Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.782 μηνύματα σε 11.354 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:26:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:26:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

από bjtamp
[Χθες στις 22:51]

από twinspark
[Χθες στις 22:09]

από SOP
[Χθες στις 19:52]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 13:28]

από Phanislo
[Χθες στις 01:26]

[Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 21:31:05]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285782
Σύνολο θεμάτων: 11354
Online σήμερα: 44
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 31
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: απορια για καυσιμο « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: απορια για καυσιμο  (Αναγνώστηκε 3080 φορές)
   
Le_Roi
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 28 Μάρ 2012, 19:57:51 »

μετά από αρκετή σκέψη κατέληξα στο πρώτο μου θερμικό το οποίο θα είναι το calmato sports 40… για κινητήρα επέλεξα τον super tigret g51 μετά από παρότρυνση φίλου μοντελιστή! Το θέμα μου είναι με τι περιεκτικότητας καύσιμο να τον δουλέψω; Για το στρώσιμο χρειάζεται κάτι με περισσότερο λάδι; worry worry worry
Καταγράφηκε

Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 06:59:07 »

Τι προτείνει το manual του κινητήρα;

Θα μπορούσες να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο (50 cc στο 1ο γαλόνι) για να έχεις περισσότερη ασφάλεια στο στρώσιμο, μετά δεν χρειάζεται
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 09:21:11 »

Σύμφωνα με το manual, το καύσιμο πρέπει να περιέχει 18 - 20% λιπαντικό και 0 - 15% νίτρο.

Δε χρειάζεται περισσότερο λάδι στο στρώσιμο. To λάδι μπορεί να είναι συνθετικό, καστορέλαιο ή συνδυασμός των δύο.

Πιστεύω ότι 10% νίτρο είναι Ο.Κ.

Ο G51 έχει ελατήριο. Για το στρώσιμο ακολούθησε οδηγίες για κινητήρες που δεν είναι ABC:  http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-102.htm

(παρόμοιες είναι και οι οδηγίες στρωσίματος του manual)

Καλή συνέχεια.
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
skopos-Komotini
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.269


ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 09:35:37 »

Φιλαράκι τον καλύτερο κινητήρα αγορασες να το ξέρεις  Thumbs up
Θέλει ενα γαλονι καύσιμο για να πεις οτι έστρωσε αλλα εντάξει το περισσότερο στον αερα θα το κάψεις .
Βάλτου και 0 % το καίει !
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 09:54:10 »

Σύμφωνα με το manual, το καύσιμο πρέπει να περιέχει 18 - 20% λιπαντικό και 0 - 15% νίτρο.

Δε χρειάζεται περισσότερο λάδι στο στρώσιμο. To λάδι μπορεί να είναι συνθετικό, καστορέλαιο ή συνδυασμός των δύο.


Αν το έτοιμο καύσιμο έχει λιγότερο λάδι από 18% πρόσθεσε λίγο καστορέλαιο να έρθει μεταξύ 18% και 20%
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Le_Roi
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 30 Μάρ 2012, 14:35:36 »

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! Μια τελευταία ερώτηση και τελείωσα με το αεροπλάνο μου!!!

Έχω σκεφτεί να βάλω lipo μπαταρία με ένα regulator όπως αυτό http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=5863

Το θέμα μου είναι τι μπαταρία να βάλω 2s η 3s και μετά πόσα C να είναι;;
Κάτι τέτοιο θα ήταν καλό http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=82_214&products_id=6438 ή υπάρχουν συγκεκριμένες μπαταριές για τους regulators;
Καταγράφηκε

Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.653


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 30 Μάρ 2012, 15:03:20 »

2S μπαταρια. Θα δουλεψει και με 3S αλλα θα εχεις περιττες απωλειες και βαρος.
Τα C για τοφοδοσια δεκτη και σερβο δεν ειναι κρισιμα. Η συγκεκριμενη μπαταρια μπορει να δωσει 45Α.
Το Calmato Sport σου δεν εχει ιδιατερες απαιτησεις οτιδηποτε και να κανεις εσυ στα στικ, οτιδηποτε σερβο και να βαλεις. Δεν το εχω μετρησει, υποθετω να εχει μεγιστο ρευμα 4Α και πολλα λεω.
Υπολογισε 300mAh για 3 πτησεις 10-12λεπτα.

Για να σε βοηθησω στο δικο μου εχω δυο μπαταριες 2S 700mAh 5C η καθε μια. Σαν να εχω μια 1400mAh 2S 5C.
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
Le_Roi
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 30 Μάρ 2012, 15:31:47 »

Οπότε η επιλογη μου είναι καλη!!! Σ´ ευχαριστώ πολυ!  Cheesy
Καταγράφηκε

Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
Le_Roi
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 22 Ιούν 2012, 13:54:23 »

Ένας φίλος μου χάρισε σήμερα ένα καύσιμο το οποίο δούλευε σε αυτοκίνητακι επειδή δεν ήταν ευχαριστημένος όπως μου είπε! Η ερώτηση μου είναι μπορω εγω αυτο το καύσιμο (http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=3862)για να μη παει τσάμπα να το βάλω στο αεροπλάνο μου; Undecided
Καταγράφηκε

Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
skopos-Komotini
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.269


ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 22 Ιούν 2012, 14:27:54 »

Λεει οτι εχει 16% Λάδι βαλε λιγο λαδι ακομα να παει 18 % και εισαι οκ !
Προσωπική αποψη παντα !
Καταγράφηκε

extenge
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 453


Nikos


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 22 Ιούν 2012, 15:24:06 »

Ένας φίλος μου χάρισε σήμερα ένα καύσιμο το οποίο δούλευε σε αυτοκίνητακι επειδή δεν ήταν ευχαριστημένος όπως μου είπε! Η ερώτηση μου είναι μπορω εγω αυτο το καύσιμο (http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=3862)για να μη παει τσάμπα να το βάλω στο αεροπλάνο μου; Undecided
Φιλε ακου τη γνωμη μου.......οτι και να κανεις βαζοντας νεο καυσιμο θελεις και καινουριες ρυθμισεις στον κινητηρα σου.......αν λοιπον εχεις ενα καλορυθμισμενο κινητηρα μεχρι τωρα δες αν αξιζει τον κοπο να ξαναψαχνεις για ρυθμισεις μονο για το καυσιμο εκεινο και μετα να πας παλι στις παλιες σου..........αν εχεις κανενα κινητηρα ευαισθητο στις ρυθμισεις οπως asp, magnum, sc, κλπ θα παιδευεσαι μονο για λιγες πτησεις.......αν παλι εισαι γρηγορος και ευκολος σε ρυθμισεις παιξε μπαλα και με το byron......
Καταγράφηκε
Le_Roi
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 22 Ιούν 2012, 16:28:44 »

Θα δοκιμάσω άμα δω ότι θέλει πολλές ρυθμίσεις!!! Το βγάζω βαζω το παλιο και έφυγα....! Ευχαριστώ παντός...  Thumbs up
Καταγράφηκε

Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 23 Ιούν 2012, 19:26:05 »

Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ καύσιμο αυτοκινήτου σε αεροπορικό κινητήρα.

Σίγουρα δεν έχουν τα ίδια λάδια. Οι κινητήρες αυτοκινήτου λειτουργούν σε ψηλή περιοχή στροφών, και το λάδι πρέπει να είναι λεπτόρευστο για να το επιτρέπει. Δεν ζορίζονται όπως οι αεροπορικοί με την έλικα.

Αν πρέπει οπωσδήποτε να καταναλωθεί το καύσιμο αυτοκινήτου, μπορείς να το προσθέτεις λίγο λίγο σε αεροπορικό. Οπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, και τα αεροπορικά καύσιμα πρέπει να έχουν ικανοποιητικό ποσοστό λαδιού. Μη διστάσεις να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο.

Τέλος αυτό που προέχει είναι η θερμοκρασία λειτουργίας. Ενας στρωμένος κινητήρας δεν είναι σωστό να λειτουργήσει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, απ' ότι έχουν συνηθήσει τα μέταλλά του. Ποτέ δεν είναι αργά για να καεί ένας κινητήρας. Και όταν λέμε "καεί" εννοούμε να διασταλούν τα μέταλλα σε βαθμό που να μη μπορούν να επανέλθουν στην προτέρα θέση όταν κρυώσει. Δηλαδή να χάσει την ελαστικότητα της διαστολής - συστολής

Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
extenge
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 453


Nikos


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 23 Ιούν 2012, 22:40:04 »

Αδερφε, κανε τελικα αυτο που λεει ο κυριος Γιαννης...........ξερει.......
Μετα απο αυτα που ειπε εγω ουτε καν θα το ανακατευα με αεροπορικο........
Καταγράφηκε
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.653


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 23 Ιούν 2012, 23:05:48 »

Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ καύσιμο αυτοκινήτου σε αεροπορικό κινητήρα.

Σίγουρα δεν έχουν τα ίδια λάδια. Οι κινητήρες αυτοκινήτου λειτουργούν σε ψηλή περιοχή στροφών, και το λάδι πρέπει να είναι λεπτόρευστο για να το επιτρέπει. Δεν ζορίζονται όπως οι αεροπορικοί με την έλικα.

Αν πρέπει οπωσδήποτε να καταναλωθεί το καύσιμο αυτοκινήτου, μπορείς να το προσθέτεις λίγο λίγο σε αεροπορικό. Οπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, και τα αεροπορικά καύσιμα πρέπει να έχουν ικανοποιητικό ποσοστό λαδιού. Μη διστάσεις να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο.

Τέλος αυτό που προέχει είναι η θερμοκρασία λειτουργίας. Ενας στρωμένος κινητήρας δεν είναι σωστό να λειτουργήσει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, απ' ότι έχουν συνηθήσει τα μέταλλά του. Ποτέ δεν είναι αργά για να καεί ένας κινητήρας. Και όταν λέμε "καεί" εννοούμε να διασταλούν τα μέταλλα σε βαθμό που να μη μπορούν να επανέλθουν στην προτέρα θέση όταν κρυώσει. Δηλαδή να χάσει την ελαστικότητα της διαστολής - συστολής



Κε Γιαννη ειχα την εντυπωση οτι οι κινητηρες για αυτοκινητα ζοριζονται πιο πολυ απο τους αεροπορικους. Οι μεν γυρνανε πανω απο 20.000 στροφες οι δικοι μας το πολυ στους 10.000. Οι μεν εχουν συμπλεκτη, δηλαδη μεγαλη διακυμανση οσον αφορα το φορτιο οι δε εχουν σταθερο φορτιο με απευεθειας μεταδωση στην προπελα.

Le_Roi τι ακριβως δεν του αρεσε του φιλου σου στο Byron; Τετοιο καιω και εγω σε εναν .28 που εχω, δεν εχω προβλημα κανενα
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: απορια για καυσιμο « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.145 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.