Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.411 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 02:38:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 02:38:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:12:49]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304411
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 31
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: U KAN DO 60 - Γιατί 2 σέρβο στο elevator;  (Αναγνώστηκε 12317 φορές)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 29 Ιούν 2023, 22:24:37 »


    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.

    Να το κάνεις δηλαδή ailevator, σαν του F-16!
    Θα έχει μεγαλύτερη επίδραση αυτό στην περιστροφή, από ότι τα ailerons στα φτερά;

     Thumbs up

    Οχι βρε παιδιά μην το κάνετε αυτό, κάνετε τη ζωή σας δύσκολη και ρισκάρετε να μην κλείσετε τη μίξη εγκαίρως με καταστροφικά αποτελέσματα. Από τη στιγμή που έχετε ελικόρευμα δεν χρειάζεται διαφορική στα elevator. Το κάνουν αυτό στα 3D jets αλλά και πάλι κάνουν τη ζωή τους δύσκολη νομίζω..Φιλική συμβουλή: Μάθετε να πετάτε με όσο το δυνατό λιγότερους διακόπτες, dual rates, κτλ και εστιάστε σε manual διορθώσεις... Thumbs up

    Hint: Όταν το μοντέλο πάει να κάνει torque αριστερά δώστε, aileron δεξιά. Αν δεν είναι αρκετό δύο επιλογές: 1. Ξερογκαζία για να επιδράσει η διόρθωση αυτή περισσότερο 2. Ελάτωση της γωνίας από 90 μοίρες που είναι θεωρητικά στο hover σε 70-80 για να αρχίσει θεωρητικά η πτέρυγα να παράγει έστω και λίγο lift και να γίνει η επίδραση των aileron μεγαλύτερη...

    Τώρα το torque roll μπορεί να γίνει είτε με κινητήρα με αυξομειώσεις στροφών, είτε με aileron αριστερά. Αν δεν τορκάρει εύκολα αριστερά:
    Hint2: Δώστε full aileron δεξιά και αφήστε απότομα δίνοντας γκάζι, θα υποβοηθήσετε αρκετά το torque effect γιατί το μοντέλο θα έχει συσσωρεύσει αρκετή "rotational energy" με τη διόρθωση που απελευθερώνεται και μπαίνει σε torque roll εύκολα.

    Τα 2 μου cents, δραχμές κτλ που λένε Grin
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 29 Ιούν 2023, 22:47:04 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 30 Ιούν 2023, 07:20:26 »

     Thumbs up ένα ένα μας τα λές...  Grin
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 1 Ιούλ 2023, 17:19:19 »

    Thumbs up ένα ένα μας τα λές...  Grin

     Grin Ελπίζω να μην είναι πρόβλημα αυτό Χρήστο. Grin H όποια ερασιτεχνική εμπειρία καλώ είναι να μοιράζεται...

    Ο βάσικος λόγος χρήσης 2 elevator servos έχει να κάνει κυρίως με το μέγεθος των πηδαλίων δλδ το μήκος χορδής κινούμενης επιφάνειας κτλ και του ΑΠ. Μια ντίζα μόνο θα είχε μηχανικές απώλειες και τάσεις για flex. Σε μικρότερα μοντέλα μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα servo με τα δύο elevator κολημένα και ενίσχυση με carbon βέργα, οχι με Y διάταξη και δύο horn αλλά με μία ντίζα και horn σε ένα από τα elevator.

    Δεν έχω συναντήσει κατασκευαστή ακόμα που να ισχυρίζεται και να καθοδηγεί τον χρήστη να χρησιμοποιήσει 2 elevator και differential  προς: 1. Αύξηση του roll rate 2. Υποβοήθηση στα torque roll ή anti-torque effects. "Θεωρητικά" αυτά στέκουν αλλά η εμπειρία πολλών μοντελιστων την τελευταία 20ετία που το 3D είναι διαδεδομένο, δείχνει ότι πολύ απλά δεν χρειάζονται. Μόνο σε ένα κατασκευαστή Jets το έχω συναντήσει και αυτός είναι η CARF για το Mephisto και το επιλέγει διότι το μοντέλο πάσχει στην πτέρυγα του λόγω μικρού μεγέθους πηδαλίων. 'Αρα προσπαθεί να ελέγξει τον roll άξονα στα hover με τα την ουρά και όχι με την πτέρυγα...ακούγεται και είναι πολύπλοκο κατά την γνώμη μου...
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 1 Ιούλ 2023, 17:41:04 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 1 Ιούλ 2023, 22:52:14 »

    Thumbs up ένα ένα μας τα λές...  Grin

     Grin Ελπίζω να μην είναι πρόβλημα αυτό Χρήστο. Grin H όποια ερασιτεχνική εμπειρία *καλώ είναι να μοιράζεται...



    *καλό
    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 3 Ιούλ 2023, 11:28:18 »

     Thumbs up  H γνώση χρειάζεται να μοιράζεται, είναι ο μόνος τρόπος να αποκτά αξία... '«Αν έχεις γνώσεις, δώσε από το φως τους στους συνανθρώπους σου για ν’ ανάψουν τις δάδες τους». – Τόμας Φούλερ. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 3 Ιούλ 2023, 16:28:34 »

    το θέμα που ζωντανεύει κάθε 3 με 10 χρόνια  Grin


    τεσπα.. είχα φτιάξει ένα ucando60 πολύ παλιά για προπόνηση hover...Όσο ποιο ελαφρύ τόσο το καλύτερο

    My setup:
    single servo elevator
    micro throttle servo
    fiber gear
    2s lipo receiver pack
    os70 4tsurpass2

    = half throttle hover Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 317



    « Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 23 Ιούλ 2023, 04:08:35 »

    το θέμα που ζωντανεύει κάθε 3 με 10 χρόνια  Grin


    τεσπα.. είχα φτιάξει ένα ucando60 πολύ παλιά για προπόνηση hover...Όσο ποιο ελαφρύ τόσο το καλύτερο

    My setup:
    single servo elevator
    micro throttle servo
    fiber gear
    2s lipo receiver pack
    os70 4tsurpass2

    = half throttle hover Ποοολύ άνεση


    εχεις μια φωτο ?


    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 31 Ιούλ 2023, 18:25:20 »

    το θέμα που ζωντανεύει κάθε 3 με 10 χρόνια  Grin


    τεσπα.. είχα φτιάξει ένα ucando60 πολύ παλιά για προπόνηση hover...Όσο ποιο ελαφρύ τόσο το καλύτερο

    My setup:
    single servo elevator
    micro throttle servo
    fiber gear
    2s lipo receiver pack
    os70 4tsurpass2

    = half throttle hover Ποοολύ άνεση


    εχεις μια φωτο ?





    πάνε 20 χρόνια δεν έχω  Εκπληξη αλλά δεν είναι κατι δύσκολο.  κάνε μια ντίζα Π και ένωσε τα.
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: U KAN DO 60 - Γιατί 2 σέρβο στο elevator;
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.