Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Messages dans 12.387 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 15:20:51

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 15:20:51

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 14:48]

    [Aujourd'hui à 14:08]

    [Hier à 11:35]

    par snoopy
    [Lundi, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304508
    Total des fils de discussion: 12387
    En ligne aujourd'hui: 44
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 5
    Invités: 28
    Total: 33
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 3 4 5 [6]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: sanyo eneloop  (Lu 22405 fois)
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #75 le: Jeudi, 7 Sept. 2023, 14:09:14 »

    Πολυ  χρησιμη  η αναλυση  για τα ηλεκτρικα στοιχεια και τη φορτιση των μπαταριων.
    Εαν η μια μπαταρια αστοχησει/ θα εχω  τροφοδοσια  απο τη  δευτερη μπαταρια η οχι?
     θεωρω ομως το  κοκκινο καλωδιο που παει προς το δεκτη  δεν ειναι απαραιτητο να απομονωθει, ειναι redundant.

    Citation
    πό το τριπλό καλώδιο του σέρβο θα κόψεις το κόκκινο καλώδιο (του θετικού πόλου) στο σκέλος που πάει/έρχεται προς/από τον δέκτη, για να απομονώσεις την μπαταρία του δέκτη από το σέρβο.

    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #76 le: Vendredi, 8 Sept. 2023, 03:50:39 »

    Το κύκλωμα / εφαρμογή που αναφέρεσαι, λέει ότι μπορείς να τροφοδοτήσεις ένα (ή και περισσότερα) από τα σέρβο με ανεξάρτητη μπαταρία. Αν αφήσεις το κόκκινο καλώδιο, τότε περνάμε στο προηγούμενο κύκλωμα που έχω πρειγράψει, όπου ο δέκτης/όλα τα σέρβο καλύπτονται από δύο παράλληλες μπαταρίες. Αλλά δεν είναι αυτό που θέλουμε.

    Ανεξάρτητη τροφοδοσία σημαίνει να παίρνει τάση μόνο από αυτή την μπαταρία Να μην έρχεται σε επαφή με την άλλη μπαταρία.

    Και θα προσθέσω ένα ακραίαο παράδειγμα: Αν έχεις ένα σέρβο που είναι HV και θέλεις να το τροφοδοτήσεις με 7-8 Volts, τι λες θα αφήσεις αυτή την τάση να περάσει στον δέκτη και στα άλλα σέρβο που ίσως να μην την αντέχουν;

    Υπάρχει λόγος να ενώσεις παράληλα μία μπαταρία 4,8V και μία 8V; Είναι ενάντια κάθε λογικής.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #77 le: Vendredi, 8 Sept. 2023, 11:35:55 »

    Κατι τετοιες πατεντες κανετε και μετα πεφτουν τα μοντέλα !!!
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #78 le: Vendredi, 8 Sept. 2023, 13:45:45 »

    Κατι τετοιες πατεντες κανετε και μετα πεφτουν τα μοντέλα !!!


    Αγαπητέ Τάσο, μη φοβάσαι εσύ δεν πετάς πιά, τα έχεις βάλει όλα στο ράφι, Αν φυσικά πέσουν από το ράφι θα σπάσουν. Και μετά θα φταίνε οι "πατέντες".
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #79 le: Vendredi, 8 Sept. 2023, 19:11:02 »

     Cheesy Grin
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #80 le: Mardi, 12 Sept. 2023, 04:26:44 »

    Όταν αγοράζετε στοιχεία NiMH, κάνετε πριν την χρήση ένα κύκλο αναγνώρισης.
    Πέρα από hobbyshop του εξωτερικού ένα πακέτο NiMH 8 στοιχείων, μεγέθους ΑΑ, χωρητικότητας 2700 mAH (διευκρινίζω ότι δεν ήταν μάρκας Eneloop).
    Στον πρώτο κύκλο έδωσε στην εκφόρτιση 1500 mAh. Χρειάστηκαν ακόμα 8 κύκλοι, με φόρτιση στα 200 mA και εκφόρτιση στα 200 mA για να ξυπνήσουν και να αποδώσουν 2600 mAh.
    Ο πομπός μου στην λειτουργία του χρειάζεται 200 mA, οπότε η φόρτιση καλύπτει λειτουργία πέρα των 10 ωρών.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #81 le: Samedi, 23 Sept. 2023, 13:34:25 »

    Πολυ  χρησιμη  η αναλυση  για τα ηλεκτρικα στοιχεια και τη φορτιση των μπαταριων.
    Εαν η μια μπαταρια αστοχησει/ θα εχω  τροφοδοσια  απο τη  δευτερη μπαταρια η οχι?
     θεωρω ομως το  κοκκινο καλωδιο που παει προς το δεκτη  δεν ειναι απαραιτητο να απομονωθει, ειναι redundant.

    Citation
    πό το τριπλό καλώδιο του σέρβο θα κόψεις το κόκκινο καλώδιο (του θετικού πόλου) στο σκέλος που πάει/έρχεται προς/από τον δέκτη, για να απομονώσεις την μπαταρία του δέκτη από το σέρβο.



    ready solution  Thumbs up  https://www.powerbox-systems.com/produkte/powerbox-systeme.html

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=58919.0



    .
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #82 le: Dimanche, 24 Sept. 2023, 12:58:07 »

    Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
    ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο
    280mah/5  56mah

    Οσο για τα πειράματα στον πάγκο, που διάβασα αλλού, αλλιώς αντιδρούν τα σέρβο όση ωρα στρέφουν το κεφάλι τους με το φορτίο,
    Citation
    και αλλιώς όταν το έχουν ήδη στρέψει σε μία ακραία θέση και εξακολουθούν ακινητοποιημένα να αντισταθμίζουν το φορτίο.


    Τα αναλογικα σερβο δεν δινουν ταση κρατανε idle στην μεγιστη μετατοπιση

    Mια NiMh Venom 2500Μah οταν βγηκε aπο την κουτα ειχε μολις 300ΜΑh με 8--10 κυκλους αναμενω να δωσει 2500Mah, Mε φορτιση 100 Μah για 25h  πηρε 2500 MAh
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #83 le: Dimanche, 24 Sept. 2023, 17:06:22 »

    Mια NiMh Venom 2500Μah οταν βγηκε aπο την κουτα ειχε μολις 300ΜΑh με 8--10 κυκλους αναμενω να δωσει 2500Mah, Mε φορτιση 100 Μah για 25h  πηρε 2500 MAh

    Προφανώς το γινόμενο 100mAh επί 25 ώρες θα είναι 2500.
    Το ερώτημα είναι όμως , τα πήρε πράγματι, ή απλά περάσανε και καταγράφηκαν απο τον φορτιστή;

    Το πόση ενέργεια υποθετικά πέρασε στην μπαταρία είναι μία παράμετρος που απλα καλό είναι να την ξέρουμε.
    Αυτό που ενδιαφέρει όμως είναι πόση ενέργεια θα δώσει στην εκφόρτιση η μπαταρία, με το μέσο ρεύμα που αναμένεται να εκφορτίζεται.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #84 le: Dimanche, 8 Oct. 2023, 01:15:51 »





    Φυσικα δεν πηγαν και τα 2500MAh , ενα ποσοστο ενεργειας μετατραπηκε σε θερμοτητα....
    Θα δειξει στην πραξη ποσα MAh θα δωσει...
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 349



    « Répondre #85 le: Lundi, 16 Oct. 2023, 16:56:03 »

    Εγω έχω ενα παρόμοιο θέμα. Φορτίζω τις eneloop με τον imax στο auto και σε καποια στιγμή ολοκληρώνεται η φόρτιση. Αν ομως ξαναπατήσω για φόρτιση παίρνει κι άλλα. Το.ιδιο γίνεται και με τις απλές NiMh στις μπουζόπιπες. Πχ φορτίζει και παίρνει ανάλογα 300-400
    και σταματάει και μετα σε εκ νέου φόρτιση δίνει αλλά ~100-150mAh.
    Φορτίζω πάντα με 0.2Α σε μπαταρίες 2200-2500
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #86 le: Mardi, 31 Oct. 2023, 04:12:06 »

    Διακρίνουμε δύο εκδοχές:

    Στο αυτόματο πρόγραμμα φόρτισης NiMH η περάτωση επιτελείται ανιχνεύοντας την αύξηση της τάσης. Ετσι όταν ξαναβάλεις την μπαταρία στην φόρτιση, η τάση που έχει επιστρέ-ψει στα επίπεδα ηρεμίας, αρχίζει να αυξάνει και πάλι, και κάποια στιγμή θα σταματήσει.
    Η χωρητικότητα που δείχνει ο φορτιστής, δεν έχει περάσει στην μπαταρία, αφού είναι φορτισμένη δεν μπορεί να πάρει κι’ άλλο φορτίο. Απλά μετατρέπεται σε θερμότητα.

    Όμως υπάρχει ακόμα μία εκδοχή. Αν τις NiMH προσπαθείς να τις φορτίσεις με μεγάλη έ-νταση, η μπαταρία δεν μπορεί να δεχθεί γρήγορα την ενέργεια που δίνει ο φορτιστής και ως επακόλουθο θα αυξήσει την τάση της νωρίτερα. Ναι, τότε η μπαταρία δεν έχει φορτίσει πλήρως και μπορεί να πάρει ακόμα ενέργεια.

    Θα θυμίσω παλιές ιστορίες. Όταν πρωτο-κυκλοφόρησαν οι ΝιΜΗ, τις φόρτιζαν με ταχεία φόρτιση όπως έκαναν για τις NiCd. Το πρωϊ, έβλεπαν το λαμπάκι σβηστό, και θεωρούσαν ότι η μπαταρία έχει φορτιστεί. Όμως, όπως εξηγήσαμε προηγουμένως, ο φορτιστής ανίχνευε αύξηση της τάσης πολύ νωρίς και σταματούσε την φόρτιση. Η μπαταριά δεν έπαιρνε την αναμενόμενη ενέργεια, αλλά άργησαν να το καταλάβουν. Ετσι εκείνη την εποχή καταγράφηκαν τα περισσότερα σπασίματα που οφείλονταν σε «άδεια» μπαταρία (του δέκτη).
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pages: 1 ... 3 4 5 [6]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Modérateurs: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Fil de discussion: sanyo eneloop
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 24 requêtes.