Aeromodelling GR

Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR => Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: a.p. στις Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 14:01:15



Τίτλος: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: a.p. στις Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 14:01:15
Επειδή είμαι νέος στην χρήση 4τ κινητήρων έχω μερικές ερωτήσεις στις οποίες δεν έχω βρεί ουσιαστικές απαντήσεις . Εχω διαβάσει αρκετά στο διαδικτυο.

1. Σε κινητηρα SAITO 72 το καυσιμο 10 νιτρο , 17 % συνθετικό  λάδι είναι καταλληλο; Το ρελαντι επειρεάζεται όταν έχει ζεστο καιρό;
2. Γιατί τα περισσότερα εμπορικά καύσιμα δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές του ( 10-15% νιτρο και 20% ελαχιστη ποσότητα λαδιου κατ'όγκο); μήπως είναι κυρίως για δίχρονους ;
3. Καύσιμο με  15% νίτρο και πάνω απο 20 % λάδι θα επειρεάσει αρνητικά την λειτουργία του; το περισσότερο λάδι θα δυσκολέψει το αργό ρελαντι;
4. Το cool power 10% νίτρο 17% είναι κατάλληλο για τον συγκεκριμένο κινητήρα:

Ευχαριστώ .


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: Tsalg. στις Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 14:12:14
Εγω σε αντιστιοχο προβλημα εκανα το εξεις, διαλεξα το καυσιμο που μου αρεσε και προσθεσα καστορελαιο εως το 20% (κανονας των μιξεων)


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: Johnnie Red στις Δευτέρα, 20 Σεπ 2010, 12:38:13
Επειδή είμαι νέος στην χρήση 4τ κινητήρων έχω μερικές ερωτήσεις στις οποίες δεν έχω βρεί ουσιαστικές απαντήσεις . Εχω διαβάσει αρκετά στο διαδικτυο.

1. Σε κινητηρα SAITO 72 το καυσιμο 10 νιτρο , 17 % συνθετικό  λάδι είναι καταλληλο; Το ρελαντι επειρεάζεται όταν έχει ζεστο καιρό;
2. Γιατί τα περισσότερα εμπορικά καύσιμα δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές του ( 10-15% νιτρο και 20% ελαχιστη ποσότητα λαδιου κατ'όγκο); μήπως είναι κυρίως για δίχρονους ;
3. Καύσιμο με  15% νίτρο και πάνω απο 20 % λάδι θα επειρεάσει αρνητικά την λειτουργία του; το περισσότερο λάδι θα δυσκολέψει το αργό ρελαντι;
4. Το cool power 10% νίτρο 17% είναι κατάλληλο για τον συγκεκριμένο κινητήρα:

Ευχαριστώ .

Κατ αρχήν ο Saito είναι ένας καταπληκτικός κινητήρας ο οποίος θέλει αρκετό στρώσιμο λόγω των πολύ καλών μετάλλων που έχει....
Δηλαδή ενώ σε έναν κινέζο με 4 τεπόζιτα είσαι οκ στον Saito θα πρέπει να κάψεις τουλάχιστον 2 γαλλόνια καύσιμο για να έχεις και την τελειωτική σου ρύθμιση.
ΟΛΑ επιρεάζονται σε ζεστό καιρό. Το νίτρο απλά αυξάνει την εκρηκτικότητα του μείγματος γι αυτό και μπορείς να το πετάς πιο πλούσιο στην ρύθμισή σου. Το λάδι καλό είναι να υπάρχει αφού στους 4χρονους πρέπει να λιπάνει περισσότερα κινούμενα μέρη. Με 15% Νίτρο είσαι μια χαρά για να πετύχεις ρελαντί, αλλά ο Saito για να σου βγάλει το ρελαντί "ραπτομηχανής" που ομολογουμένως έχει, θα "σου βγάλει το λάδι" στο στρώσιμο. (Μετά απο 4 ώρες λειτουργίας θα πετύχεις πολύ καλό ρελαντί..)

Τρύφωνας
Το ΚΥ ή το Coolpower είναι και τα δύο πολύ καλά καύσιμα. Επιλέγεις εσύ αυτό που σου κάνει περισσότερο.


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: "PAPPY" στις Δευτέρα, 20 Σεπ 2010, 13:33:10

Κατ αρχήν ο Saito είναι ένας καταπληκτικός κινητήρας ο οποίος θέλει αρκετό στρώσιμο λόγω των πολύ καλών μετάλλων που έχει....
Δηλαδή ενώ σε έναν κινέζο με 4 τεπόζιτα είσαι οκ στον Saito θα πρέπει να κάψεις τουλάχιστον 2 γαλλόνια καύσιμο για να έχεις και την τελειωτική σου ρύθμιση.
ΟΛΑ επιρεάζονται σε ζεστό καιρό. Το νίτρο απλά αυξάνει την εκρηκτικότητα του μείγματος γι αυτό και μπορείς να το πετάς πιο πλούσιο στην ρύθμισή σου. Το λάδι καλό είναι να υπάρχει αφού στους 4χρονους πρέπει να λιπάνει περισσότερα κινούμενα μέρη. Με 15% Νίτρο είσαι μια χαρά για να πετύχεις ρελαντί, αλλά ο Saito για να σου βγάλει το ρελαντί "ραπτομηχανής" που ομολογουμένως έχει, θα "σου βγάλει το λάδι" στο στρώσιμο. (Μετά απο 4 ώρες λειτουργίας θα πετύχεις πολύ καλό ρελαντί..)

Τρύφωνας
Το ΚΥ ή το Coolpower είναι και τα δύο πολύ καλά καύσιμα. Επιλέγεις εσύ αυτό που σου κάνει περισσότερο.

+100000000
SAITO   :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: traveller στις Δευτέρα, 20 Σεπ 2010, 17:47:13
Επειδή είμαι νέος στην χρήση 4τ κινητήρων έχω μερικές ερωτήσεις στις οποίες δεν έχω βρεί ουσιαστικές απαντήσεις . Εχω διαβάσει αρκετά στο διαδικτυο.

1. Σε κινητηρα SAITO 72 το καυσιμο 10 νιτρο , 17 % συνθετικό  λάδι είναι καταλληλο; Το ρελαντι επειρεάζεται όταν έχει ζεστο καιρό;
2. Γιατί τα περισσότερα εμπορικά καύσιμα δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές του ( 10-15% νιτρο και 20% ελαχιστη ποσότητα λαδιου κατ'όγκο); μήπως είναι κυρίως για δίχρονους ;
3. Καύσιμο με  15% νίτρο και πάνω απο 20 % λάδι θα επειρεάσει αρνητικά την λειτουργία του; το περισσότερο λάδι θα δυσκολέψει το αργό ρελαντι;
4. Το cool power 10% νίτρο 17% είναι κατάλληλο για τον συγκεκριμένο κινητήρα:

Ευχαριστώ .


Ολες οι εταιρειες καυσιμων εχουν διαφορετικους τυπους καυσιμου, ως προς το ποσοστο λαδιου και του καστορελαιου, για διχρονους η τετραχρονους.Δεν ειναι το ιδιο ασχετως αν καποιοι κινητηρες δουλευουν απροβληματιστα.Προσεξε τι θα επιλεξεις.......https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=13748.0


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: a.p. στις Τρίτη, 21 Σεπ 2010, 23:47:51
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σκέφτομαι να δοκιμάσω το ΚΥ ή το wild cat που έχουν προδιαγραφές σύμφωνα με τo manua.l


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: a.p. στις Τρίτη, 19 Οκτ 2010, 22:48:47
Δοκίμασα το ΚΥ 15/24 και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος.


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: GREEKROTORS στις Τετάρτη, 20 Οκτ 2010, 07:00:31
Επειδή είμαι νέος στην χρήση 4τ κινητήρων έχω μερικές ερωτήσεις στις οποίες δεν έχω βρεί ουσιαστικές απαντήσεις . Εχω διαβάσει αρκετά στο διαδικτυο.

1. Σε κινητηρα SAITO 72 το καυσιμο 10 νιτρο , 17 % συνθετικό  λάδι είναι καταλληλο; Το ρελαντι επειρεάζεται όταν έχει ζεστο καιρό;
2. Γιατί τα περισσότερα εμπορικά καύσιμα δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές του ( 10-15% νιτρο και 20% ελαχιστη ποσότητα λαδιου κατ'όγκο); μήπως είναι κυρίως για δίχρονους ;
3. Καύσιμο με  15% νίτρο και πάνω απο 20 % λάδι θα επειρεάσει αρνητικά την λειτουργία του; το περισσότερο λάδι θα δυσκολέψει το αργό ρελαντι;
4. Το cool power 10% νίτρο 17% είναι κατάλληλο για τον συγκεκριμένο κινητήρα:

Ευχαριστώ .

Κατ αρχήν ο Saito είναι ένας καταπληκτικός κινητήρας ο οποίος θέλει αρκετό στρώσιμο λόγω των πολύ καλών μετάλλων που έχει....
Δηλαδή ενώ σε έναν κινέζο με 4 τεπόζιτα είσαι οκ στον Saito θα πρέπει να κάψεις τουλάχιστον 2 γαλλόνια καύσιμο για να έχεις και την τελειωτική σου ρύθμιση.
Με 15% Νίτρο είσαι μια χαρά για να πετύχεις ρελαντί, αλλά ο Saito για να σου βγάλει το ρελαντί "ραπτομηχανής" που ομολογουμένως έχει, θα "σου βγάλει το λάδι" στο στρώσιμο.

Καλημέρα σε όλους,
Επειδή έχω στρώσει αρκετούς θα μου επιτρέψετε να διαφωνίσω.
Ο SAITO όντος είναι ένας καταπληκτικός κινητήρας, απεναντίας όμως ΔΕΝ θέλει αρκετό στρώσιμο λόγω των πολύ καλών μετάλλων που έχει. Μέ ένα ντεπόζιτο στο Έδαφος με συγκεκριμένη λειτουργία είναι εντάξει. Και  το ρελαντί που θέλετε , το δίνει μετά από κάποιες πτήσεις.  Πετάς κανονικά το μοντέλο σου από το δεύτερο ντεπόζιτο.  Δεν σου βγάζει το λάδι στο στρώσιμο.

Όσο αφορά το καύσιμο,  Τα χρόνια μου έδειξαν ότι το 17% λάδι είναι καλό για τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας. Οι εταιρείες για να παραξουν καύσιμα και να το ονομάσουν 4 stroke, λαμβάνουν υπόψιν τις χειρότερες συνθήκες χωρών και παράγουν ένα για όλον τον κόσμο. Δεν βγάζουν άλλο  για την Ελλαδα και αλλο για την Αμερική.


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: 3DJunk στις Τετάρτη, 20 Οκτ 2010, 12:33:42
Κατα τη γνωμη μου καθως και τη γνωμη πολλων ο 4χρονος κινητηρας απαιτει λαδι ανω του 20% ειδικα αν προκειται για ακροβατικη πτηση (3D κτλ) οπου καταπονειται ιδιαιτερα.

Υπαρχουν βεβαια και καποιες εξαιρεσεις. Η Υamada εχει ηδη προχωρησει σε κατασκευη τμηματων κινητρων για τη σειρα DZ τα οποια ονομαζει "low oil" κατοπιν απαιτησης απο συγκεκριμενους Ιαπωνες πιλοτους F3A, προκειμενου να αντιμετωπιστει το "προβλημα" του smoke trail. Σε αυτες τις ειδικες περιπτωσεις μπορει καποιος να χρησιμοποιησει καυσιμο περιεκτικοτητας κατω του 17% αλλα μιλαμε για ειδικα μεταλα παντα.

Για μια μεση κατασταση κινητηρων (οπως Saito) καλο ειναι να χρησιμοποιειται ανω του 20% ειδικα για τους καλοκαιρινους μηνες και επισης το λαδι να ειναι χαμηλης πυκνοτητας -low viscosity.

Φιλικα,
Νικος


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: sakis art στις Τρίτη, 11 Ιούν 2024, 11:27:53
Παιδιά παλιότερα έβρισκα καύσιμο για 4χρονο μοτέρ με 12~15% νιτρο( rapicon) με 20% λάδι. Τωρα δε βρίσκω σε χαμηλή περιεκτικότητα νιτρου, κάτω από 20% νιτρο δε βρήκα καπου. Έχω ένα saito 62. Τα περισσότερα καύσιμα είναι για 2T με 18% λάδι.
Με τι καύσιμο πετάτε αντίστοιχους κινητήρες;


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: falcon67 στις Τετάρτη, 12 Ιούν 2024, 10:16:43
Κoίταξε σε Optifuel.
Από τα καλύτερα καύσιμα.
Υπάρχει με 5 ,12 & 20% nitro.


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: sakis art στις Τετάρτη, 12 Ιούν 2024, 19:40:28
Κoίταξε σε Optifuel.
Από τα καλύτερα καύσιμα.
Υπάρχει με 5 ,12 & 20% nitro.
κοίταξα, μόνο 20% φέρνουν.
5%& 12% μόνο για διχρονους εχουν με 18% λάδι. Ψάχνω 12% με 20% λάδι.


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: falcon67 στις Πέμπτη, 13 Ιούν 2024, 07:57:27
Εχεις προσωπικά μύνηματα


Τίτλος: Απ: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Αποστολή από: jjkor στις Σάββατο, 22 Ιούν 2024, 00:41:34

O Saito είναι εκπληκτικός κινητήρας και δεν χρειάζεται στρώσιμο στο έδαφος. Πετάς κανονικά με λίγο υψηλό ρελαντί που όσο βάζεις ώρες τόσο θα μπορείς να το κατεβάσεις.
Μετά από περίπου 8 λιτρα θα μπορείς να κάνεις την τελική ρύθμιση και ΔΕΝ θα χρειαστεί να την ξαναπειράξεις εκτός απο 1-2 κλικ στη μεγάλη από χειμώνα σε καλοκαίρι.
Αν κάποια στιγμή αρχίσει να δουλεύει περίεργα τότε θέλει καινούργιο μπουζί.
Το 20% λάδι που γράφουν αφορά καστορέλαιο τα συνθετικά λάδια που έχουν τα πλέον τα καύσιμα μπορούν να είναι και σε μικρότερο ποσοστό. Πετάω πολλά χρόνια 4χρονες με καύσιμα με λάδι από 15% εως 18% χωρίς κανένα πρόβλημα.
Οι κατασκευαστές των καυσίμων ξέρουν καλύτερα και δεν εχουν λόγω να φτιάξουν καύσιμα που θα κάνουν ζημιά στους κινητήρες