Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
299.661 μηνύματα σε 12.209 θέματα από 6.189 Μέλη / Τελευταίο μέλος: mockinbird
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 14 Αύγ 2022, 18:27:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 14 Αύγ 2022, 18:27:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:31]

    από antonisng
    [Σήμερα στις 14:40]

    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 20:01:01]

    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 18:01:01]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 12:57:31]

    από giamous
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 22:16:38]

    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 19:08:51]

    από Skyline
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 15:50:10]

    από dominicm
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 11:47:15]

    από dominicm
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 11:44:58]

    από mockinbird
    [Κυριακή, 7 Αύγ 2022, 16:43:45]

    [Κυριακή, 7 Αύγ 2022, 11:47:08]

    [Τρίτη, 2 Αύγ 2022, 17:52:04]

    από antonisng
    [Δευτέρα, 1 Αύγ 2022, 09:36:34]

    από dominicm
    [Κυριακή, 31 Ιούλ 2022, 10:53:24]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6189
    Τελευταίο: mockinbird
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 299661
    Σύνολο θεμάτων: 12209
    Online σήμερα: 33
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 28
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τα νέα 700Ε  (Αναγνώστηκε 5217 φορές)
    Δημήτρης Z
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    « στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 12:48:29 »

    Από καιρό παρακολουθούσα την αγορά των 700αριών (ή μάλλον την έλλειψη τους  devil) και μέχρι πρότεινος, εκτός από τις μετατροπές που κυκλοφορούν εδώ και καιρό (Sylphide E10 eEagle TRex e700 etc) , οι επιλογές περιορίζονταν μεταξύ του IonX2, του Joker και του Henseleit MPXL. Πρόσφατα, ανακοινώθηκαν τα εξής και φυσικά με βάλαν σε σκέψεις. Γι'αυτό και αυτό το θέμα, προς ανταλλαγή απόψεων για όσους έχουν στο μάτι τα 'μεγάλα'  laugh

    Next-D Rave 90 ENV



    Electric Nitro Variant. Το κιτ θα είναι διαθέσιμο είτε σαν ηλεκτρικό ή θερμικό. Το flybar είναι πάνω από τον main rotor όπως και στο μικρό του αδερφάκι Rave 450, πιθανόν για εύκολη μετατροπή σε flybar-less.





    Henseleit Three-Dee RIGID (TDR)



    Τί να πω ......... Έπος  Σφραγισμένα χείλη





    Avant e-Aurora



    Κάποιος τυχερός έφυγε από το IRCHA 09 με δώρο το παραπάνω ελικόπτερο fully equipped !  buck2



    Προστατευμένες μπαταρίες από το frame, στήριξη με διπλά ρουλεμάν του μοτέρ, γενικά στη θεωρία όλα πολύ καλά, και στην εμφάνιση επίσης. Μόνο να μην μας απογοητεύσει η Avant με καθυστερήσεις στις καθυστερίσεις και έλλειψη ανταλακτικών όπως στο νίτρο αδερφάκι του. Στο site τους μιλάνε και για καινούργιο εργοστάσιο εντός της Αμερικής με κανονική γραμμή παραγωγής αυτοματοποιημένη, για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην ζήτηση αλλά και να ανταγωνιστούν τις εισαγωγές. Ίδομεν.



    Προσωπική μου εκτίμιση είναι ότι και οι υπόλοιπες εταιρίες σύντομα θα ακολουθήσουν κι'αυτές με αντίστοιχα κιτ, πάντος η μόνη υπαρκτή λύση αυτή την στιγμή στην κατηγορία (εκτός μετατροπών) που μπορεί κανείς να αγοράσει σήμερα με διαθέσιμα ανταλλακτικά, και δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του παραμένει το IonX2 !
    Γρήγορα! Κάποιος ας σκουντίξει τους Ιάπωνες και την Align ! Cheesy
    Καταγράφηκε

    High speed, low drag !
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 337



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 15:33:20 »

    Φαίνονται όντως "τούμπανο" ελικόπτερα.  Εκπληξη
    Το θέμα είναι οι γνωστοί προβληματισμοί με τις μπαταρίες.
    Μέχρι 500άρι ε/π κάτι γίνεται, αφού με 40 περίπου ευρώ
    κοτσάρεις 2 τρίσελες και πετάς γύρω στα πέντε λεπτά 3D.

    Σε μεγαλύτερα όμως ε/π, 600άρια και πόσο μάλλον 90άρια,
    για να έχεις την επιθυμητή ισχύ απαιτούνται 10σελες ή και 12σελες μπαταρίες
    και επομένως μεγάλο κόστος.

    Τι να πει κανείς Undecided  Δάκρυ
    Καταγράφηκε

    T-Rex 600N converted to electric.
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 15:57:04 »

    εμενα η γνώμη μου είναι ότι μέχρι 500 τρέχ που πέταξα πριν μέρες ενός φίλου ήταν πολύ καλο αλλα για λίγο
    οποτε ένα 90 ari ep ένα aurora ας πούμε για να το ευχαριστηθείς πρέπει να είσαι πολύ καλός πιλότος 3d για να μπορέσεις να απολαύσεις το όπλο που έχεις στα χερια σου τώρα να paris ένα 90 ari και μέχρι να σκεφτείς να κανεις inverted hover η μπαταρία θα έχει βγει pe οποτε πιλότοι αρχάριοι και λίγο προχωρημένη σαν εμενα μακριά!!!!
    ο απόστολος μπορεί φυσικά να το φχαριστηθεί
    εσύ τώρα που διαβάζεις το μήνυμα μου και θες να έχεις 90ari ep για hover με γεια σου με χαρά σου

    γνώμη μου φιλικά





    emena h gnwmmi mou einai oti mexri 500 trex pou petaksa prin meres enos filou eitan poly kalo alla gia ligo
    opote ena 90 ari ep ena aurora as poume gia na to efxaristithis prepi na eisai poly kalos pilotos 3d gia na mporesis na apolaysis to oplo pou exeis sta xeria sou tora na paris ena 90 ari kai mexri na skeftis na kanis inverted hover h mpataria tha exei vgi pe opote piloti arxarioi kai ligo proxorimeni san emena makria!!!!
    o apostolos mpori fysika na to fxaristithi
    esi tora pou diavazis to minima mou kai thes na exeis 90ari ep gia hover me geia sou me xara sou

    gnwmi mou filika
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 17:37:28 από vtr » Καταγράφηκε

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    Δημήτρης Z
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 16:05:48 »

    Φίλε BASPAP, Μεγάλο κόστος τα 90 εξ'άλλου, και με ατμό να δουλεύει  Wink Αλλά για μια απλή σύγκρηση : μία 12-cell 5000mAh κοστίζει περίπου 250 ευρώ, δλδ όσο 6 γαλόνια 30% περίπου (χοντρά χοντρά). Πόσα ντεπόζιτα βγάζει ένα 90 το γαλόνι ? 7 ? 8 ? Νέας γενιάς LiPo έχουν guaranteed 150+ cycles. Απλά τα λεφτά στη μία περίπτωση τα δίνεις λίγα λίγα ενώ στη δεύτερη μαζεμένα και τσούζουν Δάκρυ

    Edit:
    heli-division, κανένα 90 δεν είναι για αρχάριους, εκτός εάν έχουν κερδίσει το lotto  Grin Τώρα , εκεί που με μπερδεύεις, λες ότι είσαι λίγο προχωρημένος πιλότος και έχεις και 90 πολύ καλό, αλλά για κάποιο λόγο λες ότι δεν μπορεί να ευχαριστιθεί κάποιος το ίδιο με ηλεκτρικό 90 ; Δεν καταλαβαίνω. Επίσης λες ότι το 500άρι είναι για λίγο. Λόγο μεγέθους ?
    Καταγράφηκε

    High speed, low drag !
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 16:16:03 »

    μπα μην το λες  Thumbs up
    το τζ μου είναι πολύ καλύτερο πω ένα "ραπτορα" όλο μέταλλο και το πουλάω για 150 euro δεν πιστεύω ότι για 150 θες λόττο
    τέσσρα εκτος αυτό έχεις δίκιο για τις μπαταρίες και τα γαλόνια το 90 glow είναι πολύ πιο λειτουργικό στο "μοντελοδρομιο"
    και δεν είναι απαραίτητο να paris από το πρώτο σου 90ari aurora εγώ πήρα το τζ που είναι πολύ καλο και αφού το έμαθα καλά καλά και τα "ακροβατικουλια" μου πήγα σε καλύτερο  Thumbs up






    mpa min to les  Thumbs up
    to tz mou einai poly kalitero po ena raptora olo metalo kai to poulao gia 150 euro den pistevo oti gia 150 thes lotto
    tespa ektos afto exeis dikio gia tis mpataries kai ta galonia to 90 glow einai poly pio leitourgiko sto montelodromio
    kai den einai aparetito na paris apo to prwto sou 90ari aurora ego pira to tz pou einai poly kalo kai afou to ematha kala kala kai ta akrovatikoulia mou piga se kalytero  Thumbs up





    elpizo o filos mou o vtr na kanei ta magika tou  Ανεση
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 17:39:35 από vtr » Καταγράφηκε

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 17:41:15 »

    elpizo o filos mou o vtr na kanei ta magika tou  Ανεση

    Eεεεεεπ..........φώναξε κανείς..... Στριφογύρισμα ματιών
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Δημήτρης Z
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 18:13:24 »

    mpa min to les  Thumbs up
    to tz mou einai poly kalitero po ena raptora olo metalo kai to poulao gia 150 euro den pistevo oti gia 150 thes lotto
    Δεν είναι μόνο το κόστος του κιτ όμως. Έξοδα όπως servo motor blades καύσιμα (μεγαλύτερη κατανάλωση) κτλ δεν αποφεύγονται. Ακόμα και με μεταχειρισμένο.

    to 90 glow einai poly pio leitourgiko sto montelodromio
    Επειδή ? Φαντάζομαι αναφέρεσε στο φόρτισμα vs γέμισμα ?
    Προσωπικά, το ότι πέρνω το ΕΠ με την ΤΚ και 2 μπαταρίες έξτρα στο χέρι και πάω για μισή ώρα καθαρής πτήσης είναι η επιτομή της λειτουργικότητας  Tongue πράγμα που με θερμικά δεν γίνεται. Φυσικά το φόρτισμα στο πεδίο είναι πιο πολύπλοκο αλλά κατά την γνώμη μου πάλι ευκολότερο από το γέμισμα: το 50άρι μου είναι στο ράφι λόγο του 600Ε, οπότε ας συμφωνήσουμε ότι είναι τελικά είναι και θέμα άποψης η λειτουργικότητα.

    kai den einai aparetito na paris apo to prwto sou 90ari aurora ego pira to tz pou einai poly kalo kai afou to ematha kala kala kai ta akrovatikoulia mou piga se kalytero  Thumbs up

    Εδώ τα χαλάμε  laugh Κατ'αρχάς προσωπικά δεν σκοπεύω να αγοράσω μεγαλύτερο Ε/Π, ο λόγος που έκανα το thread είναι σκέψης, σχολίων και συζήτησης (νομίζω το έγραψα και στην αρχή). Και ο λόγος που δεν έχω (ακόμα devil) 700άρια blades είναι καθαρά οικονομικός. Ακόμα και μεταχειρισμένο, κοστίζει πιο πολύ. Να πάρω ένα μέτριο ή μεταχειρισμένο ή τέλος πάντον ένα πιο οικονομικό 90 και να βάλω πάνω ένα σωρό λεφτά σε περιφεριακά και να καίω πιο πολλά καύσιμα και αργότερα να θέλω όλο αναβαθμίσεις ή να μην βρίσκω ανταλλακτικά ή να θέλω εκατό ώρες συντήρηση για κάθε πτήση; Φχαριστώ αλλά εδώ είμαι της άποψης ότι 'το φτηνό βγαίνει και πιο ακριβό' τουλάχιστον στην περίπτωση του κιτ, καλύτερα να παραμείνω στo 600 συζητώντας και χαζεύοντας στα φόρουμ τα μεγαλύτερα  Tongue Που στο κάτω κάτω ντροπιάζει πολλά 90 devil


    On Topic, υπάρχει και το T.S.A. 90 electric. Δεν έχω καμία άλλη πληροφορία εκτός του ότι παρουσιάστηκε και αυτό στο IRCHA 09.


    ΥΓ : Μαγικά ;
    Καταγράφηκε

    High speed, low drag !
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 18:20:48 »

    elpizo o filos mou o vtr na kanei ta magika tou  Ανεση

    Eεεεεεπ..........φώναξε κανείς..... Στριφογύρισμα ματιών

    respect  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 19:47:48 »

    Προσωπικά, το ότι πέρνω το ΕΠ με την ΤΚ και 2 μπαταρίες έξτρα στο χέρι και πάω για μισή ώρα καθαρής πτήσης είναι η επιτομή της λειτουργικότητας  Tongue πράγμα που με θερμικά δεν γίνεται.

    Θά συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου φίλε zmooth.  Φυσικά και δεν γίνεται.........
    Τά θερμικά πετάνε περισσότερο. Wink
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 20:07:46 »

       Εντάξει σήμερα υπάρχουν μπαταρίες οπως οι ΕΟΝ της flightpower που μπορούν να φορτίζουν ακόμη και με ρυθμούς 5C. Και στα 3C να τις φορτίζει κάποιος για να μην τις δουλεύει στο όριο σημαίνει ότι σε 15-20 λεπτά είναι πάλι γεμάτες. Αν λοιπόν κάποιος έχει συνολικά τρεις μπαταρίες ο χρόνος φόρτισης σε σχέση με το χρόνο πτήσης δεν αποτελεί πρακτικά πρόβλημα. Απλά οι μπαταρίες αυτού του είδους ακόμη και αυτές των 2200 που χρησιμοποιούνται στα 450αρια δεν είναι φτηνές πόσο μαλλον  οι πεντάλιτρες που χρησιμοποιούνται για τα 600αρια. Αυτό και λαμβάνοντας υπόψη ότι χρειάζεται και ένας καλός και δυνατός φορτιστής αν όχι διπλός κιόλας σημαίνει ότι το αρχικό κόστος είναι αρκετά τσουχτερό.
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 20:09:09 »

    παιδες μην πηγαινετε παλι στην συγκριση τα πραγματα ειναι απλα ειναι οπως ειπε και ο Zmooth οτι ειναι σαν να πληρωνεις με δςσεις το ενα ενω το αλλο τα δινεις ντουκου... + το αρνητικο οτι οι μπαταριες μπορουν πολυ ευκολα να χαλασουν ενω το καυσιμο οχι...

    Παιδια τωρα στο θεμα εχω δει video απο το συγκεκριμμενο Henseleit Three-Dee RIGID (TDR) και απλα τα σπαει κανει εναν ηχο απο αλλο πλανητη θα το βρω και θα το βαλω δεν εχω χρονο τωρα Sad


    Καταγράφηκε
    Δημήτρης Z
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 20:54:07 »



    Παιδια τωρα στο θεμα εχω δει video απο το συγκεκριμμενο Henseleit Three-Dee RIGID (TDR) και απλα τα σπαει κανει εναν ηχο απο αλλο πλανητη θα το βρω και θα το βαλω δεν εχω χρονο τωρα Sad




    Δες το 2ο βίντεο εδώ https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11137.0  Cheesy Wink 185 km/h !

    Οταν όμως ζήτησα πληροφορίες από τον Jan τον Μαρτιο ειχε λίστα αναμονής για τέλος 2009/αρχές 2010  Δάκρυ Δάκρυ
    Καταγράφηκε

    High speed, low drag !
    Iakovos Ioannidis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 271



    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 23:37:26 »

    Συμπληρώνω με τη σειρά μου πως το TSA electric αν δεν κάνω λάθος το είδα και στην Ισπανία στο 3D MASTERS τον Ιούλιο, καθώς και το πρώτο 50άρι ηλεκτρικό της ElyQ το παρουσίαζαν σε φωτογραφίες http://www.elyq.com/en/product_v50e.php  Vision50e Competition
    Καταγράφηκε

    Trex600N // Raptor50Titan
    προς πώληση
    Δημήτρης Z
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 11:35:29 »

    Θά συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου φίλε zmooth.  Φυσικά και δεν γίνεται.........
    Τά θερμικά πετάνε περισσότερο. Wink

    Φυσικά ....... όταν όμως έχεις μαζί σου καύσιμο, αντλία καυσίμου, 12-βολτ μπαταρία, μίζα, χεξ αντάπτορα, μπουζόπιπα, μπουζόκλειδο και κανα μπουζάκι  Tongue Και παίζει να ξεχνάω και τίποτα ακόμα  Grin


    Φίλε bladekiller, όχι και πεντάλητρες στα 600, παραπάει Grin Με 10-cell 3850mAh FPower-X30 το 600 μου πετάει 8-9 λεπτά στις 2100. Στα 700άρια συνήθως 12-cell 5000mAh +-1000. Συγκεκριμένα το TDR (700) πετάει με 12-cell 4000mAh στα βίντεο (7 λεπτά στο όριο) λόγο του 'super-high-efficiency rotor and motor'. Διαφορά κόστους ανά πακ μεταξύ 600 και 700 γύρω στα 150 ευρώ.

    Mastora, γιατί αυτός ο ήχος;;; Πρέπει να είναι ο συνδιασμός ταχύτητας και ρότορα, γιατί το μοτέρ αυτό το έχω ακούσει και σε άλλα ΕΠ και καμία σχέση.... σαν παπίι χωρίς εξάτμιση κάνει όταν περνάει με όλα, είπε ένας φίλος μου Grin
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 11:48:19 από zmooth » Καταγράφηκε

    High speed, low drag !
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 12:17:42 »


    Φίλε bladekiller, όχι και πεντάλητρες στα 600, παραπάει Grin ...



      Δεν είναι απόλυτο αυτό που λές. Εξαρτάται από το consept και συγκεκριμένα από το πόσα στοιχεία έχει η μπαταρία. Εσύ χρησιμοποιείς δεκάσελη μπαταρία 3850. Ομως ο τιρέξουλας ο 600αρης για παράδειγμα ,στο βασικό του consept, χρησιμοποιεί εξάσελη μπαταρία 4000-5000. Λογικό είναι αυτό γιατί με μικρότερη τάση απαιτείται περισσότερο ρεύμα για την ίδια δύναμη και χρησιμοποιείται μπαταρία με λιγότερα στοιχεία μεγαλύτερης χωρητικότητας οπότε το βάρος έρχεται περίπου στα ίδια.
       Φυσικά, για καλύτερη απόδοση και κατά συνέπεια μεγαλύτερη δύναμη και διάρκεια, είναι προτιμότερη η τροφοδοσία με μεγαλύτερη τάση και λιγότερο ρεύμα γιατί έτσι περιορίζονται οι ηλεκτρικές απώλειες. Απλά θέλω να πω ότι αν μια πεντάλιτρη είναι μεγάλη ή όχι για ένα 600αρι δεν είναι κάτι το μονοσήμαντο αλλά εξαρτάται και από την τάση με την οποία λειτουργεί το ελικόπτερο.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Τα νέα 700Ε
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.879 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.