Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:05:06

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:05:06

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 40
    Total: 41
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [Toutes]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: U KAN DO 60 - Γιατί 2 σέρβο στο elevator;  (Lu 12438 fois)
    hellitop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 781


    achten!!!!!!!!!!!!!!!


    « le: Dimanche, 17 Janv. 2010, 12:27:08 »

    παιδιά θα μπορούσε να μου πει κάποιος τι χρησιμεύουν 2 ELEVATOR στην ουρα σε ακροβατικό αεροπλάνο ευχαριστώ
    « Dernière édition: Vendredi, 5 Juil. 2013, 01:14:50 par Yankos » Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #1 le: Dimanche, 17 Janv. 2010, 12:32:15 »

    Καλημέρα και καλωσόρισες

    Καταρχήν προσπάθησε να γράφεις ελληνικά, όταν γράφεις το μήνυμα υπάρχει επιλογή για μετάφραση
    των greeklish.
    Το elevator με δύο ξεχωριστά πηδάλια δουλεύει με δύο σέρβο, ένα σε κάθε μεριά.
    Μπορώ το κάθε σέρβο να το ρυθμίσω διαφορετικά.
    Επίσης για extreme ακροβατικά (που δεν έχω κάνει) μπορούν τα δύο πηδάλια να
    δουλεύουν ανάποδα και να γίνουν ailevon (αν θυμάμαι καλά).
    Δηλαδή κάτι μεταξύ aileron και elevator.
    « Dernière édition: Dimanche, 17 Janv. 2010, 12:42:44 par Yankos » Journalisée

    hellitop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 781


    achten!!!!!!!!!!!!!!!


    « Répondre #2 le: Dimanche, 17 Janv. 2010, 13:31:10 »

    Α ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ YANKO
    Journalisée
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #3 le: Dimanche, 17 Janv. 2010, 13:48:57 »

    Hellitop καλώς ήρθες.

    " ξεκοκάλισε " το βιβλίο του jkon
    Θα σου λύσει σχεδόν ολες τις απορίες
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Themis96
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 81


    « Répondre #4 le: Lundi, 23 Juil. 2012, 10:23:34 »

    Επίσης πολλά δελταπτέρυγα αεροπλάνα και τύπου μαχητικών έχουν αυτό το σύστημα στην ουρά με 2 σέρβο και λειτουργει όπως ανέφεραν τα παιδιά από πάνω και για elevator και για ailron. Χρειάζεται να κάνεςι μίξη από την τηλεκατεύθυνση αλλά άμα δεν διαθέτει η τηλεκατεύθυνση σου τέτοια λειτουργία υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρονικό εξάρτημα που τοποθετείς μεταξύ των 2 σέρβο και του δέκτη που κάνει την ίδια δουλειά.   
    Journalisée
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #5 le: Lundi, 23 Juil. 2012, 20:24:40 »

    Επίσης πολλά δελταπτέρυγα αεροπλάνα και τύπου μαχητικών έχουν αυτό το σύστημα στην ουρά με 2 σέρβο και λειτουργει όπως ανέφεραν τα παιδιά από πάνω και για elevator και για ailron. Χρειάζεται να κάνεςι μίξη από την τηλεκατεύθυνση αλλά άμα δεν διαθέτει η τηλεκατεύθυνση σου τέτοια λειτουργία υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρονικό εξάρτημα που τοποθετείς μεταξύ των 2 σέρβο και του δέκτη που κάνει την ίδια δουλειά.   

    Το U Can Do ειναι ακροβατικο/pattern. Σιγουρα δεν ειναι δελτα ουτε τζετ.  Η ερωτηση δεν αφορα την μιξη πηδαλιων κλισης (aileron) με πηδαλια υψους (elevator).
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Répondre #6 le: Lundi, 23 Juil. 2012, 21:03:54 »

    Δεν ξερω το σκεπτικο του κατασκευαστη ωστε σε μερικα μοντελα οπως το u-can-do να υπαρχουν 2 servo στο elevator .... Το μεγεθος του μοντελου δεν ειναι τοσο μεγαλο ωστε να χρειαζονται 2 servo... Εγω το θεωρω καθαρα περιττο βαρος.... Τωρα το να κανεις το elevator να δουλευει  και σαν aileron .. Δηλαδη elevon ... Το θεωρω οτι δεν χρειαζεται.... Δεν ξερω καμια 3D φιγουρα οπου να χρειαζεται κατι τετοιο....  Μου φαινεται παραλογο ....   Οποτε το δουλευεις με μιξη τα 2 servo κανονικα elevator... Κι αν εισαι πισωβαρος βγαζεις το ενα Και ενωνεις τα 2 πηδαλια.. Θα γλιτωσεις καθαρα 60 γρ... Αρκετα σημαντικο βαρος !!  Χαμόγελο Φιλικα, Χρηστος! Χαμόγελο
    Journalisée

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #7 le: Mardi, 24 Juil. 2012, 09:20:58 »

    Νομίζω πως ο λόγος είναι απλός.. Αν ενώσεις τα δύο elevators με μεταλλικό Π, τότε σε περίπτωση extreme ακροβατικών(π.χ. wall) το μέταλλο θα παραμορφώνεται(έστω και λίγο), και θα έχεις μια διαφορά στην κλίση των πηδαλίων.. Αυτό δεν το θέλουμε σε καμία περίπτωση σε ακροβατικά με πολλά g..
    Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει(δεν κάνει ακροβατικά με πολλά g), τότε μπορεί να τα ενώσει Thumbs up

    ΥΓ.. εμένα μου άρεσαν πάντα τα 2 servo στα elevators.. Αν το 1 servo χαλάσει, προσγειώνεσαι και με το άλλο Wink
    « Dernière édition: Mardi, 24 Juil. 2012, 15:02:15 par v_tolias » Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Répondre #8 le: Mardi, 24 Juil. 2012, 09:32:17 »

    Βασιλακη ...Οντως σε θεμα ασφαλειας ειναι the best ....Δεν προκειται να μεινεις απο elevator ποτε ... Thumbs up Wink
    Journalisée

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    spokeman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 30


    « Répondre #9 le: Samedi, 8 Sept. 2012, 11:30:53 »

    υπαρχει περιπτωση να μην μπορουμε ομως να τα ευθυγραμισσουμε απολυτα τα δυο πηδαλια?''Η να δυσκολευτουμε π.χ να χανει το ενα σερβο λιγο..να το τριμαρουμε ξεχωριστα μετα λιγο το αλλο.κ.τ.λ...?
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #10 le: Samedi, 8 Sept. 2012, 11:43:18 »

    Όταν έχουμε το elevator σε 2 κανάλια, στον αέρα τριμάρονται μαζί τα σέρβο.
    Αν μπεις στο μενού όμως, μπορείς να τα τριμάρεις χώρια και να κάνεις για το καθένα ξεχωριστά ότι ρύθμιση θες.

    Αν έχεις ένα κανάλι στο elevator με 2 σέρβο και καλώδιο Υ, τότε μπορείς να τα κάνεις να δουλεύουν μαζί ή μηχανικά ή βάζοντας μια
    συσκευούλα που λέγεται synchronizer.
    Journalisée

    gerolikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 457



    « Répondre #11 le: Jeudi, 9 Oct. 2014, 17:46:42 »

    Μην το σκεφτεσαι τοσο πολυ για το τριμαρισμα στο συγκεκριμενο μοντελο δεν μετρανε αυτα και πολυ 1 πανω 1 κατω δεν χαθηκε και ο κοσμος ασε που τα κινουμενα μερη στα φτερα σου μετα απο καιρο θα κανουν καμπυλη και ομως αυτο θα πεταει μια χαρα.

    οσο για τα 2 Σερβο απλα ετσι τους εκατσε θα μπορουσε να εχει ενα με πιο πολλα κιλα σερβο
    Journalisée

    πεταξε ελευθερα στους ουρανους
    Quad copter Promitheas in my village
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #12 le: Vendredi, 10 Oct. 2014, 07:47:16 »

    Ο πρώτος λόγος για δύο σέρβο, είναι η αποφυγή στρεύλωσης του elevator, που πιθανόν να συνέβαινε με το ένα σέρβο , μία ντίζα μονόπλευρα.
    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #13 le: Vendredi, 10 Oct. 2014, 08:48:01 »


    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.

    Να το κάνεις δηλαδή ailevator, σαν του F-16!
    Θα έχει μεγαλύτερη επίδραση αυτό στην περιστροφή, από ότι τα ailerons στα φτερά;
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #14 le: Jeudi, 29 Juin 2023, 18:08:57 »


    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.

    Να το κάνεις δηλαδή ailevator, σαν του F-16!
    Θα έχει μεγαλύτερη επίδραση αυτό στην περιστροφή, από ότι τα ailerons στα φτερά;

     Thumbs up
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #15 le: Jeudi, 29 Juin 2023, 22:24:37 »


    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.

    Να το κάνεις δηλαδή ailevator, σαν του F-16!
    Θα έχει μεγαλύτερη επίδραση αυτό στην περιστροφή, από ότι τα ailerons στα φτερά;

     Thumbs up

    Οχι βρε παιδιά μην το κάνετε αυτό, κάνετε τη ζωή σας δύσκολη και ρισκάρετε να μην κλείσετε τη μίξη εγκαίρως με καταστροφικά αποτελέσματα. Από τη στιγμή που έχετε ελικόρευμα δεν χρειάζεται διαφορική στα elevator. Το κάνουν αυτό στα 3D jets αλλά και πάλι κάνουν τη ζωή τους δύσκολη νομίζω..Φιλική συμβουλή: Μάθετε να πετάτε με όσο το δυνατό λιγότερους διακόπτες, dual rates, κτλ και εστιάστε σε manual διορθώσεις... Thumbs up

    Hint: Όταν το μοντέλο πάει να κάνει torque αριστερά δώστε, aileron δεξιά. Αν δεν είναι αρκετό δύο επιλογές: 1. Ξερογκαζία για να επιδράσει η διόρθωση αυτή περισσότερο 2. Ελάτωση της γωνίας από 90 μοίρες που είναι θεωρητικά στο hover σε 70-80 για να αρχίσει θεωρητικά η πτέρυγα να παράγει έστω και λίγο lift και να γίνει η επίδραση των aileron μεγαλύτερη...

    Τώρα το torque roll μπορεί να γίνει είτε με κινητήρα με αυξομειώσεις στροφών, είτε με aileron αριστερά. Αν δεν τορκάρει εύκολα αριστερά:
    Hint2: Δώστε full aileron δεξιά και αφήστε απότομα δίνοντας γκάζι, θα υποβοηθήσετε αρκετά το torque effect γιατί το μοντέλο θα έχει συσσωρεύσει αρκετή "rotational energy" με τη διόρθωση που απελευθερώνεται και μπαίνει σε torque roll εύκολα.

    Τα 2 μου cents, δραχμές κτλ που λένε Grin
    « Dernière édition: Jeudi, 29 Juin 2023, 22:47:04 par 3DJunk » Journalisée
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #16 le: Vendredi, 30 Juin 2023, 07:20:26 »

     Thumbs up ένα ένα μας τα λές...  Grin
    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #17 le: Samedi, 1 Juil. 2023, 17:19:19 »

    Thumbs up ένα ένα μας τα λές...  Grin

     Grin Ελπίζω να μην είναι πρόβλημα αυτό Χρήστο. Grin H όποια ερασιτεχνική εμπειρία καλώ είναι να μοιράζεται...

    Ο βάσικος λόγος χρήσης 2 elevator servos έχει να κάνει κυρίως με το μέγεθος των πηδαλίων δλδ το μήκος χορδής κινούμενης επιφάνειας κτλ και του ΑΠ. Μια ντίζα μόνο θα είχε μηχανικές απώλειες και τάσεις για flex. Σε μικρότερα μοντέλα μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα servo με τα δύο elevator κολημένα και ενίσχυση με carbon βέργα, οχι με Y διάταξη και δύο horn αλλά με μία ντίζα και horn σε ένα από τα elevator.

    Δεν έχω συναντήσει κατασκευαστή ακόμα που να ισχυρίζεται και να καθοδηγεί τον χρήστη να χρησιμοποιήσει 2 elevator και differential  προς: 1. Αύξηση του roll rate 2. Υποβοήθηση στα torque roll ή anti-torque effects. "Θεωρητικά" αυτά στέκουν αλλά η εμπειρία πολλών μοντελιστων την τελευταία 20ετία που το 3D είναι διαδεδομένο, δείχνει ότι πολύ απλά δεν χρειάζονται. Μόνο σε ένα κατασκευαστή Jets το έχω συναντήσει και αυτός είναι η CARF για το Mephisto και το επιλέγει διότι το μοντέλο πάσχει στην πτέρυγα του λόγω μικρού μεγέθους πηδαλίων. 'Αρα προσπαθεί να ελέγξει τον roll άξονα στα hover με τα την ουρά και όχι με την πτέρυγα...ακούγεται και είναι πολύπλοκο κατά την γνώμη μου...
    « Dernière édition: Samedi, 1 Juil. 2023, 17:41:04 par 3DJunk » Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #18 le: Samedi, 1 Juil. 2023, 22:52:14 »

    Thumbs up ένα ένα μας τα λές...  Grin

     Grin Ελπίζω να μην είναι πρόβλημα αυτό Χρήστο. Grin H όποια ερασιτεχνική εμπειρία *καλώ είναι να μοιράζεται...



    *καλό
    Journalisée
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #19 le: Lundi, 3 Juil. 2023, 11:28:18 »

     Thumbs up  H γνώση χρειάζεται να μοιράζεται, είναι ο μόνος τρόπος να αποκτά αξία... '«Αν έχεις γνώσεις, δώσε από το φως τους στους συνανθρώπους σου για ν’ ανάψουν τις δάδες τους». – Τόμας Φούλερ. Thumbs up
    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #20 le: Lundi, 3 Juil. 2023, 16:28:34 »

    το θέμα που ζωντανεύει κάθε 3 με 10 χρόνια  Grin


    τεσπα.. είχα φτιάξει ένα ucando60 πολύ παλιά για προπόνηση hover...Όσο ποιο ελαφρύ τόσο το καλύτερο

    My setup:
    single servo elevator
    micro throttle servo
    fiber gear
    2s lipo receiver pack
    os70 4tsurpass2

    = half throttle hover Ποοολύ άνεση
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #21 le: Dimanche, 23 Juil. 2023, 04:08:35 »

    το θέμα που ζωντανεύει κάθε 3 με 10 χρόνια  Grin


    τεσπα.. είχα φτιάξει ένα ucando60 πολύ παλιά για προπόνηση hover...Όσο ποιο ελαφρύ τόσο το καλύτερο

    My setup:
    single servo elevator
    micro throttle servo
    fiber gear
    2s lipo receiver pack
    os70 4tsurpass2

    = half throttle hover Ποοολύ άνεση


    εχεις μια φωτο ?


    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #22 le: Lundi, 31 Juil. 2023, 18:25:20 »

    το θέμα που ζωντανεύει κάθε 3 με 10 χρόνια  Grin


    τεσπα.. είχα φτιάξει ένα ucando60 πολύ παλιά για προπόνηση hover...Όσο ποιο ελαφρύ τόσο το καλύτερο

    My setup:
    single servo elevator
    micro throttle servo
    fiber gear
    2s lipo receiver pack
    os70 4tsurpass2

    = half throttle hover Ποοολύ άνεση


    εχεις μια φωτο ?





    πάνε 20 χρόνια δεν έχω  Εκπληξη αλλά δεν είναι κατι δύσκολο.  κάνε μια ντίζα Π και ένωσε τα.
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Pages: 1 2 [Toutes]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Modérateur: Serafim)  |  Fil de discussion: U KAN DO 60 - Γιατί 2 σέρβο στο elevator;
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.04 secondes avec 24 requêtes.