Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:08:21

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:08:21

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 26
    Gesamt: 28
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 31 32 33 [34]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Gelesen 123224 mal)
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 60


    small details matter


    « Antwort #495 am: Freitag, 1 Jun 2018, 10:42:28 »

    Σε ευχαριστώ πολύ Αργύρη! Το τι λάδι θα χρησιμοποιήσω ήταν μέσα σε αυτά που με απασχολούσε. Με κάλυψες!! Πήρα και σπρέϊ για την εξάτμιση. Το ΣΚ έχει δουλεία!  Grin
    Gespeichert
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 280



    « Antwort #496 am: Samstag, 2 Jun 2018, 10:19:31 »

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!
    Gespeichert
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #497 am: Samstag, 2 Jun 2018, 10:31:05 »

     Thumbs up  +++1

    Kαλημέρα Γεωργιεε...

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 60


    small details matter


    « Antwort #498 am: Samstag, 2 Jun 2018, 23:44:01 »

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!

    Για την σωστή ρύθμιση φαντάζομαι είναι θέμα εμπειρίας. Για την ψύξη του κινητήρα εννοείς να φτιαχτούν baffles ωστε να οδηγείτε ο αέρας στις ψύχτρες της κεφαλής;
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #499 am: Sonntag, 3 Jun 2018, 08:05:17 »

    Σχετικό κεφάλαιο για την ψύξη διάβασε  εδώ
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 280



    « Antwort #500 am: Sonntag, 3 Jun 2018, 13:31:38 »

    Γεια σου και σενα Χρησταρα!

    Ειναι βεβαια κοινο "μυστικο" πως οι βενζινες και πιο ευκολα ρυθμιζουν και πιο καλα κρατουν τις ρυθμισεις τους και πιο ροπατες ειναι και συντριπτικα μεγαλυτερο κυκλο ζωης εχουν και φτηνοτερο καυσιμο καινε και, και, και... Wink μακροσκελης η λιστα...

    Τωρα, για ψυξη σιγουρεψου οτι εχεις λογο επιφανειας εισαγωγης: επιφανεια εξαγωγης στο κοουλ = 1:3, ρυθμισε στην υψηλη βελονα ωστε να στροφαρει στις 7900 στατικα και ασε το baffling για αργοτερα -αν χρειαστει με τηλεμετρια- που δεν νομιζω. Υπομονη με το στρωσιμο και θα δεις μεχρι και 500rpm με την χρηση.
    Μην παραφορτωσεις το μοτερ με μεγαλυτερης διαμετρου προπελλα. Θα χασεις spoolup και θα ανεβασεις θερμοκρασιες χωρις λογο.

    Σε καθε περιπτωση μια καλορυθμισμενη μηχανη σε μια υγειη εγκατασταση θα ανεβαζει 100-120 στην κεφαλη μετα το touchdown ενω σε wild stuff μπορει να δεις στιγμιαια και τιμες της ταξης 160-170!!!
    Μην τρομαξεις.

    "Αν δεν αισθανθεις απωλεια ισχυος κατα την πτηση σου , τοτε η ψηξη για την περιπτωση σου θα επαρκει." μου ειπε καποτε ενας champ - Γεια σου Νικ!- και ο χρονος απεδειξε πως ειχε απολυτο δικιο!!!

    Καλη διασκεδαση!
    Gespeichert
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 72


    « Antwort #501 am: Montag, 8 Feb 2021, 20:58:15 »

    Εσείς που έχετε κινητήρες βενζίνης, πώς αποθηκεύετε τα μοντέλα σας για μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς να ξεραθούν οι μεμβράνες στο καρμπυρατέρ?

    Από ότι ξέρω αδειάζουμε το καύσιμο από το ντεπόζιτο και μετά βάζουμε μπροστά τον κινητήρα να κάψει ότι έχει απομείνει.
    Μερικοί βγάζουν το μπουζί από την κεφαλή και ρίχνουν λίγο λαδάκι μέσα στο πιστόνι.

    Υπάρχει κάποιο τίπ και για το καρμπυρατέρ?
    Μήπως λίγο ψέκασμα με το γνωστό WD-40 για να μην κολλήσουν οι πεταλούδες? Για τις μεμβράνες, μήπως λίγο λαδάκι από τα σωληνάκια με μια σύριγγα?
    Gespeichert
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 286



    « Antwort #502 am: Dienstag, 9 Feb 2021, 08:55:31 »

    Για τις μεβράνες αφήνεις λίγο καύσιμο πάντα στο τεπόζιτο.
    Gespeichert

    Always look on the bright side of life!
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 280



    « Antwort #503 am: Donnerstag, 11 Feb 2021, 20:01:31 »

    Η σωστη πρακτικη ειναι αυτη που περιγραφεις: Στεγνωμα στο τελος της ημερας.

    Μην ριξεις τπτ στο carb.

    Οι μεμβρανες δεν χαλανε τοσο ευκολα.
    Μοτερ (DLE 55 10ετίας) στεγνο, πηρε μπρος κανονικα με την 6η υστερα απο σχεδον ενα χρονο ακινησία - και δουλεψε αψογα ολη μερα.
    Οι μεμβρανες κρατουν...τα σωληνακια, οχι.
    Φροντισε για τις συνθηκες αποθηκευσης, ρυθμισε σωστα και εισε super!


    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 31 32 33 [34]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.019 Sekunden mit 24 Zugriffen.