Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:29:59

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:29:59

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 26
    Total: 27
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 31 32 33 [34]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Lu 123264 fois)
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 60


    small details matter


    « Répondre #495 le: Vendredi, 1 Juin 2018, 10:42:28 »

    Σε ευχαριστώ πολύ Αργύρη! Το τι λάδι θα χρησιμοποιήσω ήταν μέσα σε αυτά που με απασχολούσε. Με κάλυψες!! Πήρα και σπρέϊ για την εξάτμιση. Το ΣΚ έχει δουλεία!  Grin
    Journalisée
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #496 le: Samedi, 2 Juin 2018, 10:19:31 »

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!
    Journalisée
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #497 le: Samedi, 2 Juin 2018, 10:31:05 »

     Thumbs up  +++1

    Kαλημέρα Γεωργιεε...

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!
    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 60


    small details matter


    « Répondre #498 le: Samedi, 2 Juin 2018, 23:44:01 »

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!

    Για την σωστή ρύθμιση φαντάζομαι είναι θέμα εμπειρίας. Για την ψύξη του κινητήρα εννοείς να φτιαχτούν baffles ωστε να οδηγείτε ο αέρας στις ψύχτρες της κεφαλής;
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #499 le: Dimanche, 3 Juin 2018, 08:05:17 »

    Σχετικό κεφάλαιο για την ψύξη διάβασε  εδώ
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #500 le: Dimanche, 3 Juin 2018, 13:31:38 »

    Γεια σου και σενα Χρησταρα!

    Ειναι βεβαια κοινο "μυστικο" πως οι βενζινες και πιο ευκολα ρυθμιζουν και πιο καλα κρατουν τις ρυθμισεις τους και πιο ροπατες ειναι και συντριπτικα μεγαλυτερο κυκλο ζωης εχουν και φτηνοτερο καυσιμο καινε και, και, και... Wink μακροσκελης η λιστα...

    Τωρα, για ψυξη σιγουρεψου οτι εχεις λογο επιφανειας εισαγωγης: επιφανεια εξαγωγης στο κοουλ = 1:3, ρυθμισε στην υψηλη βελονα ωστε να στροφαρει στις 7900 στατικα και ασε το baffling για αργοτερα -αν χρειαστει με τηλεμετρια- που δεν νομιζω. Υπομονη με το στρωσιμο και θα δεις μεχρι και 500rpm με την χρηση.
    Μην παραφορτωσεις το μοτερ με μεγαλυτερης διαμετρου προπελλα. Θα χασεις spoolup και θα ανεβασεις θερμοκρασιες χωρις λογο.

    Σε καθε περιπτωση μια καλορυθμισμενη μηχανη σε μια υγειη εγκατασταση θα ανεβαζει 100-120 στην κεφαλη μετα το touchdown ενω σε wild stuff μπορει να δεις στιγμιαια και τιμες της ταξης 160-170!!!
    Μην τρομαξεις.

    "Αν δεν αισθανθεις απωλεια ισχυος κατα την πτηση σου , τοτε η ψηξη για την περιπτωση σου θα επαρκει." μου ειπε καποτε ενας champ - Γεια σου Νικ!- και ο χρονος απεδειξε πως ειχε απολυτο δικιο!!!

    Καλη διασκεδαση!
    Journalisée
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 72


    « Répondre #501 le: Lundi, 8 Fιvr. 2021, 20:58:15 »

    Εσείς που έχετε κινητήρες βενζίνης, πώς αποθηκεύετε τα μοντέλα σας για μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς να ξεραθούν οι μεμβράνες στο καρμπυρατέρ?

    Από ότι ξέρω αδειάζουμε το καύσιμο από το ντεπόζιτο και μετά βάζουμε μπροστά τον κινητήρα να κάψει ότι έχει απομείνει.
    Μερικοί βγάζουν το μπουζί από την κεφαλή και ρίχνουν λίγο λαδάκι μέσα στο πιστόνι.

    Υπάρχει κάποιο τίπ και για το καρμπυρατέρ?
    Μήπως λίγο ψέκασμα με το γνωστό WD-40 για να μην κολλήσουν οι πεταλούδες? Για τις μεμβράνες, μήπως λίγο λαδάκι από τα σωληνάκια με μια σύριγγα?
    Journalisée
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 286



    « Répondre #502 le: Mardi, 9 Fιvr. 2021, 08:55:31 »

    Για τις μεβράνες αφήνεις λίγο καύσιμο πάντα στο τεπόζιτο.
    Journalisée

    Always look on the bright side of life!
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #503 le: Jeudi, 11 Fιvr. 2021, 20:01:31 »

    Η σωστη πρακτικη ειναι αυτη που περιγραφεις: Στεγνωμα στο τελος της ημερας.

    Μην ριξεις τπτ στο carb.

    Οι μεμβρανες δεν χαλανε τοσο ευκολα.
    Μοτερ (DLE 55 10ετίας) στεγνο, πηρε μπρος κανονικα με την 6η υστερα απο σχεδον ενα χρονο ακινησία - και δουλεψε αψογα ολη μερα.
    Οι μεμβρανες κρατουν...τα σωληνακια, οχι.
    Φροντισε για τις συνθηκες αποθηκευσης, ρυθμισε σωστα και εισε super!


    Journalisée
    Pages: 1 ... 31 32 33 [34]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 24 requêtes.