Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:18:21

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:18:21

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 20:47]

    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304515
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 43
    Gesamt: 45
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4 ... 29     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κατασκευή αεροσκάφους FMA IA 58 Pucará  (Gelesen 41294 mal)
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « am: Sonntag, 24 Dez 2017, 20:12:11 »

    Κάπου στο 2013 αποφάσησα να κατασκευάσω ένα αεροσκάφος δικινητήριο το οποίο όμως δεν υπήρχε στην αγορά ούτε έτοιμο βέβαια ούτε σαν kit. Οπότε έπρεπε να το κατασκευάσω εξολοκλήρου απο την αρχή. Το πρόβλημα ήταν οτι δεν είχα παντελώς καμία ιδέα για το που θα βρω κάποια σχέδια ή τελος πάντων κάποιες πληροφορίες γι αυτό το εγχείρημα. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο εντόπισα πρώτα ένα σχέδο ενός Άγγλου!!! αρκετά παλιά τα οποία και απέκτησα προς 20 ευρώ. Όταν τα παρέλαβα η απογοήτευση ήταν μεγάλη λόγω του ότι τα σχέδια ήταν ελλειπή δηλαδή είχα μια πλάγια όψη, μισή κάτοψη, βασική αεροτομή και τέλος. Το χειρότερο βέβαια ήταν οτι έπρεπε να τα ρετουσάρω ακόμη και αυτά βάση άπειρων φωτογραφιών που κατέβασα απο το internet. Στην πορεία εντόπισα και έναν Αργεντίνο ο οποίος απ' ότι κατάλαβα ήταν σχετικός με το συγκεκριμένο αεροσκάφος (μάλλον θα πρέπει να δούλευε σε αυτό) λόγω του οτι πρέπει να είχε πρόσβαση σε λεπτομέρειες οι οποίες δεν μπορούσαν να αποκτηθούν απο φωτογραφίες μόνο. Έτσι κατάλαβα απο τα σχέδια τα οποία άρχισε να ανεβάζει σε ένα ανάλογο site στην χώρα του. Σε επικοινωνία που είχα μαζί του μέσω mail και αφού του εξήγησα οτι μου αρέσει πάρα πολύ το αεροσκάφος και προσπάθησα να τον ρίξω στο φιλότιμο του ζήτησα αν μπορούσε να μου στείλει τα σχέδια με το αζημίωτο βέβαια. Μου απάντησε πολύ ευχαρίστως θα μου τα έστελνε ακόμη και δωρεάν εάν περίμενα να το κατασκευάσει πρώτα αυτός και αφού το παρουσιάσει πρώτος. Έτσι μείναμε εκεί. Αποφάσισα λοιπόν με ότι είχα (υπομονή και επιμονή) και ότι δεν είχα (σχέδια) να ξεκινήσω την κατασκευή όπως προανέφερα ρετουσάροντας αυτά που είχα στην κατοχή μου και δημιουργόντας νέα απο τις άπειρες φωτογραφίες ακόμα και λεπτομερειών που μπόρεσα να εντοπίσω στο internet.
    Το αεροσκάφος λοιπόν είναι το FMA IA 58 Pucará. Το οποίο έχει τα παρακάτω χαρακτηριστηκά:


        Crew: two
        Length: 14.25 m (46 ft 9 in)
        Wingspan: 14.50 m (47 ft 7 in)
        Height: 5.36 m (17 ft 7 in)
        Wing area: 30.30 m2 (326.1 sq ft)
        Aspect ratio: 6.9:1
        Airfoil: NACA 642A215 at root, NACA641 at tip
        Empty weight: 4,020 kg (8,863 lb)
        Max takeoff weight: 6,800 kg (14,991 lb)
        Fuel capacity: 1,280 L (280 imp gal; 340 US gal) internal, up to 1,736 L (382 imp gal; 459 US gal) in external tanks
        Powerplant: 2 × Turbomeca Astazou XVIG turboprop, 729 kW (978 hp) each

    Performance

        Maximum speed: 500 km/h (311 mph; 270 kn) at 3,000 m (9,800 ft)[56]
        Cruise speed: 430 km/h (267 mph; 232 kn) at 6,000 ft (1,800 m) (econ cruise)
        Stall speed: 143 km/h (89 mph; 77 kn) (flaps and undercarriage down)
        Never exceed speed: 750 km/h (466 mph; 405 kn)
        Combat range: 350 km (217 mi; 189 nmi) (Combat radius with 1,500 kg (3,300 lb) weapons, High-low-high profile)
        Ferry range: 3,710 km (2,305 mi; 2,003 nmi) max internal and external fuel
        Service ceiling: 10,000 m (33,000 ft)
        g limits: +6/-3 g
        Rate of climb: 18 m/s (3,500 ft/min)

    Armament

        Guns:
            2× 20 mm Hispano-Suiza HS.804 autocannons
            4× 7.62 mm FN Browning machine guns
        Hardpoints: 3 with a capacity of centerline 1,000 kg (2,200 lb), wing pylons 500 kg (1,100 lb), total external stores 1,620 kg (3,570 lb)

    Και η εικόνα του είναι αυτή:



    * 72279_1236764774.jpg (43.88 KB, 459x315 - angeschaut 1784 Mal.)
    Gespeichert
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Antwort #1 am: Sonntag, 24 Dez 2017, 20:56:42 »

    Λόγω έλλειψης σχεδίων όπως είπα και χρησιμοποιόντας φωτογραφίες και ρετουσάροντας το σχέδιο που είχα άρχισα την κατασκευή. Πρώτα και επειδή δεν ήμουν βέβαιος για το αποτέλεσμα και αφού επεδίωκα όσο γίνεται καλύτερη προσομοίωση ξεκίνησα να το φτίαχνω π΄ρωτα σε depron  και αφού με ικανοποιούσε έκοβα τα ξύλα. Λίγο άβολο αλλά αυτό επέλεξα. Δηλαδή:


    * IMG_20130401_020657.jpg (57.84 KB, 432x576 - angeschaut 1772 Mal.)
    Gespeichert
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Antwort #2 am: Sonntag, 24 Dez 2017, 21:43:03 »

    Πολύ depron.


    * IMG_20130401_020732.jpg (42.89 KB, 410x307 - angeschaut 1736 Mal.)

    * IMG_20130401_020724.jpg (50.2 KB, 461x346 - angeschaut 1765 Mal.)

    * IMG_20130401_020732.jpg (42.89 KB, 410x307 - angeschaut 1763 Mal.)
    Gespeichert
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Antwort #3 am: Sonntag, 24 Dez 2017, 21:49:32 »

    'Εχει ακόμα.


    * IMG_20130407_110049.jpg (59.7 KB, 461x346 - angeschaut 1743 Mal.)

    * IMG_20130417_013911.jpg (56.08 KB, 430x323 - angeschaut 1776 Mal.)

    * IMG_20130417_013932.jpg (55.84 KB, 363x484 - angeschaut 1801 Mal.)
    Gespeichert
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.208



    « Antwort #4 am: Sonntag, 24 Dez 2017, 22:01:06 »

    Ωραίο θέμα Cheesy Cheesy Cheesy
    και έτσι όπως το βλέπω είναι ιδανικό για ηλεκτρικό έτσι όπως έχει τους κινητήρες του Wink
    περιμένουμε να δούμε την συνέχεια ... Thumbs up
    Κώστας,
    Gespeichert

    μοντελισμός = κατασκευή._
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #5 am: Sonntag, 24 Dez 2017, 22:19:38 »

    Ωωωωω πολύ ωραιο θεμα! Και σπανιο!Αντε με το καλό!!! Επισης πολύ ωραιος συνδιασμο υλικων.Τωρα τελευταια εχω δει πολλες νεες κατασκευες μεγαλων μοντελων με τετοια υλικά και χωρις καθολου ξυλεια! Ενα υποκαταστατο παραπλησιο του ντεπρον ειναι και το airex με το οποιο σε μορφη glass η καρμπον laminating πολλοι Τζεταδες εχουν καταργησει εντελως τα ξυλα!

    Περιμενουμε με ανυπομονεσια την συνεχεια! Thumbs up
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Antwort #6 am: Montag, 25 Dez 2017, 11:30:29 »

    Πρώτα απ'ολα, θέλω να πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους (εορτάζοντες και μη) με υγειά και ευτυχία και καλές προσγειώσεις.
    Ευχαριστώ τους φίλους CMarkop και ArgyriGiannetaki για το καλωσόρισμα.
    Και ναι φίλε CMarkop ένας από τους λόγους επιλογής του συγκεκριμένου δικινητήριου Α/Φ έγινε επειδή οι συγκεκριμένοι κινητήρες Astazou, λόγω του μειωτήρα τους ο οποίος μοιάζει σαν ηλεκτρικό μοτέρ βοηθάει πολύ στην εξομοίωση μιας και μιλάμε για scale. Και βέβαια μιλάμε ότι ναι θα γίνει ηλεκτρικό, πράγμα το οποίο εξυπηρετεί και στο θέμα προπέλας βέβαια. Χωρίς να παραλείψω την παρότρυνση και του φίλου μου Βασίλη (bjtamp), παθιασμένου ηλεκτρικάκια, λόγω επαγγέλματος βέβαια. Azn
    Επίσης, θέλω να πω στην παρατήρηση του Αργύρη ότι πολύ σωστά, υπάρχουν σύνθετες κατασκευές βέβαια εγώ λόγω μεγαλύτερης εμπιστοσύνης στην Balsa δημιούργησα μόνο τα προπλάσματα από depron τα οποία μετά όπως θα δείξουν και οι εικόνες πιο κάτω αντικαθιστούσα με αυτή.
    Συνεχίζουμε λοιπόν:


    * IMG_20130417_014001.jpg (48.36 KB, 518x389 - angeschaut 1709 Mal.)
    Gespeichert
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Antwort #7 am: Montag, 25 Dez 2017, 11:32:15 »

    Είπαμε πολύ depron.


    * IMG_20130419_011644.jpg (69.37 KB, 518x389 - angeschaut 1713 Mal.)

    * IMG_20130419_011655.jpg (70.11 KB, 518x389 - angeschaut 1753 Mal.)

    * IMG_20130419_011710.jpg (56.73 KB, 363x484 - angeschaut 1722 Mal.)
    Gespeichert
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Antwort #8 am: Montag, 25 Dez 2017, 11:36:16 »

    Όπως βλέπετε για όλα προπλάσματα (Μπροστινό σύστημα).


    * IMG_20130419_011726.jpg (44.01 KB, 452x339 - angeschaut 1728 Mal.)

    * IMG_20130424_012336.jpg (57.25 KB, 347x462 - angeschaut 1728 Mal.)

    * IMG_20130424_012406.jpg (61.48 KB, 452x339 - angeschaut 1735 Mal.)
    Gespeichert
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Antwort #9 am: Montag, 25 Dez 2017, 11:41:12 »

    Επειδή είμαι καινούργιος στο site και επειδή ποβληματίζομαι λίγο με την χρήση του pc και πειραματίζομαι πείτε μου παρακαλώ αν οι εικόνες φαίνονται σωστά.Παίζω με το photoshop και το μέγεθός τους.


    * IMG_20130425_014121.jpg (65.23 KB, 452x339 - angeschaut 1712 Mal.)

    * IMG_20130425_014154.jpg (83.26 KB, 518x389 - angeschaut 1730 Mal.)

    * IMG_20130426_021457.jpg (58.76 KB, 518x389 - angeschaut 1736 Mal.)
    Gespeichert
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Antwort #10 am: Montag, 25 Dez 2017, 11:48:19 »

    Συνεχίζουμε.(depron, ξύλο).


    * IMG_20130426_021527.jpg (71.17 KB, 389x518 - angeschaut 1749 Mal.)

    * 1366932047584.jpg (39.89 KB, 512x288 - angeschaut 1729 Mal.)

    * IMG_20130426_022152.jpg (52.16 KB, 518x389 - angeschaut 1746 Mal.)
    Gespeichert
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Antwort #11 am: Montag, 25 Dez 2017, 11:50:34 »

    Παίρνουμε μορφή νομίζω.  Χαμόγελο


    * IMG_20130514_002933.jpg (76.99 KB, 389x518 - angeschaut 1732 Mal.)

    * IMG_20130514_002942.jpg (69.85 KB, 518x389 - angeschaut 1740 Mal.)

    * IMG_20130514_003018.jpg (66.53 KB, 518x389 - angeschaut 1743 Mal.)
    Gespeichert
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Antwort #12 am: Montag, 25 Dez 2017, 11:57:25 »

    Ακόμα μία.
    Α παιδιά ξέχασα να πω ότι η κοπή των ξύλων γενικά έχει γίνει όπως μου είπε ένας φίλος χαριτολογώντας όχι με lazer cut αλλά με Χερ (χέρι) κατ. Εννοώ ηλεκτρική σεγούλα και ντρεμελάκι (Σε όλη την κατασκεύη).


    * IMG_20130514_003052.jpg (74.72 KB, 389x518 - angeschaut 1752 Mal.)
    Gespeichert
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.208



    « Antwort #13 am: Montag, 25 Dez 2017, 12:53:16 »

    Πωωωωωωωω! Εκπληξη
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ βγαίνει Cheesy
    Gespeichert

    μοντελισμός = κατασκευή._
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Antwort #14 am: Montag, 25 Dez 2017, 13:38:02 »

    Πολύ depron.

      Θα έλεγα:
      Όχι άλλο depron,,, αλλά αφού είναι για καλό και πανέμορφο σκοπό, χαλάλι laugh laugh
      και απίστευτο το χερ κατ Thumbs up Thumbs up και'γω πίστευα σε κάτι απο cnc
      καλή συνέχεια
    Gespeichert

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Seiten: [1] 2 3 4 ... 29     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Κατασκευή αεροσκάφους FMA IA 58 Pucará
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 25 Zugriffen.