Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.781 μηνύματα σε 11.354 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 06:36:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 06:36:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:50]

από bjtamp
[Χθες στις 22:51]

από twinspark
[Χθες στις 22:09]

από SOP
[Χθες στις 19:52]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 13:28]

από Phanislo
[Χθες στις 01:26]

[Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 21:31:05]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285781
Σύνολο θεμάτων: 11354
Online σήμερα: 36
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 12
Συνολικά: 16
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Απορίες για το thrust « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Απορίες για το thrust  (Αναγνώστηκε 2757 φορές)
   
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« στις: Σάββατο, 17 Μάρ 2012, 10:32:46 »

Καλημέρα

Θα ήθελα να εκφράσω μερικές απορίες σχετικά με το thrust του κινητήρα και ας πει ο καθένας την άποψή του.

Ξέρουμε ότι η περιστροφή της έλικας δημιουργεί μια έλξη προς τα πάνω και αριστερά.
Γι΄αυτό στρέφουμε τον κινητήρα ώστε να δημιουργηθεί μια έλξη προς τα κάτω και δεξιά
και να έχουμε ευθεία πτήση. ( ; )

Σκοπός μας στο σετάρισμα ακροβατικού μοντέλου είναι να έχουμε όσο το δυνατόν ευθεία πτήση σε όλες τις θέσεις χωρίς πολλές διορθώσεις στα στικ. ( ; )

Ποια είναι η απορία μου τώρα:
Όταν το μοντέλο βρίσκεται σε άλλη θέση πχ ανάποδα, πάλι η περιστροφή της έλικας παράγει έλξη προς τα πάνω και αριστερά. ( ; )
Τώρα όμως η γωνία έλξης (thrust) που έχω δώσει στον κινητήρα θα τραβάει κι αυτή πάνω και αριστερά.
Το down και right thrust δλδ που έχω δώσει, αντί να εξισορροπούν τις δυνάμεις και να πετάει ευθεία το μοντέλο, επιδεινώνουν την κατάσταση.
Δλδ αυτά τα προβλήματα που λύνει  το thrust του κινητήρα σε κανονική θέση του μοντέλου,
σε άλλες θέσεις τα επιδεινώνει.
Στις υπόλοιπες θέσεις (knife και στις ενδιάμεσες) θα συμβαίνουν παρόμοια φαινόμενα. ( ; )

Είναι έτσι ή κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά;
Καταγράφηκε

vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 547


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 17 Μάρ 2012, 11:15:04 »

Καλημέρα σας. Κατ' αρχάς η περιστροφή της έλικας δεν δημιουργεί έλξη πάνω και αριστερά.
Η δεξιόστροφη περιστροφή της έλικας δημιουργεί από αντίδραση μία τάση στο αεροπλάνο να κάνει roll αριστερά.
Στα "full scale" αεροπλάνα αυτό διορθώνεται με κάποια πρόσθετα που μπαίνουν στο φτερό και στο rudder.
Αυτά είναι κάποια "δόντια" που έχουν ορισμένη κλίση και διορθώνουν το φαινόμενο αυτό.
Στα μοντέλλα τώρα είναι πιό εύκολο να μειώσουμε το φαινόμενο αυτό δίνοντας μία κλίση στο μοτέρ προς τα κάτω και δεξιά.
Στα ακροβατικά μοντέλα δεν δίνουμε κλίση προς τα κάτω αλλά συνήθως μία μικρή (συνήθως 1-2μοίρες) δεξιά.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 17 Μάρ 2012, 11:25:29 από vilisdev » Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 17 Μάρ 2012, 11:27:08 »

Υπάρχει παλαιότερη ανάλυση

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=1983.20;wap2


αλλά και η θεωρία

http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052e.htm
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 547


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 17 Μάρ 2012, 13:03:39 »

Να προσθέσω στα παραπάνω το χαρακτηριστικό παράδειγμα του torque roll.
Το αεροπλάνο σε θέση hover περιστρέφεται (roll) αριστερά από αντίδραση στην περιστροφή της έλικας αφού δεν διορθώνουμε με τα aileron.
Επίσης αν δεν έχουμε λίγη δεξιά κλίση στο μοτέρ συμπληρώνουμε με το στικ λίγο δεξί rudder γιά να αντισταθμίσουμε τα ελικορεύματα.
Εδώ μάλιστα βλέπουμε σε αρκετά αεροπλάνα το σχήμα του rudder που είναι μεγάλο σε μήκος χαμηλά και ψηλά μικραίνει.
Μερικές φορές μάλιστα σε κάποια αεροπλάνα χαμηλώνει η επιφάνεια του rudder αρκετά κάτω από την νοητή γραμμή του roll άξονα
(π.χ. yak-55m και sp). Αυτό το κάνει ο σχεδιαστής γιά να έχει όσο το δυνατόν γίνεται πιό ίσες επιφάνειες στο rudder πάνω και κάτω ώστε να
είναι ίσες οι δυνάμεις που εφαρμόζονται.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 17 Μάρ 2012, 14:14:09 »

Σωστός
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 17 Μάρ 2012, 21:05:24 »

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας  Thumbs up

Μετά τις σχετικές αναγνώσεις που έκανα κατάλαβα ότι:
Τα φαινόμενα είναι 3: το ένα γυροσκοπικό, το άλλο αεροδυναμικό (ελικόρευμα στο rudder) και το τρίτο διαφορική έλξη (άξονας έλικας σε άλλη διεύθυνση πτήσης).
Μόνο το αεροδυναμικό αντιμετωπίζουμε με το thrust.

Άρα αφού η απορία μου έχει να κάνει με το thrust θα εστιάσουμε στο αεροδυναμικό φαινόμενο.

Η απορία λοιπόν είναι: όταν το μοντέλο βρίσκεται σε άλλες θέσεις (πχ ανάποδα ή σε knife ή σε ενδιάμεσες θέσεις)
το thrust που έχω δώσει εξακολουθεί να βοηθάει στο πρόβλημα ή το επιδεινώνει;
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 17 Μάρ 2012, 22:46:16 »

το P-factor αλλάζει σε διαφορετική γωνία πτήσης, π.χ. στο knife edge, ή στην ανάστροφη θέση, που πετάει με λίγο down για να κρατηθεί η μύτη στον ορίζοντα.
το γυροσκοπικό φαινόμενο εμφανίζεται και παραμένει μόνο όσο υπάρχει περιστροφή με up down, ή με rudder.
το ελικόρευμα παραμένει το ίδιο σε όλες τις θέσεις.   
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 00:51:03 »

το ελικόρευμα παραμένει το ίδιο σε όλες τις θέσεις.   

Σε ανάποδη πτήση εξακολουθώ να έχω εκτροπή του μοντέλου προς τα αριστερά;
Το δεξί thrust όμως, σε ανάποδη πτήση δεν γίνεται αριστερό;
Έχω πλέον 2 δυνάμεις που με τραβάνε αριστερά;

Δλδ ενώ σε κανονική πτήση (με το canopy πάνω) δίνω δεξί thrust και λύνω το πρόβλημα του ελικορεύματος,
στην ανάποδη πτήση έχω το ίδιο πρόβλημα εις διπλούν;
Ή είναι λάθος ο συλλογισμός;

 
Καταγράφηκε

modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 825



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 01:33:51 »

Φιλε μου ο συλλογισμος σου ειναι λαθος γιατι η εκτροπη του αξονα της
μηχανης προς τα δεξια δεν εχει να κανει με την θεση της πτερυγας του
α/φους αλλα με το rudder στην οριζοντια πτηση το rudder ειναι πανω
απο τον διαμηκη αξονα του αεροπλανου ενω στην αναστροφη ειναι απο
κατω αυτο συμενει οτι εαν στην οριζοντια πτηση δωσεις δεξι rudder το
αεροπλανο θε στριψει δεξια εαν ομως στην αναστροφη δωσεις παλι
δεξι rudder το αεροπλανο θα στριψει αριστερα αρα σε οποια θεση και να
πεταει το α/φος η αντισταθμηση απο την εκτροπη του αξονα ειναι ιδια
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 10:18:56 »

Καλημέρα

Οπότε σε ανάστροφη πτήση έχω εκτροπή δεξιά λόγω ελικορεύματος και το δεξί thrust (που ανάποδα είναι αριστερό)
εξακολουθεί να λύνει το πρόβλημα και όλα οκ.

Δλδ ένα μοντέλο με ίσο rudder πάνω και κάτω από τον άξονα πτήσεις δεν εμφανίζει το φαινόμενο του ελικορεύματος;
Καταγράφηκε

modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 825



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 16:11:17 »

Ακριβως ετσι ειναι
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 18:02:41 »

Εάν το κάθετο πτερύγιο της ουράς είναι ασύμμετρο, (π.χ. περισσότερη επιφάνεια επάνω από τον άξονα), τότε η επίδραση είναι και πλάγια μετατόπιση (yaw), και περιστροφή (roll).
 Εάν το κάθετο πτερύγιο είναι συμμετρικό, τότε το ελικόρευμα προκαλεί μόνο περιστροφή (roll).
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
phgeorg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 19:29:57 »

Ισως μπορώ να βοηθησω

Μία δεξιόστροφη προπέλα προκαλεί τρία "ανεπιθύμητα" φαινόμενα σε ένα αεροπλάνο.

1ον το ελικόρευμα που χτυπά την επιφάνεια του κάθετου σταθερού, η οποίο συνήθως είναι μεγαλύτερη πάνω από την άτρακτο και προκαλεί αριστερή εκτροπή (yaw),
2ον αντίδραση στην ροπή της προπέλας που τείνει να περστρέψει (roll) αριστερόστροφα την άτρακτο και
3ον (λεπτομέρεια αλλά ισχύει και είναι ο κύριος παράγοντας του P-factor) Καθώς το αεροπλάνο πετά πάντα με γωνία προσβολής (είτε ορθά είτε αναστροφα), η γωνία προσβολής των πτερυγίων της προπέλας όταν αυτά κατέρχονται κατα την περιστροφή της, αυξάνεται (δεξιός μισός δίσκος προπέλας-περισσότερη ωση), και ταυτόχρονα μειώνεται κατά την ίδια ποσότητα, η γωνία προσβολής των πτερυγιων της προπέλας όταν αυτά ανέρχονται (αριστερός μισός δίσκος προπέλας-λιγότερη ωση).
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το άνυσμα της συνολικής ώσης να εφαρμόζεται σε ένα σημείο δεξιότερα του κέντρου της προπέλας και εκτρέπει (yaw) το αεροσκάφος αριστερά, φαινόμενο που γίνεται εντονότερο με την αύξηση της γωνίας προσβολής (μικρή ταχύτητα - μεγάλο βάρος π.χ. απογείωση).

Το ιδανικό ακροβατικό θα ήταν συμμετρικό αλλά και πάλι δεν θα γλίτωνε το P factor γιατί χωρίς γωνία προσβολής το αεροπλάνο δεν πετάει. Το right thrust είναι ένας συμβιβασμός που βελτιώνει τη συμπεριφορά ενός αεροπλανου που τον περισσότερο χρόνο πετά κανονικά και όχι αναστροφα.

Tο P factor είναι ακρετά επικίνδυνο κατά την απογείωση (ειδικά των tail draggers). Εκεί στα παραπάνω προσθέστε ότι η τάση αριστερής περιστροφής του αεροπλάνου "προσθέτει" βάρος στον αριστερό τροχό και το αερσκάφος στο έδαφος εκτρέπεται ακόμα περισσότερο.

Ελπίζω να μην σας έπηξα και να βοηθησα.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 20:01:23 »

Γιατί μπερδεύεις την ανάγκη για γωνία πρόσπτωσης/προσβολής με την γωνία της έλξης;

Συνήθως ως προς τον άξονα πτήσης το φτερό μπαίνει με ελαφρά θετική γωνία πρόσπτωσης, και ανάλογα με την κατακόρυφη απόσταση του άξονα της έλξης από το κέντρο πιέσεων, επιλέγεται η γωνία έλξης από 0 ή αρνητική. Ουδέποτε πετάμε με θετική γωνία έλξης, πλην όταν αυτή είναι σε πυλώνα πολύ ψηλά από το φτερό.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
dellios
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 187



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 20:09:54 »

3ον (λεπτομέρεια αλλά ισχύει και είναι ο κύριος παράγοντας του P-factor) Καθώς το αεροπλάνο πετά πάντα με γωνία προσβολής (είτε ορθά είτε αναστροφα), η γωνία προσβολής των πτερυγίων της προπέλας όταν αυτά κατέρχονται κατα την περιστροφή της, αυξάνεται (δεξιός μισός δίσκος προπέλας-περισσότερη ωση), και ταυτόχρονα μειώνεται κατά την ίδια ποσότητα, η γωνία προσβολής των πτερυγιων της προπέλας όταν αυτά ανέρχονται (αριστερός μισός δίσκος προπέλας-λιγότερη ωση).


Δηλαδή αν θεωρητικά (ίσως και στη πράξη), τοποθετούσαμε δύο ανεμόμετρα δεξιά και αριστερά, πίσω από την έλικα, θα βλέπαμε διαφορετικές ενδείξεις ?
Καταγράφηκε

Μην κάνεις παρέα με λύκους,θα σε μάθουν να ουρλιάζεις...Κάνε παρέα με αετούς, να σε μάθουν να πετάς !
 FUTABA T9CAP//FOCKE WULF 190//PIPER CUB J3//RV-4//EASY STAR//EASY GLIDER//SPRINTER//MEFISTO//DISCUS CS// FOX//NEBULA 2000//SEA MASTER//SUPER SPORTSTER//SUPER CHIPMUNK//PIPER CUB CW//PIPER CUB 2.1M
phgeorg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 22:02:01 »

Εφόσον πετάμε με γωνία προσβολής (άσχετα με το πως είναι τοποθετημένη η πτέρυγα στην άτρακτο), η γωνία αυτή προσβολής προστίθεται στα πτερύγια της έλικας που κατέρχονται (δεξιά για δεξιόστροφη έλικα) και αφαιρείται στα ανερχόμενα. Αυτό δημιουργεί ασυμμετρία ώσης και ισχύει ανεξάρτητα με τη γεωμτρική γωνία με την οποία είναι τοποθετημένος ο κινητήρας στο αεροπλάνο.
Ο κινητήρας τοποθετείται συμβιβαστικά υπο γωνία ώστε να περιορίζονται αυτά τα δυσμενη φαινόμενα.
Δείτε τα παρακάτω link που είναι νομίζω κατατοπιστικά.
Καταγράφηκε
phgeorg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 22:02:35 »

Και τα links
http://images.rcuniverse.com/forum/upfiles/337908/Us54723.jpg
http://www.free-online-private-pilot-ground-school.com/propeller-aerodynamics.html
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 19 Μάρ 2012, 08:23:35 »

Επισκέφτηκα τα δύο links που δίνεις και διαπίστωσα ότι για το συγκεκριμένο σημείο του p-factor δίνουν σχήματα που αντιστοιχούν είτε την φάση της ανόδου, είτε στην φάση της οριζόντιας πτήσης με μικρή ταχύτητα και μεγάλη ισχύ.

Αλλη η γωνία προσβολής και άλλη η γωνία πρόσπτωσης.

 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 547


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 19 Μάρ 2012, 12:31:03 »

Καλημέρα σας. Ενας πρακτικός τρόπος (που προτείνουν πολλοί κατασκευαστές) αν θέλουμε να τσεκάρουμε αν έχουμε τη σωστή γωνία του μοτέρ σε ένα ακροβατικό αεροπλάνο είναι ο εξής:
Αφου είμαστε βέβαιοι ότι όλα τα πτερύγια είναι μηδενισμένα γεωμετρικά εκτελούμε από μεγάλο ύψος μία κάθετη βύθιση με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Αυτό γίνεται γιά να καταλάβουμε ότι το α/π μας είναι ίσιο και δεν έχει κακές συνήθειες. Η κάθοδος θα πρέπει να είναι όσο γίνεται πιό κάθετη.
Κατόπιν εκτελούμε μπροστά μας μιά κάθετη άνοδο με full throttle. Αν η γωνία μας είναι σωστή θα πρέπει το α/π να συνεχίσει να ανεβαίνει κάθετα χωρίς να στρίβει πάνω-κάτω ή δεξιά-αριστερά. Αν στρίβει τότε φροντίζουμε να αλλάξουμε την γωνία του κινητήρα αναλόγως.
Η μέθοδος αυτή περιγράφεται αναλυτικά και στο βιβλίο του κ. Γιάννη Κωνσταντακάτου στο "Διορθώσεις-τριμάρισμα"
http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052B.htm
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Απορίες για το thrust « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.13 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.