Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
299.661 μηνύματα σε 12.209 θέματα από 6.189 Μέλη / Τελευταίο μέλος: mockinbird
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 14 Αύγ 2022, 19:35:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 14 Αύγ 2022, 19:35:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:31]

    από antonisng
    [Σήμερα στις 14:40]

    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 20:01:01]

    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 18:01:01]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 12:57:31]

    από giamous
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 22:16:38]

    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 19:08:51]

    από Skyline
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 15:50:10]

    από dominicm
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 11:47:15]

    από dominicm
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 11:44:58]

    από mockinbird
    [Κυριακή, 7 Αύγ 2022, 16:43:45]

    [Κυριακή, 7 Αύγ 2022, 11:47:08]

    [Τρίτη, 2 Αύγ 2022, 17:52:04]

    από antonisng
    [Δευτέρα, 1 Αύγ 2022, 09:36:34]

    από dominicm
    [Κυριακή, 31 Ιούλ 2022, 10:53:24]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6189
    Τελευταίο: mockinbird
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 299661
    Σύνολο θεμάτων: 12209
    Online σήμερα: 33
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 23
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα σταθερότητας  (Αναγνώστηκε 3759 φορές)
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 228



    « στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 12:02:01 »

    Αφού έστησα το heli μου (ένα t-rex 600 esp με bls 451 στο cycle και gy 611 με bls 251 στο rudder) με όλες τις λεπτομέρειες προσεγμένες (loktaite παντού,σφιγμένα όσο πρέπει όλα,ζυγισμένα blades paddles σεταρισμενο γύρο μοίρες κτλ) μου παρουσιάζει το εξής φαινόμενο.
    και στην αιώρηση αλλά και στην πτήση κουνιέται η ουρά πάνω κάτω,δηλαδή και όλο το ελικόπτερο που κρέμεται απ το στροφείο,απλά επειδή η ουρά είναι πιο μακρυά εκεί φαίνεται η ταλάντωση πιο πολύ.
    έχει τύχει σε κάποιον το φαινόμενο αυτό ώστε να τύχω της πολύτιμης βοήθειας του???
    ευχαριστώ
    Καταγράφηκε

    helis
    johnyb
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18


    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 12:51:12 »

    Δοκίμασες να ανεβάσεις στροφές σε σχέση με το pitch που χρησιμοποιεις? Είμαι σχεδόν σίγουρος οτι αυτο φταίει....
    Καταγράφηκε
    Fgus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 30



    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 16:24:11 »

    και εγω φιλε μου στο δικο μου t-rex μονο που εμενα ειναι νιτρο οταν κατεβαζω στροφες τρεμει πανω κατω οταν ανεβαζω στρωνει δοκιμασε το ανεβασε στροφες και θα δεις οτι θα γινει τελειο!!! Wink Wink Wink Wink
    Καταγράφηκε

    hobbies:
    mousiki,agones mixanokinitou athlitismou,odigisi kai align t-rexoulas nsp 600!!!!
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 228



    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 17:22:33 »

    Το έκανα κι αυτό ανέβασα στροφές όσο παίρνει ,πάλι τίποτα.τα ίδια κάνει.παρατήρησα ένα περίεργο όμως,ότι σε αιώρηση στα 30 εκατοστά απ το έδαφος σταματάει το κούνημα....
    Καταγράφηκε

    helis
    AETOS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 18:58:23 »

    Και εγώ φίλε μου νωμίζω οτι έχεις λίγες στροφές στο στροφείο.Για δές το πίτσ με πόσες +- μοίρες παίζεις?
    Καταγράφηκε

    "οσο ζείς θα μαθαίνεις..."
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.178



    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 20:42:31 »

    στροφες ! Δωσε στροφες! Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 20:48:01 »

    Το έκανα κι αυτό ανέβασα στροφές όσο παίρνει ,πάλι τίποτα.τα ίδια κάνει.παρατήρησα ένα περίεργο όμως,ότι σε αιώρηση στα 30 εκατοστά απ το έδαφος σταματάει το κούνημα....

    δεν ειναι το θεμα να δωσεις στροφες ψηλα... αλλα στα χαμηλα.... δλδ το 25 να παει 35 και το 50 στα 60...
    Επισης δες μηπως εχεις πιεσει τον αξονα πολυ και δεν υπαρχει το διακενο που πρεπει...!
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 20:54:49 »

    Το έκανα κι αυτό ανέβασα στροφές όσο παίρνει ,πάλι τίποτα.τα ίδια κάνει.παρατήρησα ένα περίεργο όμως,ότι σε αιώρηση στα 30 εκατοστά απ το έδαφος σταματάει το κούνημα....

    δεν ειναι το θεμα να δωσεις στροφες ψηλα... αλλα στα χαμηλα.... δλδ το 25 να παει 35 και το 50 στα 60...
    Επισης δες μηπως εχεις πιεσει τον αξονα πολυ και δεν υπαρχει το διακενο που πρεπει...!

    και όταν λέμε χαμηλά ενοούμε στο stik και όχι το ύψος...

    είναι σίγουρα απο λιγες στροφές στο στροφείο.

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 228



    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 21:50:28 »

    σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις και τη βοηθεια ,κι ας μην τα χω καταφερει ακομα.
    αυριο θα πραξω τα πρεποντα να δουμε αν θα υπαρχει αποτελεσμα...
    την καμπυλη του γκαζιου την εχω στη (futaba 7c fasst 2,4) 0,25,50,75,100%
    Υποθετω οτι πρεπει να την κανω 0,35,60,85,100%
    αν δεν δω αποτελεσμα ισως να περασω και ενα γραναζι στο μοτερ κατα ενα δοντι πιο μεγαλο
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 22:03:52 από ahilleas » Καταγράφηκε

    helis
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 228



    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 21:54:38 »



    Επισης δες μηπως εχεις πιεσει τον αξονα πολυ και δεν υπαρχει το διακενο που πρεπει...

    φανταζομαι ενοεις το διακενο πηνιου μοτερ επανω στο κεντρικο γραναζι?
    Καταγράφηκε

    helis
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 228



    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 14:40:59 »

    έδωσα στροφές άλλαξα και τα λαστιχάκια  στα grips είχα τα μαύρα και έβαλα τα γκρι και το heli έγινε αρνάκι.σταθερό και δυνατό!
    σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!
    Καταγράφηκε

    helis
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 15:22:06 »

    έδωσα στροφές άλλαξα και τα λαστιχάκια  στα grips είχα τα μαύρα και έβαλα τα γκρι και το heli έγινε αρνάκι.σταθερό και δυνατό!
    σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!

    αφου αλλαξες grips  τοτε μπορεις να μειωσεις και λιγο στροφες μεχρι εκει που δεν εχεις τρεμουλο ωστε να κερδισεις ωρα πτησης...!

    Kαλες πτησεις...!
    Καταγράφηκε
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 228



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 18:54:52 »

    αφου αλλαξες grips  τοτε μπορεις να μειωσεις και λιγο στροφες μεχρι εκει που δεν εχεις τρεμουλο ωστε να κερδισεις ωρα πτησης...!

    Kαλες πτησεις..


    σωστά ,αλλά μου αρέσει η συμπεριφορά του τώρα που απόκτησε νεύρο και λέω να το αφήσω έτσι.
    αν δεν βρέχει αύριο και με αφήσει να πετάξω ,θα δω τι μου κοστίζει σε χρόνο πτήσης η αλλαγή και αν είναι μέχρι κάνα δίλεπτο ,το θυσιάζω προς χάριν της
    ωραίας πτητικής συμπεριφοράς που απόκτησε...

    thanks!!
     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    helis
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 19:43:15 »

       Εντάξει μην το παίρνεις και σαν δεδομένο ότι θα χάσεις αισθητό χρόνο πτήσης. Η κατανάλωση ρεύματος δεν εξαρτάται τόσο από τις στροφές όσο από το φορτίο ενός μοτέρ. Για την ίδια δύναμη ανύψωσης υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες στροφές και κάποιο συγκεκριμένο βήμα όπου οι χρησιμοποιούμενες λεπίδες έχουν την καλύτερη απόδοση δηλαδή το μέγιστο λόγο ανύψωσης-οπισθέλκουσας. Εκεί έχεις και τη χαμηλότερη ηλεκτρική κατανάλωση. Φυσικά αυτό το sweet point μπορείς να το βρεις σε κάθε ελικόπτερο μόνο με δοκιμές. Παραπάνω στροφές με λιγότερο βήμα κοστίζουν σε ρεύμα και ο χρόνος πτήσης μειώνεται. Ακόμα περισσότερο όμως μειώνεται όταν έχεις αρκετά χαμηλές στροφές με πολύ βήμα. Τότε όχι μόνο έχεις αισθητή μείωση του χρόνου πτήσης αλλά επιπλέον ξεθεώνεις το μοτέρ αλλά και το ρυθμιστή ταχύτητας.
    Καταγράφηκε
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 228



    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 20:38:43 »

       Εντάξει μην το παίρνεις και σαν δεδομένο ότι θα χάσεις αισθητό χρόνο πτήσης. Η κατανάλωση ρεύματος δεν εξαρτάται τόσο από τις στροφές όσο από το φορτίο ενός μοτέρ. Για την ίδια δύναμη ανύψωσης υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες στροφές και κάποιο συγκεκριμένο βήμα όπου οι χρησιμοποιούμενες λεπίδες έχουν την καλύτερη απόδοση δηλαδή το μέγιστο λόγο ανύψωσης-οπισθέλκουσας. Εκεί έχεις και τη χαμηλότερη ηλεκτρική κατανάλωση. Φυσικά αυτό το sweet point μπορείς να το βρεις σε κάθε ελικόπτερο μόνο με δοκιμές. Παραπάνω στροφές με λιγότερο βήμα κοστίζουν σε ρεύμα και ο χρόνος πτήσης μειώνεται. Ακόμα περισσότερο όμως μειώνεται όταν έχεις αρκετά χαμηλές στροφές με πολύ βήμα. Τότε όχι μόνο έχεις αισθητή μείωση του χρόνου πτήσης αλλά επιπλέον ξεθεώνεις το μοτέρ αλλά και το ρυθμιστή ταχύτητας.
    Τελικά ,άβυσσος η τέχνη του rc heli!εκεί που νιώθεις ότι το ξέρεις (από θεωρία)έρχεται ένα πρόβλημα να σε ανατρέψει.πολύ χρήσιμη και ενδιαφέρουσα η πληροφορία για το sweet point ,σε μπριζωνει για δοκιμές!(που φυσικά θα γίνουν ,ξεκινώντας από τις στάνταρ στροφές και βήμα ,νομίζω 1900 rpm και βήμα -1,5,11 σε normal mode και από εκεί και πέρα μικρο αλλαγές θα σου δείξουν το επιθυμητό σημείο.συμφωνείς?)
    Καταγράφηκε

    helis
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Πρόβλημα σταθερότητας
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.