Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.
Να το κάνεις δηλαδή ailevator, σαν του F-16!
Θα έχει μεγαλύτερη επίδραση αυτό στην περιστροφή, από ότι τα ailerons στα φτερά;
Οχι βρε παιδιά μην το κάνετε αυτό, κάνετε τη ζωή σας δύσκολη και ρισκάρετε να μην κλείσετε τη μίξη εγκαίρως με καταστροφικά αποτελέσματα. Από τη στιγμή που έχετε ελικόρευμα δεν χρειάζεται διαφορική στα elevator. Το κάνουν αυτό στα 3D jets αλλά και πάλι κάνουν τη ζωή τους δύσκολη νομίζω..Φιλική συμβουλή: Μάθετε να πετάτε με όσο το δυνατό λιγότερους διακόπτες, dual rates, κτλ και εστιάστε σε manual διορθώσεις...
Hint: Όταν το μοντέλο πάει να κάνει torque αριστερά δώστε, aileron δεξιά. Αν δεν είναι αρκετό δύο επιλογές: 1. Ξερογκαζία για να επιδράσει η διόρθωση αυτή περισσότερο 2. Ελάτωση της γωνίας από 90 μοίρες που είναι θεωρητικά στο hover σε 70-80 για να αρχίσει θεωρητικά η πτέρυγα να παράγει έστω και λίγο lift και να γίνει η επίδραση των aileron μεγαλύτερη...
Τώρα το torque roll μπορεί να γίνει είτε με κινητήρα με αυξομειώσεις στροφών, είτε με aileron αριστερά. Αν δεν τορκάρει εύκολα αριστερά:
Hint2: Δώστε full aileron δεξιά και αφήστε απότομα δίνοντας γκάζι, θα υποβοηθήσετε αρκετά το torque effect γιατί το μοντέλο θα έχει συσσωρεύσει αρκετή "rotational energy" με τη διόρθωση που απελευθερώνεται και μπαίνει σε torque roll εύκολα.
Τα 2 μου cents, δραχμές κτλ που λένε