Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.732 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.947 Μέλη / Τελευταίο μέλος: 470lp
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 20:02:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 20:02:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 19:30]

από 470lp
[Σήμερα στις 18:39]

[Σήμερα στις 16:00]

από joker
[Σήμερα στις 14:57]

[Σήμερα στις 10:53]

από Dylailas
[Χθες στις 21:49]

από dominicm
[Χθες στις 11:05]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:01:55]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5947
Τελευταίο: 470lp
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285732
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 74
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 34
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: F3A OXALYS -E « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: F3A OXALYS -E  (Αναγνώστηκε 14469 φορές)
   
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2006, 22:52:32 »

Καλησπερα
Με αυτο το αρθρο ελπιζω να ξεκινησει μια σειρα απο posts (στα Ελληνικα πως ειναι το posts ?? ,ο Μπαμπινιωτης ακουει Wink Στοχος ειναι η προωθηση του ηλεκτρικου παττερν ,τα πλεονεκτηματα ειναι πολλα ,  οι τιμες πευτουν καθε μερα ,και ο εξοπλισμος γινεται ολλοενα και πιο αξιοπιστος .Μετα απο 3η συνεχη χρονια χρησης μπορω με σιγουρια να πω οτι τα ηλεκτρικα παττερν πλεον μπορουν να προσφερουν εκατονταδες πτησεις χωρις το παραμικρο προβλημα,αρκει να μελετησουμε λιγο τον εξοπλισμο μας και τις δυνατοτητες που μας δινει σε συνδοιασμο με το μοντελο μας και να κανουμε προσεκτικη χρηση.
Αποτελεσμα ...απλα πετας καλυτερα.......! Thumbs up

Το setup Αυτη τη στιγμη ειναι :
Μοντελο :ZN LINE OXALYS
Moter : Outrunner Plettenberg extra 25-13
Sp.Contr:Shultze 32-55k
Batt: Thun.Power pro lites 2x5S 5300mah
Βαρος πτησης :4450gr
Ελικα :ΑPC 19x12E
Στροφες(στατικα):6600
Max A(στστικα) 80,3
Μin V (στατικα)35,17
Max watt 2850

Στο μελλον θα δοκιμαστουν και αλλα μοτερ στο ιδιο μοντελο με σκοπο την αμεση συγκριση και συμπερασμα για την επιλογη μεταξυ outrunner και inrunner με μειωτηρα.
Υπαρχουν και αρκετα δεδομενα για αντιστοιχο set up για την κατηγορια 60-90 ,τα οποια θα κοινοποιησω συντομα.

Φιλικα
Ηλιας


* P1040154.JPG (44.76 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 1631 φορές.)

* P10401661.JPG (36.25 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 1549 φορές.)

* P1040140.JPG (40.77 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 1553 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2006, 23:25:45 »

Ηλια,

Συγχαρητηρια για την κατασκευη και το βαψιμο! Αψογο! Αντε να το δουμε κι απο κοντα να πεταει.

Νικος
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.263


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 21:04:24 »

Συγχαρητήρια Ηλία ,
για το καταπληκτικό σκάφος του ... Μέλλοντος . Μάλιστα , του μέλλοντος , γιατί ο Ηλεκτρισμός ΕΙΝΑΙ το Μέλλον .

Πόσα λεπτά κρατά η πτήση ? Προς το τέλος της πτήσης έχεις μειωμένη Ισχύ ? Έχεις μετρήσει πόσα mAh ξοδεύεις κάθε φορά γι'αυτό το χρόνο ?
5300 mAh είναι η Συνολική σου Χωρητικότητα ?
Γιατί να δοκιμάσεις InRunner με μειωτήρα ?  Πώς έχεις προγραμματίσει τις ρυθμίσεις του Ελεγκτή (ESC) , ώστε να δουλεύει ΟΚ το OutRunner ?
Βάρος Μπαταρίας ?
Με 2800 Watts Εισερχόμενη Ισχύ , πόση Ώση παράγει ο 19x12E APC έλικας ?
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
www.rc-models.gr
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 69


ο μοντελισμός δεν ήταν ποτέ καλύτερος στην Ελλάδα


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 23:43:34 »

Ηλία συγχαρτήρια για το πολύ όμορφο θέμα,

σε παρακαλώ να μας κρατάς ενήμερους για τα όποια δεδομένα προκύπτουν σχετικά με το μοντέλο σου.

Τα 2 χ 5S στοιχεία τα χεις βάλει παράλληλα δηλαδή πετάς με 18,5 volts και 5300Mah συνολικά ή με 37 volts?


Εδώ να πούμε οτι το 5S υποδηλώνει 5 x 3,7Volts όπου 3,7volts είναι το κάθε κελι Li-po ανεξάρτητα απο την μάρκα του.

Πάντως δε το περίμενα οτι στο OXALYS θα έπρεπε να βάλεις 12 προπέλα.

Σε παρακαλώ δώσε μας περισότερες πληροφορίες για το setup του, δηλαδή πόσα watt είναι το μοτέρ και αν το νούμερο του που αναφέρεις είναι οι διαστάσεις του.
Γιατί συνήθως ένα brushles motor όταν λέγεται 28-30 είναι διάμετρο 28mm και μήκος 30mm


!!!ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
 στους χρήστες Pro Peak Prodigy

οι Li-po Flight Power θέλουν φόρτιση μέχρι να φτάσουν τα 12,6 volts αν δεν τα φτάσουν δεν θα έχετε την μέγιστη αυτονομία πτήσης στα T-rex
τι κάνουμε λοιπόν: μόλις τελειώσει η φόρτιση με πχ. 1.8Α που έχουμε ορίσει ξαναπατάμε τη φόρτιση γιατί η οθόνη του Pro Peak θα γράφει εκτός των άλλων την τάση της μπαταρίας η οποία δεν θα είναι 12.5volt και άνω

Επίσης οι διακοπές που παρουσιάζονται και όλα τα φαινόμενα παρεμβολών στα πολυαγαπημένα μας T-rex οφείλονται κατα ΜΟΝΟ στην μη χρήση PCM δέκτη.





Κάτι ακόμη θερμά συγχαρτήρια
Καταγράφηκε

ο μοντελισμός δεν ήταν ποτέ καλύτερος στην Ελλάδα
www.rc-models.gr
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 69


ο μοντελισμός δεν ήταν ποτέ καλύτερος στην Ελλάδα


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 23:46:49 »

θερμά συγχαρτήρια στο Γιάννη Λαχανά συνάδελφο στην Αθήνα για το πολύ όμορφο site του και τις καλές τιμές του.
Καταγράφηκε

ο μοντελισμός δεν ήταν ποτέ καλύτερος στην Ελλάδα
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 24 Σεπ 2006, 09:03:41 »


!!!ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
 στους χρήστες Pro Peak Prodigy

οι Li-po Flight Power θέλουν φόρτιση μέχρι να φτάσουν τα 12,6 volts αν δεν τα φτάσουν δεν θα έχετε την μέγιστη αυτονομία πτήσης στα T-rex
τι κάνουμε λοιπόν: μόλις τελειώσει η φόρτιση με πχ. 1.8Α που έχουμε ορίσει ξαναπατάμε τη φόρτιση γιατί η οθόνη του Pro Peak θα γράφει εκτός των άλλων την τάση της μπαταρίας η οποία δεν θα είναι 12.5volt και άνω


Προς rc-models

αγαπητοί φίλοι μήπως μπορείτε σας παρακαλώ να μου στείλετε το manual του pro peak?

ευχαριστώ

jkon (θείος Γιάννης)
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 24 Σεπ 2006, 09:49:58 »

Το manual του Prodigy http://www.ripmax.com/Images/PDF_Files/Instructions/Chargers/Prodigy_Manual_LR.pdf

Το manual του SUPER PRODIGY (Jamara X-Peak 3 Plus) (νομίζω ίδιου με τον Prodigy II)
http://www.alshobbies.com/manuals/jamara_x-peak3_instructions.pdf
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 24 Σεπ 2006, 22:10:41 »

Συγχαρητήρια Ηλία ,
για το καταπληκτικό σκάφος του ... Μέλλοντος . Μάλιστα , του μέλλοντος , γιατί ο Ηλεκτρισμός ΕΙΝΑΙ το Μέλλον .

Πόσα λεπτά κρατά η πτήση ? Προς το τέλος της πτήσης έχεις μειωμένη Ισχύ ? Έχεις μετρήσει πόσα mAh ξοδεύεις κάθε φορά γι'αυτό το χρόνο ?
5300 mAh είναι η Συνολική σου Χωρητικότητα ?
Γιατί να δοκιμάσεις InRunner με μειωτήρα ?  Πώς έχεις προγραμματίσει τις ρυθμίσεις του Ελεγκτή (ESC) , ώστε να δουλεύει ΟΚ το OutRunner ?
Βάρος Μπαταρίας ?
Με 2800 Watts Εισερχόμενη Ισχύ , πόση Ώση παράγει ο 19x12E APC έλικας ?

Γεια χαρα
To F3A P07 κραταει 10λεπτα περιπου αναλογα πως το πετας,
δεν εχω μειομενη ισχυ στο τελος ,εκτος αν πεταξω παραπανω απο το προγραμμα
Καταναλωση 3500-4000 ανα πτηση ,με απνοια λιγοτερο
το inrunner hacker c50 acro comp με μειωτηρα 6,7/1 απλα εχει πιο πολυ δυναμη για τις μερες με πολυ αερα
το ESC εχει σκληρο timing ,απλα μια επιλογη διακοπτη στο controller toy shultze
βαρος μπαταριας 1150γρ
η ωση δεν λεει τιποτα απο μονη της ,αν βαλεις μεγαλυτρη διαμετρο θα αυξηθει στατικα ,μονο στην πτηση βλεπεις αν μια ελικα ταιριαζει με το setup.
φιλικα
Ηλιας
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 24 Σεπ 2006, 22:18:13 »

Ηλία συγχαρτήρια για το πολύ όμορφο θέμα,

σε παρακαλώ να μας κρατάς ενήμερους για τα όποια δεδομένα προκύπτουν σχετικά με το μοντέλο σου.

Τα 2 χ 5S στοιχεία τα χεις βάλει παράλληλα δηλαδή πετάς με 18,5 volts και 5300Mah συνολικά ή με 37 volts?


Εδώ να πούμε οτι το 5S υποδηλώνει 5 x 3,7Volts όπου 3,7volts είναι το κάθε κελι Li-po ανεξάρτητα απο την μάρκα του.

Πάντως δε το περίμενα οτι στο OXALYS θα έπρεπε να βάλεις 12 προπέλα.

Σε παρακαλώ δώσε μας περισότερες πληροφορίες για το setup του, δηλαδή πόσα watt είναι το μοτέρ και αν το νούμερο του που αναφέρεις είναι οι διαστάσεις του.
Γιατί συνήθως ένα brushles motor όταν λέγεται 28-30 είναι διάμετρο 28mm και μήκος 30mm


!!!ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
 στους χρήστες Pro Peak Prodigy

οι Li-po Flight Power θέλουν φόρτιση μέχρι να φτάσουν τα 12,6 volts αν δεν τα φτάσουν δεν θα έχετε την μέγιστη αυτονομία πτήσης στα T-rex
τι κάνουμε λοιπόν: μόλις τελειώσει η φόρτιση με πχ. 1.8Α που έχουμε ορίσει ξαναπατάμε τη φόρτιση γιατί η οθόνη του Pro Peak θα γράφει εκτός των άλλων την τάση της μπαταρίας η οποία δεν θα είναι 12.5volt και άνω

Επίσης οι διακοπές που παρουσιάζονται και όλα τα φαινόμενα παρεμβολών στα πολυαγαπημένα μας T-rex οφείλονται κατα ΜΟΝΟ στην μη χρήση PCM δέκτη.





Κάτι ακόμη θερμά συγχαρτήρια
Γεια χαρα
οι μπαταριες ειναι 2x18,5=37V 5300mah
η ελικα ειναι 19ιντσες οχι 12
πληροφοριες για το μοτερ στο http://www.plettenberg-motoren.com/ η διαμετρος ειναι αρκετα μεγαλυτερη απο 25 μμ!!!
Φιλικα
Ηλιας
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 23 Οκτ 2006, 00:47:59 »

Καλησπερα
Το νεο setup του Oxalys ειναι το :
Hacker c50 14XL competition me 6,7/1 μειωτηρα ,
controller jeti master acro90 (το απλο οχι το competition).
Οι ελικες :20χ13Ε 6000στρ 54Α στατικα,
21χ13WideE 5700στρ 60Α ,20Χ15 Ε .τα ιδια .
Τελικο βαρος 4700γρ.
Οι μπαταριες ειναι οι ιδιες και το γενικο συμπερασμα ειναι οτι το μοντελο εχει αισθητα περισσοτερη δυναμη και καλυτερη συνεχη ταχυτητα κατα τη διαρκεια των ακροβατικων κατι πολυ σημαντικο για το F3A ,ισως πιο σημαντικο και απο την δυναμη.Τα Α εχουν κατεβει αισθητα και γενικα μπορω να πω οτι δεν υπαρχει κανενα μειον στο ολλο setup.To μοντελο εχει πεταξει και με πολυ αερα και εκει εχει δειξειι η 20χ15 τα πλεονεκτηματα της. Η καταναλωση ειναι γυρω στα 3500-4000mah για το προγραμμα συν μερικες μανουβρες ακομα που φαινονται στις φωτο ,δηλαδη καμια 11-12 λεπτα πτηση χωρις οικονομια στο thro !
φιλικα
Ηλιας


* oxal_knife_2.jpg (114.75 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1359 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 23 Οκτ 2006, 00:50:41 από Elias Sopeoglou » Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 23 Οκτ 2006, 02:08:18 »

xexe...Fly it like you borrowed it.... Cheesy  laugh

Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 17 Μάρ 2007, 22:46:05 »

Αυτο ειναι το νεο δοκιμαστικο setup του Oxalys:
Cyclon F3A
APC 20X13E
Jeti master acro 90

Το μοντελο εχει την ιδια η και περισοτερη δυναμη απο το Hacker C-50acro comp .
Ειναι εκπληκτικα αθοριβο στην πτηση και γενικα η εντυπωση ειναι οτι ειναι ενα πολυ καλο εναλλακτικο Setup με χαμηλο κοστος.
Σε αυτα ολλα ομως δεν θα μπορουσε να λειπει και ενα αρνητικο.Αυτο ειναι η μεγαλυτερη ζητηση ρευματος απο την μπαταρια.
Max A εν πτηση 74.
2550 W peak
4500 Mah σε απνοια για ενα προγραμμα P07 και μερικες μανουβρες ακομα

φιλικα
Ηλιας
 


* pics_003_sm.jpg (69.97 KB, 700x525 - εμφανίστηκε 1252 φορές.)

* cyclon_oxal_sm.jpg (59.35 KB, 700x525 - εμφανίστηκε 1192 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 25 Απρ 2007, 13:06:41 »

Νεο μοντελο απο CPLR...Osmose...θα το κατασκευαζει ο φιλος σου ο CAModel.


* CPLROsmose.jpg (42.35 KB, 640x497 - εμφανίστηκε 1104 φορές.)
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 25 Απρ 2007, 22:11:34 »

ποτε προλαβες και το ξετρυπωσες κιολας ρε Huh Thumbs up
φωτο ασπρομαυρη ! κατασκοπικη !
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 28 Απρ 2007, 21:03:54 »

..


* Ni23538.jpg (69.44 KB, 600x383 - εμφανίστηκε 1103 φορές.)
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: F3A OXALYS -E « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.