Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.083 μηνύματα σε 12.441 θέματα από 6.489 Μέλη / Τελευταίο μέλος: eurotrorm
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 6 Δεκ 2024, 16:11:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 6 Δεκ 2024, 16:11:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 14:19]

    [Σήμερα στις 11:44]

    [Σήμερα στις 08:54]

    από spirost
    [Χθες στις 16:54]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 15:34]

    από Markhelis
    [Χθες στις 14:28]

    [Χθες στις 12:58]

    [Τρίτη, 3 Δεκ 2024, 12:50:28]

    από hpergm
    [Κυριακή, 1 Δεκ 2024, 14:59:02]

    [Κυριακή, 1 Δεκ 2024, 01:49:54]

    από spirost
    [Παρασκευή, 29 Νοε 2024, 11:38:37]

    από DeltaMan
    [Παρασκευή, 29 Νοε 2024, 11:05:39]

    [Παρασκευή, 29 Νοε 2024, 01:38:59]

    [Κυριακή, 24 Νοε 2024, 19:35:23]

    [Κυριακή, 24 Νοε 2024, 19:24:51]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6489
    Τελευταίο: eurotrorm
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306083
    Σύνολο θεμάτων: 12441
    Online σήμερα: 107
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 206
    Συνολικά: 208
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ  (Αναγνώστηκε 3575 φορές)
    a.p.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 33


    « στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 14:01:15 »

    Επειδή είμαι νέος στην χρήση 4τ κινητήρων έχω μερικές ερωτήσεις στις οποίες δεν έχω βρεί ουσιαστικές απαντήσεις . Εχω διαβάσει αρκετά στο διαδικτυο.

    1. Σε κινητηρα SAITO 72 το καυσιμο 10 νιτρο , 17 % συνθετικό  λάδι είναι καταλληλο; Το ρελαντι επειρεάζεται όταν έχει ζεστο καιρό;
    2. Γιατί τα περισσότερα εμπορικά καύσιμα δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές του ( 10-15% νιτρο και 20% ελαχιστη ποσότητα λαδιου κατ'όγκο); μήπως είναι κυρίως για δίχρονους ;
    3. Καύσιμο με  15% νίτρο και πάνω απο 20 % λάδι θα επειρεάσει αρνητικά την λειτουργία του; το περισσότερο λάδι θα δυσκολέψει το αργό ρελαντι;
    4. Το cool power 10% νίτρο 17% είναι κατάλληλο για τον συγκεκριμένο κινητήρα:

    Ευχαριστώ .
    Καταγράφηκε
    Tsalg.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 291



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 14:12:14 »

    Εγω σε αντιστιοχο προβλημα εκανα το εξεις, διαλεξα το καυσιμο που μου αρεσε και προσθεσα καστορελαιο εως το 20% (κανονας των μιξεων)
    Καταγράφηκε
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 20 Σεπ 2010, 12:38:13 »

    Επειδή είμαι νέος στην χρήση 4τ κινητήρων έχω μερικές ερωτήσεις στις οποίες δεν έχω βρεί ουσιαστικές απαντήσεις . Εχω διαβάσει αρκετά στο διαδικτυο.

    1. Σε κινητηρα SAITO 72 το καυσιμο 10 νιτρο , 17 % συνθετικό  λάδι είναι καταλληλο; Το ρελαντι επειρεάζεται όταν έχει ζεστο καιρό;
    2. Γιατί τα περισσότερα εμπορικά καύσιμα δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές του ( 10-15% νιτρο και 20% ελαχιστη ποσότητα λαδιου κατ'όγκο); μήπως είναι κυρίως για δίχρονους ;
    3. Καύσιμο με  15% νίτρο και πάνω απο 20 % λάδι θα επειρεάσει αρνητικά την λειτουργία του; το περισσότερο λάδι θα δυσκολέψει το αργό ρελαντι;
    4. Το cool power 10% νίτρο 17% είναι κατάλληλο για τον συγκεκριμένο κινητήρα:

    Ευχαριστώ .

    Κατ αρχήν ο Saito είναι ένας καταπληκτικός κινητήρας ο οποίος θέλει αρκετό στρώσιμο λόγω των πολύ καλών μετάλλων που έχει....
    Δηλαδή ενώ σε έναν κινέζο με 4 τεπόζιτα είσαι οκ στον Saito θα πρέπει να κάψεις τουλάχιστον 2 γαλλόνια καύσιμο για να έχεις και την τελειωτική σου ρύθμιση.
    ΟΛΑ επιρεάζονται σε ζεστό καιρό. Το νίτρο απλά αυξάνει την εκρηκτικότητα του μείγματος γι αυτό και μπορείς να το πετάς πιο πλούσιο στην ρύθμισή σου. Το λάδι καλό είναι να υπάρχει αφού στους 4χρονους πρέπει να λιπάνει περισσότερα κινούμενα μέρη. Με 15% Νίτρο είσαι μια χαρά για να πετύχεις ρελαντί, αλλά ο Saito για να σου βγάλει το ρελαντί "ραπτομηχανής" που ομολογουμένως έχει, θα "σου βγάλει το λάδι" στο στρώσιμο. (Μετά απο 4 ώρες λειτουργίας θα πετύχεις πολύ καλό ρελαντί..)

    Τρύφωνας
    Το ΚΥ ή το Coolpower είναι και τα δύο πολύ καλά καύσιμα. Επιλέγεις εσύ αυτό που σου κάνει περισσότερο.
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 20 Σεπ 2010, 13:33:10 »


    Κατ αρχήν ο Saito είναι ένας καταπληκτικός κινητήρας ο οποίος θέλει αρκετό στρώσιμο λόγω των πολύ καλών μετάλλων που έχει....
    Δηλαδή ενώ σε έναν κινέζο με 4 τεπόζιτα είσαι οκ στον Saito θα πρέπει να κάψεις τουλάχιστον 2 γαλλόνια καύσιμο για να έχεις και την τελειωτική σου ρύθμιση.
    ΟΛΑ επιρεάζονται σε ζεστό καιρό. Το νίτρο απλά αυξάνει την εκρηκτικότητα του μείγματος γι αυτό και μπορείς να το πετάς πιο πλούσιο στην ρύθμισή σου. Το λάδι καλό είναι να υπάρχει αφού στους 4χρονους πρέπει να λιπάνει περισσότερα κινούμενα μέρη. Με 15% Νίτρο είσαι μια χαρά για να πετύχεις ρελαντί, αλλά ο Saito για να σου βγάλει το ρελαντί "ραπτομηχανής" που ομολογουμένως έχει, θα "σου βγάλει το λάδι" στο στρώσιμο. (Μετά απο 4 ώρες λειτουργίας θα πετύχεις πολύ καλό ρελαντί..)

    Τρύφωνας
    Το ΚΥ ή το Coolpower είναι και τα δύο πολύ καλά καύσιμα. Επιλέγεις εσύ αυτό που σου κάνει περισσότερο.

    +100000000
    SAITO   Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    traveller
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 308


    Γηράσκω δ' αεί πολλά διδασκόμενος.


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 20 Σεπ 2010, 17:47:13 »

    Επειδή είμαι νέος στην χρήση 4τ κινητήρων έχω μερικές ερωτήσεις στις οποίες δεν έχω βρεί ουσιαστικές απαντήσεις . Εχω διαβάσει αρκετά στο διαδικτυο.

    1. Σε κινητηρα SAITO 72 το καυσιμο 10 νιτρο , 17 % συνθετικό  λάδι είναι καταλληλο; Το ρελαντι επειρεάζεται όταν έχει ζεστο καιρό;
    2. Γιατί τα περισσότερα εμπορικά καύσιμα δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές του ( 10-15% νιτρο και 20% ελαχιστη ποσότητα λαδιου κατ'όγκο); μήπως είναι κυρίως για δίχρονους ;
    3. Καύσιμο με  15% νίτρο και πάνω απο 20 % λάδι θα επειρεάσει αρνητικά την λειτουργία του; το περισσότερο λάδι θα δυσκολέψει το αργό ρελαντι;
    4. Το cool power 10% νίτρο 17% είναι κατάλληλο για τον συγκεκριμένο κινητήρα:

    Ευχαριστώ .


    Ολες οι εταιρειες καυσιμων εχουν διαφορετικους τυπους καυσιμου, ως προς το ποσοστο λαδιου και του καστορελαιου, για διχρονους η τετραχρονους.Δεν ειναι το ιδιο ασχετως αν καποιοι κινητηρες δουλευουν απροβληματιστα.Προσεξε τι θα επιλεξεις.......https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=13748.0
    Καταγράφηκε

    Πρωτα  μπουσουλάμε... περπατάμε...τρεχουμε...και μετά πετάμε!!!
    a.p.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 33


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 21 Σεπ 2010, 23:47:51 »

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σκέφτομαι να δοκιμάσω το ΚΥ ή το wild cat που έχουν προδιαγραφές σύμφωνα με τo manua.l
    Καταγράφηκε
    a.p.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 33


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 19 Οκτ 2010, 22:48:47 »

    Δοκίμασα το ΚΥ 15/24 και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος.
    Καταγράφηκε
    GREEKROTORS
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 271



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 20 Οκτ 2010, 07:00:31 »

    Επειδή είμαι νέος στην χρήση 4τ κινητήρων έχω μερικές ερωτήσεις στις οποίες δεν έχω βρεί ουσιαστικές απαντήσεις . Εχω διαβάσει αρκετά στο διαδικτυο.

    1. Σε κινητηρα SAITO 72 το καυσιμο 10 νιτρο , 17 % συνθετικό  λάδι είναι καταλληλο; Το ρελαντι επειρεάζεται όταν έχει ζεστο καιρό;
    2. Γιατί τα περισσότερα εμπορικά καύσιμα δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές του ( 10-15% νιτρο και 20% ελαχιστη ποσότητα λαδιου κατ'όγκο); μήπως είναι κυρίως για δίχρονους ;
    3. Καύσιμο με  15% νίτρο και πάνω απο 20 % λάδι θα επειρεάσει αρνητικά την λειτουργία του; το περισσότερο λάδι θα δυσκολέψει το αργό ρελαντι;
    4. Το cool power 10% νίτρο 17% είναι κατάλληλο για τον συγκεκριμένο κινητήρα:

    Ευχαριστώ .

    Κατ αρχήν ο Saito είναι ένας καταπληκτικός κινητήρας ο οποίος θέλει αρκετό στρώσιμο λόγω των πολύ καλών μετάλλων που έχει....
    Δηλαδή ενώ σε έναν κινέζο με 4 τεπόζιτα είσαι οκ στον Saito θα πρέπει να κάψεις τουλάχιστον 2 γαλλόνια καύσιμο για να έχεις και την τελειωτική σου ρύθμιση.
    Με 15% Νίτρο είσαι μια χαρά για να πετύχεις ρελαντί, αλλά ο Saito για να σου βγάλει το ρελαντί "ραπτομηχανής" που ομολογουμένως έχει, θα "σου βγάλει το λάδι" στο στρώσιμο.

    Καλημέρα σε όλους,
    Επειδή έχω στρώσει αρκετούς θα μου επιτρέψετε να διαφωνίσω.
    Ο SAITO όντος είναι ένας καταπληκτικός κινητήρας, απεναντίας όμως ΔΕΝ θέλει αρκετό στρώσιμο λόγω των πολύ καλών μετάλλων που έχει. Μέ ένα ντεπόζιτο στο Έδαφος με συγκεκριμένη λειτουργία είναι εντάξει. Και  το ρελαντί που θέλετε , το δίνει μετά από κάποιες πτήσεις.  Πετάς κανονικά το μοντέλο σου από το δεύτερο ντεπόζιτο.  Δεν σου βγάζει το λάδι στο στρώσιμο.

    Όσο αφορά το καύσιμο,  Τα χρόνια μου έδειξαν ότι το 17% λάδι είναι καλό για τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας. Οι εταιρείες για να παραξουν καύσιμα και να το ονομάσουν 4 stroke, λαμβάνουν υπόψιν τις χειρότερες συνθήκες χωρών και παράγουν ένα για όλον τον κόσμο. Δεν βγάζουν άλλο  για την Ελλαδα και αλλο για την Αμερική.
    Καταγράφηκε

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ
    MyHelis.com - The RC models store
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.238



    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 20 Οκτ 2010, 12:33:42 »

    Κατα τη γνωμη μου καθως και τη γνωμη πολλων ο 4χρονος κινητηρας απαιτει λαδι ανω του 20% ειδικα αν προκειται για ακροβατικη πτηση (3D κτλ) οπου καταπονειται ιδιαιτερα.

    Υπαρχουν βεβαια και καποιες εξαιρεσεις. Η Υamada εχει ηδη προχωρησει σε κατασκευη τμηματων κινητρων για τη σειρα DZ τα οποια ονομαζει "low oil" κατοπιν απαιτησης απο συγκεκριμενους Ιαπωνες πιλοτους F3A, προκειμενου να αντιμετωπιστει το "προβλημα" του smoke trail. Σε αυτες τις ειδικες περιπτωσεις μπορει καποιος να χρησιμοποιησει καυσιμο περιεκτικοτητας κατω του 17% αλλα μιλαμε για ειδικα μεταλα παντα.

    Για μια μεση κατασταση κινητηρων (οπως Saito) καλο ειναι να χρησιμοποιειται ανω του 20% ειδικα για τους καλοκαιρινους μηνες και επισης το λαδι να ειναι χαμηλης πυκνοτητας -low viscosity.

    Φιλικα,
    Νικος
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 11 Ιουν 2024, 11:27:53 »

    Παιδιά παλιότερα έβρισκα καύσιμο για 4χρονο μοτέρ με 12~15% νιτρο( rapicon) με 20% λάδι. Τωρα δε βρίσκω σε χαμηλή περιεκτικότητα νιτρου, κάτω από 20% νιτρο δε βρήκα καπου. Έχω ένα saito 62. Τα περισσότερα καύσιμα είναι για 2T με 18% λάδι.
    Με τι καύσιμο πετάτε αντίστοιχους κινητήρες;
    Καταγράφηκε
    falcon67
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 16


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 12 Ιουν 2024, 10:16:43 »

    Κoίταξε σε Optifuel.
    Από τα καλύτερα καύσιμα.
    Υπάρχει με 5 ,12 & 20% nitro.
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 12 Ιουν 2024, 19:40:28 »

    Κoίταξε σε Optifuel.
    Από τα καλύτερα καύσιμα.
    Υπάρχει με 5 ,12 & 20% nitro.
    κοίταξα, μόνο 20% φέρνουν.
    5%& 12% μόνο για διχρονους εχουν με 18% λάδι. Ψάχνω 12% με 20% λάδι.
    Καταγράφηκε
    falcon67
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 16


    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 13 Ιουν 2024, 07:57:27 »

    Εχεις προσωπικά μύνηματα
    Καταγράφηκε
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 22 Ιουν 2024, 00:41:34 »


    O Saito είναι εκπληκτικός κινητήρας και δεν χρειάζεται στρώσιμο στο έδαφος. Πετάς κανονικά με λίγο υψηλό ρελαντί που όσο βάζεις ώρες τόσο θα μπορείς να το κατεβάσεις.
    Μετά από περίπου 8 λιτρα θα μπορείς να κάνεις την τελική ρύθμιση και ΔΕΝ θα χρειαστεί να την ξαναπειράξεις εκτός απο 1-2 κλικ στη μεγάλη από χειμώνα σε καλοκαίρι.
    Αν κάποια στιγμή αρχίσει να δουλεύει περίεργα τότε θέλει καινούργιο μπουζί.
    Το 20% λάδι που γράφουν αφορά καστορέλαιο τα συνθετικά λάδια που έχουν τα πλέον τα καύσιμα μπορούν να είναι και σε μικρότερο ποσοστό. Πετάω πολλά χρόνια 4χρονες με καύσιμα με λάδι από 15% εως 18% χωρίς κανένα πρόβλημα.
    Οι κατασκευαστές των καυσίμων ξέρουν καλύτερα και δεν εχουν λόγω να φτιάξουν καύσιμα που θα κάνουν ζημιά στους κινητήρες
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 69 ερωτήματα.