Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:34:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:34:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304530
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 27
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 22
    Gesamt: 22
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: απορια για καυσιμο  (Gelesen 4351 mal)
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192



    « am: Mittwoch, 28 Mδr 2012, 19:57:51 »

    μετά από αρκετή σκέψη κατέληξα στο πρώτο μου θερμικό το οποίο θα είναι το calmato sports 40… για κινητήρα επέλεξα τον super tigret g51 μετά από παρότρυνση φίλου μοντελιστή! Το θέμα μου είναι με τι περιεκτικότητας καύσιμο να τον δουλέψω; Για το στρώσιμο χρειάζεται κάτι με περισσότερο λάδι; worry worry worry
    Gespeichert

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.404



    « Antwort #1 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 06:59:07 »

    Τι προτείνει το manual του κινητήρα;

    Θα μπορούσες να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο (50 cc στο 1ο γαλόνι) για να έχεις περισσότερη ασφάλεια στο στρώσιμο, μετά δεν χρειάζεται
    Gespeichert

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #2 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 09:21:11 »

    Σύμφωνα με το manual, το καύσιμο πρέπει να περιέχει 18 - 20% λιπαντικό και 0 - 15% νίτρο.

    Δε χρειάζεται περισσότερο λάδι στο στρώσιμο. To λάδι μπορεί να είναι συνθετικό, καστορέλαιο ή συνδυασμός των δύο.

    Πιστεύω ότι 10% νίτρο είναι Ο.Κ.

    Ο G51 έχει ελατήριο. Για το στρώσιμο ακολούθησε οδηγίες για κινητήρες που δεν είναι ABC:  http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-102.htm

    (παρόμοιες είναι και οι οδηγίες στρωσίματος του manual)

    Καλή συνέχεια.
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Antwort #3 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 09:35:37 »

    Φιλαράκι τον καλύτερο κινητήρα αγορασες να το ξέρεις  Thumbs up
    Θέλει ενα γαλονι καύσιμο για να πεις οτι έστρωσε αλλα εντάξει το περισσότερο στον αερα θα το κάψεις .
    Βάλτου και 0 % το καίει !
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #4 am: Donnerstag, 29 Mδr 2012, 09:54:10 »

    Σύμφωνα με το manual, το καύσιμο πρέπει να περιέχει 18 - 20% λιπαντικό και 0 - 15% νίτρο.

    Δε χρειάζεται περισσότερο λάδι στο στρώσιμο. To λάδι μπορεί να είναι συνθετικό, καστορέλαιο ή συνδυασμός των δύο.


    Αν το έτοιμο καύσιμο έχει λιγότερο λάδι από 18% πρόσθεσε λίγο καστορέλαιο να έρθει μεταξύ 18% και 20%
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192



    « Antwort #5 am: Freitag, 30 Mδr 2012, 14:35:36 »

    Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! Μια τελευταία ερώτηση και τελείωσα με το αεροπλάνο μου!!!

    Έχω σκεφτεί να βάλω lipo μπαταρία με ένα regulator όπως αυτό http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=5863

    Το θέμα μου είναι τι μπαταρία να βάλω 2s η 3s και μετά πόσα C να είναι;;
    Κάτι τέτοιο θα ήταν καλό http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=82_214&products_id=6438 ή υπάρχουν συγκεκριμένες μπαταριές για τους regulators;
    Gespeichert

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #6 am: Freitag, 30 Mδr 2012, 15:03:20 »

    2S μπαταρια. Θα δουλεψει και με 3S αλλα θα εχεις περιττες απωλειες και βαρος.
    Τα C για τοφοδοσια δεκτη και σερβο δεν ειναι κρισιμα. Η συγκεκριμενη μπαταρια μπορει να δωσει 45Α.
    Το Calmato Sport σου δεν εχει ιδιατερες απαιτησεις οτιδηποτε και να κανεις εσυ στα στικ, οτιδηποτε σερβο και να βαλεις. Δεν το εχω μετρησει, υποθετω να εχει μεγιστο ρευμα 4Α και πολλα λεω.
    Υπολογισε 300mAh για 3 πτησεις 10-12λεπτα.

    Για να σε βοηθησω στο δικο μου εχω δυο μπαταριες 2S 700mAh 5C η καθε μια. Σαν να εχω μια 1400mAh 2S 5C.
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192



    « Antwort #7 am: Freitag, 30 Mδr 2012, 15:31:47 »

    Οπότε η επιλογη μου είναι καλη!!! Σ´ ευχαριστώ πολυ!  Cheesy
    Gespeichert

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192



    « Antwort #8 am: Freitag, 22 Jun 2012, 13:54:23 »

    Ένας φίλος μου χάρισε σήμερα ένα καύσιμο το οποίο δούλευε σε αυτοκίνητακι επειδή δεν ήταν ευχαριστημένος όπως μου είπε! Η ερώτηση μου είναι μπορω εγω αυτο το καύσιμο (http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=3862)για να μη παει τσάμπα να το βάλω στο αεροπλάνο μου; Undecided
    Gespeichert

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Antwort #9 am: Freitag, 22 Jun 2012, 14:27:54 »

    Λεει οτι εχει 16% Λάδι βαλε λιγο λαδι ακομα να παει 18 % και εισαι οκ !
    Προσωπική αποψη παντα !
    Gespeichert

    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 449


    Nikos


    « Antwort #10 am: Freitag, 22 Jun 2012, 15:24:06 »

    Ένας φίλος μου χάρισε σήμερα ένα καύσιμο το οποίο δούλευε σε αυτοκίνητακι επειδή δεν ήταν ευχαριστημένος όπως μου είπε! Η ερώτηση μου είναι μπορω εγω αυτο το καύσιμο (http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=3862)για να μη παει τσάμπα να το βάλω στο αεροπλάνο μου; Undecided
    Φιλε ακου τη γνωμη μου.......οτι και να κανεις βαζοντας νεο καυσιμο θελεις και καινουριες ρυθμισεις στον κινητηρα σου.......αν λοιπον εχεις ενα καλορυθμισμενο κινητηρα μεχρι τωρα δες αν αξιζει τον κοπο να ξαναψαχνεις για ρυθμισεις μονο για το καυσιμο εκεινο και μετα να πας παλι στις παλιες σου..........αν εχεις κανενα κινητηρα ευαισθητο στις ρυθμισεις οπως asp, magnum, sc, κλπ θα παιδευεσαι μονο για λιγες πτησεις.......αν παλι εισαι γρηγορος και ευκολος σε ρυθμισεις παιξε μπαλα και με το byron......
    Gespeichert
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192



    « Antwort #11 am: Freitag, 22 Jun 2012, 16:28:44 »

    Θα δοκιμάσω άμα δω ότι θέλει πολλές ρυθμίσεις!!! Το βγάζω βαζω το παλιο και έφυγα....! Ευχαριστώ παντός...  Thumbs up
    Gespeichert

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #12 am: Samstag, 23 Jun 2012, 19:26:05 »

    Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ καύσιμο αυτοκινήτου σε αεροπορικό κινητήρα.

    Σίγουρα δεν έχουν τα ίδια λάδια. Οι κινητήρες αυτοκινήτου λειτουργούν σε ψηλή περιοχή στροφών, και το λάδι πρέπει να είναι λεπτόρευστο για να το επιτρέπει. Δεν ζορίζονται όπως οι αεροπορικοί με την έλικα.

    Αν πρέπει οπωσδήποτε να καταναλωθεί το καύσιμο αυτοκινήτου, μπορείς να το προσθέτεις λίγο λίγο σε αεροπορικό. Οπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, και τα αεροπορικά καύσιμα πρέπει να έχουν ικανοποιητικό ποσοστό λαδιού. Μη διστάσεις να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο.

    Τέλος αυτό που προέχει είναι η θερμοκρασία λειτουργίας. Ενας στρωμένος κινητήρας δεν είναι σωστό να λειτουργήσει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, απ' ότι έχουν συνηθήσει τα μέταλλά του. Ποτέ δεν είναι αργά για να καεί ένας κινητήρας. Και όταν λέμε "καεί" εννοούμε να διασταλούν τα μέταλλα σε βαθμό που να μη μπορούν να επανέλθουν στην προτέρα θέση όταν κρυώσει. Δηλαδή να χάσει την ελαστικότητα της διαστολής - συστολής

    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 449


    Nikos


    « Antwort #13 am: Samstag, 23 Jun 2012, 22:40:04 »

    Αδερφε, κανε τελικα αυτο που λεει ο κυριος Γιαννης...........ξερει.......
    Μετα απο αυτα που ειπε εγω ουτε καν θα το ανακατευα με αεροπορικο........
    Gespeichert
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #14 am: Samstag, 23 Jun 2012, 23:05:48 »

    Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ καύσιμο αυτοκινήτου σε αεροπορικό κινητήρα.

    Σίγουρα δεν έχουν τα ίδια λάδια. Οι κινητήρες αυτοκινήτου λειτουργούν σε ψηλή περιοχή στροφών, και το λάδι πρέπει να είναι λεπτόρευστο για να το επιτρέπει. Δεν ζορίζονται όπως οι αεροπορικοί με την έλικα.

    Αν πρέπει οπωσδήποτε να καταναλωθεί το καύσιμο αυτοκινήτου, μπορείς να το προσθέτεις λίγο λίγο σε αεροπορικό. Οπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, και τα αεροπορικά καύσιμα πρέπει να έχουν ικανοποιητικό ποσοστό λαδιού. Μη διστάσεις να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο.

    Τέλος αυτό που προέχει είναι η θερμοκρασία λειτουργίας. Ενας στρωμένος κινητήρας δεν είναι σωστό να λειτουργήσει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, απ' ότι έχουν συνηθήσει τα μέταλλά του. Ποτέ δεν είναι αργά για να καεί ένας κινητήρας. Και όταν λέμε "καεί" εννοούμε να διασταλούν τα μέταλλα σε βαθμό που να μη μπορούν να επανέλθουν στην προτέρα θέση όταν κρυώσει. Δηλαδή να χάσει την ελαστικότητα της διαστολής - συστολής



    Κε Γιαννη ειχα την εντυπωση οτι οι κινητηρες για αυτοκινητα ζοριζονται πιο πολυ απο τους αεροπορικους. Οι μεν γυρνανε πανω απο 20.000 στροφες οι δικοι μας το πολυ στους 10.000. Οι μεν εχουν συμπλεκτη, δηλαδη μεγαλη διακυμανση οσον αφορα το φορτιο οι δε εχουν σταθερο φορτιο με απευεθειας μεταδωση στην προπελα.

    Le_Roi τι ακριβως δεν του αρεσε του φιλου σου στο Byron; Τετοιο καιω και εγω σε εναν .28 που εχω, δεν εχω προβλημα κανενα
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192



    « Antwort #15 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 02:43:14 »

    Μου είπε ότι είδε μεγάλη διάφορα στη θερμοκρασία! Και νόμιζε ότι η απόδοση του κινητήρα έπεφτε μετα απο λίγη ώρα παιχνιδιού! Λόγο θερμοκρασίας μάλλον!
    Gespeichert

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #16 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 07:25:57 »

    Κε Γιαννη ειχα την εντυπωση οτι οι κινητηρες για αυτοκινητα ζοριζονται πιο πολυ απο τους αεροπορικους. Οι μεν γυρνανε πανω απο 20.000 στροφες οι δικοι μας το πολυ στους 10.000. Οι μεν εχουν συμπλεκτη, δηλαδη μεγαλη διακυμανση οσον αφορα το φορτιο οι δε εχουν σταθερο φορτιο με απευεθειας μεταδωση στην προπελα.


    Ανέβα με το αυτοκίνητο σε ανηφόρα και θα ζεσταθεί . Τρέχα με 200 στην ευθεία και δεν θα ζεσταθεί.

    Δεν είναι οι στροφές που ζεσταίνουν , αλλά η καθυστέρηση να αδειάσει ο κύλινδρος από τα ζεστά αέρια της καύσης. Και η μανία των αερομοντελιστών να σφυρίζουν τη μηχανή για να βγάλει μία στροφή παραπάνω.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MODELLSPORT
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 93


    WWW
    « Antwort #17 am: Sonntag, 24 Jun 2012, 11:22:19 »

    Μου είπε ότι είδε μεγάλη διάφορα στη θερμοκρασία! Και νόμιζε ότι η απόδοση του κινητήρα έπεφτε μετα απο λίγη ώρα παιχνιδιού! Λόγο θερμοκρασίας μάλλον!

    Θερμοκραία μ' αυτό το καύσιμο, μόνο μετά από "σφύριγμα" !
    Το συγκεκριμένο καύσιμο το χρησιμοποιούμε συνήθως στο στρώσιμο κινητήρων αυτοκινήτου αλλά και σε κινητήρες KYOSHO και παλαιότερων OS MAX.

    Μήπως έπρεπε να χρησιμοποιήσει καύσιμο με 20% Νιτρο - 12% λάδι ?

    Ας μας πάρει ένα τηλέφωνο ο φίλος σου να τον βοηθήσουμε όπως μπορούμε.

    ** Δεν ανακατεύουμε διαφορετικά καύσιμα.
    ** Τα καύσιμο των αυτοκινήτων δεν κάνουν για αεροπλάνα
    ** Οι κινητήρες αυτοκινήτων ζορίζονται περισσότερο από τους αεροπορικούς.

    Modellsport

    Gespeichert
    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: απορια για καυσιμο
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 24 Zugriffen.