Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:33:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:33:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 30
    Total: 30
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 [Toutes]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: RC Hangar Rat  (Lu 15618 fois)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « le: Lundi, 3 Mars 2008, 12:13:52 »

    Αν και δεν πίστευα ότι θα γίνει και αυτό ( idiot2), σας ενημερώνω ότι στην κεντρική σελίδα του aeromodelling.gr εμφανίζεται ένα νέο άρθρο για μετατροπή του λαστιχοκίνητου Hangar Rat σε RC ηλεκτρικό...

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=153

    Για την ώρα υπάρχει το άρθρο και οι φωτογραφίες, εκκρεμούν τα σχέδια, που είναι θέμα 1-2 ημερών.

    Και μόνο από τις φωτογραφίες και το αρχικό σχέδιο πάντως, κάποιος μπορεί να προχωρήσει στην μετατροπή.

    Όπως είδαμε και στην πράξη στο κλειστό της Ν. Ραιδεστού, πρόκειται για ένα πολύ καλό και σταθερό μικρό μοντέλο, με αργά πτητικά χαρακτηριστικά, κατάλληλο όμως μόνο για indoor πτήσεις.

    Όσοι λοιπόν σπάσατε, ή βαρεθήκατε τα Cessna-κια, και ενδιαφέρεστε για κάτι δικό σας και διαφορετικό, μπορείτε να το δοκιμάσετε... Ο Βόλος περιμένει  Cheesy

    gkan



    * RC_Rat_flight.JPG (107.42 Ko, 640x480 - vu 2656 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #1 le: Mardi, 4 Mars 2008, 01:26:09 »

    Έτοιμα και τα σχέδια...

    Μη φανταστείτε κάτι τρομερό, δείχνουν μόνο τις απαραίτητες μετατροπές στο αρχικό σχέδιο. Για τα υπόλοιπα βοηθούν και οι φωτογραφίες.

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=item291

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=item290

    gkan
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #2 le: Mardi, 4 Mars 2008, 08:35:50 »

    Η μετατροπή του Hangar Rat σε τηλεκατευθυνόμενο ηλεκτροκίνητο είναι ότι πιό ωραίο παρουσίασε ο gkan. Μου έδωσε την αφορμή να μετατρέψω και το δικό μου, αλλά εγώ θα το κάνω δικάναλο, (μοτέρ, rudder). Αφου είναι σχεδιασμένο να πετάει ελεύθερα, δεν χρειάζεται elevator.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #3 le: Jeudi, 17 Juil. 2008, 12:20:53 »

    Γεια σας!

    Αρχικά να πω ένα μπράβο στον κ.Γιώργο για την έμπνευσή του να κάνει αυτό το όμορφο μοντέλο r/c Thumbs up! Συγχαρητήρια!

    Σήμερα διάβασα τα σχετικά άρθρα και μου άρεσε πολύ το μοντέλο και λέω να το φτιάξω κάποια στιγμή.  Wink

    Έχω μια ερώτηση-απορία: Στα σχέδια λέει ότι το fin(rudder) θέλει επικάλυψη μόνο από την αριστερή πλευρά. Γιατί ρε παιδιά ρώσικο είναι;  Grin

    Νίκος
    Journalisée
    guest542
    Invité
    « Répondre #4 le: Jeudi, 17 Juil. 2008, 14:07:51 »

    Καλησπέρα,

    Πραγματι, το rc-hangar rat είναι το κάτι άλλο!!!

    Αν και δεν το έχω φτιάξει ακόμη, έτυχε να το πετάξω και ενθουσιάστηκα με την πολύ ομαλή και απόλυτα ελεγχόμενη πτήση του.

    Αρχικά το μοντέλο σχεδιάστηκε για free-flight, οπότε η λογική του είναι: όσο ελαφρύτερο τόσο καλύτερο.
    Έτσι, η επικάλυψη του fin και από τις δύο πλευρές, μόνο βάρος θα μπορούσε να προσφέρει.

    Τώρα όσο για την "αριστερή" πλευρά, είναι θεμα καθαρά γούστου, (ή και πολιτικών πεποιθήσεων ίσως  laugh)
    Αλλά συνήθως (όχι ότι είναι απαραίτητο), τα free-flight τριμάρονται να πετούν σε αριστερόστροφη κυκλική πορεία,
    οπότε βολεύει να είναι επικαλυμένη η αριστερή πλευρά του fin.
    Journalisée
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #5 le: Jeudi, 17 Juil. 2008, 16:41:23 »

    Φίλη asfet

    Ευχαριστώ για την απάντηση!

    Νίκος
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #6 le: Jeudi, 17 Juil. 2008, 17:58:39 »

    Επειδή μάλλον ο gkan δεν είναι διαθέσιμος, θα αναλάβω να εξηγήσω την απορία σας.

    Επικαλύπτοντας μία τέτοια επιφάνεια από την μία πλευρά, δημιουργούμε ανεπαίσθητη καμπυλότητα, και ως εκ τούτου παράγει άντωση (κάθετα στην επιφάνεια).

    Καλύπτοντας την αριστερή πλευρά, η άντωση παράγεται προς τα αριστερά, άρα εκτρέπει την ουρά προς τα αριστερά, άρα την μύτη προς τα δεξιά. Ετσι αντισταθμίζεται από μόνο της η τάση που έχουν όλα τα μονοκινητήρια ελικοφόρα να εκτρέπουν την μύτη προς τα αριστερά. (λαμβάνεται ως συνθήκη ότι η έλικα γυρίζει στην συνήθη φορά).

    Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το οριζόντιο σταθερό, που είναι επικαλυμένο μόνο από επάνω. Η καμπυλότητα της αεροτομής προσθέτει θετική άντωση, και έτσι αυξάνεται η απόδοση.
    Αν επικαλύπταμε την επιφάνεια από κάτω, η καμπυλότητα θα λειτουργούσε αρνητικά, η ουρά θα πίεζε προς τα κάτω, και θα είχε τάση να ανέλθη η μύτη. Τότε με ένα προχωρημένο μπροστά κέντρο βάρους θα είχαμε πολύ πιό σταθερό μοντέλο, αλλά αυτό θα υστερούσε στην απόδοση από την προηγούμενη κατάσταση.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #7 le: Lundi, 21 Juil. 2008, 23:29:49 »

    Ευχαριστώ την asfet και τον jkon για τις απαντήσεις που έδωσαν, όσο καιρό πράγματι έλειπα...

    Και οι δύο είναι σωστές, θα προσθέσω όμως άλλη μία : δεν έχει ιδιαίτερη σημασία...

    Μάλιστα, στο πρωτότυπο μοντέλο, για λόγους εμφάνισης κυρίως, αλλά και για να αποφύγω τυχόν σκευρώσεις, επικάλυψα και τις δύο πλευρές του fin (και μετά σου λένε, ακολούθα τις οδηγίες και τα σχέδια  Grin)

    Νίκο, ελπίζω να προχωρήσεις στην κατασκευή, και να την ευχαριστηθείς, όπως και τις πτήσεις...

    gkan

    όσο για το "ρώσικο", μάλλον ενοούσες "σοβιετικό", καθώς η σημερινή Ρωσία δεν είναι και τόσο "αριστερή"  Grin  idiot2
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #8 le: Samedi, 26 Juil. 2008, 15:47:11 »

    Γεια σας

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας jkon! Thumbs up

    κ. Γιώργο

    καλωσήλθατε, και εγώ σήμερα γύρισα!
    Το αεροπλάνο μ' αρέσει και έχω σκοπό να το φτίαξω! Thumbs up

    Citation
    όσο για το "ρώσικο", μάλλον ενοούσες "σοβιετικό", καθώς η σημερινή Ρωσία δεν είναι και τόσο "αριστερή"   
    σωστά

    Νίκος
    Journalisée
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 23


    « Répondre #9 le: Lundi, 19 Janv. 2009, 00:44:11 »

    Αν και δεν πίστευα ότι θα γίνει και αυτό ( idiot2), σας ενημερώνω ότι στην κεντρική σελίδα του aeromodelling.gr εμφανίζεται ένα νέο άρθρο για μετατροπή του λαστιχοκίνητου Hangar Rat σε RC ηλεκτρικό...

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=153

    Για την ώρα υπάρχει το άρθρο και οι φωτογραφίες, εκκρεμούν τα σχέδια, που είναι θέμα 1-2 ημερών.

    Και μόνο από τις φωτογραφίες και το αρχικό σχέδιο πάντως, κάποιος μπορεί να προχωρήσει στην μετατροπή.

    Όπως είδαμε και στην πράξη στο κλειστό της Ν. Ραιδεστού, πρόκειται για ένα πολύ καλό και σταθερό μικρό μοντέλο, με αργά πτητικά χαρακτηριστικά, κατάλληλο όμως μόνο για indoor πτήσεις.

    Όσοι λοιπόν σπάσατε, ή βαρεθήκατε τα Cessna-κια, και ενδιαφέρεστε για κάτι δικό σας και διαφορετικό, μπορείτε να το δοκιμάσετε... Ο Βόλος περιμένει  Cheesy

    gkan




    Χρονια πολλα και καλη Χρονια!

    το Hangar  Rat ειναι σχεδον ετοιμο .σημερα το δοκιμασα και ειμαι ενθουσιασμενος με το project. πεταει πολυ αργα πραγματι.
    το μονο που με δυσκολεψε ειναι το gearbox που ειναι απο το Vapor. λογω της κατασκευης του διαφερει απο της Kyosho ετσι απλα το καρφιτσωσα σε ενα κομματι μπαλσα με τις γωνιες  down and thrust  και το πηγα για δοκιμη. εχετε κατι να προtεινετε? εστειλα και κατι fotos στο album για τυχων παρατηρησεις  αλλα φαινονται με  << x >>.για να ανοιξουν θελουν κλικ, μαλλον κανω κατι λαθος

    ευχαριστω

    Θαλασσινος
    Journalisée
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #10 le: Lundi, 19 Janv. 2009, 05:12:31 »

    ... εστειλα και κατι fotos στο album για τυχων παρατηρησεις  αλλα φαινονται με  << x >>.για να ανοιξουν θελουν κλικ, μαλλον κανω κατι λαθος

    Συγχαρητήρια για την κατασκευή!
    Οι φωτογραφίες δεν φαίνονται επειδή έχουν ελληνικούς χαρακτήρες.
    Άνοιξέ τες, επίλεξε "επεξεργασία πληροφοριών αρχείου" και δώσε ονόματα με αγγλικούς χαρακτήρες.
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #11 le: Lundi, 19 Janv. 2009, 09:58:50 »

    Θαλασσινέ καλημέρα,

    πρώτα τα συγχαρητήριά μου για την κατασκευή. Φαίνεται μια χαρά.  Thumbs up

    Είδα τις φωτογραφίες και μπορώ να πω ότι η λύση που έδωσες είναι εντάξει.

    Αυτό που δεν μπορώ να διακρίνω είναι αν έχεις και το πηχάκι carbon (άτρακτος Vapor) κολλημένο στη βάση.

    Εναλλακτικά, θα κάρφωνα το πηχάκι αυτό κατευθείαν στην άτρακτο του Rat, προσέχοντας τις κλίσεις, και πάνω του θα στερέωνα την πλαστική βάση.

    Η στήριξη που έκανες έχει και το πλεονέκτημα της αλλαγής των γωνιών, αν χρειαστεί, ειδικά αν αντί για καρφίτσες βάλεις βίδες και παίζεις με τις ρυθμίσεις...

    Άντε και σε επόμενα τώρα...

    gkan
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 23


    « Répondre #12 le: Lundi, 19 Janv. 2009, 19:08:18 »

    Θαλασσινέ καλημέρα,

    πρώτα τα συγχαρητήριά μου για την κατασκευή. Φαίνεται μια χαρά.  Thumbs up

    Είδα τις φωτογραφίες και μπορώ να πω ότι η λύση που έδωσες είναι εντάξει.

    Αυτό που δεν μπορώ να διακρίνω είναι αν έχεις και το πηχάκι carbon (άτρακτος Vapor) κολλημένο στη βάση.

    Εναλλακτικά, θα κάρφωνα το πηχάκι αυτό κατευθείαν στην άτρακτο του Rat, προσέχοντας τις κλίσεις, και πάνω του θα στερέωνα την πλαστική βάση.

    Η στήριξη που έκανες έχει και το πλεονέκτημα της αλλαγής των γωνιών, αν χρειαστεί, ειδικά αν αντί για καρφίτσες βάλεις βίδες και παίζεις με τις ρυθμίσεις...

    Άντε και σε επόμενα τώρα...

    gkan

    καλησπερα

    σας ευχαριστω για τα θετικα σχολια σας. δεν εχω βαλει το πηχακι του Vapor αφου το gear box ειναι απο αναταλλακτικο .εχω βαλει με  στιγμης κολλα ενα κομματακι carbon πιο λεπτο αποτο πηχη του Vapor και κυλινδρικο .βαση με τις βιδες μαλλον για να εχω ρυθμισεις θα προσπαθησω να φτιαξω

    Journalisée
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 23


    « Répondre #13 le: Lundi, 19 Janv. 2009, 19:10:21 »

    ... εστειλα και κατι fotos στο album για τυχων παρατηρησεις  αλλα φαινονται με  << x >>.για να ανοιξουν θελουν κλικ, μαλλον κανω κατι λαθος

    Συγχαρητήρια για την κατασκευή!
    Οι φωτογραφίες δεν φαίνονται επειδή έχουν ελληνικούς χαρακτήρες.
    Άνοιξέ τες, επίλεξε "επεξεργασία πληροφοριών αρχείου" και δώσε ονόματα με αγγλικούς χαρακτήρες.

    Evan ευχαριστω πολυ για τις οδηγιες με τις φωτογραφιες .
    Journalisée
    alex r/c
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 219


    with uP PIC they fly better!


    WWW
    « Répondre #14 le: Jeudi, 22 Janv. 2009, 01:02:45 »

     Cheesy Επιτέλους το αποφάσισα.... και έβαλα μπρος την κατασκευή το Hangar Rat.

    To έναυσμα ήρθε απο το γιό μου όπου σε δύο απο τις αρκετές πλέον indoor συναντήσεις στο κλειστό της Καλαμαρίας
    ο Γιώργος (gkan) του έδωσε να κάνει "πτήσεις εθισμού" και είναι προς τιμή του που προσπαθεί να μυήσει τους νεοεισερχόμενους και ιδίως τα μικρά παιδιά (ο γιος μου είναι 6 χρόνων)  στο hobby του αερομοντελισμού.

    Έτσι λοιπον έχουμε και λέμε -
    3η μέρα και είναι έτοιμα: ατρακτος , rudder , οριζόντιο σταθερό , πυλώνες φτερού , φτερά και βάση μοτερ.

    Θα ακολουθήσει επικάλυψη (προς το παρον διαθέσιμο έχω μονο διαφανές microfilm για indoor)
    και προσπαθώ να καταλάβω απο τις φωτογραφίες του Γιώργου τον τρόπο στερέωσης των φτερών στην άτρακτο.

    Άντε τώρα ύπνο γιατί αύριο έχει χαρά και εργασία..... και το απόγευμα η συνέχεια με την κατασκεύη....

    Την Κυριακή (σto κλειστό) θα ρίξω μια κλεφτή ματιά στον 'Πόντικα'του George να πάρω μια ιδέα πως έκανε την πατέντα με την στήριξη! Στριφογύρισμα ματιών
    Journalisée
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #15 le: Jeudi, 22 Janv. 2009, 12:49:06 »

    Την Κυριακή (σto κλειστό) θα ρίξω μια κλεφτή ματιά στον 'Πόντικα'του George να πάρω μια ιδέα πως έκανε την πατέντα με την στήριξη! Στριφογύρισμα ματιών

    Ποιά ματιά την Κυριακή? Έτοιμο θα το έχεις τότε...  police

    Επισυνάπτω 3 σκίτσα για βοήθεια. Ελπίζω να είναι κατανοητά... Οι μικρές εσοχές στο οριζόντιο πηχάκι είναι για τα λαστιχάκια που κρατάνε φτερό και άτρακτο μαζί.

    Σε αντίθεση με το αρχικό σχέδιο, που είναι για μονοκόμματο μοντέλο και όχι λυόμενο, θα πρέπει να μεταφερθούν και τα στυλίδια, να μην κολλιούνται στην άτρακτο, αλλά στη βάση του πυλώνα.

    Επειδή δεν ήξερα που θα μου βγει το κέντρο βάρους, κόλλησα και το σύστημα προσγείωσης στον πηλώνα, και όχι στην άτρακτο, μπορεί όμως να είναι και στην άτρακτο...

    Όσο για χαρτί, πάρε με τηλέφωνο να συνενοηθούμε...

    ο Γιώργος (gkan) του έδωσε να κάνει "πτήσεις εθισμού" και είναι προς τιμή του που προσπαθεί να μυήσει τους νεοεισερχόμενους και ιδίως τα μικρά παιδιά (ο γιος μου είναι 6 χρόνων)  στο hobby του αερομοντελισμού.

    Προσπερνάω τα σχόλια  Ντροπή και μένω στο πόσο κατάλληλο αποδείχτηκε το μοντέλο για πρώτες πτήσεις σε άτομα (παιδιά και μεγάλους) που δεν είχαν ξαναπιάσει πομπό στα χέρια τους και δεν ήξεραν τι είναι μοντέλο και πως πετάει. Λίγες βασικές οδηγίες ήταν αρκετές για να πιλοτάρουν... Αργό, σταθερό και ανθεκτικό...

    Όσο για το κίνητρο μου, είναι απλό... Όσο περισσότεροι γίνουμε, τόσο περισσότερο θα κυνηγήσουμε χώρους και θα ανεβάσουμε και το επίπεδό μας  Wink

    gkan


    * wing-1.gif (15.26 Ko, 658x543 - vu 597 fois.)

    * wing-2.gif (15.42 Ko, 755x561 - vu 545 fois.)

    * wing-3.gif (14.93 Ko, 769x555 - vu 547 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #16 le: Jeudi, 22 Janv. 2009, 13:44:54 »

    Προς gkan:

    πως περνάς τα λάστιχα επάνω άτρακτο με το μοτέρ μπροστά κολλημένο;

    Εγώ αντί για εσοχές βάζω από μία οδοντογλυφίδα και τυλίγω το λάστιχο επί τόπου αρχίζοντας και τελειώνοντας στην οδοντογλυφίδα.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #17 le: Jeudi, 22 Janv. 2009, 14:01:58 »

    προς Jkon:

    δεν περνάω λάστιχο, το δένω επιτόπου με σταυρόκομπο, δύο ροδέλες... Διατομή 1x1 αντέχει καλά. Σημασία έχει να υπάρχει σχετικά σφιχτή προσαρμογή στο πηχάκι της ατράκτου, ώστε να μην κουνιέται το φτερό.

    Φυσικά, δεν είναι ο μοναδικός τρόπος, και μπορεί όποιος θέλει να αυτοσχεδιάσει... Wink
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 23


    « Répondre #18 le: Vendredi, 23 Janv. 2009, 00:14:21 »

    Αν και δεν πίστευα ότι θα γίνει και αυτό ( idiot2), σας ενημερώνω ότι στην κεντρική σελίδα του aeromodelling.gr εμφανίζεται ένα νέο άρθρο για μετατροπή του λαστιχοκίνητου Hangar Rat σε RC ηλεκτρικό...

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=153

    Για την ώρα υπάρχει το άρθρο και οι φωτογραφίες, εκκρεμούν τα σχέδια, που είναι θέμα 1-2 ημερών.

    Και μόνο από τις φωτογραφίες και το αρχικό σχέδιο πάντως, κάποιος μπορεί να προχωρήσει στην μετατροπή.

    Όπως είδαμε και στην πράξη στο κλειστό της Ν. Ραιδεστού, πρόκειται για ένα πολύ καλό και σταθερό μικρό μοντέλο, με αργά πτητικά χαρακτηριστικά, κατάλληλο όμως μόνο για indoor πτήσεις.

    Όσοι λοιπόν σπάσατε, ή βαρεθήκατε τα Cessna-κια, και ενδιαφέρεστε για κάτι δικό σας και διαφορετικό, μπορείτε να το δοκιμάσετε... Ο Βόλος περιμένει  Cheesy

    gkan



    καλησπερα

    ο Ποντικας τελικα πεταει πολυ καλα σταθερα. αλλαξα το gear box toy Vapor και εβαλα το gear box Citabria με την μεγαλη  ελικα του Vapor .  στηριξη δεν βολευε με το gearbox Vapor. το βαρος του ποσο πρεπει να ειναι ?εχουμε καποιο μεσο ορο. ειδα το δικο σας 17,5 γρ το δικο μ δειχνει 20 γρ και δυσκολευεται λιγο στην ανοδο ετσι μ φαινεται.ειμαι μεσα στο range του βαρους ?


    το υδροπλανακι το drake απο balsa γινεται η μονο durobatics ?

    ευχαριστω πολυ

    Θαλασσινος
     
    Journalisée
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #19 le: Vendredi, 23 Janv. 2009, 00:40:35 »

    Η έλικα του Vapor ίσως πέφτει μεγάλη για το μειωτήρα του Citabria. Δοκίμασε με την έλικα του Citabria. Το δικό μου πετάει με της Cessna, που είναι ακόμα πιο μικρή, αλλά μου φαίνεται ότι πάει πολύ καλύτερα. Μην περιμένεις βέβαια καμιά τρελή άνοδο...

    Στην επόμενη πτήση μας στη Θεσσαλονίκη ίσως προσπαθήσω να τραβήξω βίντεο, για να φανεί ο τρόπος και η ταχύτητα πτήσης.

    20 γραμμάρια είναι σίγουρα περισσότερο από 17,5, αλλά είναι σίγουρα μια χαρά για το μοντέλο.Η Citabria με πολύ μικρότερο φτερό πετάει στα 21-22 γραμμάρια χωρίς πρόβλημα...

    Το Micro Drake γίνεται με Durobatics, για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε νερό. Το durobatics είναι πολύ ελαφρύ και αδιάβροχο, οπότε με σωστές κολλήσεις στους αρμούς έχει πολύ καλή στεγανότητα.

    Αν θελήσεις να το κάνεις από μπάλσα, γίνεται, αλλά ξεχνάς το νερό. Όσο βερνίκι και να βάλεις, ποτέ δεν θα είναι 100% στεγανό, ενώ θα βαρύνει και υπερβολικά πολύ... Δοκίμασε το με durbatics, αξίζει τον κόπο, θα με καταλάβεις το καλοκαίρι...

    Γιώργος
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 23


    « Répondre #20 le: Vendredi, 23 Janv. 2009, 09:08:55 »

    Η έλικα του Vapor ίσως πέφτει μεγάλη για το μειωτήρα του Citabria. Δοκίμασε με την έλικα του Citabria. Το δικό μου πετάει με της Cessna, που είναι ακόμα πιο μικρή, αλλά μου φαίνεται ότι πάει πολύ καλύτερα. Μην περιμένεις βέβαια καμιά τρελή άνοδο...

    Στην επόμενη πτήση μας στη Θεσσαλονίκη ίσως προσπαθήσω να τραβήξω βίντεο, για να φανεί ο τρόπος και η ταχύτητα πτήσης.

    20 γραμμάρια είναι σίγουρα περισσότερο από 17,5, αλλά είναι σίγουρα μια χαρά για το μοντέλο.Η Citabria με πολύ μικρότερο φτερό πετάει στα 21-22 γραμμάρια χωρίς πρόβλημα...

    Το Micro Drake γίνεται με Durobatics, για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε νερό. Το durobatics είναι πολύ ελαφρύ και αδιάβροχο, οπότε με σωστές κολλήσεις στους αρμούς έχει πολύ καλή στεγανότητα.

    Αν θελήσεις να το κάνεις από μπάλσα, γίνεται, αλλά ξεχνάς το νερό. Όσο βερνίκι και να βάλεις, ποτέ δεν θα είναι 100% στεγανό, ενώ θα βαρύνει και υπερβολικά πολύ... Δοκίμασε το με durbatics, αξίζει τον κόπο, θα με καταλάβεις το καλοκαίρι...

    Γιώργος

    καλημερα

    θα ξαναδοκιμασω με την μικρη ελικα να δω αποτελεσματα. με την μεγαλη υπαρχει κινδυνος να καψω το μοτερ η κατι αλλο ? πεταει σχεδον με  full throtle  με την μεγαλη

    ευχαριστω

    Θαλασσινος
    Journalisée
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 23


    « Répondre #21 le: Dimanche, 25 Janv. 2009, 16:30:22 »

    Προσπαθω να μαθω το Forum  θα δειτε και πιο πριν το μηνυμα μου. δεν βρισκω το πλαισιο διαγραφης ?

    Videos με Hangar Rat σε εξωτερικο χωρο με συνθηκες Μη απνοιας

    http://www.youtube.com/watch?v=7BLtM8Tq0DA


    http://www.youtube.com/watch?v=9-YqEWjJdrA
    Journalisée
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #22 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 23:16:00 »

    καλησπέρα,

    έσβησα τα περιττά μηνύματά σου, για να υπάρχει σωστή συνέχεια...

    Είδα τα βιντεάκια και μπορώ να σου πω ότι με τέτοιες συνθήκες όλα τα RAT έτσι θα πετούσαν. Πρόκειται καταρχήν για μοντέλο indoor. Εκεί το ευχαριστιέσαι... Αν βέβαια δεν υπάρχει χώρος (δυστυχώς ο κανόνας), τότε ψάχνεις για άπνοια, νωρίς το πρωί ή το απογευματάκι.

    Το μοντέλο φαίνεται να πηγαίνει μια χαρά, από το λίγο που κρατάει η πτήση.

    Δεν υπάρχει κίνδυνος για το μοτέρ, σίγουρα ζορίζεται και μπορεί να τραβάει και παραπάνω ρεύμα, αλλά για κάψιμο δεν νομίζω. Το δοκίμασα και εγώ στον δικό Πόντικα (ωραίο όνομα, κατοχυρώνεται..) και δεν είχα πρόβλημα. Δεν είχα όμως και την ίδια απόδοση  Θυμός

    Δεν αρκεί το μοτέρ για να δουλέψει σωστά τη μεγάλη έλικα. Φαντάσου κάτι σαν αυτοκίνητο σε ανηφόρα, να προσπαθεί να ανέβει με τετάρτη ταχύτητα. Δεν πάει, πάει ? Αντίθετα, με την μικρή έλικα του Cessna (ούτε καν της Citabria που είναι μεγαλύτερη), έχει πολύ καλύτερη ανταπόκριση και περισσότερη δύναμη. Έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον...

    gkan
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 23


    « Répondre #23 le: Lundi, 26 Janv. 2009, 23:57:45 »

    καλησπέρα,

    έσβησα τα περιττά μηνύματά σου, για να υπάρχει σωστή συνέχεια...

    Είδα τα βιντεάκια και μπορώ να σου πω ότι με τέτοιες συνθήκες όλα τα RAT έτσι θα πετούσαν. Πρόκειται καταρχήν για μοντέλο indoor. Εκεί το ευχαριστιέσαι... Αν βέβαια δεν υπάρχει χώρος (δυστυχώς ο κανόνας), τότε ψάχνεις για άπνοια, νωρίς το πρωί ή το απογευματάκι.

    Το μοντέλο φαίνεται να πηγαίνει μια χαρά, από το λίγο που κρατάει η πτήση.

    Δεν υπάρχει κίνδυνος για το μοτέρ, σίγουρα ζορίζεται και μπορεί να τραβάει και παραπάνω ρεύμα, αλλά για κάψιμο δεν νομίζω. Το δοκίμασα και εγώ στον δικό Πόντικα (ωραίο όνομα, κατοχυρώνεται..) και δεν είχα πρόβλημα. Δεν είχα όμως και την ίδια απόδοση  Θυμός

    Δεν αρκεί το μοτέρ για να δουλέψει σωστά τη μεγάλη έλικα. Φαντάσου κάτι σαν αυτοκίνητο σε ανηφόρα, να προσπαθεί να ανέβει με τετάρτη ταχύτητα. Δεν πάει, πάει ? Αντίθετα, με την μικρή έλικα του Cessna (ούτε καν της Citabria που είναι μεγαλύτερη), έχει πολύ καλύτερη ανταπόκριση και περισσότερη δύναμη. Έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον...

    gkan


    Καλησπερα,

    ευχαριστω που διαγραψατε τα μηνυματα τα προηγουμενα. τα project σας παντως παραπανω απο εξαιρετικα ειναι ! βλεποντας και την πτερυγα που κατασκευασατε μπορω να πω ειναι απλα τελεια.
    οσο αναφορα τον Ποντικα δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται με τις ελικες  ........στην συγκεκριμενη πτηση φοραει τον μεγαλο ελικα οταν του βαλω τον μικρο σαν να μην τραβαει......μηπως θελει πιο χαμηλο down η βαση με την ελικα  του Citabria? ενπαση περιπτωσει η δουλεια γινεται και ετσι αλλα θα εξακολουθησω να κανω δοκιμες με τις γωνιες και τουσ μικρους ελικες.

    τωρα επιστροφη στο Micro Drake. αυτη την εβδομαδα θα παραγγειλω τα υλικα. απλα θελω να ρωτησω οι μεντεσεδες και τα horn του απο τι ειναι φτιαγμενοι ? νσ πσρσγγειλω απο καπου ? για να ενωσω το μοτερ με την πλακετα αλλα με πριζακι που βρισκω τετοια υλικα? για βαση κινητηρα να παραγγειλω zepron η απλο φελιζολ και καθαρισα? προτιμω να τα εχω ολα πριν ξεκινησω παρα  να τρεχω κατα την διαρκεια κατασκευης

    ευχαριστω

    Θαλασσινος
    Journalisée
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #24 le: Mardi, 27 Janv. 2009, 00:10:17 »

    Πρώτα από όλα, για λίγη επιπλέον έμπνευση:

    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=769674

    Οι μεντεσέδες είναι ότι ακριβώς προτείνει το σχέδιο, κόλλα UHU Por, που έχει πολύ καλή ελαστικότητα. Φαίνεται περίεργο, αλλά δουλεύει τέλεια.

    Για horn ανακύκλωσα κάποια από ένα διαλυμμένο Cessna, αλλά μπορείς να κάνεις από λεπτό (~0,6χιλ) κόντρα πλακέ, όπως του Hangar Rat.

    Για το μοτέρ, υποθέτω ότι αναφέρεσαι στην πλακέτα του Vapor. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, και έκανα τα εξής. Πήρα από κατάστημα μουσικών ειδών, χορδή πιάνου, διαμέτρου 0,46mm (έτσι γράφει στη συσκευασία, είναι η διάμετρος του κεντρικού σύρματος, έρχεται τυλιγμένη με άλλο κίτρινο, που αν το ξετυλίξεις έχεις το ίσιο ατσαλόσυρμα του πυρήνα. Η διάμετρος αυτή τυχαίνει να είναι ακριβώς το μέγεθος των βισμάτων που μπαίνουν στην πλακέτα. Κόλλησε 2 κομμάτια μήκος 1cm στα άκρα των καλωδίων, και τα βάζεις στην πλακέτα (μόνωσε με shrink-tube ή άσπρη κόλλα το εκτεθιμένο μήκος, για να μην βραχυκυκλώσει). Θέλει δοκιμή το +/- και είσαι έτοιμος. Δυστυχώς τόσο μικρά βύσματα δεν ξέρω που έχει, αλλά όπως θα δεις μόλις το κάνεις, δεν θα χρειάζεσαι...

    Βάση του κινητήρα, καλύτερα να μην είναι το γνωστό φελιζόλ, από την άλλη δεν είναι και τόσο κρίσιμο...

    gkan
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 23


    « Répondre #25 le: Mardi, 27 Janv. 2009, 00:31:33 »

    Πρώτα από όλα, για λίγη επιπλέον έμπνευση:

    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=769674

    Οι μεντεσέδες είναι ότι ακριβώς προτείνει το σχέδιο, κόλλα UHU Por, που έχει πολύ καλή ελαστικότητα. Φαίνεται περίεργο, αλλά δουλεύει τέλεια.

    Για horn ανακύκλωσα κάποια από ένα διαλυμμένο Cessna, αλλά μπορείς να κάνεις από λεπτό (~0,6χιλ) κόντρα πλακέ, όπως του Hangar Rat.

    Για το μοτέρ, υποθέτω ότι αναφέρεσαι στην πλακέτα του Vapor. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, και έκανα τα εξής. Πήρα από κατάστημα μουσικών ειδών, χορδή πιάνου, διαμέτρου 0,46mm (έτσι γράφει στη συσκευασία, είναι η διάμετρος του κεντρικού σύρματος, έρχεται τυλιγμένη με άλλο κίτρινο, που αν το ξετυλίξεις έχεις το ίσιο ατσαλόσυρμα του πυρήνα. Η διάμετρος αυτή τυχαίνει να είναι ακριβώς το μέγεθος των βισμάτων που μπαίνουν στην πλακέτα. Κόλλησε 2 κομμάτια μήκος 1cm στα άκρα των καλωδίων, και τα βάζεις στην πλακέτα (μόνωσε με shrink-tube ή άσπρη κόλλα το εκτεθιμένο μήκος, για να μην βραχυκυκλώσει). Θέλει δοκιμή το +/- και είσαι έτοιμος. Δυστυχώς τόσο μικρά βύσματα δεν ξέρω που έχει, αλλά όπως θα δεις μόλις το κάνεις, δεν θα χρειάζεσαι...

    Βάση του κινητήρα, καλύτερα να μην είναι το γνωστό φελιζόλ, από την άλλη δεν είναι και τόσο κρίσιμο...

    gkan

    ευχαριστω και παλι

    θα ενημερωνω για την προοδο καληνυχτα σε ολους
    Journalisée
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 23


    « Répondre #26 le: Samedi, 14 Fιvr. 2009, 23:41:48 »

    Πρώτα από όλα, για λίγη επιπλέον έμπνευση:

    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=769674

    Οι μεντεσέδες είναι ότι ακριβώς προτείνει το σχέδιο, κόλλα UHU Por, που έχει πολύ καλή ελαστικότητα. Φαίνεται περίεργο, αλλά δουλεύει τέλεια.

    Για horn ανακύκλωσα κάποια από ένα διαλυμμένο Cessna, αλλά μπορείς να κάνεις από λεπτό (~0,6χιλ) κόντρα πλακέ, όπως του Hangar Rat.

    Για το μοτέρ, υποθέτω ότι αναφέρεσαι στην πλακέτα του Vapor. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, και έκανα τα εξής. Πήρα από κατάστημα μουσικών ειδών, χορδή πιάνου, διαμέτρου 0,46mm (έτσι γράφει στη συσκευασία, είναι η διάμετρος του κεντρικού σύρματος, έρχεται τυλιγμένη με άλλο κίτρινο, που αν το ξετυλίξεις έχεις το ίσιο ατσαλόσυρμα του πυρήνα. Η διάμετρος αυτή τυχαίνει να είναι ακριβώς το μέγεθος των βισμάτων που μπαίνουν στην πλακέτα. Κόλλησε 2 κομμάτια μήκος 1cm στα άκρα των καλωδίων, και τα βάζεις στην πλακέτα (μόνωσε με shrink-tube ή άσπρη κόλλα το εκτεθιμένο μήκος, για να μην βραχυκυκλώσει). Θέλει δοκιμή το +/- και είσαι έτοιμος. Δυστυχώς τόσο μικρά βύσματα δεν ξέρω που έχει, αλλά όπως θα δεις μόλις το κάνεις, δεν θα χρειάζεσαι...

    Βάση του κινητήρα, καλύτερα να μην είναι το γνωστό φελιζόλ, από την άλλη δεν είναι και τόσο κρίσιμο...

    gkan

    ευχαριστω και παλι

    θα ενημερωνω για την προοδο καληνυχτα σε ολους

    Καλησπερα

    ο Ποντικας μ επαθε κατι ζημιες και τον επισκευαζω. δοθεισης ευκαιριας σκεφτομαι να αλλαξω και το μοτερ του που ειναι απο το Vapor kκαι να βαλω του Citabria. νομιζω πως ειναι πιο δυνατο αν και σαν μεγεθος ειναι πιο μικρο απο του Vapor. καλωδια για μοτερ τι διαμετρου ειναι ? γνωριζετε που θα βρω τετοια καλωδια?
    ακομα περιμενω το Durobatics δεν ξερω τι γινεται απο 30 /1 παραγγελια και ακομα δεν ηρθε.

    να ειστε ολοι καλα

    Θαλασσινος
    Journalisée
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #27 le: Dimanche, 31 Janv. 2010, 01:46:20 »

    Κοιτώντας κατά καιρούς στο album, πετυχαίνω διάφορες ενδιαφέρουσες φωτογραφίες...

    Και χθες, εντελώς τυχαία πέτυχα αυτές τις δύο προσθήκες από το Γιάννη Κουσουρλή με ένα καινούργιο Hangar Rat. Περίμενα να τις συνοδέψει με κάποιο κείμενο, αλλά δεν είδα κάτι. Οπότε, για να τον προκαλέσω, είπα να γράψω εγώ για αυτές, περιμένοντας περισσότερα στοιχεία από τον ίδιο...



    Πράγματι, τα servo είναι διαφορετικά από τα συνηθισμένα...

    Καμιά εκτίμηση για το τελικό βάρος? Μου φαίνεται, ή βλέπω brushless μοτέρ?

    Υπάρχει καμιά ενημέρωση για indoor πτήσεις στην Αττική?

    Καλό βράδυ σε όλους

    gkan
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.246



    WWW
    « Répondre #28 le: Dimanche, 31 Janv. 2010, 01:54:17 »


    Πράγματι, τα servo είναι διαφορετικά από τα συνηθισμένα...

    Καμιά εκτίμηση για το τελικό βάρος? Μου φαίνεται, ή βλέπω brushless μοτέρ?


    Θα ήθελα να πω απλά πως τα servo είναι ενός γραμμαρίου έκαστο.
    Journalisée

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #29 le: Dimanche, 31 Janv. 2010, 02:12:56 »


    Πράγματι, τα servo είναι διαφορετικά από τα συνηθισμένα...

    Καμιά εκτίμηση για το τελικό βάρος? Μου φαίνεται, ή βλέπω brushless μοτέρ?


    Θα ήθελα να πω απλά πως τα servo είναι ενός γραμμαρίου έκαστο.

    Γνωστά ............ ΤΟΚΙ
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6405
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #30 le: Dimanche, 31 Janv. 2010, 02:14:46 »

    Κοιτώντας κατά καιρούς στο album, πετυχαίνω διάφορες ενδιαφέρουσες φωτογραφίες...

    Και χθες, εντελώς τυχαία πέτυχα αυτές τις δύο προσθήκες από το Γιάννη Κουσουρλή με ένα καινούργιο Hangar Rat. Περίμενα να τις συνοδέψει με κάποιο κείμενο, αλλά δεν είδα κάτι. Οπότε, για να τον προκαλέσω, είπα να γράψω εγώ για αυτές, περιμένοντας περισσότερα στοιχεία από τον ίδιο...

    Πράγματι, τα servo είναι διαφορετικά από τα συνηθισμένα...

    Καμιά εκτίμηση για το τελικό βάρος? Μου φαίνεται, ή βλέπω brushless μοτέρ?

    Υπάρχει καμιά ενημέρωση για indoor πτήσεις στην Αττική?

    Καλό βράδυ σε όλους

    gkan

    Αθηνα Huh?
    Αγνωστο, Λάρισα όμως ........
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=13673.msg121328;topicseen#msg121328
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Pages: 1 2 3 [Toutes]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: RC Hangar Rat
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.032 secondes avec 25 requêtes.