Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.799 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 19:37:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 19:37:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 19:24]

από chris 1975
[Σήμερα στις 18:25]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 15:21]

[Σήμερα στις 13:32]

[Σήμερα στις 13:20]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 10:31]

από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 12:16]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285799
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 62
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 38
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Café International (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: DLE111 111CC Gas Engine - Welcome to Inquire « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Αποστολή θέματος Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: DLE111 111CC Gas Engine - Welcome to Inquire  (Αναγνώστηκε 2250 φορές)
   
dwhobby
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4


Προφίλ WWW
« στις: Παρασκευή, 28 Αύγ 2009, 06:04:38 »

Features
-Output Power:11.2HP at 7500rpm
-Idle Speed:1400 rpm
-Static Thrust: 25.5kg at 100 meters altitude  22.3kg at 1800 meters
 
Product Details
-Displacement:111.2cc
-Bore and Stroke:45mm×35mm
-Compression Ratio:7.6:1
-Weight:2870g.
 
Requirements...
 
-Fuel:2C Regular Gas mixed 30:1 - 45:1 (petroleum based for break in,synthetic thereafter)
 
-Propeller: 27x10 benchmark; 26×12; 28x10
-Ignition Battery: 4.8 to 6.0 Volts >=2000Mah
-Replacement Spark plug: NGK CM6 or equivalent
-Gap:0.018" to 0.020"
-Installation torque:7 to 8 ft-lbs.
 
Configuration...
-2Cycle air cooled
-Walbro membrane pump carburetor with manual choke
-Automatic advancing electronic ignition


Features
-Output Power:11.2HP at 7500rpm
-Idle Speed:1400 rpm
-Static Thrust: 25.5kg at 100 meters altitude  22.3kg at 1800 meters
 
Product Details
-Displacement:111.2cc
-Bore and Stroke:45mm×35mm
-Compression Ratio:7.6:1
-Weight:2870g.
 
Requirements...
 
-Fuel:2C Regular Gas mixed 30:1 - 45:1 (petroleum based for break in,synthetic thereafter)
 
-Propeller: 27x10 benchmark; 26×12; 28x10
-Ignition Battery: 4.8 to 6.0 Volts >=2000Mah
-Replacement Spark plug: NGK CM6 or equivalent
-Gap:0.018" to 0.020"
-Installation torque:7 to 8 ft-lbs.
 
Configuration...
-2Cycle air cooled
-Walbro membrane pump carburetor with manual choke
-Automatic advancing electronic ignition


* DLE111-1.jpg (6.75 KB, 170x150 - εμφανίστηκε 400 φορές.)
Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 21 Ιούλ 2010, 17:58:18 »

   ποια η διαφορα των DLE-111 111cc και DLA-112 112cc ?
Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Kiril
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.211


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 22 Ιούλ 2010, 09:18:51 »

Παράθεση
  ποια η διαφορα των DLE-111 111cc και DLA-112 112cc ?

Ηλια, μαλον το ενα μοτερ βγαινει απο την αριστερη πλευρα του εργοστασιου και το αλλο
απο την δεξια και εχουν ενα κ.ε διαφορα... laugh laugh laugh

Χωρις πλακα βεβαια και τα δυο ειναι πολυ καλα μοτερ. Ειδικα ο  DLE-111.
Για τον  DLA-112 λιγα πραγματα υπαρχουν στο νετ γιατι βγηκει προσφατα στην αγορα.
Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
Hristos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 538



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 22 Ιούλ 2010, 09:29:42 »

Παράθεση
Ηλια, μαλον το ενα μοτερ βγαινει απο την αριστερη πλευρα του εργοστασιου και το αλλο
απο την δεξια
Grin Grin Grin Grin  Το κλιμα του νησιου σε φτιαχνει ε?  Grin

 Υ.Γ εφτασες ετσι? ολα καλα εκει?
Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]  Πάνω Αποστολή θέματος Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Café International (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: DLE111 111CC Gas Engine - Welcome to Inquire « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.163 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.