπου τα δύο aileron θα διανύουν ίσα τόξα την ίδια χρονική στιγμή.Μετά το σταθεροποιούμε με λίγη κόλλα και είναι έτοιμο....


    * 03092013827.jpg (70.04 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 205 φορές.)

    * 03092013829.jpg (74.76 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 202 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:56:55 »

    Οι κινήσεις όλες αγγίζουν τις 45 μοίρες και δεν τις χρησιμοποιώ όλόκληρες.Πρώτη φορά έφτιαξα ένα αεροπλάνο που όταν δίνεις full aileron αυτό αντί να ρολλάρει πιό γρήγορα,φρενάρει....  Grin
    Φανταστείτε σε τί ποσοστό αυξάνεται η οπισθέλκουσα δίνοντας τέτοια κίνηση,αυτό φυσικά δεν είναι ανεκτό οπότε αναγκαστικά πρέπει να μειωθούν τα rates των aileron.
    Επίσης έπρπε να βρεθεί τρόπος το αεροπλάνο να μην βρίσκεται μέσα στα πόδια μου(Είναι πρόβλημα τα fixed wing   Tongue)


    * 03092013830.jpg (112.95 KB, 1037x778 - εμφανίστηκε 190 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:57:55 »

    Μία γενική εικόνα......


    * 04082010693.JPG (85.75 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 193 φορές.)

    * 04082010702.JPG (107.33 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 196 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 23:00:12 »

    Το προσωπικό δοκιμαστήριο/μοντελοδρόμιο επί 3 ολόκληρα χρόνια,1λεπτο απ'το σπίτι μου.... poli-gelio


    * 02082010677a.JPG (112.04 KB, 701x526 - εμφανίστηκε 191 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.03 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.