Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:24:35

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:24:35

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 163
    Συνολικά: 165
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m  (Αναγνώστηκε 23327 φορές)
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:31:01 »

    Γειά χαρά σε όλους,

    φέτος το καλοκαίρι,που πλέον μπορούμε να πούμε αισίως πως πέρασε,κατάφερα να το εμπλουτίσω απο μοντελιστικής πλευράς χωρίς περιοριστικά όρια  Cheesy μιας και αποφασισα να μελετήσω,υλοποιήσω-κατασκευάσω και βελτιστοποιήσω το δικό μου αεροπλάνο ντεπρον με σχέδια που προεκυψαν μετα απο αρκετή έρευνα,συνδυάζοντας όλες τις σχετικές γνώσεις που είχα αποκτήσει απο προηγούμενες κατασκευές.

    Η βασική ιδέα είχε ξεκινήσει απο παλιά αλλά δεν υπήρχαν οι γνώσεις,ωστόσο ήθελα να καταφέρω να βγάλω ένα αεροπλάνο αρκετά μεγάλο για εξωτερικό χώρο,εύκολο στην κατασκευή,οικονομικό αλλά παράλληλα τόσο ελαφρύ ούτως ώστε να δίνει ένα ευχάριστο αποτέλεσμα σε σχέση με άλλα αεροπλάνα αντίστοιχου μεγέθους.
    Τελικά δεν χρειάστηκε τίποτα το σοβαρό,μόνο λίγο CAD programming,οι απαραίτητες προσομοιώσεις και προσαρμογές μεγέθους όπως επίσης και αρκετές ώρες διαβάσματος σχετικά με αντοχή υλικού και κέντρου βάρους-κέντρου πίεσης και άλλα περί αεροδυναμικής που έβρισκα σε εγκεκριμένες πηγές ούτως ώστε να καταφέρω να βγάλω όσο το δυνατόν πιο αξιόλογο αποτέλεσμα.Επίσης μπόλικες ώρες διαβάσματος απο φόρουμ του εξωτερικού ήταν χρήσιμες.Το όλο εγχείρημα βασίστηκε στον βέλτιστο τρόπο ενίσχυσης με τα απαραίτητα δικτυώματα για την χαμηλότερη αναλογία βάρους,κάτι που είναι πολύ σημαντικός παράγοντας σε τέτοιου είδους κατασκευές.

    Η αρχη έγινε αναζητώντας ένα αεροπλάνο τύπου MX2 σε ντεπρόν προφίλ.Όσο κι αν έψαξα δεν υπήρχε τίποτα μα τίποτα ελεύθερο στο διαδίκτυο και κατανοητό για λόγους δικαιωμάτων μιας και το μοναδικό που υπάρχει είναι το RJ-MX2 της FancyFoam.
    Έτσι κι εγώ κατέληξα στο να κατασκευάσω το δικό μου,μιάς και τα υπόλοιπα ελεύθερα σχέδια δεν με ικανοποιούσαν οπότε έτσι κι αλλιώς θα χρειάζονταν τροποποίηση,οπότε στρώθηκα στην μελέτη.Επειδή είμαι γνωστός καμμένος  laughαποφάσισα να ακολουθήσω πρότυπα ETOC και να εμπνευστώ για την κατασκευή μου πέρνωντας σαν λογότυπο scheme το GB Extra330sc και σαν βασικό μοντέλο το νικητήριο αεροπλάνο για φέτος  Vectored Thrust Vpp MX2.

    Οπότε αφού αποκάλυψα την πηγή έμπνευσής μου,μπορώ να πώ πως ήθελα να ξεφύγω απο το basic-standard του Yak55 scheme και να πάω σε κάτι που σε συνδυασμό με την καλή ενίσχυση θα μου έδινε κάτι εμφανώς καλύτερο σε ακρίβεια και μελλοντικά δυνατότητα για μετατροπή σε μεταβλητό βήμα(VPP).Αυτός ήταν και ο βασικός στόχος της μελλοντικής προσωπικής μου εξάσκησης.

    Yak 55M


    Θα ακολουθήσει αναλυτική περιγραφή της κατασκευής.Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν να πραγματοποιήσω την ιδέα μου,ειδικότερα φίλους που δεν είχαν σχέση με το χόμπι αλλά τελικά απόκτησαν,τον father για την απέραντη υπομονή του και την προμήθεια υλικών,καθώς και φίλους μοντελιστές που με βοήθησαν διαχρονικά και δεν θα κατονομάσω,εκείνοι ξέρουν  Wink).

    Επίσης μετά από 4 χρόνια ασχολίας μου με το χόμπι και με λίγο παραπάνω απο τα μισά στα ακροβατίκα καθώς και με την βοήθεια όλων των παραπάνω είμαι χαρούμενος που κατάφερα να φτιάξω το δικό μου αεροπλάνο έστω και απο ντέπρον.
    Οι παρακάτω βιντεοσκοπήσεις που φορτώνονται στο προσωπικό κανάλι του YouTube είναι προσπάθεια της ομάδας Talented Amateurs,ο τίτλος περιέχει διπλότυπη ερμηνεία,ο καθένας κρατάει την θετική ή την αρνητική αξιολογώντας φυσικά από το αποτέλεσμα.....  Χαμόγελο
    Θα ακολουθήσουν καινουργια βίντεο στο άμεσο μέλλον....



    Οπότε τελειώνοντας με την εισαγωγή προχωράω στην παρουσίαση

    Υ.Γ Στο τέλος της παρουσίασης θα ελευθερώσω τα σχέδια για να τα κατεβάζει όποιος θέλει.....
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:33:13 »

    Τα προαναφερθέντα αεροπλάνα σε εκλεπτισμένα προγράμματα πτήσεων μετα μουσικής....

    MX2



    Extra330sc



    Scheme


    * gb.jpg (79.18 KB, 960x637 - εμφανίστηκε 426 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:33:53 »

    Χαρακτηριστικά αεροπλάνου:

    Μήκος πτέρυγας: 1.05μέτρα
    Μήκος ατράκτου: 1,00μέτρο
    Επειφάνεια: ~26dm2
    Προβλεπόμενο βάρος:300-400γραμμάρια

    Το τελικό βάρος εξαρτάται απο την τελική επιλογή του σετάπ.
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:34:47 »

    Περάσαμε τα <<βασικά-εισαγωγικά>> και ρολλάρουμε:

    Σχέδια-Κοπή κομματιών


    * 06072013558.JPG (68.34 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 452 φορές.)

    * 07072013559.JPG (76.12 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 442 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:38:41 »

    Βάψιμο....


    * scheme.JPG (105.54 KB, 830x623 - εμφανίστηκε 452 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:39:14 »

    Πρώτη συναρμολόγηση


    * 08072013565a.JPG (109.55 KB, 830x623 - εμφανίστηκε 438 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:39:55 »

    Κόψιμο 2.5χιλ. καρμπονόντιζας για την ενίσχυση του χείλους προσβολής όπως φαίνεται παρακάτω.

    Προσοχή
    Το μήκος της καρμπονόντιζας να είναι όσο το μήκος της μίας πτέρυγας.Η ένωση μπορεί να γίνει με επιπλέον καρμπονόντιζα στην μέση και θερμοσυστελλόμενο.


    * 09072013576.JPG (76.21 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 453 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:40:37 »

    Κόλληση


    * 09072013577.JPG (79.75 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 430 φορές.)

    * 09072013578.JPG (84.24 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 434 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:41:19 »

    Ξεκινώντας απο πίσω προς τα εμπρός έχεις καλύτερη αίσθηση του προσανατολισμού ούτως ώστε τα κομμάτια να τοποθετούνται συμμετρικά.Με την προυπόθεση πως τα κομμάτια έχουν κοπεί συμμετρικά,θα πρέπει η απόσταση του Τip της μίας πτέρυγας από το κάθετο σταθερό να είναι ίδια με την απόσταση της άλλης.Επίσης η καρμπονόντιζα που βάλαμε προηγουμένως διευκολύνει στο να διατηρείται ευθεία η πτέρυγα,με αποτέλεσμα να γίνεται εύκολη η ενίσχυση χιαστί που θα δούμε παρακάτω....


    * 09072013582a.JPG (78.63 KB, 726x545 - εμφανίστηκε 416 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:41:54 »

    Θήκες σέρβο.

    Για λόγους χαμηλότερης κατανάλωσης και βάρους αλλά και για λόγους σταθεροποίησης των aileron προτίμησα ένα σέρβο στο κέντρο

    Aileron


    * 09072013584.JPG (61.51 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 451 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:44:45 »

    Ενίσχυση του σέρβο με ενιαία καρμπονόντιζα πάνω στην κοπή για την αποφυγή επιπλέον βάρους.

    Elevator-Rudder


    * 09072013586.JPG (66.65 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 434 φορές.)

    * 09072013587.JPG (72.67 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 423 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:45:25 »

    Τοποθέτηση του σέρβο των aileron κατα την διάρκεια κατασκευής,μιάς και δεν θα υπάρξει άλλη ευκαιρία να τοποθετηθεί σωστά.
    Επίσης κολλάμε τα απαραίτητα σημεία προς εφαρμογή με εποξική κόλλα.Για ολόκληρη την κατασκευή χρησιμοποιήθηκε epoxy 5λεπτη για απλές εφαρμογες της στιγμής,αλλά >15min. για την κόλληση του κεντρικού κορμού της ατράκτου και των φτερών μιας και δεν φτάνει ο χρόνος των 5 λεπτών για να καλύψεις τόσο μεγάλη απόσταση.


    * 09072013591.JPG (59.85 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 435 φορές.)

    * 09072013588.JPG (54.49 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 422 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:46:17 »

    Κάτοψη


    * 09072013592.JPG (69 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 414 φορές.)

    * 09072013593.JPG (71.83 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 437 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:46:43 »

    Προφίλ


    * 09072013595.JPG (77.02 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 423 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 22:47:45 »

    Carbon ντίζες(1.5χιλ.):

    Οι δεσμοί περνάνε απο το κάθετο μέρος της ατράκτου και είναι ενωμένες με θερμοσυστελλόμενο για να προσφέρουν ευκαμψία.Ξετρυπάμε τα σημεία που θέλουμε να περάσει η ντίζα και στο τέλος τις κολλάμε στο οριζόντιο σταθερό σε σχήμα χιαστί με την επόμενη.


    * 09072013597.JPG (70.49 KB, 778x584 - εμφανίστηκε 430 φορές.)

    * 03092013816.jpg (36.02 KB, 519x389 - εμφανίστηκε 434 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.