Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.857 μηνύματα σε 11.357 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 23:43:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 23:43:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 22:39]

[Σήμερα στις 22:35]

από hpergm
[Σήμερα στις 22:18]

[Σήμερα στις 22:08]

από dominicm
[Σήμερα στις 21:08]

από modelers
[Σήμερα στις 21:06]

[Σήμερα στις 16:49]

[Σήμερα στις 16:39]

[Σήμερα στις 14:03]

από mpamphs
[Χθες στις 22:23]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 11:24:51]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:31:26]

από kondorgr
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 09:58:06]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285857
Σύνολο θεμάτων: 11357
Online σήμερα: 91
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 35
Συνολικά: 49
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: F3A OXALYS -E « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: F3A OXALYS -E  (Αναγνώστηκε 14506 φορές)
   
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 19:14:49 »

Ηλία,

Ξεκίνησες κάπωςσ έτσι το post " ...... τα ηλεκτρικά pattern μπορούν να προσφέρουν εκατοντάδες πτήσεις ..... κλπ".

ΤΙ έγινε και έχωσες Dingo HuhHuhHuhHuhHuh

Σε περιμένω στους αγώνες
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 23:37:02 »

Τασουλη

Τα πραγματα εχουν ως εξης.
Τα πλεονεκτηματα του ηλεκτρικου setup ειναι αναρυθμητα και δηλωνω φανατικος του ηλεκτρικου παττερν.Παρολα αυτα υπαρχουν και μειονεκτηματα.Ενα απο αυτα ειναι η αναμονη για την φορτηση στο μοντελοδρομιο.Οι απαιτουμενες πτησεις απλα δεν βγαινουν με δυο σετ μπαταριες.Το συμπερασμα μου ειναι οτι χρειαζονται 5 πακ εστι ωστε να μην χρειαζεται φορτιση στο μοντελοδρομιο ,η το πολυ μια μονο φορτιση.Τα προβληματα της φορτισης στο μοντ. με αυτα τα πακ ειναι πολλα,γενητριες ..κτλ.Ακομα, με 5 πακ χρειαζεται να κανεις τουλαχιστον 1000 !!!! πτησεις το χρονο για να τα κανεις αποσβεση γιατι σιγουρα του χρονου θα εχουν βγει καλυτερα και ελαφρυτερα στοιχεια
Σημερα εφτασα στο μοντελοδρομιο κατα τις 5 και καταφερα παρολη την κινηση να πεταξω 4 πτησεις μεχρι τις 7:30 ,πραγμα αδυνατο με δυο πακ μπαταριων.
Η YS 160 Dingo ειναι εκπληκτικη μηχανη που ξεχωριζει πολυ απο τις προηγουμενες YS .Το συστημα ρυθμησης σε συνδοιασμο με την πομπα χωρις συστημα πιεσης στα υδραυλικα την καθιστα πολυ αξιοπιστη και δυνατη μηχανη.
Αυτα ολα ομως εχουν και τα αρνητικα τους ,τα σερβο στην ουρα θα χρειαστουν νεα γραναζια σε 100 πτησεις περιπου..κτλ.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι η αλλαγη του τριμμαρισματος του αεροπλανου που προς το παρον εχει αλλαξει θετικα .Οι μιξεις ολλες εχουν μειωθει και τα snap -roll εχουν γινει πιο καθαρα λογο της μη υπαρξης της μπαταριας στο κατω μερος του αεροπλανου.
Παρολα αυτα το στησιμο του μοτερ του ηλεκτρικου δεν εχει αλλαξει καθολου και το μοντελο μπορει πολυ γρηγορα (ακομη και στο μοντελοδρομιο) να μετατραπει σε ηλεκτρικο.
Σιγουρα θα επανελθω στο μελλον με ηλεκτρικο παττερν ,απλα δεν ειναι σιγουρο οτι θα ειναι το oxalys ισως ενα αλλο μοντελο ειδικα σχεδιασμενο για ηλεκτρικο και ισως με τις νεες Α123 ! Οι πρωτες δοκιμες εγιναν κιολας και οι μπαταριες αυτες διχνουν να εχουν μελλον...
Προς το παρον φορτιζω το McDaniel μου και την μιζα μου και ερχομαι αυριο Λαρισσα να πεταξω και εγω λιγακι.
Τα λεμε
Ηλιας


* oxal-dingo_3.jpg (93.38 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 977 φορές.)
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 23:39:56 »

-


* oxal-dingo-2.jpg (94 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 994 φορές.)
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 23:40:46 »

-


* oxal-dingo-1.jpg (101.75 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1132 φορές.)
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 07:42:11 »

ισως με τις νεες Α123

Άλλη μια εφαρμογή των Α123: http://www.tgdaily.com/content/view/33853/113/
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.967


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 08:05:31 »

Παρολα αυτα υπαρχουν και μειονεκτηματα.Ενα απο αυτα ειναι η αναμονη για την φορτηση στο μοντελοδρομιο.Οι απαιτουμενες πτησεις απλα δεν βγαινουν με δυο σετ μπαταριες.Το συμπερασμα μου ειναι οτι χρειαζονται 5 πακ εστι ωστε να μην χρειαζεται φορτιση στο μοντελοδρομιο ,η το πολυ μια μονο φορτιση.Τα προβληματα της φορτισης στο μοντ. με αυτα τα πακ ειναι πολλα,γενητριες ..κτλ.Ακομα, με 5 πακ χρειαζεται να κανεις τουλαχιστον 1000 !!!! πτησεις το χρονο για να τα κανεις αποσβεση γιατι σιγουρα του χρονου θα εχουν βγει καλυτερα και ελαφρυτερα στοιχεια

Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι η αλλαγη του τριμμαρισματος του αεροπλανου που προς το παρον εχει αλλαξει θετικα .Οι μιξεις ολλες εχουν μειωθει και τα snap -roll εχουν γινει πιο καθαρα λογο της μη υπαρξης της μπαταριας στο κατω μερος του αεροπλανου.
 

Αγαπητέ ανηψιέ Ηλία, την ώρα που γράφω αυτές τις αράδες, σίγουρα θα προπονείσαι στη Λάρισσα.
Κατέληξες και εσύ λοιπόν σε αυτά που πριν από ένα χρόνο υποστήριζα. Το ηλεκτρικό pattern είναι για αυτούς που τους χαρίζουν τις μπαταρίες.

Οσο για την δεύτερη παρατήρησή σου, ναι μεν οι μπαταρίες ήταν από κάτω, αλλά και η κεφαλή και το muffler της YS είναι από κάτω.

Απλά πές μου πόσο μικρότερη έλικα γυρίζει ο θερμικός κινητήρας συγκριτικά με το ηλεκτρικό μοτέρ. 

 

 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2007, 20:29:26 »

Θειε Γιαννη
Πεταξαμε και προπονηθηκαμε στην Λαριισα δυο μερες και περασαμε φανταστικα.

Ναι η κεφαλη και η εξατμηση βρισκεται κατω αλλα to βαρος που βρσκεται χαμηλα ειναι περιπου σε βαρος το μισο απο μια μπαταρια που ζυγιζει 1140γρ (1200 για τις καινουργιες extreme).Βλεπε Berryl ηλεκτρικο απο φωτο Κυπρου οπου η μπαταρια βρισκεται στο υψος του φτερου και το πιο σημαντικο ευκολα ρυθμιζομενο αναλογα με την συμπεριφορα του μοντελου.

ΥS 160 17x12 -18x10 @8000-8300rpm ( πεταω ακομα με 16.5χ12 για στρωσιμο)
Hacker C50 XL 13   20x13 @????rpm
                XL 14   20x15 @6200-6300rpm
                XL 15   22x12 @?Huh rpm

Επιμενω οτι το ηλεκτρικο ειναι καλυτερο με μοντελο ειδικα σχεδιασμενο γι’αυτο το setup.
με τις Α123 θα αλλαξουν πολλα πραγματα !


* a123sm.jpg (120.36 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 888 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 17:42:04 »


Δε ξερω σε ποιο αλλο θεμα θα μπορουσα να στειλω αυτη τη φωτογραφια...νομιζω οτι υπαρχει εμμεσος αν οχι αμεσος συσχετισμος με το θεμα... laugh

Την εχω βρει εδω και καιρο..σε ποιον αραγε ανηκει το αυτοκινητο και τι ρολο λετε να παιζει το αεροδυναμικο βοηθημα? Εχω την εντυπωση οτι βοηθαει στα integrated rolling drifts.... laugh idiot2 buck2


* cadours022he5.jpg (65.66 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 783 φορές.)
Καταγράφηκε
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 19:52:48 »

Καλησπέρα Νίκο
Αν δεν χρησιμεύει σε μεταφορά αντικειμένων , τότε στο συγκεκριμένο
αυτοκίνητο είναι καθαρά ποζεριά και τίποτα παραπάνω.
Αν μου έδειχνες το συγκεκριμένο τύπο αεροτομής σε άλλο αυτοκίνητο, τότε θα το συζητούσαμε καλύτερα.
Και για να επιστρέψω λιγάκι στο θέμα, συζητούσα με τον φίλο Κωστή για το
oxalys 50 . ποιο κινητήρα προτείνετε διχρονο γιαυτό το μοντέλο?
πληροφοριακά 
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 20:49:12 »

Γιαννη ναι συμφωνω εχει χιομοριστικο χαρακτηρα το post...

Θετω το ερωτημα διαφορετικα...ποιος ειναι Γαλλος, πεταει με Futaba, χρησιμοποιει καυσιμα Cosmo και εχει παρομοιο βοηθημα στο αεροπλανο του?

Για το Oxalys 50 δυο λυσεις υπαρχουν ειτε ηλεκτρικο ειτε YS-63 για μενα.

Αν δε θελεις YS-63 τοτε Saito 82 και το tank μπροστα, τελευταια αλλα οχι τοσο καλη λυση απο πλευρας δυναμης ειναι η OS-70 η απλη χωρις την τρομπα.

Χαιρετισμους,

Νικος
Καταγράφηκε
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:09:37 »

Είναι κάποιος από δω μήπως?

Κωστή άκουσες τι μοτέρ θέλει το οxalakiii Huh? Grin Thumbs up


* f3Afrance.jpg (52.07 KB, 480x376 - εμφανίστηκε 730 φορές.)
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.967


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:33:27 »

Αγαπητά ανήψια, μήπως το παρακάνετε;

Οταν το μοντέλο έχει 145 εκατοστά άνοιγμα φτερών, δεν μπορεί να δεχθεί 80άρα τετράχρονη. Ακόμα και η 70άρα θα του πέσει βαριά.
Το μυστικό σ' αυτά τα μοντέλα είναι να είναι ελαφριά, και το Κέντρο Βάρους ακριβώς εκεί που πρέπει. Δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 2,400-2,500 γραμμάρια, γιατί η φόρτιση θα περάσει τα 75 γραμμάρια την τ.π.

Πόσο είναι το περιθώριο βάρους για τον κινητήρα με τον σιγαστήρα για να κρατηθεί σ' αυτά τα βάρη;



« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 17 Νοέ 2007, 01:43:07 από Νικόλας » Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
heli-division
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 678


sponsored by NEM Hobby


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:45:48 »

καλησπέρα να ρωτήσω κάτι επιδει με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο!!!στην παραπάνω φωτογραφία τα oxalys πού κρατούν τα 3 παλικάρια είναι το oxalys 50 η καπιω  μεγαλύτερο μοντέλο???ευχαριστώ Βαγγέλης 
Καταγράφηκε

synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:56:38 »

Γιαννη και Θ.Γιαννη καλησπερα,

Τωρα μολις ειδα οτι ανεφερθηκε σε 2χρονο...τοτε η OS-50 ειναι μια καλη λυση.

Η Saito 82 ειναι παναλαφρη μηχανη εχει παραπλησιο βαρος με τη YS-63 γυρω απο την οποια εχει σχεδιαστει το μοντελο. Εγω το πετουσα με OS-70 Ultimate με αντλια, η οποια ειναι κι αυτο σε παραπλησιο βαρος, το μοντελο πετουσε εκπληκτικα για το μεγεθος του. Η  OS-70 η απλη ειναι αρκετα βαρυτερη απο τις παραπανω αλλα ειναι αρκετα αξιοπιστη.

Για πληροφορια σας τα 2 πρωτα προτοτυπα Kyosho Oxalys 50 τα πεταξε  LeRoux με YS-63 και ΟS-70 Ultimate. Αν θελετε μπορω να σας στειλω το ακριβες Setup του αεροπλανου, κινησεις expo, CG, μιξεις οπως τα ειχε ο LeRoux  στα προτοτυπα.

Καλο βραδυ παω cinema τα λεμε αργοτερα!

Νικος

Καταγράφηκε
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2007, 01:15:34 »

   Σκεφτομουν για την Os-Max 55AX διχρονη ενω βλεπω προτεινετε την 50αρα.Οπως και να εχει προς Μαρτιο θα γινει η αγορα απλα ψαχνω απο τωρα καποια πραγματα.Σας ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια!




Υ.Γ.:Σε ευχαριστω Gianni X Wink
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: F3A OXALYS -E « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.