Aeromodelling GR

Ελικόπτερα R/C => Ελικόπτερα ηλεκτρικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Δημήτρης Z στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 12:48:29



Τίτλος: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Δημήτρης Z στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 12:48:29
Από καιρό παρακολουθούσα την αγορά των 700αριών (ή μάλλον την έλλειψη τους  :devil:) και μέχρι πρότεινος, εκτός από τις μετατροπές που κυκλοφορούν εδώ και καιρό (Sylphide E10 eEagle TRex e700 etc) , οι επιλογές περιορίζονταν μεταξύ του IonX2, του Joker και του Henseleit MPXL. Πρόσφατα, ανακοινώθηκαν τα εξής και φυσικά με βάλαν σε σκέψεις. Γι'αυτό και αυτό το θέμα, προς ανταλλαγή απόψεων για όσους έχουν στο μάτι τα 'μεγάλα'  :laugh:

Next-D Rave 90 ENV

(http://img195.imageshack.us/img195/6264/ravexhn.th.jpg) (http://img195.imageshack.us/i/ravexhn.jpg/)

Electric Nitro Variant. Το κιτ θα είναι διαθέσιμο είτε σαν ηλεκτρικό ή θερμικό. Το flybar είναι πάνω από τον main rotor όπως και στο μικρό του αδερφάκι Rave 450, πιθανόν για εύκολη μετατροπή σε flybar-less.

(http://img22.imageshack.us/img22/6253/rave002.th.jpg) (http://img22.imageshack.us/i/rave002.jpg/) (http://img34.imageshack.us/img34/3875/rave012.th.jpg) (http://img34.imageshack.us/i/rave012.jpg/) (http://img35.imageshack.us/img35/5946/rave010.th.jpg) (http://img35.imageshack.us/i/rave010.jpg/) (http://img33.imageshack.us/img33/5184/rave003.th.jpg) (http://img33.imageshack.us/i/rave003.jpg/)



Henseleit Three-Dee RIGID (TDR)

(http://img406.imageshack.us/img406/1386/80896747.th.jpg) (http://img406.imageshack.us/i/80896747.jpg/)

Τί να πω ......... Έπος  :-X

(http://img406.imageshack.us/img406/817/112qpz.th.jpg) (http://img406.imageshack.us/i/112qpz.jpg/) (http://img406.imageshack.us/img406/553/91011699.th.jpg) (http://img406.imageshack.us/i/91011699.jpg/) (http://img37.imageshack.us/img37/6448/41386775.th.jpg) (http://img37.imageshack.us/i/41386775.jpg/) (http://img190.imageshack.us/img190/5373/72441232.th.jpg) (http://img190.imageshack.us/i/72441232.jpg/)



Avant e-Aurora

(http://img249.imageshack.us/img249/1873/irchagrandprize.th.jpg) (http://img249.imageshack.us/i/irchagrandprize.jpg/)

Κάποιος τυχερός έφυγε από το IRCHA 09 με δώρο το παραπάνω ελικόπτερο fully equipped !  :buck2:

(http://img32.imageshack.us/img32/4370/electricaurorasidelarge.th.jpg) (http://img32.imageshack.us/i/electricaurorasidelarge.jpg/) (http://img265.imageshack.us/img265/2482/leftsideviewsm.th.jpg) (http://img265.imageshack.us/i/leftsideviewsm.jpg/) (http://img198.imageshack.us/img198/3694/rightsideviewsm.th.jpg) (http://img198.imageshack.us/i/rightsideviewsm.jpg/) (http://img31.imageshack.us/img31/3115/pinonblockssm.th.jpg) (http://img31.imageshack.us/i/pinonblockssm.jpg/)

Προστατευμένες μπαταρίες από το frame, στήριξη με διπλά ρουλεμάν του μοτέρ, γενικά στη θεωρία όλα πολύ καλά, και στην εμφάνιση επίσης. Μόνο να μην μας απογοητεύσει η Avant με καθυστερήσεις στις καθυστερίσεις και έλλειψη ανταλακτικών όπως στο νίτρο αδερφάκι του. Στο site τους μιλάνε και για καινούργιο εργοστάσιο εντός της Αμερικής με κανονική γραμμή παραγωγής αυτοματοποιημένη, για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην ζήτηση αλλά και να ανταγωνιστούν τις εισαγωγές. Ίδομεν.



Προσωπική μου εκτίμιση είναι ότι και οι υπόλοιπες εταιρίες σύντομα θα ακολουθήσουν κι'αυτές με αντίστοιχα κιτ, πάντος η μόνη υπαρκτή λύση αυτή την στιγμή στην κατηγορία (εκτός μετατροπών) που μπορεί κανείς να αγοράσει σήμερα με διαθέσιμα ανταλλακτικά, και δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του παραμένει το IonX2 !
Γρήγορα! Κάποιος ας σκουντίξει τους Ιάπωνες και την Align ! :D


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: BasPap στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 15:33:20
Φαίνονται όντως "τούμπανο" ελικόπτερα.  :o
Το θέμα είναι οι γνωστοί προβληματισμοί με τις μπαταρίες.
Μέχρι 500άρι ε/π κάτι γίνεται, αφού με 40 περίπου ευρώ
κοτσάρεις 2 τρίσελες και πετάς γύρω στα πέντε λεπτά 3D.

Σε μεγαλύτερα όμως ε/π, 600άρια και πόσο μάλλον 90άρια,
για να έχεις την επιθυμητή ισχύ απαιτούνται 10σελες ή και 12σελες μπαταρίες
και επομένως μεγάλο κόστος.

Τι να πει κανείς :-\  :'(


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: heli-division στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 15:57:04
εμενα η γνώμη μου είναι ότι μέχρι 500 τρέχ που πέταξα πριν μέρες ενός φίλου ήταν πολύ καλο αλλα για λίγο
οποτε ένα 90 ari ep ένα aurora ας πούμε για να το ευχαριστηθείς πρέπει να είσαι πολύ καλός πιλότος 3d για να μπορέσεις να απολαύσεις το όπλο που έχεις στα χερια σου τώρα να paris ένα 90 ari και μέχρι να σκεφτείς να κανεις inverted hover η μπαταρία θα έχει βγει pe οποτε πιλότοι αρχάριοι και λίγο προχωρημένη σαν εμενα μακριά!!!!
ο απόστολος μπορεί φυσικά να το φχαριστηθεί
εσύ τώρα που διαβάζεις το μήνυμα μου και θες να έχεις 90ari ep για hover με γεια σου με χαρά σου

γνώμη μου φιλικά





emena h gnwmmi mou einai oti mexri 500 trex pou petaksa prin meres enos filou eitan poly kalo alla gia ligo
opote ena 90 ari ep ena aurora as poume gia na to efxaristithis prepi na eisai poly kalos pilotos 3d gia na mporesis na apolaysis to oplo pou exeis sta xeria sou tora na paris ena 90 ari kai mexri na skeftis na kanis inverted hover h mpataria tha exei vgi pe opote piloti arxarioi kai ligo proxorimeni san emena makria!!!!
o apostolos mpori fysika na to fxaristithi
esi tora pou diavazis to minima mou kai thes na exeis 90ari ep gia hover me geia sou me xara sou

gnwmi mou filika


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Δημήτρης Z στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 16:05:48
Φίλε BASPAP, Μεγάλο κόστος τα 90 εξ'άλλου, και με ατμό να δουλεύει  ;) Αλλά για μια απλή σύγκρηση : μία 12-cell 5000mAh κοστίζει περίπου 250 ευρώ, δλδ όσο 6 γαλόνια 30% περίπου (χοντρά χοντρά). Πόσα ντεπόζιτα βγάζει ένα 90 το γαλόνι ? 7 ? 8 ? Νέας γενιάς LiPo έχουν guaranteed 150+ cycles. Απλά τα λεφτά στη μία περίπτωση τα δίνεις λίγα λίγα ενώ στη δεύτερη μαζεμένα και τσούζουν :'(

Edit:
heli-division, κανένα 90 δεν είναι για αρχάριους, εκτός εάν έχουν κερδίσει το lotto  ;D Τώρα , εκεί που με μπερδεύεις, λες ότι είσαι λίγο προχωρημένος πιλότος και έχεις και 90 πολύ καλό, αλλά για κάποιο λόγο λες ότι δεν μπορεί να ευχαριστιθεί κάποιος το ίδιο με ηλεκτρικό 90 ; Δεν καταλαβαίνω. Επίσης λες ότι το 500άρι είναι για λίγο. Λόγο μεγέθους ?


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: heli-division στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 16:16:03
μπα μην το λες  :thumbs up:
το τζ μου είναι πολύ καλύτερο πω ένα "ραπτορα" όλο μέταλλο και το πουλάω για 150 euro δεν πιστεύω ότι για 150 θες λόττο
τέσσρα εκτος αυτό έχεις δίκιο για τις μπαταρίες και τα γαλόνια το 90 glow είναι πολύ πιο λειτουργικό στο "μοντελοδρομιο"
και δεν είναι απαραίτητο να paris από το πρώτο σου 90ari aurora εγώ πήρα το τζ που είναι πολύ καλο και αφού το έμαθα καλά καλά και τα "ακροβατικουλια" μου πήγα σε καλύτερο  :thumbs up:






mpa min to les  :thumbs up:
to tz mou einai poly kalitero po ena raptora olo metalo kai to poulao gia 150 euro den pistevo oti gia 150 thes lotto
tespa ektos afto exeis dikio gia tis mpataries kai ta galonia to 90 glow einai poly pio leitourgiko sto montelodromio
kai den einai aparetito na paris apo to prwto sou 90ari aurora ego pira to tz pou einai poly kalo kai afou to ematha kala kala kai ta akrovatikoulia mou piga se kalytero  :thumbs up:





elpizo o filos mou o vtr na kanei ta magika tou  8)


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: vtr στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 17:41:15
elpizo o filos mou o vtr na kanei ta magika tou  8)

Eεεεεεπ..........φώναξε κανείς..... ::)


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Δημήτρης Z στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 18:13:24
mpa min to les  :thumbs up:
to tz mou einai poly kalitero po ena raptora olo metalo kai to poulao gia 150 euro den pistevo oti gia 150 thes lotto
Δεν είναι μόνο το κόστος του κιτ όμως. Έξοδα όπως servo motor blades καύσιμα (μεγαλύτερη κατανάλωση) κτλ δεν αποφεύγονται. Ακόμα και με μεταχειρισμένο.

to 90 glow einai poly pio leitourgiko sto montelodromio
Επειδή ? Φαντάζομαι αναφέρεσε στο φόρτισμα vs γέμισμα ?
Προσωπικά, το ότι πέρνω το ΕΠ με την ΤΚ και 2 μπαταρίες έξτρα στο χέρι και πάω για μισή ώρα καθαρής πτήσης είναι η επιτομή της λειτουργικότητας  :P πράγμα που με θερμικά δεν γίνεται. Φυσικά το φόρτισμα στο πεδίο είναι πιο πολύπλοκο αλλά κατά την γνώμη μου πάλι ευκολότερο από το γέμισμα: το 50άρι μου είναι στο ράφι λόγο του 600Ε, οπότε ας συμφωνήσουμε ότι είναι τελικά είναι και θέμα άποψης η λειτουργικότητα.

kai den einai aparetito na paris apo to prwto sou 90ari aurora ego pira to tz pou einai poly kalo kai afou to ematha kala kala kai ta akrovatikoulia mou piga se kalytero  :thumbs up:

Εδώ τα χαλάμε  :laugh: Κατ'αρχάς προσωπικά δεν σκοπεύω να αγοράσω μεγαλύτερο Ε/Π, ο λόγος που έκανα το thread είναι σκέψης, σχολίων και συζήτησης (νομίζω το έγραψα και στην αρχή). Και ο λόγος που δεν έχω (ακόμα :devil:) 700άρια blades είναι καθαρά οικονομικός. Ακόμα και μεταχειρισμένο, κοστίζει πιο πολύ. Να πάρω ένα μέτριο ή μεταχειρισμένο ή τέλος πάντον ένα πιο οικονομικό 90 και να βάλω πάνω ένα σωρό λεφτά σε περιφεριακά και να καίω πιο πολλά καύσιμα και αργότερα να θέλω όλο αναβαθμίσεις ή να μην βρίσκω ανταλλακτικά ή να θέλω εκατό ώρες συντήρηση για κάθε πτήση; Φχαριστώ αλλά εδώ είμαι της άποψης ότι 'το φτηνό βγαίνει και πιο ακριβό' τουλάχιστον στην περίπτωση του κιτ, καλύτερα να παραμείνω στo 600 συζητώντας και χαζεύοντας στα φόρουμ τα μεγαλύτερα  :P Που στο κάτω κάτω ντροπιάζει πολλά 90 :devil:


On Topic, υπάρχει και το T.S.A. 90 electric. Δεν έχω καμία άλλη πληροφορία εκτός του ότι παρουσιάστηκε και αυτό στο IRCHA 09.


ΥΓ : Μαγικά ;


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: heli-division στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 18:20:48
elpizo o filos mou o vtr na kanei ta magika tou  8)

Eεεεεεπ..........φώναξε κανείς..... ::)

respect  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: vtr στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 19:47:48
Προσωπικά, το ότι πέρνω το ΕΠ με την ΤΚ και 2 μπαταρίες έξτρα στο χέρι και πάω για μισή ώρα καθαρής πτήσης είναι η επιτομή της λειτουργικότητας  :P πράγμα που με θερμικά δεν γίνεται.

Θά συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου φίλε zmooth.  Φυσικά και δεν γίνεται.........
Τά θερμικά πετάνε περισσότερο. ;)


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: bladekiller στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 20:07:46
   Εντάξει σήμερα υπάρχουν μπαταρίες οπως οι ΕΟΝ της flightpower που μπορούν να φορτίζουν ακόμη και με ρυθμούς 5C. Και στα 3C να τις φορτίζει κάποιος για να μην τις δουλεύει στο όριο σημαίνει ότι σε 15-20 λεπτά είναι πάλι γεμάτες. Αν λοιπόν κάποιος έχει συνολικά τρεις μπαταρίες ο χρόνος φόρτισης σε σχέση με το χρόνο πτήσης δεν αποτελεί πρακτικά πρόβλημα. Απλά οι μπαταρίες αυτού του είδους ακόμη και αυτές των 2200 που χρησιμοποιούνται στα 450αρια δεν είναι φτηνές πόσο μαλλον  οι πεντάλιτρες που χρησιμοποιούνται για τα 600αρια. Αυτό και λαμβάνοντας υπόψη ότι χρειάζεται και ένας καλός και δυνατός φορτιστής αν όχι διπλός κιόλας σημαίνει ότι το αρχικό κόστος είναι αρκετά τσουχτερό.


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 20:09:09
παιδες μην πηγαινετε παλι στην συγκριση τα πραγματα ειναι απλα ειναι οπως ειπε και ο Zmooth οτι ειναι σαν να πληρωνεις με δςσεις το ενα ενω το αλλο τα δινεις ντουκου... + το αρνητικο οτι οι μπαταριες μπορουν πολυ ευκολα να χαλασουν ενω το καυσιμο οχι...

Παιδια τωρα στο θεμα εχω δει video απο το συγκεκριμμενο Henseleit Three-Dee RIGID (TDR) και απλα τα σπαει κανει εναν ηχο απο αλλο πλανητη θα το βρω και θα το βαλω δεν εχω χρονο τωρα :(




Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Δημήτρης Z στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 20:54:07


Παιδια τωρα στο θεμα εχω δει video απο το συγκεκριμμενο Henseleit Three-Dee RIGID (TDR) και απλα τα σπαει κανει εναν ηχο απο αλλο πλανητη θα το βρω και θα το βαλω δεν εχω χρονο τωρα :(




Δες το 2ο βίντεο εδώ https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11137.0 (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11137.0)  :D ;) 185 km/h !

Οταν όμως ζήτησα πληροφορίες από τον Jan τον Μαρτιο ειχε λίστα αναμονής για τέλος 2009/αρχές 2010  :'( :'(


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Iakovos Ioannidis στις Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 23:37:26
Συμπληρώνω με τη σειρά μου πως το TSA electric αν δεν κάνω λάθος το είδα και στην Ισπανία στο 3D MASTERS τον Ιούλιο, καθώς και το πρώτο 50άρι ηλεκτρικό της ElyQ το παρουσίαζαν σε φωτογραφίες http://www.elyq.com/en/product_v50e.php  Vision50e Competition


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Δημήτρης Z στις Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 11:35:29
Θά συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου φίλε zmooth.  Φυσικά και δεν γίνεται.........
Τά θερμικά πετάνε περισσότερο. ;)

Φυσικά ....... όταν όμως έχεις μαζί σου καύσιμο, αντλία καυσίμου, 12-βολτ μπαταρία, μίζα, χεξ αντάπτορα, μπουζόπιπα, μπουζόκλειδο και κανα μπουζάκι  :P Και παίζει να ξεχνάω και τίποτα ακόμα  ;D


Φίλε bladekiller, όχι και πεντάλητρες στα 600, παραπάει ;D Με 10-cell 3850mAh FPower-X30 το 600 μου πετάει 8-9 λεπτά στις 2100. Στα 700άρια συνήθως 12-cell 5000mAh +-1000. Συγκεκριμένα το TDR (700) πετάει με 12-cell 4000mAh στα βίντεο (7 λεπτά στο όριο) λόγο του 'super-high-efficiency rotor and motor'. Διαφορά κόστους ανά πακ μεταξύ 600 και 700 γύρω στα 150 ευρώ.

Mastora, γιατί αυτός ο ήχος;;; Πρέπει να είναι ο συνδιασμός ταχύτητας και ρότορα, γιατί το μοτέρ αυτό το έχω ακούσει και σε άλλα ΕΠ και καμία σχέση.... σαν παπίι χωρίς εξάτμιση κάνει όταν περνάει με όλα, είπε ένας φίλος μου ;D


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: bladekiller στις Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 12:17:42

Φίλε bladekiller, όχι και πεντάλητρες στα 600, παραπάει ;D ...



  Δεν είναι απόλυτο αυτό που λές. Εξαρτάται από το consept και συγκεκριμένα από το πόσα στοιχεία έχει η μπαταρία. Εσύ χρησιμοποιείς δεκάσελη μπαταρία 3850. Ομως ο τιρέξουλας ο 600αρης για παράδειγμα ,στο βασικό του consept, χρησιμοποιεί εξάσελη μπαταρία 4000-5000. Λογικό είναι αυτό γιατί με μικρότερη τάση απαιτείται περισσότερο ρεύμα για την ίδια δύναμη και χρησιμοποιείται μπαταρία με λιγότερα στοιχεία μεγαλύτερης χωρητικότητας οπότε το βάρος έρχεται περίπου στα ίδια.
   Φυσικά, για καλύτερη απόδοση και κατά συνέπεια μεγαλύτερη δύναμη και διάρκεια, είναι προτιμότερη η τροφοδοσία με μεγαλύτερη τάση και λιγότερο ρεύμα γιατί έτσι περιορίζονται οι ηλεκτρικές απώλειες. Απλά θέλω να πω ότι αν μια πεντάλιτρη είναι μεγάλη ή όχι για ένα 600αρι δεν είναι κάτι το μονοσήμαντο αλλά εξαρτάται και από την τάση με την οποία λειτουργεί το ελικόπτερο.


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Δημήτρης Z στις Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 13:12:39
Σόρι, νόμιζα ότι μιλούσες για 10 ή τουλάχιστον 8 στοιχεία. Πάντος γνώμη μου η 'επένδυση' για εξάσελου 600 δεν αξίζει τον κόπο, καλύτερα 500άρι. Το Τρεξ με 6s 5000 πετάει 5 λεπτά. Με 10s 3750 και το scorpion 4025 9-10 λεπτά με πολύ περισσότερη δύναμη. Οι μπαταρίες κοστίζουν σχεδόν το ίδιο (6s 5000 = 250e , 2x 5s3800 = 275e). Μειωνέκτημα ότι τα high voltage motor/esc etc κοστίζουν κάτι παραπάνω.
Όπως είπες και εσύ : Ψηλότερη τάση = καλύτερη αποδοτικότητα = λιγότερη καταπόνηση = περισσότερη ισχύη και μεγαλύτερη οικονομία !


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: bladekiller στις Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 13:45:36
    Πάντως τα μεγάλα ηλεκτρικά γίνονται μέρα με τη μέρα και πιο δημοφιλή για πολλούς λόγους. Ωστόσο θα χρειαστεί να υπάρχουν στους οργανωμένους χώρους και κάποιες υποδομές. Μιλάω για αρκετές παροχές ρεύματος γιατί η γνωστή μέθοδος της μπαταρίας του αυτοκινήτου μάλλον θα αποδειχθεί ανεπαρκής.
   Ας δούμε λίγο τι λένε οι αριθμοί. Μία δεκάσελη για παράδειγμα μπαταρία χρειάζεται κατά τη φόρτιση, κατά μέσο όρο, 40 βολτς. Αν είναι άδεια, αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται φορτίο ίσο με το 80% της χωρητικότητάς της (ένα 20% έχει μείνει μέσα γιατί ως γνωστό οι μπαταρίες λίπο δεν πρέπει να αδειάζουν τελείως) δηλαδή για μια μπαταρία 3750 απαιτούνται 3 αμπερώρια. Επειδή η τάση της μπαταρίας του αυτοκινήτου είναι περίπου 12 βολτ όταν είναι σβηστό, τότε τα αμπερώρια ,που θα κληθεί να δώσει η μπαταρία, θα είναι 3Χ40/12=10 με την προυπόθεση ότι τα κυκλώματα μετατροπής τάσης του φορτιστή έχουν απόδοση 100%. Επειδή όμως στην πράξη η απόδοση δεν ξεπερνά το 70-80% και αν δεχθούμε απόδοση 75% το φορτίο που θα δώσει η μπαταρία θα είναι 10/0.75=13 αμπερώρια για κάθε φόρτιση.
   Αυτό σημαίνει ότι ,με μόλις τρεις φορτίσεις ,μια 60άρα μπαταρία έχει αδειάσει κατά το ήμιση και περισσότερο και μια μπαταρία αυτοκινήτου που χρησιμοποιείται έτσι δεν θα αντέξει για πολύ. Αν μάλιστα είναι και ψιλοπεσμένη ,μετά δεν θα παίρνει μπρος το αμάξι.


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Δημήτρης Z στις Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 20:15:02
Εννοείται πως χρειάζεσαι ξεχωριστή μπαταρία για φόρτηση στο πεδίο και όχι του αυτοκινήτου και ο λόγος δεν είναι μόνο χωρητικότητας. Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν μπαταρίες μολύβδου υγρού/ξηρού τύπου που δεν είναι σχεδιασμένες για βαθιά εκφόρτηση. Οτιδήποτε περισσότερο απο 0.1C εκφόρτιση μειώνει την ζωή της μπαταρίας (στην 60άρα τραβάς 6 αμπερώρια το πολύ). Συν του ότι δεν πρέπει να μένει ξεφόρτιστη καθόλου. Υπάρχουν ειδικές μπαταρίες (συνήθως για φωτοβολταϊκά συστήματα, γεννήτριες κτλ) που είναι σχεδιασμένες για βαθιά εκφόρτιση. Είτε τύπου gel, είτε τύπου AGM. Πολύ εξεληγμένα αυτοκίνητα τύπου bmw m5 έρχονται με AGM μπαταρία :) Αν έχετε άλλο αυτοκίνητο, χρειάζεστε σαν εμένα ξεχωριστή μπαταρία για φορτίσεις , αλλίως καλό σπρώξιμο  :buck2: Με ανοιχτή την μηχανή φυσικά και χαμηλά ρεύματα όμως (μικρότερα του δυναμό) δεν υπάρχει πρόβλημα.

Όσον αφορά τους οργανομένους χώρους, καλώς ας έρθούν - αν έρθουν. Εντός της Αττικής δεν υπάρχει τίποτα οργανωμένο απ'ότι ξέρω αυτή τη στιγμή. Αμφιβάλλω όμως ότι τα ηλεκτρικά θα είναι η αιτία  :'(


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: vtr στις Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 20:23:12
Διαβάζω για  προβληματισμούς, που δεν πρέπει να υπάρχουν.... Η τεχνολογία είναι μπροστά μας. ;)
Γιατί κάνετε τήν ζωή σας δύσκολη.....Υπάρχουν λύσεις για όλα ρε παιδιά... :)2funny



Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 21:10:32
Όπως πάντα, οι ιδέες του Γιάννη (VTR) είναι φοβερές. Ωστόσο αντί να βάζω τον Zenoah να στροφάρει την γεννήτρια, τον έβαλα κατευθείαν στο Ε/Π και ησύχασα μια και καλή   :D.


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Δημήτρης Z στις Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 21:49:12
λολ στη γενήτρια  :D


Σήμερα κυκλοφόρισαν και φωτό από την δουλειά που ετοιμάζει η Kasama, το Srimok 90E.

(http://www.kasama.com/share/library/Srimok%2090E2w.jpg)

(http://www.kasama.com/share/library/Srimok%2090E-7.jpg)

Πολύ σέξυ ;D Σύντομα σαν conversion kit και αργότερα και σαν complete kit. Wow  :o


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: vtr στις Τρίτη, 18 Αύγ 2009, 22:14:59
Στα επόμενα χρόνια......η Δ.Ε.Η θα γίνει πλουσιότερη. :D :D
Μάλλον θα αρχίζω να αγοράζω μετοχές.... :laugh:


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Wind στις Τετάρτη, 19 Αύγ 2009, 02:12:47
.

Όσον αφορά τους οργανομένους χώρους, καλώς ας έρθούν - αν έρθουν. Εντός της Αττικής δεν υπάρχει τίποτα οργανωμένο απ'ότι ξέρω αυτή τη στιγμή. Αμφιβάλλω όμως ότι τα ηλεκτρικά θα είναι η αιτία  :'(

 Απ'οτι ξερω εγω αυτη την στιγμη, υπαρχουν στα Μεγαρα το μοντελοδρομιο του Ντουνη , στα Δερβενοχωρια το μοντελοδρομιο της ALDEX και στο Ακραιφνιο (καλα οχι ακριβως Αττικη..) το Hobbybox...κατι χρονια και τα 3 στο "κουρμπετι"  :D
Αν και δεν με βλεπω να ασχολουμαι με ηλεκτρικα τα επομενα χρονια, αν συμβει αυτο θα προτιμησω την λυση του φιλου  vtr  γιατι για BMW M3 το βλεπω κομματακι δυσκολο

Λιγο ψαξιμο στην αρχικη σελιδα του forum θα βρεις πληροφοριες για τα μοντελοδρομια   :)  :)

Have nice landings


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: bladekiller στις Τετάρτη, 19 Αύγ 2009, 10:33:21
   Α ναι! Αυτό που έγραψε ο zmooth δεν το είχα προσέξει. Οντως υπάρχουν τουλάχιστον δύο οργανωμένα μοντελοδρόμια στην Αττική. Του Ντούνη στα Μέγαρα και της ALDEX στα Δερβενοχώρια. Τελευταία ετοιμάζουν και άλλο ένα στο Κορωπί. Εγώ πετάω στα Δερβενοχώρια οπότε αν θέλει κανείς να ρωτήσει κάτι ας στείλει ΠΜ.


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Δημήτρης Z στις Τετάρτη, 19 Αύγ 2009, 11:24:34
Τα Δερβενοχώρια και το Ακραίφνιο είναι εκτός Αττικής.  :P
Τα Μέγαρα, αν και εντός Αττικής είναι όσο μακριά μπορούσε να είναι από το σπίτι μου (β.π.) αλλά σίγουρα μπαίνει στα υπ'όψη. Γνωρίζει κανείς εάν παρέχει ρεύμα στα μέλη του;  ;D

Κορωπί στο τσιμεντάδικο πετάει κόσμος ακόμα, ή οι σκαγκουίνοι με τα χειρόφρενα και τις κολιές τους διώξαν όλους;


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: bladekiller στις Τετάρτη, 19 Αύγ 2009, 11:37:50
   Δεν ξέρω αν πρόκειται για το τσιμεντάδικο αλλά ο σύλλογος του Ελληνικού ετοιμάζει μοντελοδρόμιο στο Κορωπί. Τώρα αν το σημείο βρίσκεται στο τσιμεντάδικο ή όχι αυτό δεν το γνωρίζω.
   Γενικά πάντως μην περιμένεις οτι  θα βρεις ποτέ μοντελοδρόμιο μέσα στην Αθήνα. Το μοντελοδρόμιο προυποθέτει έκταση και έκταση στην τσιμεντούπολη ως γνωστό μόνο για τσιμέντωμα πάει. Ετσι κι αλλιώς για να βρεις ελεύθερο χώρο να πετάξεις θερμικό ή μεγάλο ηλεκτρικό θα πρ΄ρπει να πας ή Ανάβυσσο ή Μαραθώνα. Από Ζωγράφου που μένω εγώ για παράδειγμα και τα δύο είναι καμιά 50αρια χιλιόμετρα. Ιδια απόσταση από αττική οδό που την έχω και δίπλα μου είναι και η ALDEX. Οπότε μία ή άλλη αφού πρέπει να κάνω ολόκληρη εξόρμηση και δεν με τρώει και το χώμα.


Τίτλος: Απ: Τα νέα 700Ε
Αποστολή από: Wind στις Τετάρτη, 19 Αύγ 2009, 12:58:01
 :laugh:   ΟΚ ..  Τοτε να κανουμε αιτηση στον Δημο Αθηναιων να κανει μοντελοδρομιο καπου αναμεσα Συνταγμα -Ομονοια με ευκολη προσβαση με το Μετρο      :)Crazy2     :w_flag: