Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.416 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:51:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:51:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:30]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304416
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 66
    Συνολικά: 67
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τα χρόνια της αθωότητας  (Αναγνώστηκε 14830 φορές)
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 18 Μάρ 2010, 17:59:36 »

    Πρώτο τεύχος περιοδικού αερομοντελιστής το 1986 και .... δυο διαφημίσεις του που εμένα αλλά και πολλούς άλλους σημάδεψαν την πορεία μας στο μοντελισμό Στριφογύρισμα ματιών


    * aero_1986.jpg (71.22 KB, 636x876 - εμφανίστηκε 1240 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 18 Μάρ 2010, 18:00:42 »

     Στριφογύρισμα ματιών


    * sofo_1986.jpg (73.38 KB, 661x907 - εμφανίστηκε 1188 φορές.)

    * makr_1986.jpg (106.45 KB, 654x894 - εμφανίστηκε 1140 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 06:18:54 »

    Ολα τα τεύχη υπάρχουν σε PDF για download.

    "Ο αερομοντελιστής", περιοδικό της Ε.Α.Α.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 10:49:01 »

    Κατάλογος Graupner FSP 1959

    Αρκετά από τα μοντέλα φαίνονται στη δεύτερη φωτογραφία: 1964, επίδειξη της Ε.Α.Α. στο Τατόι


    * fsp59_Medium.jpg (96.94 KB, 800x568 - εμφανίστηκε 1178 φορές.)

    * Tatoi64_Medium.JPG (67 KB, 800x415 - εμφανίστηκε 1076 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 11:12:51 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 345



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 18:07:05 »

    Λίγα απο αυτά που μου έχουν μείνει και έμένα απο εποχή γύρω στο '80 .
    Δύο δέσμια και ένα cox  corsair δεν υπάρχουν πιά .


    * IMG_3376.JPG (30.75 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 1027 φορές.)

    * IMG_3386.JPG (31.14 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 1029 φορές.)

    * IMG_3382.JPG (43.18 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 1020 φορές.)
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 345



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 18:13:33 »

    Μία σελίδα απο τον κατάλογο της pilot toy '81,οικόνα απο το σχέδιο του ενός δέσμιου, και ένα μοντέλο που θυμάμε απο εκαίνη την εποχή στου Μακρυγιάννη ο "ΠΗΓΑΣΟΣ" εκπεδευτικό .


    * IMG_3383.JPG (37.37 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 1004 φορές.)

    * IMG_3389.JPG (22.23 KB, 384x288 - εμφανίστηκε 1013 φορές.)

    * IMG_3388.JPG (19.56 KB, 384x288 - εμφανίστηκε 993 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 19:55:31 »

    Λίγα απο αυτά που μου έχουν μείνει και έμένα απο εποχή γύρω στο '80 .

    Αγαπητέ geoli,
    προσπάθησα να σου στείλω pm αλλά μου βγάζει error.
    Σε παρακαλώ στείλε μου εσύ ένα pm, ή πάρε με τηλέφωνο στο 6932-479500.

    Ευχαριστώ
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 23 Μάρ 2010, 09:47:18 »

    Τον καιρό εκείνο τον παλιό...

    Όλα τα υλικά τα προμηθευόμαστε από το πρατήριο της ΕΑΑ. Η ΕΑΑ τα εισήγαγε ατελώς, συνήθως από τη Γερμανία (Graupner) και τα διέθετε στα μέλη της.
    Σύμφωνα με τον εσωτερικό κανονισμό της ΕΑΑ οφείλαμε να ακολουθήσουμε συγκεκριμένη σειρά κατασκευών. Στην συνέχεια προσκομίζαμε τα μοντέλα μας στα εντευκτήρια της ΕΑΑ και η Τεχνική Επιτροπή τα ήλεγχε.
    Εαν η κατασκευή περνούσε την εξέταση είχαμε το δικαίωμα να αγοράσουμε υλικά για την επόμενη κατασκευή σύμφωνα με το πρόγραμμα. Αλλιώς έπρεπε να το διορθώσουμε σύμφωνα με τις παρατηρήσεις και να επιστρέψουμε το επόμενο Σάββατο για επανέλεγχο.
    Το 1968, το αντικείμενο του πόθου ήταν μια OS Pet II, 1.62cc. Η τιμή της ήταν 84 δρχ. Την έβλεπα εδώ και μήνες αλλά δεν μπορούσα να την αποκτήσω αν δεν περνούσα με επιτυχία τα προηγούμενα στάδια.
    Είχα κατασκευάσει τα τρία πρώτα μοντέλα σύμφωνα με τον κανονισμό, είχα υποστεί και το εξωνυχιστικό έλεγχο της "Γερουσίας" όταν, επιτέλους, μου επετράπει να την αποκτήσω.
    Πηγαίνω στον Απόστολο, την κατεβάζει από το ράφι, την πιάνω στα χέρια μου και μου λέει: Ξέρεις η τιμή άλλαξε. Κάνει 105 δρχ.
    Αυτό ήταν ΤΟ σοκ!
    Χρειάστηκε να περάσουν άλλες τέσερις εβδομάδες για να μπορέσω να συγκεντρώσω τις 21 δρχ που μου έλειπαν...

    Στις φωτογραφίες απόσπασμα από τον εσωτερικό κανονισμό της ΕΑΑ και η O.S. Pet II

    Η ιστορία (ίσως) διδάσκει ότι οι δυσκολίες δεν είναι εμπόδιο όταν υπάρχει θέληση.
    (Χρήσιμο δίδαγμα για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και σήμερα οι αερομοντελιστές της Αθήνας.)


    * reg20_Medium.jpg (60.21 KB, 800x575 - εμφανίστηκε 928 φορές.)

    * os-pet-ii-099.jpg (104.57 KB, 640x605 - εμφανίστηκε 915 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 23 Μάρ 2010, 17:31:09 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 23 Μάρ 2010, 11:25:35 »

    Ενα από τα μέλη της "γερουσίας" που ήλεγχε τις κατασκευές ήμουν και εγώ.

    Μη ντρέπεσαι evan ... είπαμε "διαφάνεια".
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    katsaou
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 111



    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 23 Μάρ 2010, 12:11:16 »

    Αλήθεια εκείνα τα χρόνια τι βαθμό αξιοπιστίας είχαν οι κινητήρες για τα μοντέλα και γενικά όλα τα μοντελιστικά σύνεργα?
    συγκρίνοντας με τη σημερινά, τα οποία καθημερινά αντιμετωπίζουμε προβλήματα, η εικόνα που λαμβάνουμε εμείς οι νεώτεροι είναι ότι πρέπει να τραβάγατε μεγάλη ταλαιπωρία.
    Καταγράφηκε

    Αερολέσχη Άρτας
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 23 Μάρ 2010, 12:48:38 »

    Ενα από τα μέλη της "γερουσίας" που ήλεγχε τις κατασκευές ήμουν και εγώ.

    Μη ντρέπεσαι evan ... είπαμε "διαφάνεια".

    Τους υπόλοιπους δεν θυμάμαι...
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 29 Μάρ 2010, 11:05:23 »

    Αλήθεια εκείνα τα χρόνια τι βαθμό αξιοπιστίας είχαν οι κινητήρες για τα μοντέλα και γενικά όλα τα μοντελιστικά σύνεργα?
    συγκρίνοντας με τη σημερινά, τα οποία καθημερινά αντιμετωπίζουμε προβλήματα, η εικόνα που λαμβάνουμε εμείς οι νεώτεροι είναι ότι πρέπει να τραβάγατε μεγάλη ταλαιπωρία.

    Φίλε katsaou, εγώ πετούσα αποκλειστικά control line.
    Αν λάβουμε υπ'όψη την έλλειψη πληροφόρησης, το νεαρόν της ηλικίας μας και την άγνοια που επικρατούσε μπορούμε να πούμε ότι οι μηχανές ήταν εξαιρετικά αξιόπιστες.
    Τα συνηθισμένα προβλήματα ήταν:
    1. Δυσκολία στην εκκίνηση. Δεν υπήρχαν starter και συχνά οι μπαταρίες για το μπουζί μας εγκατέλειπαν. Στην αρχή χρησιμοποιούσαμε ξηρά στοιχεία (Berec). Αργότερα πηγαίναμε σε ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων και κόβαμε ένα στοιχείο από εξάβολτες ή δωδεκάβολτες μπαταρίες αυτοκινήτων. Για να τις φορτίσουμε χρησιμοποιούσαμε αυτοσχέδια τροφοδοτικά με ανορθωτές σεληνίου με ψύκτρα.
    2. Κακό καύσιμο. το κατασκευάζαμε μόνοι μας με μεθανόλη και καστορέλαιο που αγοράζαμε από φαρμακαποθήκες της οδού Βύσσης. Συχνά η μεθανόλη περιήχε μεγάλες ποσότητες νερού.
    3. Από κακή χρήση συχνά κλωτσούσαν οι βόλτες του μπουζί. Τρέχαμε στον Κόλια να μας ανοίξει καινούργιες βόλτες.
    4. Επειδή συνήθως πετούσαμε σε τσιμέντο ή άσφαλτο, τα σπασίματά μας συνοδευόντουσαν συχνά από στραβωμένους άξονες. Και εδώ η επέμβαση του Κόλια ήταν απαραίτητη.
    5. Από υπερβολικό σφύριγμα είχαμε υπερθέρμανση των μηχανών (μέχρι να μάθουμε). Υπερθέρμανση είχαμε και όταν δεν υπήρχε καλή κυκλοφορία του αέρα μέσα στα κόουλ των μοντέλων μας.
    6. Επειδή δεν είχαμε τα κατάλληλα εργαλεία, συχνά καταστρέφαμε τις σταυρόβιδες τωνν κινητήρων. Αργότερα εμφανίστηκαν οι βίδες allen και ησυχάσαμε.

    Τα μοντέλα συνήθως ήταν κατασκευασμένα από εμάς πάνω σε σχέδια που βρίσκαμε στα περιοδικά και μεγεθύναμε. Αγοράζαμε μπάλσα, χαρτί επικάλυψης και ρόδες από το πρατήριο την ΕΑΑ, ατσαλόσυρμα από τον Ρέππα και κόντρα πλακέ από το ξυλουργείο της γειτονιάς. Πιο σπάνια αγοράζαμε σχέδια από τον θείο Γιάννη ή κιτ από το πρατήριο της ΕΑΑ. Οι πιο εύποροι χρησιμοποιούσαν βερνίκια, χρώματα και άλλα υλικά του Graupner. Εμείς βερνίκι nitrolac και για βάψιμο τρόμπα του φλιτ.
    Όσον αφορά την ποιότητα των μοντέλων, αυτή ήταν αποτέλεσμα της κατασκευής μας. Όσο πιο προσεκτική ήταν η κατασκευή τόσο πιο ίσιο ήταν το φτερό, μικρότεροι οι τζόγοι, πιο μαλακές οι κινήσεις κ.ο.κ.

    Στη πρώτη φωτογραφία, χειμώνας του'71 στο Τατόι. Κρύο, γάντια και εκκίνηση με το χέρι.
    Στη δεύτερη φωτογραφία, ανορθωτής σεληνίου


    * tatoi_71.jpg (106.2 KB, 640x626 - εμφανίστηκε 821 φορές.)

    * Selenium_rectifier.agr_Small.jpg (35.21 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 931 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 29 Μάρ 2010, 11:23:29 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 29 Μάρ 2010, 11:25:42 »

    ... Εμείς βερνίκι nitrolac και για βάψιμο τρόμπα του φλιτ.
    ...

    Πολλά από αυτά που λες τα έχω δει ή ζήσει ή τα θυμάμαι (καθότι λίγο νεότερος).

    Αυτό με την τρόμπα του φλιτ όμως, πρώτη φορά το άκουσα  Grin Grin Grin
    Αλήθεια, πόσοι εδώ μέσα να ξέρουν τι είναι η τρόμπα του φλιτ??

    Keep walking!

    Βαγγέλης
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 29 Μάρ 2010, 11:32:29 »

    Aν και κατα πολυ νεοτερος το προλαβα το φλιτ! Αν θυμαμε καλα ηταν εντομοκτονο και η τρομπα του ηταν σαν μια ποδηλατου που βιδωνε επανω το δοχειο με το υγρο. Τωρα τι αποτελεσμα που θα ειχει το βαψιμο με αυτη την τρομπα...
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 29 Μάρ 2010, 11:39:12 »

    Για να μαθαίνουμε κι εμείς οι μικροί, τι είναι η τρόμπα του φλιτ;
    Cheesy


    * flit001.php.jpg (3.3 KB, 247x90 - εμφανίστηκε 764 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Τα χρόνια της αθωότητας
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.