Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 20:55:27

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 20:55:27

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 20:47]

    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304515
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 16
    Gesamt: 17
    Themavorwähler

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Seiten: [1] 2 3 4 ... 8     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ, ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ  (Gelesen 24995 mal)
    Βαγγέλης Ξένος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 451



    « am: Montag, 1 Okt 2007, 12:20:45 »

    Ανοίγοντας αυτό το θέμα, σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να ανοίξω τους ασκούς του Αιόλου. Προβληματισμό επιδιώκω.
    Το βασικό ερώτημα είναι,
    είμαστε ικανοποιημένοι σήμερα, με την ισχύουσα κατάσταση -γενικά και ειδικά - ή πρέπει να γίνουν αλλαγές?

    Απ' ότι βλέπω δεν διαφώνησε κανείς μεχρι τώρα και πάρα πολύ, με αυτά που έγραψα χθές.

    Σ αυτό το post καταθέστε την άποψή σας τον προβληματισμό σας, και θα δούμε. Μπορεί κάτι να βγεί.

    Υ.Γ. Γκρίνια είναι όταν λές τα ίδια και τα ίδια χωρίς να λές τίποτα και να προτείνεις τίποτα.

    Άντε να δούμε, υπάρχουν ή δεν υπάρχουν προτάσεις και λύσεις.

    Αυτοί που νομίζουν ότι τα έχουν σκεφτεί όλα και φτάσαμε σε αδιέξοδο, ας μας εξηγήσουν πως το κάνουν να μάθουμε και μείς.
    Gespeichert

    Βαγγέλης Ξένος
    HarisH
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 239



    WWW
    « Antwort #1 am: Montag, 1 Okt 2007, 13:13:24 »

    Καλημέρα σας,

    Θα ήθελα να μοιραστώ κάποιες σκέψεις μαζί σας. Βρίσκομαι στην Κρήτη και η αερομοντελιστική πράγματικοτητα είναι διαφορετική οπότε τα παρακάτω δεν ειναι προτάσεις, απλά προσπαθώ να ενεργοποιήσω τις δικές σας σκέψεις παραθέτοντας τις δικές μου.


    Εισαγωγικά θέλω να αναφέρω το εξής. Ο πατέρας μου είναι εδώ και 15 χρόνια πρόεδρος στην Ένωση Καλαθοσφαιρικών Σωματείων Κρήτης με αποτέλεσμα να γνωρίζω αρκετά πράγματα σχετικά. Ακόμα και για το μπάσκετ, που είναι λαοφιλέστο άθλημα και με απείρως μεγαλύτερη προβολή, έχει προσφέρει επιτυχίες στη χώρα κτλ κτλ, το πρόβλημα είναι πρωτίστως οικονομικό.
    Μικρές επιχορηγήσεις, λίγα ή καθόλου χρήματα στα τοπικά σωματεία και πολλά προβλήματα επιβίωσης αυτών, διατήρησης τμημάτων μικρών ηλικιών κτλ κτλ. και μιλάμε για μια ομόσπονδία που έχει την ευθύνη ανάπτυξης και διάδοσης  ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ άθλημα.
    Πως αντιμετωπίζεται τα τελευταία χρόνια το πρόβλημα μα φυσικά με χορηγίες από ιδιώτες.......
    Απο εκεί και πέρα, διοργάνωση αγώνων, συνελεύσεις σωματείων.

    Εδώ είναι και η διαφορά με το δικό μας χώρο, σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν τοπικές επιτροπές ή τοπικές ενώσεις (η δημιουργία τους εξαρτάται απο τον αριθμό σωματείων ανα περιοχή)  οι οποίες συνήθως βρίσκουν χορηγούς και καλύπτουν έξοδα μετακίνησης, διοργάνωσης αγώνων κτλ.

    Στα δικά μας τώρα, η ΕΛΑΟ είναι ίσως η πιο "δύσκολη" ομοσπονδία, γιατι:

    1. έχει υπο την σκέπη της όλα τα αεραθλήματα
    2. ο αριθμός των ανθρώπων που ασχολούνται με αυτά είναι μικρός
    3. τα αθλήματα είναι διαφορετικά με την έννοια ότι άλλες απαιτήσεις έχει ο αερομοντελισμός, άλλες τα υπερελαφρά, άλλες τα ανεμόπτερα, άλλες η ελευθερη πτώση άλλες ο αερομοντελισμός κτλ κτλ οπότε μοντέλα οργάνωσης και διοίκησης τύπου ΣΕΓΑΣ (ομοσπονδία με διαφορετικά αθλήματα) δεν έχουν πρακτιική εφαρμογή.
    4. άμεσο επακόλουθο του 3, οι οικονομικές απαιτήσεις των συλλόγων εντελώς διαφορετικές και ποικίλες π.χ. πόσα χρήματα χρειάζεται για συντήρηση ένα υπερελαφρό και τι υλικά σε τακτά χρονικά διαστήματα, πόσα χρήματα χρειάζεται ένας σύλλογος αερομοντελιστών για μετακινήσεις, συντήρηση κτλ.

    Με βάση την λογική μου και τις εμπειρίες μου δεν μπορώ να κατηγορήσω κάποιον. Πιστεύω ότι υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες για τη διοίκηση της ΕΛΑΟ και ειλικρινά δεν ξέρω αν ήμουν μέλος του Δ.Σ. της ή κάποιας επιτροπής της πώς θα μπορούσα να ανταπεξέλθω ώστε να είμαι δίκαιος και να μην δίνω αφορμές για διαμαρτυρίες ταυτόχρονα.

    Υπάρχουν και άλλα προβλήματα προβολής του αθλήματος αλλα και προσέλκυση ατόμων μικρής ηλικίας αλλά σε άλλο θέμα.

    Όσον αφορά τη δομή της διοίκησης

    α) Ίσως Τοπικές Επιτροπές της ΕΛΑΟ ανα γεωγραφική περιοχή (για όλα τα αεραθλήματα της ομοσπονδίας) οι οποίες θα προσφέρουν αποκέντρωση,  γνώση των προβλημάτων της περιοχής τους και πιθανόν γρηγορότερες λύσεις στα θέματα των σωματείων, αλλα θεωρώ ότι θα χρειασθούν τουλάχιστον 2-3 χρονια ώστε να οργανωθούν και να μπορέσουν να βοηθήσουν πραγματικά. Υπάρχει και άλλο ένα πρόβλημα εδώ, θα πρέπει να υπάρχουν άνθρωποι πρόθυμοι να στελεχώσουν αυτά τα σχήματα οι οποίοι θα σκέφτονται το κοινό και όχι το συλλογικό συμφέρον.

    β)Ξεχωριστές ομοσπονδίες; Το παρελθόν (απο τα γραφόμενα σας μια και δεν έχω προσωπική εμπειρία) έδειξε ότι είναι δύσκολο ή ακόμα και ανέφικτο. Στα σύν αυτής της σκέψης είναι  ότι κάθε μια θα βοηθάει το αεράθλημα της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, στα πλήν ότι θα έχει μικρότερη δύναμη έναντι τις πολιτείας, και ακόμα λιγότερο κόσμο.


    Δεν ξέρω αν οι παραπάνω λύσεις "στέκουν" νομικά , αν πραγματικά είναι εφικτές, και σίγουρα ο σκοπός μου δεν είναι να ενοχλήσω κανέναν, ελπίζω όμως πραγματικά να σας έβαλα σε σκέψεις.

    Η συζήτηση για τον αερομοντελισμό που θα γίνει στο Βόλο (αντίστοιχη) της περυσινής είναι θετικό βήμα, αλλα και πάλι υπάρχει το πρόβλημα της μετακίνησης. Ήθελα και πέρυσι να είμαι παρόν, δεν τα κατάφερα. Δεν το βλέπω ούτε για την φετινή χρονιά.

    Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε το χρόνο σας για να διαβάσετε αυτό το post.

     

    Gespeichert

    alleo
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 216


    « Antwort #2 am: Montag, 1 Okt 2007, 20:11:10 »

    Αγαπητέ  μου  Βαγγέλη
    Ξέρεις  πολύ  καλά,  μια  που  διευθύνεις  μία  μεγάλη  εταιρεία,  ότι  για  να  πάει  μπροστά  μία  επιχείρηση,  ή  ένας  οργανισμός,  ή   μία  ομοσπονδία,  ή  ένα  σωματείο  κ.λ.π.,  πρέπει  να  υπάρχουν  κάποια  πράγματαστη  σωστή  θέση,  σειρά,  προσπάθεια  κ.λ.π.
    Αυτά  είναι  η  σωστή  οργάνωση,  η  μεθόδευση,  η  εκπαίδευση,  ο  χρόνος  ενασχόλη-σης,  η  σωστή  ώρα  που  θα  κάνεις  το  κάθε  τι,  η  οικονομική  ευχέρεια,  τα  κατάλληλα  πρόσωπα,  κ.α.
    Θέλεις  να  μετρήσουμε  από  όλα  αυτά  τι  διαθέτουμε ;
    Εάν  ένα  σωματείο  δεν  διαθέτει  ούτε  ένα  ευρώ  για  να  αντιμετωπίσει  τα  έξοδα  των  αθλητών,  εάν  κάποιος  αθλητής  για  να  μεταφέρει  το  μοντέλο  του  ( σαν  τα  χθεσι-νά  μοντέλα  εννοώ ),  δεν  διαθέτει  το  ανάλογο  όχημα,  και  δεν  τον  βοηθήσει  κάποιος  άλλος  που  έχει  το  κατάλληλο,  εάν  κάποιοι  αθλητές  δεν  διαθέτουν  τα  απαραίτητα  χρήματα  για  την αγορά  του  κατάλληλου  μοντέλου,  (  γιατί  το  μοντέλο  δεν  είναι  μόα  μπάλλα  του  πιγκ  πογκ ),  τότε  ποιές  πιθανότητες  έχει  να  πάει  μπροστά  το  άθλημα ;
    Ρωτώ  το  εξής.  Είδες  τι  έγινε  με  την  εθνική  του  F3C.  ΄Αραγε  εάν  θέσουμε  το  ερώτημα  της  συνδρομής  από  πλευράς  σωματείων  για  την  ανάπτηξη  του  τμήματος  αερομοντελισμού,  πόσα  σωματεία  και  με  τι  ποσό  θα  ανταποκριθούν ;
    ΄Αραγε  είναι  όλοι  διατεθυμένοι  να  δώσουν  χρόνο  και  προσπάθεια  για  την  λεγόμενη  ανάπτυξη ;  ή  γράφουμε  κάποιες  αράδες  για  να  γεμίζουμε  τις  σελίδες  του  aeromodelling ;
    Θέλει  μεγάλη  προσπάθεια,  σοβαρότητα,  διάθεση  και  καθαρό  μυαλό.
    Εάν  υπάρξουν  όλα  αυτά  σε  πρώτη  φάση,  τότε  μπορούμε  να  συζητήσουμε  τις  επόμενες  ενέργειες.
         
    Gespeichert

    Αλέκος Λεονταρίτης
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Antwort #3 am: Montag, 1 Okt 2007, 20:39:23 »

    Αγαπητοι φιλοι μου και συμπατριωτες (για τον Βαγγελη που ανοιξε το θεμα ) εχω τρεξει και γνωριζω πολυ καλα τις δυσκολιες ενος σωματιου τοσο για την συντηρηση του ( οικονομικα - οργανωτικα - στεγαστικα κλπ) οσο και για την υπαρξη του και την λειτουργια του αλλα και για τις υποχρεωσεις του και επειδη ολα τα παραπανω πρεπει να συνυπαρχουν και να λειτουργουν καλα χρειαζεται πολυ μεγαλο τρεξιμο και συναμα βοηθεια μεγαλη απο τα μελη για αυτους που θα ειναι η κεφαλη του σωματειου τωρα οσο αφορα τα οικονομικα βεβαιος και μονο με την συνδρομη των μελων δεν γινεται να βγη περα αλλα υπαρχουν πολλα παραθυρα και ιδεες για να μπορεσουν να ανταπεξελθουν και εχουν καλο αποθηκευτικο ταμειο  και να μπορουν να στιριξουν τις δραστηριοτητες τους και θα αναφερθω σε μερικα οπως

    1)οικονομικη στηριξη απο Νομαρχια   

    2)οικονομικη στηριξη απο τοπικη αυτοδιοικηση δημος

    3)σπονσορες και χορηγους απο επιχειρησεις της περιοχης

    4)εκδηλωσεις ψυχαγωγιας του ιδιου του σωματιου με σκοπο την συγκεντρωση οικονομικης βοηθειας

    και ενα σωρο αλλα πραγματα που ειναι γνωστα και γινονται και απο αλλο ειδους σωματεια για να μπορουν να συντηρηθουν εξ αλλου ειναι πραγματα που εχω εφαρμοση
    και εγω στις δικες μου προσπαθειες και ειχαν τρομερη αποτελεσματικοτητα τα δυσκολα  ειναι τα ενδοεσωτερικα του σωματειου και η κατανοηση μεταξυ των μελων
    Αυτα ειχα να πω για το θεμα και φυσικα στην συγκεντρωση τον Νοεμβρη θα ειπωθουν
    και αλλα για να βρουμαι αρμονικα την χρυση τομη για να παναι ολα μελη γαλα

    Φιλικα Ηλιας Ξανθη 


    Gespeichert

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Βαγγέλης Ξένος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 451



    « Antwort #4 am: Montag, 1 Okt 2007, 20:52:55 »

    Αγαπητέ  μου  Βαγγέλη
    Ξέρεις  πολύ  καλά, ............
    Θέλει  μεγάλη  προσπάθεια,  σοβαρότητα,  διάθεση  και  καθαρό  μυαλό.
    Εάν  υπάρξουν  όλα  αυτά  σε  πρώτη  φάση,  τότε  μπορούμε  να  συζητήσουμε  τις  επόμενες  ενέργειες.
         

    Αλέκο
    δεν βλέπω να διαφωνούμε πουθενά. Άλλωστε ξέρουμε και οι δύο τι λέμε μεταξύ μας.
    Τώρα ως αναφορά το aeromodelling ευτυχώς που υπάρχει γιά να βλέπει ο καθένας μας ανα πάσα στιγμή τη θέση του άλλου στην άλλη άκρη της χώρας και να επικοινωνεί.
    Αν υπάρχει άλλος τρόπος να ανταλλάξουμε απόψεις, προβληματισμούς και ιδέες άμεσα και γρήγορα, εγω δεν τον ξέρω.
    Ας ευχαριστήσουμε τον Κωστόπουλο και την παρέα του, γιά την φιλοξενία.
    Εσείς σαν Επιτροπή Αερομοντελισμού, τι βλέπετε; Αναπτύσεται το άθλημα ή καθε μέρα έχουμε και νέα προβλήματα;
    Εσύ τα ξέρεις πολύ καλά. Θα τα πούμε στην συνέχεια......
    Λοιπόν ας ανασκουμπωθούμε να βάλουμε τα πράγματα κάτω πριν είναι πολύ αργά.
    « Letzte Änderung: Montag, 1 Okt 2007, 21:04:35 von Βαγγέλης Ξένος » Gespeichert

    Βαγγέλης Ξένος
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336



    « Antwort #5 am: Montag, 1 Okt 2007, 22:09:06 »

    Βαγγελη Ξενε

    Επι τελους και μια ακομη φωνη.Συμφωνω σε ολα.
    Ενα,και για μενα το βασικοτερο,ειναι τα ατομα που θα θελησουν να ασχοληθουν πρεπει να εχουν
    πειρα,χορτατο ματι,ανοιχτο μυαλο να κατεβαζει ιδεες και πανω απο ολα να πουν
                       ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΗ!
    Γιατι στην Ελλαδα,ιδεες εχουμε.Πραξεις δεν εχουμε!!
    Πολλα απο αυτα που προτεινονται εχουν ηδη εφαρμοστει.Απλα δεν εγιναν γνωστα στους πολλους.
    Φιλικα
    Gespeichert

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Antwort #6 am: Montag, 1 Okt 2007, 22:38:33 »

    Ξεκίνησα το Aeromodelling GR το 1997 με συγκεκριμένους στόχους. Χαίρομαι που υπάρχουν προβληματισμοί και μια ευκαιρία να δούμε πέρα από τις καθημερινές μας πτήσεις.

    Θα επισημάνω μερικά που έχουν γραφτεί έως τώρα

    Για αγώνες και οργάνωση συλλόγων στο βιβλίο του Γιάννη Κωνσταντακάτου θα βρει κάποιος να διαβάσει αρκετά.

    Επειδή όμως πολλοί που διαβάζουν δεν γνωρίζουν ποια είναι η οργάνωση του αερομοντελισμού στην Ελλάδα θα θυμίσω σχετικά άρθρα στο Aeromodelling GR, εκτός από το site της ΕΛ.Α.Ο..

    Παλιό δικό μου
    Οργάνωση του Αερομοντελλισμού στην Ελλάδα

    Γιάννη Κωνσταντακάτου

    ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ στον Ελληνικό Αερομοντελισμό.
    <a href="https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=45" target="_blank">Μέρος Α':[/url] - Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ του Αερομοντελισμού.
    <a href="https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=50" target="_blank">Μέρος Β':[/url] - Τα ΣΤΕΛΕΧΗ στον Αερομοντελισμό.
    <a href="https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=51" target="_blank">Μέρος Γ':[/url] - Η Ελληνική Ομοσπονδία Αερομοντελισμού - Ε.Ο.ΑΜ..
    <a href="https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=52" target="_blank">Μέρος Δ':[/url] - Το Σχέδιο του Κανονισμού Λειτουργίας του Αερομοντελισμού.
    Ο Αερομοντελισμός στην Ελλάδα - ΤΟΤΕ, ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ.
    Η διάδοση, η εξάπλωση και η ανάπτυξη του αερομοντελισμού στην Ελλάδα.

    Οπως πολύ σωστά επισήμανε ο Κος Μέσκος, πολλά έχουν εφαρμοστεί και έχει αποκτηθεί θετική ή αρνητική εμπειρία που μας βοηθάει να πάμε παραπέρα.
    Gespeichert

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #7 am: Montag, 1 Okt 2007, 23:24:45 »

    Καλησπέρα.
    Κάπου διάβασα (επίσημα στοιχεία της ΓΣΕΕ ) πως η σημερινή αγοραστική αξία είναι ίδια με το 1984.
    Ας πάμε στα δικά μας τώρα...
    Για να λύσεις κάποιο πρόβλημα πιστεύω πως κατ αρχήν θα πρέπει να βρείς την αιτία που το δημιούργησε , επίσης θα πρέπει να αποφασίσεις αν για την λύση του προβλήματος εκτός από  ιδέες, επιχειρήματα, και υποδείξεις, θα πρέπει να συμβάλεις  και με πράξεις.
    Πρώτα από όλα όμως  θα πρέπει να αποφασίσουμε εκτός των άλλων, αν θέλουμε αθλητές κατηγοριών FAI ή αθλητές τοπικών κατηγοριών που θα είναι "πρωταθλητές" σε τοπικές κατηγορίες. (Π/Γ ακριβείας, F3A GR A, F3C GR A κλπ).
    Κατά την δική μου άποψη ο σημερινός αερομοντελισμός άρα και ο αεραθλητισμος αν και έχει γίνει πιο εύκολος από παλιά, (βλέπε ARF, ευκολία στην πληροφορία, και την γνώση), υστερεί αθλητικά όχι μόνο γιατί δεν υπάρχουν χρήματα της ομοσπονδίας, αλλά και γιατί κανένας (πλην ελάχιστων περιπτώσεων) δεν είναι διαθετιμένος να sponsoνάρι κάποιον αθλητή ώστε αυτός να μπορέσει απερίσπαστα να ασχοληθεί με την κατηγορία που θα επιλέξει και να διακριθεί σε αυτή, ούτε καν οι σύλλογοι των αθλητών δεν τους βοηθούν.
     Είδαμε τον Kai Ueberall, (Aeolus rc), προχθές στο Μελισσοχώρι, αλλά και στους αγώνες των ηλεκτρικών να προσφέρει δώρα στους πρώτους των κατηγοριών. Έχετε δει τα τελευταία χρόνια να γίνεται αντίστοιχη ενέργεια από κάποιον άλλον μαγαζάτορα ?? (γιατί τα καλά πρέπει να λέγονται και ας το θεωρηθεί διαφήμιση).
    Τα βαθύτερα αίτια όμως κατά την δική μου άποψη είναι ποιο κάτω…
    Το κόστος αγοράς ενός μοντέλου για να λάβεις μέρος σε κατηγορίες FAI, (όποια και να είναι αυτή), είναι απαγορευτικό για τους περισσότερους από εμάς. Αν λάβουμε υπόψη ότι πουθενά δεν μπορείς να πας με ένα, (μοντέλο), τότε τα πράγματα πλέκουν ακόμη περισσότερο.
    Αυτός λοιπόν που παρ΄ όλες τις αντιξοότητες επενδύει και αγοράζει, ένα ή και δυο μοντέλα έχει σκεφτεί κανείς πόσες ώρες προπονήσεις πρέπει να διαθέσει??  Πόσες ώρες συντηρήσεις, και επισκευών?? πόσα γαλόνια καύσιμο χρειάζεται και ποιό το κόστος αυτών??? Και αν αυτός ζει στην Αθήνα,( η μιση Ελλάδα εκεί ζει), πόσες ώρες ταξιδιού χρειάζεται για να πάει σε ένα μοντελοδρόμιο?? Ποιος μισθωτός λοιπόν ακόμη και υψηλόμισθος μπορεί να συνδυάσει όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις?
    Η "φτώχια" φέρνει γκρίνια .. λέει ο λαός μας... και δεν έχει άδικο..

    Αυτά τα ολίγα προς το παρόν και εύχομαι όλοι εμείς που γκρινιάζουμε μέσα από αυτό εδώ το forum να βρεθούμε κάποτε συναγωνιζόμενοι έστω και σε κατηγορία τύπου GR που κάθε άλλο παρά εύκολες είναι.

    Φιλικά

    dapan


    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 926



    WWW
    « Antwort #8 am: Dienstag, 2 Okt 2007, 00:10:35 »

    Παρακολουθω με προσοχη ολες αυτες τις συζητησεις και στα δυο φλεγοντα θεματα , και με λυπεί πραγματικα το γεγονος οτι πολλα απο τα προβληματα που αναφερονται , και τωρα , αλλα και κατα τακτα χρονικα διαστηματα δεν λυνονται στις ετησιες συγκεντρωσεις των εκπροσωπων σωματειων ανα την Ελλαδα .

    Μαλιστα στην τελευταια που εγινε στην Θεσ/νικη , υπηρχαν πολλα ενδιαφεροντα θεματα προς συζητηση , που ηθελα να πιστευω οτι θα αλλαζε κατι .

    Τι κανετε λοιπον κυριοι οταν συγκεντρώνεστε ολοι μαζι γυρω απο ενα στρογγυλο τραπεζι και κοιταζόσαστε στα ματια ?

    Τα λετε εξω απο τα δοντια τα πραγματα οπως εχουν ? Υπαρχουν αναμεσα σας αετοι και γερακια οπως ορθα αναφερει ο      j- kon σε ενα απο τα πολλα "πομπωδη" αρθα .......που ομως μας  δειχνουν τον σωστο τροπο και την πορεια που πρεπει να χαραξει το καθε σωματειο , και τα στελεχη που διοικουν αυτα ?

    Και οπως σωστα αναφερει ο G.Meskos οντως πολλα απο αυτα εχουν εφαρμοστει ...........αλλα μονο μια φορα , οποτε λογικο ειναι να εχει αποκτηθει αρνητικη εμπειρια , και ετσι υπαρχει μια καλη δικαιολογια για αυτην την στασιμη κατασταση που επικρατει .

    Και κλεινω με μια προταση που πιστευω οτι αξιζει να την ακουσετε . Απλωστε τα χερια και ζητηστε την συμπαρασταση απο τα μελη σας , και απο απλους αερομοντελιστες που εχουν κατι να προσφερουν . Μην προσπαθητε να τα κανετε πραξη ολα μονοι σας .

    Υπαρχουν πολλοι που μπορουν να βοηθησουν .........φτανει να κατεβουν ορισμενοι ενα επιπεδο πιο κατω .





    Gespeichert

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336



    « Antwort #9 am: Dienstag, 2 Okt 2007, 02:18:58 »


    Σχετικα με το sponsoring που αναφερει ο dapan.
    Εδω η πλειοψηφια ΔΣ συλλογου που εχει ταμειο αρνηθηκε να χρηματοδοτησει την αγορα 6 (ΕΞΙ )μοντελων F3A
    κατηγοριας .46 προς 180 ευρω μαζι με την μηχανη δηλαδη 1080 ευρω συνολικα και να μοιρασθουν σε εξι σχετικα νεους μοντελιστες που θα ηθελαν να
    ασχοληθουν με την κατηγορια, και περιμενουμε να μας δωσουν λεφτα τα μαγαζια?
    Αλλο βεβαια το οτι φετος βρηκε 1500 ευρω και χρηματοδοτησε την ΕΛΑΟ για να στειλει την Εθνικη Ελλαδος
    στους Παγκοσμιους των ελικοπτερων.
    Εαν δεν σηκωσουμε τα μανικια ψηλα να δουλεψουμε σοβαρα μην περιμενουμε χαΐρι.
    Τα δε καταστηματα οταν δουν την σοβαρη προσπαθεια θα μας βοηθησουν απο μονα τους
    Gespeichert

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #10 am: Dienstag, 2 Okt 2007, 09:30:50 »

    Και κλεινω με μια προταση που πιστευω οτι αξιζει να την ακουσετε . Απλωστε τα χερια και ζητηστε την συμπαρασταση απο τα μελη σας , και απο απλους αερομοντελιστες που εχουν κατι να προσφερουν . Μην προσπαθητε να τα κανετε πραξη ολα μονοι σας .
    Υπαρχουν πολλοι που μπορουν να βοηθησουν .........φτανει να κατεβουν ορισμενοι ενα επιπεδο πιο κατω .

    Ο mastoras σας παρουσιάζει το "ζητούμενο" όσο πιό απλά γίνεται. Εσείς οι άλλοι με τα μεγάλα λόγια (και μόνο), μπορείτε να το αντιληφθείτε;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 169


    6938430125


    WWW
    « Antwort #11 am: Dienstag, 2 Okt 2007, 09:49:23 »

    Εγω πιστευω οτι για τα δεδομενα της χωρας, το μισθολογιο τη φορολογια στις εισαγωγες, οτι δεν παραγεται σχεδον τιποτα εδω, τον πλυθησμο κτλ ο Αερομοντελισμος ανθει. Στην αττικη μονο τα μαγαζια ειναι καμμια 20αρια ισως και περισσοτερα. Λειτουργουν 3 οργανωμενα ιδιωτικα μοντελοδρομια. Τελος τα σωματεια σφιζουν απο νεους ανθρωπους που ασχολουνται με το Hobby μαθαινουν τα μυστικα του σε ειδικα σεμιναρια και παραλληλα τα υψηλοβαθμα στελεχη του ελληνικου αερομοντελισμου βραβευονται  απο παγκοσμιους οργανισμους χαριζοντας μας διεθνη καταξιωση. Φυσικα μπορουμε και καλυτερα αλλα εχει ο θεος
    Gespeichert

    6938430125
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #12 am: Dienstag, 2 Okt 2007, 12:39:21 »

    Γιατί έχω τη εντύπωση πως άν 'έρθει' περισσότερος κόσμος στο άθλημα , αυτό θα ενισχυθεί απο μόνο του ?

    Ονειρεύτηκα ,
    ένα Φεστιβάλ Μοντελισμού , με Ξεχωριστό λιβάδι για τα αεροπλάνα , πίστα για τα αυτοκινητάκια και λιμνούλα για τα καραβάκια . Με Έλεγχο συχνοτήτων και Συμπεριφορών , και ανθρώπους που εκείνη τη μέρα ΔΕΝ θα κάνουν το χόμπυ τους γιατί θα τρέχουν σαν Διοργανωτές ...
    Ονειρεύτηκα ,
    να ξεκινά Παρασκευή και να τελειώνει Κυριακή ή ακόμη καλύτερα να γίνει κάποιο Τριήμερο και να Κατασκηνώνουμε εκεί τα βράδυα με χωρούς και τραγούδια και Νέα παιδιά να κάνουν συναυλίες με Πυροτεχνήματα ...  
    Ονειρεύτηκα ,
    ένα πλήθος που ΠΟΤΕ δέν θα βαρεθεί με το Σόου που θα γίνεται , γιατί θα έχουμε Μεγαφωνική Εγκατάσταση και εμένα στα μικρόφωνα ( laugh) για να ξεσηκώνω τους πάντες . Πρέπει όμως όλοι να είναι έτοιμοι και στη θέση τους ...
    Ονειρεύτηκα επίσης ,
    τους επαγγελματίες να παρουσιάζουν και να πουλούν τα προιόντα τους σε Τέντες . Κάτι σαν Έκθεση ...

    Κάποια μέρα , θα πάψω να Ονειρεύομαι και απλά θα Αναπολώ το προηγούμενο Φεστιβάλ . Σας το Υπόσχομαι .

    Γαδετσάκης Απόστολος 
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    dimpap
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 81


    « Antwort #13 am: Dienstag, 2 Okt 2007, 12:51:34 »

    Αλλος για Χιο τραβηξε κι αλλος για Μυτιλινη Crazy2 buck2
    Gespeichert
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 247



    « Antwort #14 am: Dienstag, 2 Okt 2007, 15:58:06 »

    ξεκινησε σοβαρα η συζητηση και τη βλεπω να γυριζει  σε πανηγυρια , τελικα ο καθενας μονο απ τη σκοπια του τα βλεπει.

    ας ακουστουν ομως και αλλες αποψεις η και προτασεις, αλλα ναναι σοβαρες τεκμηριωμενες και υλοποιησιμες, αλλοιως καλιτερα να μιλησουμε για την αναπτυξη του αερομοντελισμου στον πλανητη Αρη
    Gespeichert

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    Seiten: [1] 2 3 4 ... 8     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ, ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.027 Sekunden mit 25 Zugriffen.