Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:39:51

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:39:51

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 16
    Totale: 16
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [Tutte]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: U KAN DO 60 - Γιατί 2 σέρβο στο elevator;  (Letto 12460 volte)
    hellitop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 781


    achten!!!!!!!!!!!!!!!


    « il: Domenica, 17 Gen 2010, 12:27:08 »

    παιδιά θα μπορούσε να μου πει κάποιος τι χρησιμεύουν 2 ELEVATOR στην ουρα σε ακροβατικό αεροπλάνο ευχαριστώ
    « Ultima modifica: Venerdì, 5 Lug 2013, 01:14:50 da Yankos » Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #1 il: Domenica, 17 Gen 2010, 12:32:15 »

    Καλημέρα και καλωσόρισες

    Καταρχήν προσπάθησε να γράφεις ελληνικά, όταν γράφεις το μήνυμα υπάρχει επιλογή για μετάφραση
    των greeklish.
    Το elevator με δύο ξεχωριστά πηδάλια δουλεύει με δύο σέρβο, ένα σε κάθε μεριά.
    Μπορώ το κάθε σέρβο να το ρυθμίσω διαφορετικά.
    Επίσης για extreme ακροβατικά (που δεν έχω κάνει) μπορούν τα δύο πηδάλια να
    δουλεύουν ανάποδα και να γίνουν ailevon (αν θυμάμαι καλά).
    Δηλαδή κάτι μεταξύ aileron και elevator.
    « Ultima modifica: Domenica, 17 Gen 2010, 12:42:44 da Yankos » Loggato

    hellitop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 781


    achten!!!!!!!!!!!!!!!


    « Risposta #2 il: Domenica, 17 Gen 2010, 13:31:10 »

    Α ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ YANKO
    Loggato
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #3 il: Domenica, 17 Gen 2010, 13:48:57 »

    Hellitop καλώς ήρθες.

    " ξεκοκάλισε " το βιβλίο του jkon
    Θα σου λύσει σχεδόν ολες τις απορίες
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Themis96
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 81


    « Risposta #4 il: Lunedì, 23 Lug 2012, 10:23:34 »

    Επίσης πολλά δελταπτέρυγα αεροπλάνα και τύπου μαχητικών έχουν αυτό το σύστημα στην ουρά με 2 σέρβο και λειτουργει όπως ανέφεραν τα παιδιά από πάνω και για elevator και για ailron. Χρειάζεται να κάνεςι μίξη από την τηλεκατεύθυνση αλλά άμα δεν διαθέτει η τηλεκατεύθυνση σου τέτοια λειτουργία υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρονικό εξάρτημα που τοποθετείς μεταξύ των 2 σέρβο και του δέκτη που κάνει την ίδια δουλειά.   
    Loggato
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.623


    game over :|


    « Risposta #5 il: Lunedì, 23 Lug 2012, 20:24:40 »

    Επίσης πολλά δελταπτέρυγα αεροπλάνα και τύπου μαχητικών έχουν αυτό το σύστημα στην ουρά με 2 σέρβο και λειτουργει όπως ανέφεραν τα παιδιά από πάνω και για elevator και για ailron. Χρειάζεται να κάνεςι μίξη από την τηλεκατεύθυνση αλλά άμα δεν διαθέτει η τηλεκατεύθυνση σου τέτοια λειτουργία υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρονικό εξάρτημα που τοποθετείς μεταξύ των 2 σέρβο και του δέκτη που κάνει την ίδια δουλειά.   

    Το U Can Do ειναι ακροβατικο/pattern. Σιγουρα δεν ειναι δελτα ουτε τζετ.  Η ερωτηση δεν αφορα την μιξη πηδαλιων κλισης (aileron) με πηδαλια υψους (elevator).
    Loggato

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Risposta #6 il: Lunedì, 23 Lug 2012, 21:03:54 »

    Δεν ξερω το σκεπτικο του κατασκευαστη ωστε σε μερικα μοντελα οπως το u-can-do να υπαρχουν 2 servo στο elevator .... Το μεγεθος του μοντελου δεν ειναι τοσο μεγαλο ωστε να χρειαζονται 2 servo... Εγω το θεωρω καθαρα περιττο βαρος.... Τωρα το να κανεις το elevator να δουλευει  και σαν aileron .. Δηλαδη elevon ... Το θεωρω οτι δεν χρειαζεται.... Δεν ξερω καμια 3D φιγουρα οπου να χρειαζεται κατι τετοιο....  Μου φαινεται παραλογο ....   Οποτε το δουλευεις με μιξη τα 2 servo κανονικα elevator... Κι αν εισαι πισωβαρος βγαζεις το ενα Και ενωνεις τα 2 πηδαλια.. Θα γλιτωσεις καθαρα 60 γρ... Αρκετα σημαντικο βαρος !!  Χαμόγελο Φιλικα, Χρηστος! Χαμόγελο
    Loggato

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #7 il: Martedì, 24 Lug 2012, 09:20:58 »

    Νομίζω πως ο λόγος είναι απλός.. Αν ενώσεις τα δύο elevators με μεταλλικό Π, τότε σε περίπτωση extreme ακροβατικών(π.χ. wall) το μέταλλο θα παραμορφώνεται(έστω και λίγο), και θα έχεις μια διαφορά στην κλίση των πηδαλίων.. Αυτό δεν το θέλουμε σε καμία περίπτωση σε ακροβατικά με πολλά g..
    Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει(δεν κάνει ακροβατικά με πολλά g), τότε μπορεί να τα ενώσει Thumbs up

    ΥΓ.. εμένα μου άρεσαν πάντα τα 2 servo στα elevators.. Αν το 1 servo χαλάσει, προσγειώνεσαι και με το άλλο Wink
    « Ultima modifica: Martedì, 24 Lug 2012, 15:02:15 da v_tolias » Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Risposta #8 il: Martedì, 24 Lug 2012, 09:32:17 »

    Βασιλακη ...Οντως σε θεμα ασφαλειας ειναι the best ....Δεν προκειται να μεινεις απο elevator ποτε ... Thumbs up Wink
    Loggato

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    spokeman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 30


    « Risposta #9 il: Sabato, 8 Set 2012, 11:30:53 »

    υπαρχει περιπτωση να μην μπορουμε ομως να τα ευθυγραμισσουμε απολυτα τα δυο πηδαλια?''Η να δυσκολευτουμε π.χ να χανει το ενα σερβο λιγο..να το τριμαρουμε ξεχωριστα μετα λιγο το αλλο.κ.τ.λ...?
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #10 il: Sabato, 8 Set 2012, 11:43:18 »

    Όταν έχουμε το elevator σε 2 κανάλια, στον αέρα τριμάρονται μαζί τα σέρβο.
    Αν μπεις στο μενού όμως, μπορείς να τα τριμάρεις χώρια και να κάνεις για το καθένα ξεχωριστά ότι ρύθμιση θες.

    Αν έχεις ένα κανάλι στο elevator με 2 σέρβο και καλώδιο Υ, τότε μπορείς να τα κάνεις να δουλεύουν μαζί ή μηχανικά ή βάζοντας μια
    συσκευούλα που λέγεται synchronizer.
    Loggato

    gerolikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 457



    « Risposta #11 il: Giovedì, 9 Ott 2014, 17:46:42 »

    Μην το σκεφτεσαι τοσο πολυ για το τριμαρισμα στο συγκεκριμενο μοντελο δεν μετρανε αυτα και πολυ 1 πανω 1 κατω δεν χαθηκε και ο κοσμος ασε που τα κινουμενα μερη στα φτερα σου μετα απο καιρο θα κανουν καμπυλη και ομως αυτο θα πεταει μια χαρα.

    οσο για τα 2 Σερβο απλα ετσι τους εκατσε θα μπορουσε να εχει ενα με πιο πολλα κιλα σερβο
    Loggato

    πεταξε ελευθερα στους ουρανους
    Quad copter Promitheas in my village
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #12 il: Venerdì, 10 Ott 2014, 07:47:16 »

    Ο πρώτος λόγος για δύο σέρβο, είναι η αποφυγή στρεύλωσης του elevator, που πιθανόν να συνέβαινε με το ένα σέρβο , μία ντίζα μονόπλευρα.
    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #13 il: Venerdì, 10 Ott 2014, 08:48:01 »


    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.

    Να το κάνεις δηλαδή ailevator, σαν του F-16!
    Θα έχει μεγαλύτερη επίδραση αυτό στην περιστροφή, από ότι τα ailerons στα φτερά;
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318



    « Risposta #14 il: Giovedì, 29 Giu 2023, 18:08:57 »


    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.

    Να το κάνεις δηλαδή ailevator, σαν του F-16!
    Θα έχει μεγαλύτερη επίδραση αυτό στην περιστροφή, από ότι τα ailerons στα φτερά;

     Thumbs up
    Loggato

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #15 il: Giovedì, 29 Giu 2023, 22:24:37 »


    Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
    Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.

    Να το κάνεις δηλαδή ailevator, σαν του F-16!
    Θα έχει μεγαλύτερη επίδραση αυτό στην περιστροφή, από ότι τα ailerons στα φτερά;

     Thumbs up

    Οχι βρε παιδιά μην το κάνετε αυτό, κάνετε τη ζωή σας δύσκολη και ρισκάρετε να μην κλείσετε τη μίξη εγκαίρως με καταστροφικά αποτελέσματα. Από τη στιγμή που έχετε ελικόρευμα δεν χρειάζεται διαφορική στα elevator. Το κάνουν αυτό στα 3D jets αλλά και πάλι κάνουν τη ζωή τους δύσκολη νομίζω..Φιλική συμβουλή: Μάθετε να πετάτε με όσο το δυνατό λιγότερους διακόπτες, dual rates, κτλ και εστιάστε σε manual διορθώσεις... Thumbs up

    Hint: Όταν το μοντέλο πάει να κάνει torque αριστερά δώστε, aileron δεξιά. Αν δεν είναι αρκετό δύο επιλογές: 1. Ξερογκαζία για να επιδράσει η διόρθωση αυτή περισσότερο 2. Ελάτωση της γωνίας από 90 μοίρες που είναι θεωρητικά στο hover σε 70-80 για να αρχίσει θεωρητικά η πτέρυγα να παράγει έστω και λίγο lift και να γίνει η επίδραση των aileron μεγαλύτερη...

    Τώρα το torque roll μπορεί να γίνει είτε με κινητήρα με αυξομειώσεις στροφών, είτε με aileron αριστερά. Αν δεν τορκάρει εύκολα αριστερά:
    Hint2: Δώστε full aileron δεξιά και αφήστε απότομα δίνοντας γκάζι, θα υποβοηθήσετε αρκετά το torque effect γιατί το μοντέλο θα έχει συσσωρεύσει αρκετή "rotational energy" με τη διόρθωση που απελευθερώνεται και μπαίνει σε torque roll εύκολα.

    Τα 2 μου cents, δραχμές κτλ που λένε Grin
    « Ultima modifica: Giovedì, 29 Giu 2023, 22:47:04 da 3DJunk » Loggato
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Risposta #16 il: Venerdì, 30 Giu 2023, 07:20:26 »

     Thumbs up ένα ένα μας τα λές...  Grin
    Loggato

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #17 il: Sabato, 1 Lug 2023, 17:19:19 »

    Thumbs up ένα ένα μας τα λές...  Grin

     Grin Ελπίζω να μην είναι πρόβλημα αυτό Χρήστο. Grin H όποια ερασιτεχνική εμπειρία καλώ είναι να μοιράζεται...

    Ο βάσικος λόγος χρήσης 2 elevator servos έχει να κάνει κυρίως με το μέγεθος των πηδαλίων δλδ το μήκος χορδής κινούμενης επιφάνειας κτλ και του ΑΠ. Μια ντίζα μόνο θα είχε μηχανικές απώλειες και τάσεις για flex. Σε μικρότερα μοντέλα μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα servo με τα δύο elevator κολημένα και ενίσχυση με carbon βέργα, οχι με Y διάταξη και δύο horn αλλά με μία ντίζα και horn σε ένα από τα elevator.

    Δεν έχω συναντήσει κατασκευαστή ακόμα που να ισχυρίζεται και να καθοδηγεί τον χρήστη να χρησιμοποιήσει 2 elevator και differential  προς: 1. Αύξηση του roll rate 2. Υποβοήθηση στα torque roll ή anti-torque effects. "Θεωρητικά" αυτά στέκουν αλλά η εμπειρία πολλών μοντελιστων την τελευταία 20ετία που το 3D είναι διαδεδομένο, δείχνει ότι πολύ απλά δεν χρειάζονται. Μόνο σε ένα κατασκευαστή Jets το έχω συναντήσει και αυτός είναι η CARF για το Mephisto και το επιλέγει διότι το μοντέλο πάσχει στην πτέρυγα του λόγω μικρού μεγέθους πηδαλίων. 'Αρα προσπαθεί να ελέγξει τον roll άξονα στα hover με τα την ουρά και όχι με την πτέρυγα...ακούγεται και είναι πολύπλοκο κατά την γνώμη μου...
    « Ultima modifica: Sabato, 1 Lug 2023, 17:41:04 da 3DJunk » Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #18 il: Sabato, 1 Lug 2023, 22:52:14 »

    Thumbs up ένα ένα μας τα λές...  Grin

     Grin Ελπίζω να μην είναι πρόβλημα αυτό Χρήστο. Grin H όποια ερασιτεχνική εμπειρία *καλώ είναι να μοιράζεται...



    *καλό
    Loggato
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Risposta #19 il: Lunedì, 3 Lug 2023, 11:28:18 »

     Thumbs up  H γνώση χρειάζεται να μοιράζεται, είναι ο μόνος τρόπος να αποκτά αξία... '«Αν έχεις γνώσεις, δώσε από το φως τους στους συνανθρώπους σου για ν’ ανάψουν τις δάδες τους». – Τόμας Φούλερ. Thumbs up
    Loggato

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Risposta #20 il: Lunedì, 3 Lug 2023, 16:28:34 »

    το θέμα που ζωντανεύει κάθε 3 με 10 χρόνια  Grin


    τεσπα.. είχα φτιάξει ένα ucando60 πολύ παλιά για προπόνηση hover...Όσο ποιο ελαφρύ τόσο το καλύτερο

    My setup:
    single servo elevator
    micro throttle servo
    fiber gear
    2s lipo receiver pack
    os70 4tsurpass2

    = half throttle hover Ποοολύ άνεση
    Loggato

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318



    « Risposta #21 il: Domenica, 23 Lug 2023, 04:08:35 »

    το θέμα που ζωντανεύει κάθε 3 με 10 χρόνια  Grin


    τεσπα.. είχα φτιάξει ένα ucando60 πολύ παλιά για προπόνηση hover...Όσο ποιο ελαφρύ τόσο το καλύτερο

    My setup:
    single servo elevator
    micro throttle servo
    fiber gear
    2s lipo receiver pack
    os70 4tsurpass2

    = half throttle hover Ποοολύ άνεση


    εχεις μια φωτο ?


    Loggato

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Risposta #22 il: Lunedì, 31 Lug 2023, 18:25:20 »

    το θέμα που ζωντανεύει κάθε 3 με 10 χρόνια  Grin


    τεσπα.. είχα φτιάξει ένα ucando60 πολύ παλιά για προπόνηση hover...Όσο ποιο ελαφρύ τόσο το καλύτερο

    My setup:
    single servo elevator
    micro throttle servo
    fiber gear
    2s lipo receiver pack
    os70 4tsurpass2

    = half throttle hover Ποοολύ άνεση


    εχεις μια φωτο ?





    πάνε 20 χρόνια δεν έχω  Εκπληξη αλλά δεν είναι κατι δύσκολο.  κάνε μια ντίζα Π και ένωσε τα.
    Loggato

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Pagine: 1 2 [Tutte]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderatore: Serafim)  |  Topic: U KAN DO 60 - Γιατί 2 σέρβο στο elevator;
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.038 secondi con 24 queries.