Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:46:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:46:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 15
    Total: 15
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Retracts servo-μειωση κινησης  (Lu 3035 fois)
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 685


    ...........


    WWW
    « le: Mardi, 23 Fιvr. 2010, 23:48:00 »

    μπορουμε να μειωσουμε την  γωνια  που δουλευει το σερβο στα ανασυρομενα  με καποιο τροπο?(απο 180 σε 160 μοιρες π.χ.)
    Journalisée

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #1 le: Mercredi, 24 Fιvr. 2010, 00:42:34 »

    Ναι γίνεται ψηφιακά.
    Στις futaba γίνεται με το epa (end point).
    Τι τ/κ έχεις;
    Journalisée

    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #2 le: Mercredi, 24 Fιvr. 2010, 00:49:39 »

    Καλησπέρα

    Όχι, αν είναι πραγματικά retract servo όπως λέει ο τίτλος και όχι ένα απλό σέρβο που το χρησιμοποιείς για retracts τότε δεν γίνεται να αλλάξει η διαδρομή της κίνησης, και ο λόγος είναι ότι τα retract servo στα δύο άκρα έχουν μηχανισμό που κλειδώνει το servo arm στο συγκεκριμένο σημείο έτσι ώστε δεν καταναλώνουν ρεύμα για να κρατήσουν το σκέλος εκεί που πρέπει.

    Π.χ.

    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXN568&P=ML
    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXH317&P=ML

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #3 le: Mercredi, 24 Fιvr. 2010, 00:59:42 »

    Οκ  angel
    Journalisée

    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 685


    ...........


    WWW
    « Répondre #4 le: Mercredi, 24 Fιvr. 2010, 07:43:03 »

    Καλησπέρα

    Όχι, αν είναι πραγματικά retract servo όπως λέει ο τίτλος και όχι ένα απλό σέρβο που το χρησιμοποιείς για retracts τότε δεν γίνεται να αλλάξει η διαδρομή της κίνησης, και ο λόγος είναι ότι τα retract servo στα δύο άκρα έχουν μηχανισμό που κλειδώνει το servo arm στο συγκεκριμένο σημείο έτσι ώστε δεν καταναλώνουν ρεύμα για να κρατήσουν το σκέλος εκεί που πρέπει.

    Σεραφείμ
    εχει δικιο ο Σεραφειμ, εχω FUTABA 9 super, αλλα δεν αλλαζει τπτ με τα end points, γιαυτο ειπα μηπως υπαρχει καμμια πατεντα...
    Journalisée

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #5 le: Mercredi, 24 Fιvr. 2010, 08:30:39 »

    Υπάρχουν retrect servos που από default κάνουν 160 ή 170 μοίρες κίνηση.

    Ο συνήθης τρόπος άρθρωσης ντίζας στο μπράτσο (ή στρογγυλή κεφαλή) του retract servo είναι τα ball links.

    Αν λοιπόν έχεις σέρβο 180 μοιρών, μπορείς να τοποθετήσεις το μπράτσο (ή στρογγυλή κεφαλή) με - 10 μοίρες στο ένα άκρο, οπότε θα φθάσει στις + 170 στο άλλο άκρο, ή - 20 μοίρες οπότε θα φθάσει στις +160 μοίρες  στο άλλο.

    Αυτό είναι απλό με μία ντίζα, αλλά πολύπλοκο, με δύο, γιατί τότε πρέπει να τσακιστούν τα άκρα των ντιζών για να μην ενοχλεί το ένα το άλλο.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #6 le: Mercredi, 24 Fιvr. 2010, 08:49:53 »

    Αν μπορέσεις να μας δώσεις κάποια φωτογραφία από το σύστημα ίσως σου πούμε περισσότερα...
    Αν πάιξεις με τις ντίζες, με προσοχή, πιθανώς να καταφέρεις αυτό που θές!
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 685


    ...........


    WWW
    « Répondre #7 le: Mercredi, 24 Fιvr. 2010, 09:11:14 »

    Αν μπορέσεις να μας δώσεις κάποια φωτογραφία από το σύστημα ίσως σου πούμε περισσότερα...
    Αν πάιξεις με τις ντίζες, με προσοχή, πιθανώς να καταφέρεις αυτό που θές!
    αφου επαιξα με τις γωνειες και τις αποστασεις απο το κεντρο και με λυγισμα στις ντιζες  οπως λεει πολυ σωστα ο "θειος" και ο v_tolias ,με την 3η προσπαθεια βρηκα το σωστο .Αλλα αν υπηρχε τροπος οπως στα End Points,θα γινοταν η δουλεια πιο ευκολα και γρηγορα.
    Παρεπιπτωντος, οταν τα σκελη ανοιξουν (απο κιτ της Graupner), εχουν πολυ παιξιμο  και με το βιδακι που το λιγοστευει,παιρνουν κλιση προς τα μεσα,πραμα που δεν μου αρεσει. Υπαρχει καποια μαρκα σε μηχανικα ανασυρομενα που να εχειςσχεδον μηδενικους τζογους?
    Journalisée

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 685


    ...........


    WWW
    « Répondre #8 le: Mercredi, 17 Mars 2010, 18:42:01 »

    Αλλη μια ερωτηση.....στα δυο νεκρα σημεια  ανοιχτο-κλειστο , καταναλωνει ρευμα αν ζοριζεται καπου? Το ζορισα με το χερι και με το βολτομετρακι επανω δεν  ειδα να παιζει κανενα λαμπακι ,σημειο οτι τραβαει ρευμα..
    Journalisée

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #9 le: Mercredi, 17 Mars 2010, 19:06:25 »

    Αλλη μια ερωτηση.....στα δυο νεκρα σημεια  ανοιχτο-κλειστο , καταναλωνει ρευμα αν ζοριζεται καπου? Το ζορισα με το χερι και με το βολτομετρακι επανω δεν  ειδα να παιζει κανενα λαμπακι ,σημειο οτι τραβαει ρευμα..

    Τα retract servos δεν τραβάνε ρεύμα στις άκρες.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 685


    ...........


    WWW
    « Répondre #10 le: Mercredi, 17 Mars 2010, 20:52:11 »

     Χαμόγελο   ευχαριστω "θειε"  Γιαννη ...   Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο


    « Dernière édition: Mercredi, 17 Mars 2010, 23:58:46 par argiris_big » Journalisée

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 685


    ...........


    WWW
    « Répondre #11 le: Jeudi, 18 Mars 2010, 00:01:52 »

    (sorry  Serafim το ειχες γραψει και συ, αλλα αποψε που  δοκιμαζα  ενα σερβο  δεν το θυμιθηκα)    Ντροπή
    Journalisée

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #12 le: Jeudi, 18 Mars 2010, 08:09:26 »

    1. Στην DX7 με sub trim αλλαζεις τα ακρα.
    2. Μπορείς να τοποθετήσεις κυκλοματακι που στα κάνει και "σκεϊλ" να κινουνται αργά κλπ
    3. Μπορεις  να πάρεις προγραμματιστή σερβο και να τα κανεις να δουλεύουν όπως θες. Προσοχή, δουλεύει μονο σε ψυφιακά σερβο.
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #13 le: Jeudi, 18 Mars 2010, 08:56:45 »

    1. Στην DX7 με sub trim αλλαζεις τα ακρα.
    2. Μπορείς να τοποθετήσεις κυκλοματακι που στα κάνει και "σκεϊλ" να κινουνται αργά κλπ
    3. Μπορεις  να πάρεις προγραμματιστή σερβο και να τα κανεις να δουλεύουν όπως θες. Προσοχή, δουλεύει μονο σε ψυφιακά σερβο.

    Μάλλον δεν διάβασες τίποτα από αυτά που έχουν γραφτεί.


    (sorry  Serafim το ειχες γραψει και συ, αλλα αποψε που  δοκιμαζα  ενα σερβο  δεν το θυμιθηκα)    Ντροπή

    No problem  Χαμόγελο

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Modérateurs: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Fil de discussion: Retracts servo-μειωση κινησης
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.025 secondes avec 25 requêtes.