Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.246 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 18:25:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 18:25:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 14:20]

[Σήμερα στις 09:42]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:20]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284246
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 55
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 33
Συνολικά: 53
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια

Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Τα χρόνια της αθωότητας « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τα χρόνια της αθωότητας  (Αναγνώστηκε 11263 φορές)
   
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 18 Μάρ 2010, 18:59:36 »

Πρώτο τεύχος περιοδικού αερομοντελιστής το 1986 και .... δυο διαφημίσεις του που εμένα αλλά και πολλούς άλλους σημάδεψαν την πορεία μας στο μοντελισμό


* aero_1986.jpg (71.22 KB, 636x876 - εμφανίστηκε 1105 φορές.)
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 18 Μάρ 2010, 19:00:42 »

 


* sofo_1986.jpg (73.38 KB, 661x907 - εμφανίστηκε 1046 φορές.)

* makr_1986.jpg (106.45 KB, 654x894 - εμφανίστηκε 1031 φορές.)
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 07:18:54 »

Ολα τα τεύχη υπάρχουν σε PDF για download.

"Ο αερομοντελιστής", περιοδικό της Ε.Α.Α.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.799


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 11:49:01 »

Κατάλογος Graupner FSP 1959

Αρκετά από τα μοντέλα φαίνονται στη δεύτερη φωτογραφία: 1964, επίδειξη της Ε.Α.Α. στο Τατόι


* fsp59_Medium.jpg (96.94 KB, 800x568 - εμφανίστηκε 1030 φορές.)

* Tatoi64_Medium.JPG (67 KB, 800x415 - εμφανίστηκε 960 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 12:12:51 από evan » Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 310



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 19:07:05 »

Λίγα απο αυτά που μου έχουν μείνει και έμένα απο εποχή γύρω στο '80 .
Δύο δέσμια και ένα cox  corsair δεν υπάρχουν πιά .


* IMG_3376.JPG (30.75 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 903 φορές.)

* IMG_3386.JPG (31.14 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 908 φορές.)

* IMG_3382.JPG (43.18 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 897 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 310



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 19:13:33 »

Μία σελίδα απο τον κατάλογο της pilot toy '81,οικόνα απο το σχέδιο του ενός δέσμιου, και ένα μοντέλο που θυμάμε απο εκαίνη την εποχή στου Μακρυγιάννη ο "ΠΗΓΑΣΟΣ" εκπεδευτικό .


* IMG_3383.JPG (37.37 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 893 φορές.)

* IMG_3389.JPG (22.23 KB, 384x288 - εμφανίστηκε 902 φορές.)

* IMG_3388.JPG (19.56 KB, 384x288 - εμφανίστηκε 884 φορές.)
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 20:55:31 »

Λίγα απο αυτά που μου έχουν μείνει και έμένα απο εποχή γύρω στο '80 .

Αγαπητέ geoli,
προσπάθησα να σου στείλω pm αλλά μου βγάζει error.
Σε παρακαλώ στείλε μου εσύ ένα pm, ή πάρε με τηλέφωνο στο 6932-479500.

Ευχαριστώ
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.799


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 23 Μάρ 2010, 10:47:18 »

Τον καιρό εκείνο τον παλιό...

Όλα τα υλικά τα προμηθευόμαστε από το πρατήριο της ΕΑΑ. Η ΕΑΑ τα εισήγαγε ατελώς, συνήθως από τη Γερμανία (Graupner) και τα διέθετε στα μέλη της.
Σύμφωνα με τον εσωτερικό κανονισμό της ΕΑΑ οφείλαμε να ακολουθήσουμε συγκεκριμένη σειρά κατασκευών. Στην συνέχεια προσκομίζαμε τα μοντέλα μας στα εντευκτήρια της ΕΑΑ και η Τεχνική Επιτροπή τα ήλεγχε.
Εαν η κατασκευή περνούσε την εξέταση είχαμε το δικαίωμα να αγοράσουμε υλικά για την επόμενη κατασκευή σύμφωνα με το πρόγραμμα. Αλλιώς έπρεπε να το διορθώσουμε σύμφωνα με τις παρατηρήσεις και να επιστρέψουμε το επόμενο Σάββατο για επανέλεγχο.
Το 1968, το αντικείμενο του πόθου ήταν μια OS Pet II, 1.62cc. Η τιμή της ήταν 84 δρχ. Την έβλεπα εδώ και μήνες αλλά δεν μπορούσα να την αποκτήσω αν δεν περνούσα με επιτυχία τα προηγούμενα στάδια.
Είχα κατασκευάσει τα τρία πρώτα μοντέλα σύμφωνα με τον κανονισμό, είχα υποστεί και το εξωνυχιστικό έλεγχο της "Γερουσίας" όταν, επιτέλους, μου επετράπει να την αποκτήσω.
Πηγαίνω στον Απόστολο, την κατεβάζει από το ράφι, την πιάνω στα χέρια μου και μου λέει: Ξέρεις η τιμή άλλαξε. Κάνει 105 δρχ.
Αυτό ήταν ΤΟ σοκ!
Χρειάστηκε να περάσουν άλλες τέσερις εβδομάδες για να μπορέσω να συγκεντρώσω τις 21 δρχ που μου έλειπαν...

Στις φωτογραφίες απόσπασμα από τον εσωτερικό κανονισμό της ΕΑΑ και η O.S. Pet II

Η ιστορία (ίσως) διδάσκει ότι οι δυσκολίες δεν είναι εμπόδιο όταν υπάρχει θέληση.
(Χρήσιμο δίδαγμα για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και σήμερα οι αερομοντελιστές της Αθήνας.)


* reg20_Medium.jpg (60.21 KB, 800x575 - εμφανίστηκε 816 φορές.)

* os-pet-ii-099.jpg (104.57 KB, 640x605 - εμφανίστηκε 792 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 23 Μάρ 2010, 18:31:09 από evan » Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 23 Μάρ 2010, 12:25:35 »

Ενα από τα μέλη της "γερουσίας" που ήλεγχε τις κατασκευές ήμουν και εγώ.

Μη ντρέπεσαι evan ... είπαμε "διαφάνεια".
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
katsaou
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110



Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 23 Μάρ 2010, 13:11:16 »

Αλήθεια εκείνα τα χρόνια τι βαθμό αξιοπιστίας είχαν οι κινητήρες για τα μοντέλα και γενικά όλα τα μοντελιστικά σύνεργα?
συγκρίνοντας με τη σημερινά, τα οποία καθημερινά αντιμετωπίζουμε προβλήματα, η εικόνα που λαμβάνουμε εμείς οι νεώτεροι είναι ότι πρέπει να τραβάγατε μεγάλη ταλαιπωρία.
Καταγράφηκε

Αερολέσχη Άρτας
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.799


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 23 Μάρ 2010, 13:48:38 »

Ενα από τα μέλη της "γερουσίας" που ήλεγχε τις κατασκευές ήμουν και εγώ.

Μη ντρέπεσαι evan ... είπαμε "διαφάνεια".

Τους υπόλοιπους δεν θυμάμαι...
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.799


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 29 Μάρ 2010, 11:05:23 »

Αλήθεια εκείνα τα χρόνια τι βαθμό αξιοπιστίας είχαν οι κινητήρες για τα μοντέλα και γενικά όλα τα μοντελιστικά σύνεργα?
συγκρίνοντας με τη σημερινά, τα οποία καθημερινά αντιμετωπίζουμε προβλήματα, η εικόνα που λαμβάνουμε εμείς οι νεώτεροι είναι ότι πρέπει να τραβάγατε μεγάλη ταλαιπωρία.

Φίλε katsaou, εγώ πετούσα αποκλειστικά control line.
Αν λάβουμε υπ'όψη την έλλειψη πληροφόρησης, το νεαρόν της ηλικίας μας και την άγνοια που επικρατούσε μπορούμε να πούμε ότι οι μηχανές ήταν εξαιρετικά αξιόπιστες.
Τα συνηθισμένα προβλήματα ήταν:
1. Δυσκολία στην εκκίνηση. Δεν υπήρχαν starter και συχνά οι μπαταρίες για το μπουζί μας εγκατέλειπαν. Στην αρχή χρησιμοποιούσαμε ξηρά στοιχεία (Berec). Αργότερα πηγαίναμε σε ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων και κόβαμε ένα στοιχείο από εξάβολτες ή δωδεκάβολτες μπαταρίες αυτοκινήτων. Για να τις φορτίσουμε χρησιμοποιούσαμε αυτοσχέδια τροφοδοτικά με ανορθωτές σεληνίου με ψύκτρα.
2. Κακό καύσιμο. το κατασκευάζαμε μόνοι μας με μεθανόλη και καστορέλαιο που αγοράζαμε από φαρμακαποθήκες της οδού Βύσσης. Συχνά η μεθανόλη περιήχε μεγάλες ποσότητες νερού.
3. Από κακή χρήση συχνά κλωτσούσαν οι βόλτες του μπουζί. Τρέχαμε στον Κόλια να μας ανοίξει καινούργιες βόλτες.
4. Επειδή συνήθως πετούσαμε σε τσιμέντο ή άσφαλτο, τα σπασίματά μας συνοδευόντουσαν συχνά από στραβωμένους άξονες. Και εδώ η επέμβαση του Κόλια ήταν απαραίτητη.
5. Από υπερβολικό σφύριγμα είχαμε υπερθέρμανση των μηχανών (μέχρι να μάθουμε). Υπερθέρμανση είχαμε και όταν δεν υπήρχε καλή κυκλοφορία του αέρα μέσα στα κόουλ των μοντέλων μας.
6. Επειδή δεν είχαμε τα κατάλληλα εργαλεία, συχνά καταστρέφαμε τις σταυρόβιδες τωνν κινητήρων. Αργότερα εμφανίστηκαν οι βίδες allen και ησυχάσαμε.

Τα μοντέλα συνήθως ήταν κατασκευασμένα από εμάς πάνω σε σχέδια που βρίσκαμε στα περιοδικά και μεγεθύναμε. Αγοράζαμε μπάλσα, χαρτί επικάλυψης και ρόδες από το πρατήριο την ΕΑΑ, ατσαλόσυρμα από τον Ρέππα και κόντρα πλακέ από το ξυλουργείο της γειτονιάς. Πιο σπάνια αγοράζαμε σχέδια από τον θείο Γιάννη ή κιτ από το πρατήριο της ΕΑΑ. Οι πιο εύποροι χρησιμοποιούσαν βερνίκια, χρώματα και άλλα υλικά του Graupner. Εμείς βερνίκι nitrolac και για βάψιμο τρόμπα του φλιτ.
Όσον αφορά την ποιότητα των μοντέλων, αυτή ήταν αποτέλεσμα της κατασκευής μας. Όσο πιο προσεκτική ήταν η κατασκευή τόσο πιο ίσιο ήταν το φτερό, μικρότεροι οι τζόγοι, πιο μαλακές οι κινήσεις κ.ο.κ.

Στη πρώτη φωτογραφία, χειμώνας του'71 στο Τατόι. Κρύο, γάντια και εκκίνηση με το χέρι.
Στη δεύτερη φωτογραφία, ανορθωτής σεληνίου


* tatoi_71.jpg (106.2 KB, 640x626 - εμφανίστηκε 680 φορές.)

* Selenium_rectifier.agr_Small.jpg (35.21 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 748 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 29 Μάρ 2010, 11:23:29 από evan » Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 29 Μάρ 2010, 11:25:42 »

... Εμείς βερνίκι nitrolac και για βάψιμο τρόμπα του φλιτ.
...

Πολλά από αυτά που λες τα έχω δει ή ζήσει ή τα θυμάμαι (καθότι λίγο νεότερος).

Αυτό με την τρόμπα του φλιτ όμως, πρώτη φορά το άκουσα  Grin Grin Grin
Αλήθεια, πόσοι εδώ μέσα να ξέρουν τι είναι η τρόμπα του φλιτ??

Keep walking!

Βαγγέλης
Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
Dimitris Kriti
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.842


Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 29 Μάρ 2010, 11:32:29 »

Aν και κατα πολυ νεοτερος το προλαβα το φλιτ! Αν θυμαμε καλα ηταν εντομοκτονο και η τρομπα του ηταν σαν μια ποδηλατου που βιδωνε επανω το δοχειο με το υγρο. Τωρα τι αποτελεσμα που θα ειχει το βαψιμο με αυτη την τρομπα...
Καταγράφηκε

Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.799


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 29 Μάρ 2010, 11:39:12 »

Για να μαθαίνουμε κι εμείς οι μικροί, τι είναι η τρόμπα του φλιτ;
Cheesy


* flit001.php.jpg (3.3 KB, 247x90 - εμφανίστηκε 656 φορές.)
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Τα χρόνια της αθωότητας « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.