Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.416 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:57:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:57:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:30]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304416
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 72
    Συνολικά: 73
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Απορίες για το thrust  (Αναγνώστηκε 4077 φορές)
    phgeorg
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 21:02:01 »

    Εφόσον πετάμε με γωνία προσβολής (άσχετα με το πως είναι τοποθετημένη η πτέρυγα στην άτρακτο), η γωνία αυτή προσβολής προστίθεται στα πτερύγια της έλικας που κατέρχονται (δεξιά για δεξιόστροφη έλικα) και αφαιρείται στα ανερχόμενα. Αυτό δημιουργεί ασυμμετρία ώσης και ισχύει ανεξάρτητα με τη γεωμτρική γωνία με την οποία είναι τοποθετημένος ο κινητήρας στο αεροπλάνο.
    Ο κινητήρας τοποθετείται συμβιβαστικά υπο γωνία ώστε να περιορίζονται αυτά τα δυσμενη φαινόμενα.
    Δείτε τα παρακάτω link που είναι νομίζω κατατοπιστικά.
    Καταγράφηκε
    phgeorg
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 18 Μάρ 2012, 21:02:35 »

    Και τα links
    http://images.rcuniverse.com/forum/upfiles/337908/Us54723.jpg
    http://www.free-online-private-pilot-ground-school.com/propeller-aerodynamics.html
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 19 Μάρ 2012, 07:23:35 »

    Επισκέφτηκα τα δύο links που δίνεις και διαπίστωσα ότι για το συγκεκριμένο σημείο του p-factor δίνουν σχήματα που αντιστοιχούν είτε την φάση της ανόδου, είτε στην φάση της οριζόντιας πτήσης με μικρή ταχύτητα και μεγάλη ισχύ.

    Αλλη η γωνία προσβολής και άλλη η γωνία πρόσπτωσης.

     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 19 Μάρ 2012, 11:31:03 »

    Καλημέρα σας. Ενας πρακτικός τρόπος (που προτείνουν πολλοί κατασκευαστές) αν θέλουμε να τσεκάρουμε αν έχουμε τη σωστή γωνία του μοτέρ σε ένα ακροβατικό αεροπλάνο είναι ο εξής:
    Αφου είμαστε βέβαιοι ότι όλα τα πτερύγια είναι μηδενισμένα γεωμετρικά εκτελούμε από μεγάλο ύψος μία κάθετη βύθιση με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Αυτό γίνεται γιά να καταλάβουμε ότι το α/π μας είναι ίσιο και δεν έχει κακές συνήθειες. Η κάθοδος θα πρέπει να είναι όσο γίνεται πιό κάθετη.
    Κατόπιν εκτελούμε μπροστά μας μιά κάθετη άνοδο με full throttle. Αν η γωνία μας είναι σωστή θα πρέπει το α/π να συνεχίσει να ανεβαίνει κάθετα χωρίς να στρίβει πάνω-κάτω ή δεξιά-αριστερά. Αν στρίβει τότε φροντίζουμε να αλλάξουμε την γωνία του κινητήρα αναλόγως.
    Η μέθοδος αυτή περιγράφεται αναλυτικά και στο βιβλίο του κ. Γιάννη Κωνσταντακάτου στο "Διορθώσεις-τριμάρισμα"
    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052B.htm
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Απορίες για το thrust
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.