Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.741 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 18:58:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 18:58:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 13:55]

από timko
[Σήμερα στις 13:18]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285741
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 91
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 25
Συνολικά: 39
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Απορίες για το thrust « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Απορίες για το thrust  (Αναγνώστηκε 2755 φορές)
   
phgeorg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 22:02:01 »

Εφόσον πετάμε με γωνία προσβολής (άσχετα με το πως είναι τοποθετημένη η πτέρυγα στην άτρακτο), η γωνία αυτή προσβολής προστίθεται στα πτερύγια της έλικας που κατέρχονται (δεξιά για δεξιόστροφη έλικα) και αφαιρείται στα ανερχόμενα. Αυτό δημιουργεί ασυμμετρία ώσης και ισχύει ανεξάρτητα με τη γεωμτρική γωνία με την οποία είναι τοποθετημένος ο κινητήρας στο αεροπλάνο.
Ο κινητήρας τοποθετείται συμβιβαστικά υπο γωνία ώστε να περιορίζονται αυτά τα δυσμενη φαινόμενα.
Δείτε τα παρακάτω link που είναι νομίζω κατατοπιστικά.
Καταγράφηκε
phgeorg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 22:02:35 »

Και τα links
http://images.rcuniverse.com/forum/upfiles/337908/Us54723.jpg
http://www.free-online-private-pilot-ground-school.com/propeller-aerodynamics.html
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 19 Μάρ 2012, 08:23:35 »

Επισκέφτηκα τα δύο links που δίνεις και διαπίστωσα ότι για το συγκεκριμένο σημείο του p-factor δίνουν σχήματα που αντιστοιχούν είτε την φάση της ανόδου, είτε στην φάση της οριζόντιας πτήσης με μικρή ταχύτητα και μεγάλη ισχύ.

Αλλη η γωνία προσβολής και άλλη η γωνία πρόσπτωσης.

 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 547


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 19 Μάρ 2012, 12:31:03 »

Καλημέρα σας. Ενας πρακτικός τρόπος (που προτείνουν πολλοί κατασκευαστές) αν θέλουμε να τσεκάρουμε αν έχουμε τη σωστή γωνία του μοτέρ σε ένα ακροβατικό αεροπλάνο είναι ο εξής:
Αφου είμαστε βέβαιοι ότι όλα τα πτερύγια είναι μηδενισμένα γεωμετρικά εκτελούμε από μεγάλο ύψος μία κάθετη βύθιση με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Αυτό γίνεται γιά να καταλάβουμε ότι το α/π μας είναι ίσιο και δεν έχει κακές συνήθειες. Η κάθοδος θα πρέπει να είναι όσο γίνεται πιό κάθετη.
Κατόπιν εκτελούμε μπροστά μας μιά κάθετη άνοδο με full throttle. Αν η γωνία μας είναι σωστή θα πρέπει το α/π να συνεχίσει να ανεβαίνει κάθετα χωρίς να στρίβει πάνω-κάτω ή δεξιά-αριστερά. Αν στρίβει τότε φροντίζουμε να αλλάξουμε την γωνία του κινητήρα αναλόγως.
Η μέθοδος αυτή περιγράφεται αναλυτικά και στο βιβλίο του κ. Γιάννη Κωνσταντακάτου στο "Διορθώσεις-τριμάρισμα"
http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052B.htm
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Απορίες για το thrust « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.