Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Messages dans 12.389 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:05:21

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:05:21

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304530
    Total des fils de discussion: 12389
    En ligne aujourd'hui: 27
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 20
    Total: 21
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 4 [5]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: jet aircraft & turbine  (Lu 32061 fois)
    The machinist
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 299


    Λαμπράκης Πάνος


    « Répondre #60 le: Mardi, 12 Juin 2007, 03:24:48 »

    Καλησπερα,

    Ανοιγουν τα ματια  μου σιγα σιγα ή μου φαινεται?  Εκπληξη

    Κε Παναγιωτη δεν μας κανετε ενα σεμιναριο?Θα μου πειτε απο που να ξεκινησετε.Ισως με ερωτησεις να ειναι καλυτερη η επιμορφωση.Οτι γραφετε το διαβαζουμε και μαθαινουμε.Παντως για το θεμα του τορνου γιατι δεν χρειαζεται ηλεκτρονικος στο θεμα τον καμπυλων ης εισαγωγης κλπ?

    Journalisée

    Αίεν Υψικρατείν
    pansofos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 215



    « Répondre #61 le: Mercredi, 13 Juin 2007, 23:50:21 »

    Πάνο καλησπέρα

    Υπάρχουν οι CNC και οι προ CNC  τεχνικές και μέθοδοι.
    Eγώ εργάζομαι με τις προ....    Βεβαίως υποκλίνομαι σε αυτή την νέα τεχνολογία αλλά......

    Λεω να με χαρεί ο εγγονός μου με τα μαλλιά που μου έμειναν, πριν χάσω και τα υπόλοιπα ασχολούμενος και με CNC.

    Γνωρίζω δυό παλαιές μεθόδους  κατασκευής της καμπύλης του αεροσυμπιεστή, σημειωτέον οτι μας ενδιαφέρει το τμημα που εφάπτεται ο ΚΚΚ2038, ενώ οι υπόλοιπες καμπύλες μπορούν να γίνουν και με λιγότερη ακρίβεια.

    Οταν λέω εφάπτεται, εννοείται ένα τελικό διάκενο, 0,05 έως 0,1 χιλ. ειναι καλό.
    Οτι ρόλο παίζει η στεγανότητα εμβολου-κυλινδρου στις παλινδρομικές, τον ίδιο ρόλο παίζει
    και εδώ το διάκενο αυτό.

    Εκτός από τον τόρνο , χρειάζεσαι μια ΚΚΚ2038, ένα κομμάτι αλουμίνιο αρκετά μακρύτερο, ωστε εαν το "σφάξεις", χωρίς να το λύσεις από το τσοκ συνεχίζεις στην επόμενη προσπάθεια,
    και μια ξυστρα, το φανταστικο εργαλειο που θα χρειαστη πολλες φορες, βλεπε φοτο.

    Αντιγράφεις από το σχέδιο, σε μιλιμετρέ χαρτί την καμπύλη, και βγάζεις τις συντεταγμένες προς χ και ψ.

    Μετά πας στον τόρνο και από ένα σταθερό σημείο, κινείς διαδοχικά το παράλληλο σεπορτ σε χ αποστάσεις και το κάθετο σεπορτ σε ψ αποστάσεις , έτσι γίνεται μια καμπύλη καμπάνας κλιμακωτή.

    Εκει έρχεται η ξύστρα και τα στρώνει όλα, όταν αρχίσει η ΚΚΚ να περνά στην καμπάνα, βάφεις με μαρκαδόρο την καμπάνα, στρίβεις μέσα την ΚΚΚ και όπου σβήσει το χρώμα ξανά με την ξύστρα, ξανά χρώμα, κ.ο.κ. μέχρι να σβύνει το χρώμα σχεδόν παντού, μετά τρίβεις με σμυριδόπανο,και τέλος γυαλίζεις με ατσαλόμαλλο.

    Από την τρελλή χαρά σου όπως θα γυαλίζει, μην ξεχαστείς και το λύσεις από το τσοκ, πρέπει τώρα να τελειώσεις τις διαμέτρους και τις πατούρες  για να κουμπώνει στην βάση της, χωρίς εκκεντρικότητα
    Οταν το κόψεις για να το επεξεργαστείς από την άλλη μεριά, το έκκεντρο σφάλμα του τσοκ, θα ειναι στο κομμάτι που έμεινε επάνω του.

    Αυτα στο επόμενο η μέθοδος της αντιγραφής.


    * IOOONA.JPG (13.49 Ko, 448x223 - vu 1283 fois.)
    « Dernière édition: Jeudi, 14 Juin 2007, 00:56:04 par pansofos » Journalisée
    ANDREASTWIN
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 118



    « Répondre #62 le: Vendredi, 2 Avril 2010, 11:37:15 »

    Καλησπερα,

    Ευχαριστω παιδες για τις πληροφοριες Thumbs up Μαλλον θα προσανατολιστω στην boca bearings επειδη την εχω ακουστα.Βεβαια το Ebay δεν το αποκλειω γιατι εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος με αγορες απο εκει και τις περισσοτερες φορες βρισκω αυτο που ψαχνω!Φιλε Δημητρη το ειχα ακουσει για την μεθοδο "γεμισματος" του ρουλεμαν με κεραμικες μπιλιες και οτι δεν χρειαζεται το spacer για τις μπιλιες,αυτο που δεν ειχα καταλαβει και ευχαριστω που μου ανοιξες τα ματια,ειναι πως ευθυγραμμιζονται μεταξυ τους παιρνοντας το απαραιτητο κενο.Καμια πηγη ομως για συμπιεστες δεν μου ειπατε...Κοιταζοντας τα σχεδια της τουρμπινας καταλαβα οτι το σημαντικοτερο εξαρτημα που χρειαζεται ειναι ο τορνος(λογικο βρε μπουμπουνα αφου τα περισσοτερα εξαρτηματα ειναι κυλινδρικα!!!).Η φρεζα ερχεται σε δευτερη μοιρα.Δυστυχως χρειαζεται CNC τορνος και με τσοκ μεγιστης εκκεντροτητας 0.02mm περιπου και σε αυτο ειμαι μειον Δάκρυ Θα χρειαστω και ενα spot welder(ηλεκτοποντα) ενα κουρμπαδορο εαν φτιαξω μονος μου το θαλαμο καυσης κλπ.Λεει μεσα στις οδηγιες του κινητηρα οτι για εξωτερικο περιβλημα μπορω να χρησιμοποιησω κουτι απο φιλτρο λαδιου στις απαραιτητες διαστασεις,αυτο ειναι καλο;Λεει και κατι κουλα μεσα περι βαψιματος του αξονα σε 50-60 βαθμους Rockwell(λες και εχω τροπο να το μετρησω αυτο Εκπληξη )Βεβαι υπαρχουν hardness testers αλλα εκτος του οτι δεν ξερω να τα χρησιμοποιω δεν θα δωσω 800 € για ενα τετοιο εξαρτημα...
    Ακομα μου ειπαν οτι υπαρχουν καποιοι που κανουν balance σε αξονες/φτερωτες τουρμπινων,ξερετε κανεναν στο εξωτερικο;
    Και τελος θα χρειαστω ΠΟΛΥ τυχη...
    Φιλε Αλεξη με το site της gmn εμεινα μ.... ξερεις ποσο καιρο εψαχνα στις αρχες οταν ηθελα να ατασκευασω τη φρεζα απο το μηδεν για spindles(το εξαρτημα πανω στο οποιο πιανει το τσοκ/κοπτικο της φρεζας,εδραζεται σε ρουλεμαν και περιστρεφεται με κινηση μεσω ιμαντα απο το μοτερ) και δεν εβρισκα τιποτα;Φαινονται ακριβα εξαρτηματα και υπερβολικα καλης ποιοτητας,γ.... τα λεφτα μου Δάκρυ
    Ευχαριστω για το ενδιαφερον και σορρυ που σας ζαλιζω...
    Πανος Λαμπρακης
    Αργος
             για σου φιλε και χρονια πολλα.αν και καθυστερημενα κατα τρια χρονια,σου εχω το τηλ.για ζυγοσταθμιση στον πειραια εκει που τιν πηγα και εγω.     ο πατερας λεγετε γιαννης ,και ο γιος πετρος,και το τηλ.τους ειναι  210-4082130. η διευθυνση τους ειναι,μεθωνης 46 αγ.διονυσιος πειραιας. Thumbs up
    Journalisée
    ΝΙΚΟΛΑΣ
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5


    « Répondre #63 le: Mardi, 9 Nov. 2010, 13:05:14 »

    Απο τι υλικα φτιαχνονται τα διαφορα μερη της τουρμπνας;Ας πουμε ο αξονας ο κομπρεσορας το NGV το diffuser κλπ;
    Κατι εχω ακουσει και για το υλικο nimonic.Που μπορει κανεις να βρει αυτα τα υλικα?
    Journalisée
    pansofos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 215



    « Répondre #64 le: Mercredi, 1 Oct. 2014, 13:33:43 »

     Σημερα  βρηκα στο διαδυκτιο, κατι που ισως ανδιαφερει αρκετους μοντελιστες
    και οχι μονο.

    Η WREN  η αγγλικη εταιρεια τουρμπινων, διαθετει τα σχεδια και τις οδηγιες για
    κατασκευη turbojet και turboprop ελευθερα , στο διαδυκτιο .

    Ιδου λοιπον πεδιο δημιουργικης και διδακτικης απασχολησης, λαμπρο.

    http://www.wrenturbines.co.uk/mw54-turbo-jet-and-turbo-prop-second-stage-plans
    « Dernière édition: Mercredi, 1 Oct. 2014, 13:55:03 par pansofos » Journalisée
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 192


    1st Dream - Minare


    « Répondre #65 le: Mercredi, 1 Oct. 2014, 13:50:16 »

    Πολύ εντυπωσιακό κ. Παναγιώτη!!!

    ευχαριστούμε για τις γνώσεις που μοιράζεστε μαζί μας!

    Νομίζω ότι το λινκ δεν λειτουργεί ... μήπως το απέσυραν ;
    Journalisée
    pansofos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 215



    « Répondre #66 le: Mercredi, 1 Oct. 2014, 13:57:02 »

    Χαρη δοκιμασε παλι σε εμενα ανοιγει.
    Journalisée
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #67 le: Mercredi, 1 Oct. 2014, 15:00:04 »

    Και σε εμενα! Ψαχνοντας να βρω το manual της mw54 mk2 επεσα πανο του! Διχνει τα παντα! Σε μορφη pdf, Μεχρη και την παραμικρη λεπτομερια.
    Το manual ομος δεν το βρηκα.  Undecided
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Pages: 1 2 3 4 [5]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Fil de discussion: jet aircraft & turbine
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.028 secondes avec 25 requêtes.