Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 17:02:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 17:02:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304514
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 27
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ  (Αναγνώστηκε 9396 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 10:10:34 »

    Δυστυχώς δεν δίνουν μεγάλη ένταση  
    Αν μπουν σε σειρά όμως 4s και πάνω ίσως βγουν τα watt που θέλει.  Μετά αυξάνετε το βάρος όμως και πάει λέγοντας  Grin
    Πάντως σε long range fpv τις χρησιμοποιούν κατά κορων

    Μία ακόμα παράμετρος που εγώ τουλάχιστον δεν γνωρίζω, είναι πόσα Volts βγαίνουν από τις κυψέλες.
    Για να φορτίσουν 4 στοιχεία Lι-Ιon θέλεις περίπου 20 Volts
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 11:13:19 »

    καλημέρα εγώ χρησιμοποιώ εν πτήση 12,6 (3s) volt  x 5- 12 amber = 60 w εως  130 w( περίπου ) Thumbs up

    οικονομικά  (μικρο μοτέρ, κτλ) Thumbs up
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 11:45:51 »

    καλημέρα εγώ χρησιμοποιώ εν πτήση 12,6 (3s) volt  x 5- 12 amber = 60 w εως  130 w( περίπου ) Thumbs up

    οικονομικά  (μικρο μοτέρ, κτλ) Thumbs up

      +1!! Thumbs up

      Οι LiIo/18650 είναι μια πολλά υποσχόμενη κατηγορία αλλά δεν είναι, και τόσο, ότι καλύτερο στην απόδοση πολλής και συνεχόμενης ενέργειας.
      Σε εφαρμογές Α/Φ όπου η χρήση τους είναι απλά για διατήρηση της ταχύτητας και όχι ακροβατικών ή στο να κρατάει βάρος (όπως στα μούλτι), έχει έναν καλό λόγο βάρους/απόδοσης ενέργειας.
      Τα χαρακτηριστικά έχουν φτάσει μέχρι και 30Α (10C) συνεχόμενη κατανάλωση και η φόρτισή τους είναι η κλασική όπως των LiPo (CC-CV) άρα μια 4s χρειάζεται περί τα 16v

      Το "παράδοξο" στην συμπεριφορά τους είναι οτι η τάση πέφτει στην απόδοση των πολλών αμπέρ, αλλά επανέρχεται μετά απο λίγο σε κατάσταση ηρεμίας. Αυτό, πιστεύω έχει να κάνει με την φυσιολογία, όπου λόγω μεγέθους της μπαταρίας οι πόλοι τα ηλεκτρόδια δεν είναι αρκετά μεγάλα για να υπάρχει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής στην πάστα του λιθίου όπως στις LiPo.
      Η δε χρήση τους που είναι πιο πολύ για ηλεκτρονικό τσιγάρο, εκεί έχει απλά μια ωμική αντίσταση και το όποιο κύκλωμα δουλεύει σαν πηγή ρεύματος.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 12:26:27 από DEPRON MANIAC » Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 12:33:40 »

    έχει δίκιο ο Κυριακός ,όπως και με τη χωρητικότητα που γράφουν οι Κινέζοι δεν είναι ακριβής π.χ 4000 mah μετά από δοκιμές μετρήσεις δεν ήταν ούτε 1000 mah ,κυρίως δεν έχουν απότομη εκφόρτωση ,είχα φτιάξη πακακι απο 18650 είχαμε ανάβαση το θέμα  σε αδερφό σαιτ (χάθηκαν όλα ),

    πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή σχέση βάρους απόδοσης  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 12:37:07 »

    Τώρα είναι της μόδας και οι 21700 Χαμόγελο
    Δυστυχώς αυτό με τον aeromodelistis ήταν πολύ λυπηρό  Δάκρυ
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 13:35:46 »

    έχει δίκιο ο Κυριακός ,όπως και με τη χωρητικότητα που γράφουν οι Κινέζοι δεν είναι ακριβής π.χ 4000 mah μετά από δοκιμές μετρήσεις δεν ήταν ούτε 1000 mah ,κυρίως δεν έχουν απότομη εκφόρτωση ,είχα φτιάξη πακακι απο 18650 είχαμε ανάβαση το θέμα  σε αδερφό σαιτ (χάθηκαν όλα ),

    Δεν είναι αξιοπερίεργο που σε ένα τεστ η μπαταρία αποδίδει λιγότερη χωρητικότητα
    από την ονομαστική της.

    Ατό μπορεί να οφείλεται στην παλαιότητά της (αυξημένη εσωτερική αντίσταση), ή στην μέθοδο φόρτισης.
    Η ταχεία φόρτιση, πολλές φορές διακόπτεται νωρίς από τον φορτιστή, και δεν παίρνει αυτό που νομίζουμε ότι πήρε.
    Η περίπτωση αφορά φορτιστές που δεν έχουν καταγραφικό της πορείας της φόρτισης
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 13:43:46 »

    Υπάρχουν πολλές αναφορές για πολύ κακής ποιότητας ψεύτικες μπαταρίες 18650 είναι αδύνατο μια 18650 να είναι  4000mah
    Επίσης πρέπει να είναι unprotected διαφορετικά έχουν πολύ μεγάλη εσωτερική αντίσταση
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 13:47:16 »

    Καλησπέρα σε όλους  Χαμόγελο

    Έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ μπαταρίες Li-Po απο το 2015! Βέβαια, όπως σωστά προείπατε, πετώ με ανεμόπτερα συνήθως ή γενικά με setups που δέν κάνουν "ηλεκτροκόλληση", δέν έχουν δλδ απαιτήσεις σε μεγάλα Αμπέρ εκφόρτισης.
    Σε αυτό το project σκέφτομαι σοβαρά τις Samsung 21700 50E 5000 mAh. Μπορεί να είναι λίγο πιό μεγάλη και βαριά απο τις 18650, αλλά έχω δεί-δουλέψει με samsung στο α/μ ενός φίλου και είμαι πολύ ευχαριστημένος με το χαμηλό "sagging" που έχουν, δλδ την πτώση τάσης κάτω απο φορτίο...
    Όταν οι απαιτήσεις σε Αμπέρ είναι μεγαλύτερες, συνήθως αυξάνουμε τα S του πακέτου μπαταριών κατά 2 πάνω... Δλδ αν σε LiPo πετάς με 4S, καλό είναι με τύπου 18650 να πάς στα 6S!
    Πολύ σωστά λέτε πως θέλει προσοχή βέβαια γιατί κυκλοφορούν στο εμπόριο και αρκετές "μούφες". Η Panasonic & η Samsung είναι καλές εταιρείες.

    Στόχος σου στο ηλιακό αεροπλάνο είναι τα μικρύνεις γενικά το βάρος της μπαταρίας σου ώστε να έχεις το πλεονέκτημα να ισοσκελίσεις το έξτρα βάρος απο τα ηλιακά στοιχεία με τη μείωση απο το βάρος της main bat... Αν πέταγε δλδ το αντίστοιχο μοντέλο με 4S2P, καλό είναι να προσπαθήσεις να πετάξεις με 4S1P...

    Γενικά, θέλω να τα "ξεζουμίζω"τα ηλιακά, δλδ δέν θέλω ποτέ κατά τη διάρκεια της πτήσης να μήν τα χρησιμοποιώ. Να μου αυξάνουν την απόσταση ή τη διάρκεια ή να τρέχω λίγο παραπάνω αν και όταν μου "περισσεύει" λίγη ενέργεια. Καίει ο ήλιος? Να μου δίνει το ηλιακό μου τα μέγιστα κάθε στιγμή...
    Αυτό ισχύει φυσικά μόνο για τις ημερήσιες πτήσεις. Για τη νύχτα πρέπει να σκεφτείς και την αποθήκευση ενέργειας.

    * Δίνουν 0,5 Volts το καθένα Κε Γιάννη. Θέλεις 40 στοιχεία Sunpower C60 για να φορτίζεις 4S Λιθίου μπαταρία...  
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 13:59:35 »

    Και αυτά που γράψατε παραπάνω ^^ επίσης σωστά.

    Ναί, πρέπει να είναι unprotected αν και οι περισσότερες τώρα πιά που αυξάνονται και τα C τους, είναι by default unprotected...

    Συμφωνώ με τα περί φόρτισης. Λίγα tips δικής μου εμπειρίας... :
    * Καλό είναι να είναι "φρέσκες" αλλά δυστυχώς σάν ερασιτέχνες δέν ξέρουμε την ημερομηνία κατασκευής
    * Προσοχή στα καλώδια και στο μήκος τους απο τις πόρτες-μπανάνες-φισάκια 4mm του φορτιστή μέχρι την μπαταρία μας! Άλλη τάση υπάρχει στα άκρα των πόλων των μπαταριών και άλλη στο τυπωμένο κύκλωμα του φορτιστή, λόγω πτώσης τάσης όταν ανάμεσα στη διαδρομή υπάρχουν κακά καλώδια, πολλές κολλήσεις κλπ...
    Όσο έξυπνος και αν είναι ο charger, πρέπει να τον βοηθάμε με καλές-κοντές συνδέσεις, γιατί όταν εκείνος βλέπει αυξημένη ωμική αντίσταση συμπεριφέρεται και ανάλογα...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 14:21:20 »

    Τελικά τί θα γίνεται, θα δουλεύει το μοτέρ απευθείας από το φωτοβολταικό;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 16:17:33 »

    Χαχα, καλησπέρα Νικόλα... έχεις δίκιο, απλά πλατυάζουμε λίγο με θεωρίες σε αυτό το thread γιατί είναι ενδιαφέρον (και καλά κάνουμε  Wink)

    Όχι, στο δικό μου όχι, δέν θα δουλεύει απ'ευθείας απ'το ηλιακό, τουλάχιστον για τις πρώτες δοκιμές. Το καλό με την μπατ ανάμεσα είναι πως δέν έχεις πτώση τάσης σε στροφές όπου θα σκιάζει όλο το φτερό και έτσι τα ηλεκτρονικά σου δουλεύουν αξιοπρεπώς, χωρίς resets κλπ.
    Νομίζω πως δέν θα φτάνουν τα 70 watts για μιά αξιοπρεπή πλεύση και αξιοπρεπή εννοώ να μήν "φλερτάρει" με τα όρια για stall... θέλω να έχει καλή ταχύτητα cruise.
    Θα υπάρχει ενδιάμεσα μπαταρία αλλά θα προσπαθήσω να είναι όσο μικρή γίνεται σε χωρητικότητα (όχι τάση) και θέλω ποτέ να μήν την υπερφορτίζω, γιατί θέλω να εκμεταλλεύομαι συνεχώς τον ήλιο.
    Αν δώ απ'τις δοκιμές πως τείνει να υπερφορτίζει η μπατ, είτε θα αυξήσω την cruise speed ώστε να αυξηθεί η κατανάλωση, είτε θα την ξεκινάω μισο-φορτισμένη, είτε θα επενδύσω σε εναν ΜΡΡΤ (ελεγκτή φόρτισης) για να κάνει εκείνος την διαχείριση χωρίς να φοβάμαι να κάψω την μπατ. Χρήματα για ΜΡΡΤ αυτή τη στιγμή δέν υπάρχουν πάντως...
    Σκεφτείτε πως με αυτό το φτερό, ακόμη και αν το μοντέλο είναι δίπλα σου στο έδαφος, δίπλα στο αμάξι, μπορείς με ένα έξτρα παράλληλο φισάκι να χρησιμοοποιείς την ενέργεια αλλού! Μπορείς δλδ να Μήν το φορτίζεις "απ'το σπίτι", αλλά να φορτίζει μόνο του απλά περιμένοντας στον ήλιο!!
    Να πάρει η ευχή... μπορείς ακόμα και να φορτίσεις την μπατ απ'το αμάξι ενός φίλου που έμεινε στο μοντελοδρόμιο... !

    Γενικά δέν είναι εύκολο να απαντώ μονολεκτικά στις ερωτήσεις σας γιατί είμαι ακόμη στην αρχή του δρόμου αυτού και οι ερωτήσεις σας είναι και δικές μου ερωτήσεις  Χαμόγελο
    Ήδη υπάρχει μιά μικρούλα εμπειρία απο άλλο σκάφος όπου, ενώ εκείνο θέλει 80 watts για cruise, το ηλιακό του παράγει σχεδόν 30 watts... απλά ελπίζουμε σε αυτό να έχουμε λίγο καλύτερα χαρακτηριστικά glide και με την 40άδα να πλησιάσουμε την καταναλισκώμενη για cruise ενέργεια.
    Καταλαβαίνετε πώς Άν:  Ενέργεια για cruise = Ενέργεια Ηλιακού, η μπατ θα συντηρεί την χωρητικότητα της!

    Χαχα είναι πράγματι εντυπωσιακό όλο αυτό. Next stop η χρήση πυκνωτών απλά για "punches"-εκρήξεις ενέργειας...  Cheesy
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 18:47:32 »

    Αγαπητέ Απόστολε,

    Αν θέλεις 80 W με 14 Βολτς, σημαίνει ότι θα τραβάει 6 amper

    Σε μία ώρα θα καταναλώνει 6 Αμπερώρια.

    Για την φόρτιση την ημέρα, θα πρέπει να περνάνε 6+ Αμπερώρια στην μπαταρία για να παραμένει φορτισμένη. Δηλαδή χρειάζεσαι ισχύ 120 W περίπου.

    Για την πτήση την νύχτα, π.χ. 12 ώρες έως ότου ξανάρθει ηλιοφάνεια, χρειάζεται απόθεμα 72 Αμπερώρια.

    Αντιλαμβάνεσαι ότι 14 Βολτς και 72 Αh είναι μεγαλύτερη ενέργεια από όσο χωράει μία συνηθισμένη  μπαταρία αυτοκινήτου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 19:50:39 »

    Ποιος και πως θα το βλεπει καποιος την νυκτα ?
    Εαν μπει και καταλληλος φωτισμος υπολογιστε και αυτον στις καταναλωσεις
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 21:40:44 »

    Κατανοητό Απόστολε, αλλά ακόμα κι έτσι χρειάζεται κύκλωμα φόρτισης από το φωτοβολταικό στην μπαταρία. Υπάρχου έτοιμα τέτοια μόντουλα που να μπαίνουν πάνω σε αεροπλάνο;;;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 4 Απρ 2020, 21:56:36 »

    Και εγώ έτσι πιστεύω χωρίς κατάληξη διαχείριση θα έχεις μόνο απώλειες.  Τώρα για πτήση το  βράδυ πιστεύω πας αλλού..
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Ηλιακά Υποβοηθούμενο Ηλεκτρικό Α/μ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.028 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.