Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
303.440
μηνύματα σε
12.344
θέματα από
6.254
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
LukeSkywalker
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 2 Δεκ 2023, 04:10:22
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Σάββατο, 2 Δεκ 2023, 04:10:22
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 00:27]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
chris 1975
[
Χθες
στις 19:16]
FrSky TARANIS
από
Θόδωρος
[
Χθες
στις 00:45]
JET WORLD MASTERS 2023 ITALY RIVANAZANNO
από
ArgyrisGiannetakis
[Πέμπτη, 30 Νοέ 2023, 23:00:05]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 19:14:18]
Futaba Radios: Questions, News, Applicat...
από
3DJunk
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 17:39:34]
Futaba 14SG
από
3DJunk
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 17:37:44]
futaba
από
3DJunk
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 17:35:56]
Προστασία Jet-Fuel απο μόλυνση
από
Elias Sopeoglou
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 08:58:57]
Avro 504 N/O Ναυτικής Αεροπορίας
από
carapis
[Κυριακή, 26 Νοέ 2023, 21:33:23]
Pixhawk σε ελικοπτερο
από
pq
[Κυριακή, 26 Νοέ 2023, 11:09:26]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
modeller2
[Παρασκευή, 24 Νοέ 2023, 10:44:53]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - Δώστε εδώ την α...
από
Αντώνης Σπύρου
[Δευτέρα, 20 Νοέ 2023, 23:51:53]
Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
από
Yiannis_S
[Κυριακή, 19 Νοέ 2023, 21:48:06]
''DRACO'' - ''SCRAPY'' MIKE PATEY
από
ArgyrisGiannetakis
[Κυριακή, 19 Νοέ 2023, 00:29:46]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6254
Τελευταίο:
LukeSkywalker
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 303440
Σύνολο θεμάτων: 12344
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 31
Συνολικά: 31
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ελικόπτερα R/C
|
Ελικόπτερα ηλεκτρικά
(Συντονιστής:
Γκούσκος Διονύσιος
) | Θέμα:
Πρόβλημα σταθερότητας
Σελίδες: [
1
]
2
Όλοι
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Πρόβλημα σταθερότητας (Αναγνώστηκε 3998 φορές)
ahilleas
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 228
Πρόβλημα σταθερότητας
«
στις:
Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 12:02:01 »
Αφού έστησα το heli μου (ένα t-rex 600 esp με bls 451 στο cycle και gy 611 με bls 251 στο rudder) με όλες τις λεπτομέρειες προσεγμένες (loktaite παντού,σφιγμένα όσο πρέπει όλα,ζυγισμένα blades paddles σεταρισμενο γύρο μοίρες κτλ) μου παρουσιάζει το εξής φαινόμενο.
και στην αιώρηση αλλά και στην πτήση κουνιέται η ουρά πάνω κάτω,δηλαδή και όλο το ελικόπτερο που κρέμεται απ το στροφείο,απλά επειδή η ουρά είναι πιο μακρυά εκεί φαίνεται η ταλάντωση πιο πολύ.
έχει τύχει σε κάποιον το φαινόμενο αυτό ώστε να τύχω της πολύτιμης βοήθειας του???
ευχαριστώ
Καταγράφηκε
helis
johnyb
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 18
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #1 στις:
Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 12:51:12 »
Δοκίμασες να ανεβάσεις στροφές σε σχέση με το pitch που χρησιμοποιεις? Είμαι σχεδόν σίγουρος οτι αυτο φταίει....
Καταγράφηκε
Fgus
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 30
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #2 στις:
Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 16:24:11 »
και εγω φιλε μου στο δικο μου t-rex μονο που εμενα ειναι νιτρο οταν κατεβαζω στροφες τρεμει πανω κατω οταν ανεβαζω στρωνει δοκιμασε το ανεβασε στροφες και θα δεις οτι θα γινει τελειο!!!
Καταγράφηκε
hobbies:
mousiki,agones mixanokinitou athlitismou,odigisi kai align t-rexoulas nsp 600!!!!
ahilleas
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 228
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #3 στις:
Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 17:22:33 »
Το έκανα κι αυτό ανέβασα στροφές όσο παίρνει ,πάλι τίποτα.τα ίδια κάνει.παρατήρησα ένα περίεργο όμως,ότι σε αιώρηση στα 30 εκατοστά απ το έδαφος σταματάει το κούνημα....
Καταγράφηκε
helis
AETOS
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 57
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #4 στις:
Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 18:58:23 »
Και εγώ φίλε μου νωμίζω οτι έχεις λίγες στροφές στο στροφείο.Για δές το πίτσ με πόσες +- μοίρες παίζεις?
Καταγράφηκε
"οσο ζείς θα μαθαίνεις..."
papabill
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.178
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #5 στις:
Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 20:42:31 »
στροφες ! Δωσε στροφες!
Καταγράφηκε
Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
PaNt
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 8.613
Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #6 στις:
Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 20:48:01 »
Παράθεση από: ahilleas στις Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 17:22:33
Το έκανα κι αυτό ανέβασα στροφές όσο παίρνει ,πάλι τίποτα.τα ίδια κάνει.παρατήρησα ένα περίεργο όμως,ότι σε αιώρηση στα 30 εκατοστά απ το έδαφος σταματάει το κούνημα....
δεν ειναι το θεμα να δωσεις στροφες ψηλα... αλλα στα χαμηλα.... δλδ το 25 να παει 35 και το 50 στα 60...
Επισης δες μηπως εχεις πιεσει τον αξονα πολυ και δεν υπαρχει το διακενο που πρεπει...!
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.267
Ζάκυνθος
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #7 στις:
Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 20:54:49 »
Παράθεση από: MaSt0RaS στις Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 20:48:01
Παράθεση από: ahilleas στις Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 17:22:33
Το έκανα κι αυτό ανέβασα στροφές όσο παίρνει ,πάλι τίποτα.τα ίδια κάνει.παρατήρησα ένα περίεργο όμως,ότι σε αιώρηση στα 30 εκατοστά απ το έδαφος σταματάει το κούνημα....
δεν ειναι το θεμα να δωσεις στροφες ψηλα... αλλα στα χαμηλα.... δλδ το 25 να παει 35 και το 50 στα 60...
Επισης δες μηπως εχεις πιεσει τον αξονα πολυ και δεν υπαρχει το διακενο που πρεπει...!
και όταν λέμε χαμηλά ενοούμε στο stik και όχι το ύψος...
είναι σίγουρα απο λιγες στροφές στο στροφείο.
Καταγράφηκε
FOLLOW BLACKOUT ON FACEBOOK
ahilleas
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 228
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #8 στις:
Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 21:50:28 »
σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις και τη βοηθεια ,κι ας μην τα χω καταφερει ακομα.
αυριο θα πραξω τα πρεποντα να δουμε αν θα υπαρχει αποτελεσμα...
την καμπυλη του γκαζιου την εχω στη (futaba 7c fasst 2,4) 0,25,50,75,100%
Υποθετω οτι πρεπει να την κανω 0,35,60,85,100%
αν δεν δω αποτελεσμα ισως να περασω και ενα γραναζι στο μοτερ κατα ενα δοντι πιο μεγαλο
«
Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 22:03:52 από ahilleas
»
Καταγράφηκε
helis
ahilleas
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 228
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #9 στις:
Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 21:54:38 »
Παράθεση από: ahilleas στις Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 21:50:28
Επισης δες μηπως εχεις πιεσει τον αξονα πολυ και δεν υπαρχει το διακενο που πρεπει...
φανταζομαι ενοεις το διακενο πηνιου μοτερ επανω στο κεντρικο γραναζι?
Καταγράφηκε
helis
ahilleas
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 228
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #10 στις:
Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 14:40:59 »
έδωσα στροφές άλλαξα και τα λαστιχάκια στα grips είχα τα μαύρα και έβαλα τα γκρι και το heli έγινε αρνάκι.σταθερό και δυνατό!
σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!
Καταγράφηκε
helis
PaNt
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 8.613
Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #11 στις:
Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 15:22:06 »
Παράθεση από: ahilleas στις Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 14:40:59
έδωσα στροφές άλλαξα και τα λαστιχάκια στα grips είχα τα μαύρα και έβαλα τα γκρι και το heli έγινε αρνάκι.σταθερό και δυνατό!
σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!
αφου αλλαξες grips τοτε μπορεις να μειωσεις και λιγο στροφες μεχρι εκει που δεν εχεις τρεμουλο ωστε να κερδισεις ωρα πτησης...!
Kαλες πτησεις...!
Καταγράφηκε
ahilleas
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 228
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #12 στις:
Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 18:54:52 »
αφου αλλαξες grips τοτε μπορεις να μειωσεις και λιγο στροφες μεχρι εκει που δεν εχεις τρεμουλο ωστε να κερδισεις ωρα πτησης...!
Kαλες πτησεις..
σωστά ,αλλά μου αρέσει η συμπεριφορά του τώρα που απόκτησε νεύρο και λέω να το αφήσω έτσι.
αν δεν βρέχει αύριο και με αφήσει να πετάξω ,θα δω τι μου κοστίζει σε χρόνο πτήσης η αλλαγή και αν είναι μέχρι κάνα δίλεπτο ,το θυσιάζω προς χάριν της
ωραίας πτητικής συμπεριφοράς που απόκτησε...
thanks!!
Καταγράφηκε
helis
bladekiller
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 1.075
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #13 στις:
Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 19:43:15 »
Εντάξει μην το παίρνεις και σαν δεδομένο ότι θα χάσεις αισθητό χρόνο πτήσης. Η κατανάλωση ρεύματος δεν εξαρτάται τόσο από τις στροφές όσο από το φορτίο ενός μοτέρ. Για την ίδια δύναμη ανύψωσης υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες στροφές και κάποιο συγκεκριμένο βήμα όπου οι χρησιμοποιούμενες λεπίδες έχουν την καλύτερη απόδοση δηλαδή το μέγιστο λόγο ανύψωσης-οπισθέλκουσας. Εκεί έχεις και τη χαμηλότερη ηλεκτρική κατανάλωση. Φυσικά αυτό το sweet point μπορείς να το βρεις σε κάθε ελικόπτερο μόνο με δοκιμές. Παραπάνω στροφές με λιγότερο βήμα κοστίζουν σε ρεύμα και ο χρόνος πτήσης μειώνεται. Ακόμα περισσότερο όμως μειώνεται όταν έχεις αρκετά χαμηλές στροφές με πολύ βήμα. Τότε όχι μόνο έχεις αισθητή μείωση του χρόνου πτήσης αλλά επιπλέον ξεθεώνεις το μοτέρ αλλά και το ρυθμιστή ταχύτητας.
Καταγράφηκε
ahilleas
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 228
Απ: Πρόβλημα σταθερότητας
«
Απάντηση #14 στις:
Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 20:38:43 »
Παράθεση από: bladekiller στις Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 19:43:15
Εντάξει μην το παίρνεις και σαν δεδομένο ότι θα χάσεις αισθητό χρόνο πτήσης. Η κατανάλωση ρεύματος δεν εξαρτάται τόσο από τις στροφές όσο από το φορτίο ενός μοτέρ. Για την ίδια δύναμη ανύψωσης υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες στροφές και κάποιο συγκεκριμένο βήμα όπου οι χρησιμοποιούμενες λεπίδες έχουν την καλύτερη απόδοση δηλαδή το μέγιστο λόγο ανύψωσης-οπισθέλκουσας. Εκεί έχεις και τη χαμηλότερη ηλεκτρική κατανάλωση. Φυσικά αυτό το sweet point μπορείς να το βρεις σε κάθε ελικόπτερο μόνο με δοκιμές. Παραπάνω στροφές με λιγότερο βήμα κοστίζουν σε ρεύμα και ο χρόνος πτήσης μειώνεται. Ακόμα περισσότερο όμως μειώνεται όταν έχεις αρκετά χαμηλές στροφές με πολύ βήμα. Τότε όχι μόνο έχεις αισθητή μείωση του χρόνου πτήσης αλλά επιπλέον ξεθεώνεις το μοτέρ αλλά και το ρυθμιστή ταχύτητας.
Τελικά ,άβυσσος η τέχνη του rc heli!εκεί που νιώθεις ότι το ξέρεις (από θεωρία)έρχεται ένα πρόβλημα να σε ανατρέψει.πολύ χρήσιμη και ενδιαφέρουσα η πληροφορία για το sweet point ,σε μπριζωνει για δοκιμές!(που φυσικά θα γίνουν ,ξεκινώντας από τις στάνταρ στροφές και βήμα ,νομίζω 1900 rpm και βήμα -1,5,11 σε normal mode και από εκεί και πέρα μικρο αλλαγές θα σου δείξουν το επιθυμητό σημείο.συμφωνείς?)
Καταγράφηκε
helis
Σελίδες: [
1
]
2
Όλοι
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ελικόπτερα R/C
|
Ελικόπτερα ηλεκτρικά
(Συντονιστής:
Γκούσκος Διονύσιος
) | Θέμα:
Πρόβλημα σταθερότητας
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...