Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:33:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:33:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 61
    Συνολικά: 62
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: U KAN DO 60 - Γιατί 2 σέρβο στο elevator;  (Αναγνώστηκε 12162 φορές)
    hellitop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 781


    achten!!!!!!!!!!!!!!!


    « στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 12:27:08 »

    παιδιά θα μπορούσε να μου πει κάποιος τι χρησιμεύουν 2 ELEVATOR στην ουρα σε ακροβατικό αεροπλάνο ευχαριστώ
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 5 Ιούλ 2013, 01:14:50 από Yankos » Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 12:32:15 »

    Καλημέρα και καλωσόρισες

    Καταρχήν προσπάθησε να γράφεις ελληνικά, όταν γράφεις το μήνυμα υπάρχει επιλογή για μετάφραση
    των greeklish.
    Το elevator με δύο ξεχωριστά πηδάλια δουλεύει με δύο σέρβο, ένα σε κάθε μεριά.
    Μπορώ το κάθε σέρβο να το ρυθμίσω διαφορετικά.
    Επίσης για extreme ακροβατικά (που δεν έχω κάνει) μπορούν τα δύο πηδάλια να
    δουλεύουν ανάποδα και να γίνουν ailevon (αν θυμάμαι καλά).
    Δηλαδή κάτι μεταξύ aileron και elevator.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 12:42:44 από Yankos » Καταγράφηκε

    hellitop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 781


    achten!!!!!!!!!!!!!!!


    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 13:31:10 »

    Α ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ YANKO
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 13:48:57 »

    Hellitop καλώς ήρθες.

    " ξεκοκάλισε " το βιβλίο του jkon
    Θα σου λύσει σχεδόν ολες τις απορίες
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Themis96
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 81


    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 23 Ιούλ 2012, 10:23:34 »

    Επίσης πολλά δελταπτέρυγα αεροπλάνα και τύπου μαχητικών έχουν αυτό το σύστημα στην ουρά με 2 σέρβο και λειτουργει όπως ανέφεραν τα παιδιά από πάνω και για elevator και για ailron. Χρειάζεται να κάνεςι μίξη από την τηλεκατεύθυνση αλλά άμα δεν διαθέτει η τηλεκατεύθυνση σου τέτοια λειτουργία υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρονικό εξάρτημα που τοποθετείς μεταξύ των 2 σέρβο και του δέκτη που κάνει την ίδια δουλειά.   
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 23 Ιούλ 2012, 20:24:40 »

    Επίσης πολλά δελταπτέρυγα αεροπλάνα και τύπου μαχητικών έχουν αυτό το σύστημα στην ουρά με 2 σέρβο και λειτουργει όπως ανέφεραν τα παιδιά από πάνω και για elevator και για ailron. Χρειάζεται να κάνεςι μίξη από την τηλεκατεύθυνση αλλά άμα δεν διαθέτει η τηλεκατεύθυνση σου τέτοια λειτουργία υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρονικό εξάρτημα που τοποθετείς μεταξύ των 2 σέρβο και του δέκτη που κάνει την ίδια δουλειά.   

    Το U Can Do ειναι ακροβατικο/pattern. Σιγουρα δεν ειναι δελτα ουτε τζετ.  Η ερωτηση δεν αφορα την μιξη πηδαλιων κλισης (aileron) με πηδαλια υψους (elevator).
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 23 Ιούλ 2012, 21:03:54 »

    Δεν ξερω το σκεπτικο του κατασκευαστη ωστε σε μερικα μοντελα οπως το u-can-do να υπαρχουν 2 servo στο elevator .... Το μεγεθος του μοντελου δεν ειναι τοσο μεγαλο ωστε να χρειαζονται 2 servo... Εγω το θεωρω καθαρα περιττο βαρος.... Τωρα το να κανεις το elevator να δουλευει  και σαν aileron .. Δηλαδη elevon ... Το θεωρω οτι δεν χρειαζεται.... Δεν ξερω καμια 3D φιγουρα οπου να χρειαζεται κατι τετοιο....  Μου φαινεται παραλογο ....   Οποτε το δουλευεις με μιξη τα 2 servo κανονικα elevator... Κι αν εισαι πισωβαρος βγαζεις το ενα Και ενωνεις τα 2 πηδαλια.. Θα γλιτωσεις καθαρα 60 γρ... Αρκετα σημαντικο βαρος !!  Χαμόγελο Φιλικα, Χρηστος! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 24 Ιούλ 2012, 09:20:58 »

    Νομίζω πως ο λόγος είναι απλός.. Αν ενώσεις τα δύο elevators με μεταλλικό Π, τότε σε περίπτωση extreme ακροβατικών(π.χ. wall) το μέταλλο θα παραμορφώνεται(έστω και λίγο), και θα έχεις μια διαφορά στην κλίση των πηδαλίων.. Αυτό δεν το θέλουμε σε καμία περίπτωση σε ακροβατικά με πολλά g..
    Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει(δεν κάνει ακροβατικά με πολλά g), τότε μπορεί να τα ενώσει Thumbs up

    ΥΓ.. εμένα μου άρεσαν πάντα τα 2 servo στα elevators.. Αν το 1 servo χαλάσει, προσγειώνεσαι και με το άλλο Wink
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 24 Ιούλ 2012, 15:02:15 από v_tolias » Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 24 Ιούλ 2012, 09:32:17 »

    Βασιλακη ...Οντως σε θεμα ασφαλειας ειναι the best ....Δεν προκειται να μεινεις απο elevator ποτε ... Thumbs up Wink
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    spokeman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 30


    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 11:30:53 »

    υπαρχει περιπτωση να μην μπορουμε ομως να τα ευθυγραμισσουμε απολυτα τα δυο πηδαλια?''Η να δυσκολευτουμε π.χ να χανει το ενα σερβο λιγο..να το τριμαρουμε ξεχωριστα μετα λιγο το αλλο.κ.τ.λ...?
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 11:43:18 »

    Όταν έχουμε το elevator σε 2 κανάλια, στον αέρα τριμάρονται μαζί τα σέρβο.
    Αν μπεις στο μενού όμως, μπορείς να τα τριμάρεις χώρια και να κάνεις για το καθένα ξεχωριστά ότι ρύθμιση θες.

    Αν έχεις ένα κανάλι στο elevator με 2 σέρβο και καλώδιο Υ, τότε μπορείς να τα κάνεις να δουλεύουν μαζί ή μηχανικά ή βάζοντας μια
    συσκευούλα που λέγεται synchronizer.
    Καταγράφηκε

    gerolikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 457



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2014, 17:46:42 »

    Μην το σκεφτεσαι τοσο πολυ για το τριμαρισμα στο συγκεκριμενο μοντελο δεν μετρανε αυτα και πολυ 1 πανω 1 κατω δεν χαθηκε και ο κοσμος ασε που τα κινουμενα μερη στα φτερα σου μετα απο καιρο θα κανουν καμπυλη και ομως αυτο θα πεταει μια χαρα.

    οσο για τα 2 Σερβο απλα ετσι τους εκατσε θα μπορουσε να εχει ενα με πιο πολλα κιλα σερβο
    Καταγράφηκε

    πεταξε ελευθερα στους ουρανους
    Quad copter Promitheas in my village
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2014, 07:47:16 »

    Ο πρώτος λόγος για δύο σέρβο, είναι η αποφυγή στρεύλωσης του elevator, που πιθανόν να συνέβαινε με το ένα σέρβο , μία ντίζα μονόπλευρα.
    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2014, 08:48:01 »


    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.

    Να το κάνεις δηλαδή ailevator, σαν του F-16!
    Θα έχει μεγαλύτερη επίδραση αυτό στην περιστροφή, από ότι τα ailerons στα φτερά;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 311



    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 29 Ιούν 2023, 18:08:57 »


    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.

    Να το κάνεις δηλαδή ailevator, σαν του F-16!
    Θα έχει μεγαλύτερη επίδραση αυτό στην περιστροφή, από ότι τα ailerons στα φτερά;

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: U KAN DO 60 - Γιατί 2 σέρβο στο elevator;
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.