Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:58:50

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:58:50

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 15
    Gesamt: 16
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Retracts servo-μειωση κινησης  (Gelesen 3034 mal)
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 685


    ...........


    WWW
    « am: Dienstag, 23 Feb 2010, 23:48:00 »

    μπορουμε να μειωσουμε την  γωνια  που δουλευει το σερβο στα ανασυρομενα  με καποιο τροπο?(απο 180 σε 160 μοιρες π.χ.)
    Gespeichert

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #1 am: Mittwoch, 24 Feb 2010, 00:42:34 »

    Ναι γίνεται ψηφιακά.
    Στις futaba γίνεται με το epa (end point).
    Τι τ/κ έχεις;
    Gespeichert

    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #2 am: Mittwoch, 24 Feb 2010, 00:49:39 »

    Καλησπέρα

    Όχι, αν είναι πραγματικά retract servo όπως λέει ο τίτλος και όχι ένα απλό σέρβο που το χρησιμοποιείς για retracts τότε δεν γίνεται να αλλάξει η διαδρομή της κίνησης, και ο λόγος είναι ότι τα retract servo στα δύο άκρα έχουν μηχανισμό που κλειδώνει το servo arm στο συγκεκριμένο σημείο έτσι ώστε δεν καταναλώνουν ρεύμα για να κρατήσουν το σκέλος εκεί που πρέπει.

    Π.χ.

    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXN568&P=ML
    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXH317&P=ML

    Σεραφείμ
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #3 am: Mittwoch, 24 Feb 2010, 00:59:42 »

    Οκ  angel
    Gespeichert

    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 685


    ...........


    WWW
    « Antwort #4 am: Mittwoch, 24 Feb 2010, 07:43:03 »

    Καλησπέρα

    Όχι, αν είναι πραγματικά retract servo όπως λέει ο τίτλος και όχι ένα απλό σέρβο που το χρησιμοποιείς για retracts τότε δεν γίνεται να αλλάξει η διαδρομή της κίνησης, και ο λόγος είναι ότι τα retract servo στα δύο άκρα έχουν μηχανισμό που κλειδώνει το servo arm στο συγκεκριμένο σημείο έτσι ώστε δεν καταναλώνουν ρεύμα για να κρατήσουν το σκέλος εκεί που πρέπει.

    Σεραφείμ
    εχει δικιο ο Σεραφειμ, εχω FUTABA 9 super, αλλα δεν αλλαζει τπτ με τα end points, γιαυτο ειπα μηπως υπαρχει καμμια πατεντα...
    Gespeichert

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #5 am: Mittwoch, 24 Feb 2010, 08:30:39 »

    Υπάρχουν retrect servos που από default κάνουν 160 ή 170 μοίρες κίνηση.

    Ο συνήθης τρόπος άρθρωσης ντίζας στο μπράτσο (ή στρογγυλή κεφαλή) του retract servo είναι τα ball links.

    Αν λοιπόν έχεις σέρβο 180 μοιρών, μπορείς να τοποθετήσεις το μπράτσο (ή στρογγυλή κεφαλή) με - 10 μοίρες στο ένα άκρο, οπότε θα φθάσει στις + 170 στο άλλο άκρο, ή - 20 μοίρες οπότε θα φθάσει στις +160 μοίρες  στο άλλο.

    Αυτό είναι απλό με μία ντίζα, αλλά πολύπλοκο, με δύο, γιατί τότε πρέπει να τσακιστούν τα άκρα των ντιζών για να μην ενοχλεί το ένα το άλλο.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.358



    « Antwort #6 am: Mittwoch, 24 Feb 2010, 08:49:53 »

    Αν μπορέσεις να μας δώσεις κάποια φωτογραφία από το σύστημα ίσως σου πούμε περισσότερα...
    Αν πάιξεις με τις ντίζες, με προσοχή, πιθανώς να καταφέρεις αυτό που θές!
    Gespeichert

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 685


    ...........


    WWW
    « Antwort #7 am: Mittwoch, 24 Feb 2010, 09:11:14 »

    Αν μπορέσεις να μας δώσεις κάποια φωτογραφία από το σύστημα ίσως σου πούμε περισσότερα...
    Αν πάιξεις με τις ντίζες, με προσοχή, πιθανώς να καταφέρεις αυτό που θές!
    αφου επαιξα με τις γωνειες και τις αποστασεις απο το κεντρο και με λυγισμα στις ντιζες  οπως λεει πολυ σωστα ο "θειος" και ο v_tolias ,με την 3η προσπαθεια βρηκα το σωστο .Αλλα αν υπηρχε τροπος οπως στα End Points,θα γινοταν η δουλεια πιο ευκολα και γρηγορα.
    Παρεπιπτωντος, οταν τα σκελη ανοιξουν (απο κιτ της Graupner), εχουν πολυ παιξιμο  και με το βιδακι που το λιγοστευει,παιρνουν κλιση προς τα μεσα,πραμα που δεν μου αρεσει. Υπαρχει καποια μαρκα σε μηχανικα ανασυρομενα που να εχειςσχεδον μηδενικους τζογους?
    Gespeichert

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 685


    ...........


    WWW
    « Antwort #8 am: Mittwoch, 17 Mδr 2010, 18:42:01 »

    Αλλη μια ερωτηση.....στα δυο νεκρα σημεια  ανοιχτο-κλειστο , καταναλωνει ρευμα αν ζοριζεται καπου? Το ζορισα με το χερι και με το βολτομετρακι επανω δεν  ειδα να παιζει κανενα λαμπακι ,σημειο οτι τραβαει ρευμα..
    Gespeichert

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #9 am: Mittwoch, 17 Mδr 2010, 19:06:25 »

    Αλλη μια ερωτηση.....στα δυο νεκρα σημεια  ανοιχτο-κλειστο , καταναλωνει ρευμα αν ζοριζεται καπου? Το ζορισα με το χερι και με το βολτομετρακι επανω δεν  ειδα να παιζει κανενα λαμπακι ,σημειο οτι τραβαει ρευμα..

    Τα retract servos δεν τραβάνε ρεύμα στις άκρες.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 685


    ...........


    WWW
    « Antwort #10 am: Mittwoch, 17 Mδr 2010, 20:52:11 »

     Χαμόγελο   ευχαριστω "θειε"  Γιαννη ...   Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο


    « Letzte Änderung: Mittwoch, 17 Mδr 2010, 23:58:46 von argiris_big » Gespeichert

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 685


    ...........


    WWW
    « Antwort #11 am: Donnerstag, 18 Mδr 2010, 00:01:52 »

    (sorry  Serafim το ειχες γραψει και συ, αλλα αποψε που  δοκιμαζα  ενα σερβο  δεν το θυμιθηκα)    Ντροπή
    Gespeichert

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #12 am: Donnerstag, 18 Mδr 2010, 08:09:26 »

    1. Στην DX7 με sub trim αλλαζεις τα ακρα.
    2. Μπορείς να τοποθετήσεις κυκλοματακι που στα κάνει και "σκεϊλ" να κινουνται αργά κλπ
    3. Μπορεις  να πάρεις προγραμματιστή σερβο και να τα κανεις να δουλεύουν όπως θες. Προσοχή, δουλεύει μονο σε ψυφιακά σερβο.
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #13 am: Donnerstag, 18 Mδr 2010, 08:56:45 »

    1. Στην DX7 με sub trim αλλαζεις τα ακρα.
    2. Μπορείς να τοποθετήσεις κυκλοματακι που στα κάνει και "σκεϊλ" να κινουνται αργά κλπ
    3. Μπορεις  να πάρεις προγραμματιστή σερβο και να τα κανεις να δουλεύουν όπως θες. Προσοχή, δουλεύει μονο σε ψυφιακά σερβο.

    Μάλλον δεν διάβασες τίποτα από αυτά που έχουν γραφτεί.


    (sorry  Serafim το ειχες γραψει και συ, αλλα αποψε που  δοκιμαζα  ενα σερβο  δεν το θυμιθηκα)    Ντροπή

    No problem  Χαμόγελο

    Σεραφείμ
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Moderatoren: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Thema: Retracts servo-μειωση κινησης
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 25 Zugriffen.