Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:25:07

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:25:07

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 13
    Total: 14
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 34     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: PZL 106 Kruk '' More than a farming machine''  (Lu 125900 fois)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #165 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 10:14:13 »

    αληθεια ποτε πιστευεις θα το δεις στον αερα?Huh?
    περίπου σε 15 μέρες θα είναι έτοιμο από την κατασκευή
    μετά θα θέλει na kapsi στα 8-10 λίτρα βενζίνη για να στρώσει η μηχανή και μετά είναι η πτήση περίπου σε 20-25 μέρες
    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Répondre #166 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 11:47:35 »

     Εχει να τραβήξει.........κυριολεκτικα πολυ ανεμοπτερο!!!! Cheesy Cheesy Cheesy

    πωωωω   περιμένω με αγωνία την εγκατασταση των ηλεκτρονικων!
    Journalisée

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    heliman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 99



    « Répondre #167 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 12:21:32 »

    θα μας  πεις που θα γινει η πρωτη πτηση
    γιατι τοσο πολη στρωσιμο στο εδαφος?Huh καλυτερα ειναι πτησεις με εναλλαγη της ισχυς 50% εως 75% οπως στρωνουμε και τους εμβολοφορους στα CESSNA 152 172
    Journalisée

    VIBE 50 OS-55HYPER FUTABA 14MZ 2.4 GY-502 CV-1  CCPM-140 Degrees servo 9252 VIBE 90 OS91HZ BLS 351 GY611/BLS251  TREX 450 SEMI V2
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #168 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 22:38:33 »

    Εχει να τραβήξει.........κυριολεκτικα πολυ ανεμοπτερο!!!! Cheesy Cheesy Cheesy

    πωωωω   περιμένω με αγωνία την εγκατασταση των ηλεκτρονικων!

    για τα ηλεκτρονικά θα εφαρμόσουμε την λύση τον δυο δεκτών
    που προσωπικά την έχω δοκιμάσει σε πέντε μεγάλα μοντέλα και έχει δουλέψει άψογα

    1) στον κάθε ένα δέκτη καταλήγουν τα μισά servo ένα από τα δυο ailerons ένα από τα δυο flaps ένα από τα δύο elevators και κλπ.
    Με αποτέλεσμα ακόμα και να «χαθεί» ο ένας δέκτης ο έλεγχος υπαρχει
    2) το συνολικό μήκος καλωδίωσης είναι ελάχιστο μιας και για το συγκεκριμένο αεροπλανο δεν ξεπερνά τα 2 μετρά ανα δεκτη
    Τα μακριά καλώδια λειτουργούν σαν κεραία με αποτέλεσμα παρεμβολών
    3) μέσα από τον δέκτη τα ρεύματα που περνούν είναι μόνο για πέντε servo δηλαδή σαν να πετάμε ένα απλό 40ρι μοντέλο
    4) δεν έχεις κανένα ηλεκτρονικό σύστημα να μεσολαβεί «μια σκοτούρα λιγότερη για να παρουσιάσει βλάβη»
    5) με μια εξακαναλη τηλεκατεύθυνση μπορείς να τοποθετήσεις 12 servo χωρίς Υ καλώδια
    6) και ως γνωστόν όσο πιο απλά τόσο που σίγουρα

     
     
     
    « Dernière édition: Dimanche, 4 Janv. 2009, 22:46:12 par evan » Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Répondre #169 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 22:54:02 »

    Άρα φανταζομαι έχεις δυο ίδιους δέκτες,και τους φοράς απλά ίδιο κρύσταλλο...ή αν ειναι στα 2.4 bind-άρεις στην ίδια συχνότητα....;

                           1ος δεκτης                     2ος δεκτης                                           
    καναλια
    1                      left aileron                      ------
    2                      left  elevator                   right elevator
    3                       throttle                         -----
    4                       -----                               rudder
    5                       (aux)                             (aux)
    6                      --------                             right aileron


    θα ειναι καπως ετσι δηλαδη;                                                                   
    Journalisée

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #170 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 23:27:16 »

    Άρα φανταζομαι έχεις δυο ίδιους δέκτες,και τους φοράς απλά ίδιο κρύσταλλο...ή αν ειναι στα 2.4 bind-άρεις στην ίδια συχνότητα....;

                           1ος δεκτης                     2ος δεκτης                                           
    καναλια
    1                      left aileron                      ------
    2                      left  elevator                   right elevator
    3                       throttle                         -----
    4                       -----                               rudder
    5                       (aux)                             (aux)
    6                      --------                             right aileron


    θα ειναι καπως ετσι δηλαδη;                                                                   

    περίπου κάπως έτσι
    στην συνεχεια τις κατασκευής θα δοθεί αναλυτικά η συνδεσμολογία

    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    9G
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4


    « Répondre #171 le: Lundi, 5 Janv. 2009, 01:56:08 »

    με τοσες φωτο που εχεις στειλει κοντευουμε να το κανουμε κοπια

    Καλησπερα και καλη χρονια σ ολους σας.Ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα να πω και δυο λογια.εμενα δεν με πειραζουν οι πολες φοτογραφιες που υπαρχουν σ αυτο το αρθρο νομιζω οτι ειναι απαραιρητες γιατι οταν φτιαχνεται ενα τετοιο μεγαλο μοντελο καλο ειναι να βλεπει καποιος τις λεπτομερειες τις κατασκευης που ειναι και σπανιο για την Ελλαδα.
    Journalisée
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #172 le: Lundi, 5 Janv. 2009, 02:31:24 »

    με τοσες φωτο που εχεις στειλει κοντευουμε να το κανουμε κοπια

    Καλησπερα και καλη χρονια σ ολους σας.Ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα να πω και δυο λογια.εμενα δεν με πειραζουν οι πολες φοτογραφιες που υπαρχουν σ αυτο το αρθρο νομιζω οτι ειναι απαραιρητες γιατι οταν φτιαχνεται ενα τετοιο μεγαλο μοντελο καλο ειναι να βλεπει καποιος τις λεπτομερειες τις κατασκευης που ειναι και σπανιο για την Ελλαδα.

    καλός ήρθες!
    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #173 le: Lundi, 5 Janv. 2009, 02:33:00 »

    σήμερα τοποθετήσαμε και το αριστερό φτερό


    * IMG_0e065.jpg (40.38 Ko, 800x600 - vu 719 fois.)
    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #174 le: Lundi, 5 Janv. 2009, 02:36:52 »

    τους οδηγούς τον φτερών μέσα στην άτρακτο δε τους κολλάμε ακόμα
    πρώτα  κατασκευάζουμε την στήριξη τον "φτερών" με τις αντηρίδες (για να μπορέσουμε να μετρήσουμε και να κεντράρουμε τα φτερά με το stab πίσω


    * IMG_0e066.jpg (37.86 Ko, 800x600 - vu 737 fois.)
    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #175 le: Lundi, 5 Janv. 2009, 02:39:09 »

    και ξεκινήσαμε την κατασκευή  για τι στήριξη τον αντηρίδων

    πρώτα στο φτερό

    τα σημάδια


    * IMG_0e067.jpg (58.89 Ko, 800x600 - vu 725 fois.)
    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #176 le: Lundi, 5 Janv. 2009, 02:40:09 »

    οι τρύπες!


    * IMG_0e068.jpg (33.21 Ko, 800x600 - vu 719 fois.)
    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #177 le: Lundi, 5 Janv. 2009, 02:41:15 »

    οι υποδοχές !


    * IMG_0e069.jpg (41.2 Ko, 800x600 - vu 719 fois.)
    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #178 le: Lundi, 5 Janv. 2009, 02:44:35 »

    και τα μεταλλικά στηρίγματα τρυπημένα και έτοιμα για την σύνδεση με τις αντηρίδες


    * IMG_0e070.jpg (46.69 Ko, 800x600 - vu 723 fois.)
    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #179 le: Lundi, 5 Janv. 2009, 02:45:34 »

    =


    * IMG_0e071.jpg (36.45 Ko, 800x600 - vu 718 fois.)
    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    Pages: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 34     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: PZL 106 Kruk '' More than a farming machine''
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.034 secondes avec 25 requêtes.