Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:24:49

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:24:49

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 29
    Totale: 31
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 4 [Tutte]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: q500 ερωτησεις  (Letto 14758 volte)
    ktm25089
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 357



    « il: Martedì, 1 Mag 2007, 07:54:11 »

    καλησπερα,
    θα ηθελα να κανω μερικες ερωτησεις για αυτα τα αεροπλανα που τραβηξαν το ενδιαφερον μου.
    1)ποια η διαφορα v-tail με κανονικη ουρα?
    2)εαν υποθεσουμε οτι βαζουμε 25αρι μοτερ μπορει να δουλεψει σαν τραινερ για αρχη με τις οποιες δυσκολιες οπως η ελλειψη μπροστα τροχου π.χ?
    3)γινονται αγωνες συχνα q500 στην Ελλαδα?

    ευχαριστω
    Loggato
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #1 il: Giovedì, 3 Mag 2007, 00:33:41 »

    Γεια χαρα

    Τα q500 V-tail οπως και αλλα μοντελα με τετοια ουρα οπως ανεμοπτερα κτλ ,εχουν καποια πλεονεκτηματα :
    1)Λιγοτερη κατασκευη --»λιγοτερο βαρος--»γρηγοροτερη κατασκευη
    2)δυο σερβο στο πιδαλιο υψους βαθους ---»περισσοτερη ασφαλεια
    3)Λιγοτερη οπισθελκουσα λογο μιας (σχεδον) λιγοτερης επιφανειας και λογο μειωμενης οπισθελκουσας parasitic δηλαδη αυτης που δημιουργειται απο επιφανειες που ειναι η μια κοντα στην αλλη (το εξηγω στο περιπου).
    4)μεγαλο μερος της επιφανειας σε οσο το δυνατον (καθαροτερο αερα) ,ψηλοτερα απο την ελικα.
    αυτα και ισως μερικα ακομα.
    Το καλυτερο ειναι οτι δεν εχει κανενα μειονεκτημα εναντι της συμβατικης ουρας.


    Με 25αρι μοτερ ενα Q500 θα πεταει σαν ενα trainer πραγματικα ,αλλα δεν μπορει να λαβει μερος σε αγωνες ,εγω θα προτεινα μια απλη 40αρα μηχανη οπου παλι σα trainer θα πεταει ,ειναι δοκιμασμενα setups χωρις προληματα για τον αρχαριο.

    Στην Ελλαδα γινεται ετησιως ενας αγωνας ,ο Πανελληνιος ,εκει θα δεις και θα γνωριστεις με μοντελιστες απο ολη την Ελλαδα.
    θα χαρουμε ολοι να σε γνωρισουμε.
    φιλικα
    Ηλιας
    Loggato
    ktm25089
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 357



    « Risposta #2 il: Giovedì, 3 Mag 2007, 15:06:07 »

    Ηλια σε ευχαριστω.εχω καποια μικρη εμπειρια απο εκπαιδευτικο.οποτε θα μου ειναι λιγο πιο ευκολο.δικιο εχεις με την 40αρα.ψαχνω να βρω κανα βιντεο να δω πως ειναι στην πραξη αυτοι οι αγωνες.προς το παρον ειμαι στα ελικοπτερα και ειμαι ψαρι ακομα εκει.αλλα δεν θα με χαλουσε ενα 500αρι να δοθμε πως ειναι και αυτα.δεν ειναι και πανακριβα και εχω και τον πομπο.αυτο της great planes καλο ειναι?
    ποση ταχυτητα πιανει ενα τετοιο με στανταρ 40αρι και οχι nelson?
    απο οτι καταλαβα απο το σεμιναριο στην θεσσαλονικη που διαβασα κανει τον κυκλο απο εξω απο τις 3 σημαιες.αριστεροστροφα.οταν ειναι τερμα κατω δηλαδη καμια 100 μετρα το βλεπεις?η δεν καταλαβα κατι καλα εγω?

    ευχαριστω
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #3 il: Giovedì, 3 Mag 2007, 15:23:57 »

    Ηλια σε ευχαριστω.εχω καποια μικρη εμπειρια απο εκπαιδευτικο.οποτε θα μου ειναι λιγο πιο ευκολο.δικιο εχεις με την 40αρα.ψαχνω να βρω κανα βιντεο να δω πως ειναι στην πραξη αυτοι οι αγωνες.προς το παρον ειμαι στα ελικοπτερα και ειμαι ψαρι ακομα εκει.αλλα δεν θα με χαλουσε ενα 500αρι να δοθμε πως ειναι και αυτα.δεν ειναι και πανακριβα και εχω και τον πομπο.αυτο της great planes καλο ειναι?
    ποση ταχυτητα πιανει ενα τετοιο με στανταρ 40αρι και οχι nelson?
    απο οτι καταλαβα απο το σεμιναριο στην θεσσαλονικη που διαβασα κανει τον κυκλο απο εξω απο τις 3 σημαιες.αριστεροστροφα.οταν ειναι τερμα κατω δηλαδη καμια 100 μετρα το βλεπεις?η δεν καταλαβα κατι καλα εγω?

    ευχαριστω

    φίλε ktm25089 είμαι ευτυχής όταν ακούω ότι ένας νέος θέλει να ασχοληθεί με αγωνιστική κατηγορία, pylon ή άλλο.
    Αλλά το κάθε πράγμα στον καιρό του, ....
    Σίγουρα δεν είναι το αμέσως επόμενο βήμα από το εκπαιδευτικό με τη 40άρα.
    Την πραγματική εικόνα του πόσο τρέχουν και πως ελίσσονται τα αεροπλάνα pylon, θα τα δεις στην πράξη.
    Οταν εγώ είδα για πρώτη φορά τα καθαρόαιμα F3D να πετάνε στους παγκόσμιους αγώνες, κρύφτηκα πίσω από ένα αυτοκίνητο.

    Ισως δεν έκανα λάθος, αφού στον συγκεκριμένο αγώνα συνέβησαν και πολλά σπασίματα.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ktm25089
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 357



    « Risposta #4 il: Giovedì, 3 Mag 2007, 15:43:49 »

    σιγουρα η ταχυτητα που θα πιανουν θα ειναι κατι το εντυπωσιακο.για αυτο ρωτησα εαν ειναι καλο με μια 25 αρα και σαν εκπαιδευτικο.εχω καποιες γνωσεις στο πεταγμα και πιστευω σιγα-σιγα με καποιον εμπειρο θα μαθω να το πεταω.οσο για μετα και τις γρηγορες αριστερες ειναι αλλο θεμα.τελικα ειναι μια κατηγορια που μου αρεσει.πριν εκανα μερικες αποπειρες για δικiνητιρια και για scale.αλλα τελικα κατι εβρισκα που θα μου ηταν πολυ αρνητικο και ακριβο.αυτη φαινετε ενταξει και εχει και την ταχυτητα που μου αρεσει και ειναι σχετικα φτηνη τουλαχιστον τα 500αρια με μηχανες στοκ.
    τωρα θα μου πεις ποσα θα σπασω μεχρι να μαθω ειναι αλλο θεμα.αλλα δεν θελω να φανταστω τι θα γινει εαν επεφτε η ντακοτα που ειχα βαλει στο ματι με τα retracts.χαρακιρι???πτωση δικια μου απο υψος κτλ-κτλ.
    βεβαια ειπα οτι θελω να δω τουλαχιστον και κανα βιντεο να δω πως πανε.κανενας να κανε κανενα upload στο site?
    Loggato
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.031


    WWW
    « Risposta #5 il: Giovedì, 3 Mag 2007, 18:21:56 »

    Αυτά τα διαβολάκια πιάνουν και ξεπερνούν τα 300km/h. Μάλλον είναι λίγο νωρίς ακόμη για τέτοια ΚΤΜ.
    Loggato

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    ktm25089
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 357



    « Risposta #6 il: Giovedì, 3 Mag 2007, 18:32:11 »

    γεια σου Κοσμα.
    δεν ειπα να το παρω και αυριο.τωρα εχω το ελικοπτερο.αλλα σιγα σιγα μπορω να αγοαζω κομματι κομματι και να το εχω ετοιμο σε κανα χρονο η και λιγοτερο.το προβλημα μου ειναι εαν θα μπορεσω με μια 40αρα η εστω 25αρα μηχανη να το δουλεψω σαν εκπαιδευτικο στην αρχη.υψηλοπτερυγο ειναι.μεγαλα φτερα εχει.εχει βεβαια πισω γλυστρα και οχι μπροστα ροδα και καθολου διεδρο στα φτερα.ειναι σχετικα φτηνο.της great planes κανει 150 οσο ενα εκπαιδευτικο περιπου.
    μετα μολις μαθω θα στησω στις απεραντες παραλιες 3 γαλαζιες σημαιες και γυρω γυρω
    κανα βιντεο απο κανεναν αγωνα που να βρω?
    της προκοπης οχι απο το youtube
    Loggato
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 814



    « Risposta #7 il: Giovedì, 3 Mag 2007, 21:09:34 »

    Καλησπέρα.
    Σίγουρα  ο αγώνας των Q500 είναι ο συναρπαστικότερος κατά την άποψή μου από αυτούς που γίνονται στην χώρα μας επίσημα και μάλιστα με αρκετά καλό αριθμό αγωνιζομένων.
    Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή :
    Ο στίβος των Q500 αποτελείτε από τρεις πυλώνες που σχηματίζουν ένα ισοσκελές τρίγωνο 180μ Χ 180μ Χ 40μ
    Τα αεροπλάνα πετάνε εξωτερικά των πυλώνων και κάθε διέλευση μέσα από αυτούς είναι ποινή 10% επί του συνολικού χρόνου αλλά αυτά προς το παρόν πιστεύω πως δεν σου είναι άμεσα απαραίτητα.
    Ωστόσο οι κανονισμοί του αγώνα είναι εδώ : http://www.elao.gr/web/index.html
    Το συγκεκριμένο αεροπλάνο που σκέφτεσαι να αγοράσεις είναι αξιόλογο και τόσο εγώ προσωπικά όσο και πολύ άλλοι φίλοι αερομοντελιστές το χουμε πετάξει (με τις κατάλληλες ενισχύσεις) σε αγώνα και μάλιστα με nelson κινητήρα.
    Η ταχύτητα του με απλό 40αρι δεν θα σε τρομάξει ιδιαίτερα αν και είναι αρκετά μεγάλη, αλλά άλλο πράγμα να το πετάς μόνο σου και άλλο να πετάς με άλλους δύο συναθλητές σου ταυτόχρονα...
    θα προσπαθήσω αργότερα το βράδυ να ανεβάσω ένα video  από Αμερική ώστε να πάρεις μία ιδέα
    Ελπίζω να βοήθησα

    dapan

    Loggato

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 814



    « Risposta #8 il: Venerdì, 4 Mag 2007, 12:59:35 »

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=item175

    Εδώ μπορείς να πάρεις μια γεύση

    dapan
    Loggato

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    ktm25089
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 357



    « Risposta #9 il: Sabato, 5 Mag 2007, 16:08:48 »

    πολυ ταχυτητα Cheesy Cheesy Cheesy
    μου αρεσε τρελλα Thumbs up
    το αεροπλανο μου αρεσε γιατι ειναι φτηνο και arf.δεν ειπα οτι θελω να το πεταω μονος μου.αλλα πριν μπω με αλλους μαζι σε αυτην την πολυ κλειστη και γρηγορη διαδρομη για να μην παιζω οπως τα συγρουομενα αυτοκινητακια μαζι τους θελει πολυ προπονηση μονος μου.πολυ καλο το βιντεο και εντυπωσιακο.ελπιζω οταν ξανα αωεβω θεσσαλονικη να δω κανενα να πεταει στην ΕΑΘ.
    θα βαλω σιγα-σιγα μπρος τελικα
    κατι ασχετο τωρα.ειδα στο εξωτερικο οτι λενε για την thunder tiger 46.αυτη νομιζω οτι δεν κανει για αγωνες.σωστα?πρεπει να ειναι μεχρι 40??
    Loggato
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 814



    « Risposta #10 il: Sabato, 19 Mag 2007, 15:36:32 »

    Sorry για την καθυστερημένη απάντηση...αλλά τώρα το είδα, και θα απαντήσω γιατί θεωρώ πολύ σημαντική  την απόφαση σου να μπεις στα Q500
    με βάση τους ελληνικούς κανονισμούς η μηχανή σου για τον αγώνα θα πρέπει να είναι 0,40cu inc ..

    dapan
    Loggato

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #11 il: Sabato, 19 Mag 2007, 16:01:36 »

    Sorry για την καθυστερημένη απάντηση...αλλά τώρα το είδα, και θα απαντήσω γιατί θεωρώ πολύ σημαντική  την απόφαση σου να μπεις στα Q500
    με βάση τους ελληνικούς κανονισμούς η μηχανή σου για τον αγώνα θα πρέπει να είναι 0,40cu inc ..

    dapan

    έως 0,40 cu in.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 814



    « Risposta #12 il: Sabato, 19 Mag 2007, 16:04:07 »

     Thumbs up
    ναι όντως εως.... απλά είναι ανοησία, (για μένα), να βάλεις κάτι λιγότερο.

    dapan
    Loggato

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Risposta #13 il: Giovedì, 23 Ott 2008, 09:42:35 »

    Καλησπέρα.
    Είμαι αρχάριος στο χώρο και σκεύτομαι να αγοράσω ενα q500 με 40άρα μηχανή απλή.Είναι εύκολο στην αρχή να το πετάξω έστω και με 1/2 ή 1/4 γκάζι σαν εκπαιδευτικό και στη συνέχεια όταν μάθω,να το χρησιμοποιώ σαν αγωνιστικό?
    Loggato
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 496



    « Risposta #14 il: Giovedì, 23 Ott 2008, 10:32:03 »

    αν εννοεις το viper της great planes στο προτεινω - εχω το ιδιο στο κουτι και θα πεταξει με μια rossi ral 40 με tuned pipe  Thumbs up
    Loggato

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #15 il: Giovedì, 23 Ott 2008, 10:40:55 »

    Καλησπέρα.
    Είμαι αρχάριος στο χώρο και σκεύτομαι να αγοράσω ενα q500 με 40άρα μηχανή απλή.Είναι εύκολο στην αρχή να το πετάξω έστω και με 1/2 ή 1/4 γκάζι σαν εκπαιδευτικό και στη συνέχεια όταν μάθω,να το χρησιμοποιώ σαν αγωνιστικό?

    Καλησπέρα

    Αν το σκέφτεσαι για πρώτο μοντέλο τότε η απάντηση είναι ΟΧΙ.  Πρέπει να πάρεις κάτι πιο εύκολο (εκπαιδευτικό) για να μάθεις και μετά αν το θέλεις πολύ να πάρεις κάτι τέτοιο.  Κανονικά θα πρέπει να το αφήσεις για τρίτο μοντέλο.

    Αν τώρα όταν λες 'αρχάριος' εννοείς ότι μαθαίνεις με κάτι άλλο τότε μάθε καλά και μετά βλέπεις.

    Σεραφείμ
    Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Risposta #16 il: Giovedì, 23 Ott 2008, 11:47:40 »

    Το σκεφτόμουν σαν 'πρώτο' μοντέλο επειδή έχω μια μηχανή 46άρα και ενα υψηλοπτέρυγο (huriccane 40s) -το οποίο δεν γνωρίζω να πετάω και πολύ καλά-και επίσης σκεφτόμουν να το κατασκευάσω απο σχέδια που έχω.Τώρα δεν ξέρω απο ταχύτητες τι βγάζει αλλά με 1/4ή 1/2 στο γκάζι μπορεί να πετάξει αργά σαν εκπαιδευτικό?
    Loggato
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #17 il: Giovedì, 23 Ott 2008, 12:16:56 »

    Όχι, δεν μπορεί ούτε να πετάξει αργά σαν εκπαιδευτικό, ούτε να πετάξει εύκολα σαν εκπαιδευτικό, ούτε έχει την δίεδρο που έχει ένα εκπαιδευτικό και έχει την τάση να οριζοντιώνεται.

    Βέβαια τίποτα δεν είναι αδύνατο και υπάρχει περίπτωση να προλάβεις να μάθεις πριν να το σπάσεις, αλλά αυξάνεις πολύ τις πιθανότητες να γίνει το κακό.  Και ειδικά αν το φτιάξεις από κιτ ένας λόγος παραπάνω να το προσέξεις γιατί θα είναι κρίμα ο κόπος.

    Σεραφείμ
    Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Risposta #18 il: Giovedì, 23 Ott 2008, 15:03:17 »

    Δέν μπορώ να καταλάβω γιατί με μια 25άρα μηχανή μπορεί να πετάξει σαν εκπαιδευτικό και με μια 40άρα όχι. Η διαφορά που είναι στις στροφές της μηχανής ή στην μαγαλύτερη έλικα?

    Απο προηγούμενο μέλος διαβάζω:
    Με 25αρι μοτερ ενα Q500 θα πεταει σαν ενα trainer πραγματικα ,αλλα δεν μπορει να λαβει μερος σε αγωνες ,εγω θα προτεινα μια απλη 40αρα μηχανη οπου παλι σα trainer θα πεταει ,ειναι δοκιμασμενα setups χωρις προληματα για τον αρχαριο.
    Loggato
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #19 il: Giovedì, 23 Ott 2008, 15:18:55 »

    Καλησπέρα

    Εγώ δεν είπα ότι με ένα 25άρι μοτέρ μπορεί να πετάξει ένα Q500 σαν εκπαιδευτικό και δεν μπορεί με μια 40άρα.  Εγώ λέω ότι δεν μπορεί να πετάξει σαν εκπαιδευτικό με καμία μηχανή.  Σίγουρα όλοι δεν μπορούμε να έχουμε τις ίδιες απόψεις, ο καθένας έχει τις δικές του και είναι σεβαστές, ας πάρεις γνώμες κι από άλλους και αποφασίζεις.

    Έχω πάντως την αίσθηση ότι παραπάνω αναφέρει σαν αρχάριο όχι τον αρχάριο στον αερομοντελισμό αλλά τον αρχάριο στο Q500.

    Σεραφείμ
    Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Risposta #20 il: Giovedì, 23 Ott 2008, 15:36:26 »

    Μπορεί να μην το κατάλαβα εγώ.Μάλλον έτσι θα πρέπει να είναι.Βιάζομαι απο νώρις να μπώ στα βαθιά.Επειδή εχω δεί φωτογραφίες φτερών το φελιζόλ που είναι στο εσωτερικό τι είναι?απλό φελιζόλ άσπρο ή depron.
    Loggato
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #21 il: Sabato, 13 Dic 2008, 14:04:59 »

    Καλησπερα
    Ενα ξυλινο οπως Viper μοντελο πεταει ΣΧΕΔΟΝ σαν εκπαιδευτικο με μια 25αρα στα χερια καποιου που εχει μια εστω μικρη εμπειρια με αερομοντελο .Αλλα οπως πολυ σωστα ειπε ο Σεραφειμ δεν ειναι οτι καλυτερο για εκπαιδευση. Κατ αρχην με μια 40αρα θα ειναι βαρυτερο αρα ολλα θα γινουν δυσκολοτερα ,δεν ειναι θεμα δυναμης ,και με μια 15αρα θα πεταξει ! Τα μοντελα αυτα εχουν σχεδιαστει για να πενρουν μερος σε αγωνες και να εκμεταλευονται στο μεγιστο τους κανονισμους για να τρεχουν ,κατα συνεπεια οταν σχεδιαζονται για να ζυγιζουν 1800γρ με μια βαρια σχετικα αγωνιστικη 40αρα ,σημαινει οτι δεν ειναι και τοσο ενισχυμενα σε σημεια οπως τα σκελη κτλ οπως ενα εκπαιδευτικο θα επρεπε να ειναι.
    Το συμπερασμα ειναι οτι οχι οτι δεν μπορεις να το παρεις για πρωτο μοντελο αλλα το πιο πιθανο ειναι οτι θα εχεις προβληματα τα οποια θα σταθουν περισσοτερο εποδιο για να εξελιχτεις τελικα στην κατηγορια pylon παρα να σε βοηθησει να εχεις ενα ετοιμο μοντελο για αγωνες .
    Μαθε καλα ενα εκπιαδευτικο(ψηλοπτερυγο ,μεγαλη διεδρος κτλ) και το Q500 δεν θα σου φανει τιποτα ιδιαιτερο ειδικα με μια απλη μηχανη 40αρα με μισα γκαζια.

    Φιλικα
    Ηλιας
    Loggato
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #22 il: Sabato, 13 Dic 2008, 14:06:34 »

    Σεραφειμ ,
    ψηνεσαι για Q500 ??
    Loggato
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #23 il: Sabato, 13 Dic 2008, 16:06:26 »

    Σεραφειμ ,
    ψηνεσαι για Q500 ??

    Γεια σου Ηλία  Χαμόγελο

    Ο αερομοντελισμός έχει πολλά ωραία κομμάτια αλλά δυστυχώς ο χρόνος είναι περιορισμένος και ήδη πολύ λίγος για προπόνηση στο pattern, που είναι και η μεγάλη μου αγάπη.  Οπότε όλα τα άλλα αναγκαστικά είναι απλά θεωρητικά.

    Σεραφείμ
    Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #24 il: Sabato, 3 Gen 2009, 18:09:38 »

    Καλη χρονια !
    Συμφωνω και επαυξανω Thumbs up
    Loggato
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 238



    « Risposta #25 il: Venerdì, 1 Nov 2019, 15:25:06 »

    A viper or a scat-cat are good Qs.
    Next, you need a cheap .40 engine (Thunder Tiger pro .40 ,is a good one $60)with a 9x6 prop. , 10% fuel,and a Dual rates radio.
    Now you got  a Q trainer in your hands. NOT A BEGINNER"S TRAINER.
    If you are new in the hobby,think your self as a baby that learns to crawl-walk-run (in that order).
    Look for a top wing,flat bottom .40 size trainer (it will save you a lot of re-building time)
    Then look for a Stick (ugly stick,Ultra stick,e.t.c.)
    Then  start looking for the Mustangs-Spitfires,Extras, and Qs
    If you'r a speed junkie there is a lot of fun flying Qs.
    Make sure it is done safe . It takes a split second to be from 50m, into the ground or....( above o Thios Giannis described the Q500 event very accurately ).
    Note: If you build it yourself (not an ARF),you will understand the limitations to the design if you want to try a  stronger engine (Nelson or Jet) in the future.
    Have Fun.

    Loggato
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #26 il: Giovedì, 7 Nov 2019, 10:58:04 »

    Το καλυτερο μοντελο για αρχη στην κατηγορια Q500 απο την πειρα
    μου ειναι το Quikie 500 με μια 25αρα επανω μπορει να γινει ανετα
    δευτερο εκπαιδευτικο δεν ξερω αν υπαρχει κιτ συγουρα υπαρχει σχεδιο


    * q 500.jpg (17.05 KB, 300x225 - visto 397 volte.)

    * Q 500 PLAN.jpg (65.63 KB, 640x480 - visto 401 volte.)
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #27 il: Giovedì, 7 Nov 2019, 13:14:49 »

    Όλα τα Q500 μπορούν να πάρουν στην αρχη μία 25άρα, και να εκπαιδεύσουν τον ενδιαφερόμενο, αρκεί να ζυγίσουν στο προκαθορισμένο σημείο.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #28 il: Giovedì, 7 Nov 2019, 22:34:24 »

    Θειε Γιαννη οταν λεω εκπαιδευτικο δεν εννοω την αγωνιστικη κατηγορια Q500
    αλλα σαν βασικο εκπαιδευτικο μετα το κλασικο υψηλοπτερυγο και το λεω γιατι
    το εχω κανει εχω μαθει πιτσιρικα να πεταει με ενα τετοιο μοντελο ενω ενα αλλο
    Q500 το Doddger που ειχα φτιαξει ειναι πολυ νευρικο και κυριως στην προσγειωση
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #29 il: Venerdì, 8 Nov 2019, 06:27:19 »

    Αγαπητέ ανηψιέ Βασίλη,

    Η εμπειρία μου λέει ότι όλα τα Q500 έχουν τα ίδια πτητικά χαρακτηριστικά. Αν κάποιο είναι νευρικό στην προσγείωση, τότε έχει λάθος το κέντρο βάρους, και μεγαλύτερες κινήσεις πηδαλίων από ότι αντέχει.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #30 il: Lunedì, 2 Dic 2019, 16:15:36 »

    Αγαπητέ ανηψιέ Βασίλη,

    Η εμπειρία μου λέει ότι όλα τα Q500 έχουν τα ίδια πτητικά χαρακτηριστικά. Αν κάποιο είναι νευρικό στην προσγείωση, τότε έχει λάθος το κέντρο βάρους, και μεγαλύτερες κινήσεις πηδαλίων από ότι αντέχει.


    LIKE
    Loggato
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318



    « Risposta #31 il: Lunedì, 2 Dic 2019, 18:40:39 »

    πολυ καλο
    Loggato

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #32 il: Domenica, 29 Mar 2020, 21:01:31 »

    Ετοιμο...!!!!!!!!!


    * IMGP2712.JPG (138.84 KB, 1000x632 - visto 381 volte.)
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #33 il: Lunedì, 30 Mar 2020, 13:12:30 »

    Ωραίο Βασίλη!
    Είναι από σχέδιο ή δικής σου έμπνευσης; Τί μηχανή φοράει;
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #34 il: Lunedì, 30 Mar 2020, 14:38:47 »

    Ωραίο Βασίλη!
    Είναι από σχέδιο ή δικής σου έμπνευσης; Τί μηχανή φοράει;

    Καλημέρα στην παρέα.
    Ο σχεδιασμός ενός Q500 είναι απλός.
    Το φτερό έχει standard διαστάσεις, (50 Χ10 ιντσες) και η άτρακτος πρέπει να είναι ορθογώνια με μία ελάχιστη διατομή, ο δε κινητήρας να είναι ακάλυπτος.
    Από εκεί και πέρα δύο είναι οι επιλογές. Υψηλοπτέρυγο ή χαμηλοπτέρυγο.
    Μη ξεχάσεις να ισορροπήσεις το έτοιμο σκάφος αντισταθμίζοντας στατικάτο βάρος του κινητήρα ή της εξάτμισης που εξέχει στην μία πλευρά, με βαρίδι στο άλλο ακροπτερύγιο.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #35 il: Lunedì, 30 Mar 2020, 21:03:06 »

    Νικολα ειναι απο σχεδιο με μια αλαγη στην αεροτομη κινητηρας μπορει
    να "φορεθει' ενας καλος 40ρης

    Θειε Γιαννη καλη η επισυμανση αλλα....εχουν γνωση οι ''φυλακες'' ο κινητηρας
    εχει βιδωθει σε γωνια 135 μοιρων απο την κατακορυφη θεση για ελαχιστοποιηση
    του φαινομενου..
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318



    « Risposta #36 il: Lunedì, 30 Mar 2020, 22:24:12 »

    Ετοιμο...!!!!!!!!!

    Η μηχανη ειναι σε γωνια 110 η κανω λαθος?

    αυτο επιτρεπει να ζυγοσταθμιζεται κατα το Υ αξονα χωρις την προσθηκη βαρους στο ακροπτερυγιο
    Loggato

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #37 il: Lunedì, 30 Mar 2020, 22:52:15 »

    Υπάρχει και η ροπή αριστερά που εξισοροπεί τα πραγματα, και ισως και τα επιδεινωνει.Αλλα αυτά όλα  σε δοκιμές θα τα δει κανεις με καλό καιρό και απνοια σε όλες τις ταχύτητες.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #38 il: Martedì, 31 Mar 2020, 06:23:45 »

    Αγαπητέ Βασίλη,
    Άλλο η ελαχιστοποίηση και άλλο η εξαφάνιση του φαινόμενου.

    Και σε αυτή την γωνία που βρίσκεται ο κινητήρας, η μάζα του περισσεύει εκτός άξονα ισορροπίας. Ακόμα και ένα γραμμάριο αντισταθμιστικού βάρους να χρειάζεται στο αριστερό ακροπτερύγιο, θα το δείξει στις κλειστές στροφές.

    Θα σας πω μία πραγματική ιστορία. Το 1992 είχαμε πανελλήνιους αγώνες στο Καστέλι του Ηρακλείου. Ο φίλος Βασίλης απογείωσε σε παρθενική πτήση ένα pylon (Midget Mustang), αλλά αυτό πετούσε ακανόνιστα. Μόλις το έβαζε σε αριστερή στροφή, και έδινε up elevator, αυτό, έβγαινε μόνο του από την στροφή και ανέβαζε πολύ την μύτη, ενώ στις επαναφορές στην οριζόντια θέση (με σύντομη δεξιά περιστροφή) έριχνε πολύ την μύτη.

    Του λέει ο μακαρίτης ο Γιώργος, δώσε τον πομπό στον  Γιάννη να σου πι τι έχει. Εγώ απάντησα δεν χρειάζεται να το πετάξω, ξέρω τι έχει.

    Εχει μία σαραντάρα OPS και μία πίπα βιδωμένα στην δεξιά πλευρά, χωρίς να έχει κολληθεί αντισταθμιστικό βαρίδι στο αριστερό ακροπτερύγιο.

    Εκοψε ταχύτητα και το προσγείωσε. Στις χαμηλές ταχύτητες το φαινόμενο ήταν πιο ήπιο, και ευτυχώς δεν το έσπασε
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #39 il: Martedì, 31 Mar 2020, 10:38:06 »

    Kυριε Γιαννη και σωστα ζυγησμένο να ηταν στον αξονα , αυτο που επενεργεί συνέχεια σε τοσο δυνατα μοτερ ειναι η ροπή του κινητήρα .Το φαινόμενο δεν θα εκλέιψει.Μονο αεροδυναμικα μπορεί να ελεγθει.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #40 il: Martedì, 31 Mar 2020, 11:01:17 »

    Kυριε Γιαννη και σωστα ζυγησμένο να ηταν στον αξονα , αυτο που επενεργεί συνέχεια σε τοσο δυνατα μοτερ ειναι η ροπή του κινητήρα .Το φαινόμενο δεν θα εκλέιψει.Μονο αεροδυναμικα μπορεί να ελεγθει.

    Κύριε Γιαννετάκη, το ότι υπάρχει η ροπή της έλικας είναι γεγονός.

    Ναι την ώρα που πετάει το αεροπλάνο, έχει την τάση να περιστραφεί, αλλά στην πράξη το τριμάρουμε μόνιμα, να πετάει ευθεία, και ελέγχουμε τις εκτροπές στις χαμηλές ταχύτητες με τα πηδάλια κλίσης. Αν και επειδή το τριμάρισμα των υψηλών ταχυτήτων είναι γεωμετρικά πολύ μικρό, δεν φαίνεται να επηρεάζει την αργή φάση της πτήσης.,

    Επι πλέον στην κατηγορία των pylon, έχουμε  ένα πρόσθετο «ελαφρυντικό» ότι συνεχώς αλλάζουμε κλίση, μία αριστερά, μία δεξιά, δεν προλαβαίνει να εξελιχθεί κάποια ακούσια περιστροφή, από την ροπή που να φέρει το σκάφος σε δύσκολη θέση.
    Θεωρητικά πάντα, η αριστερή περιστροφή είναι πιο εύκολη από την δεξιά.

    Η στατική ισορροπία φυσικά είναι απαραίτητη, για ένα σωστό ξεκίνημα. Για τις φάσεις που φορτίζεται το φτερό, σε ακροβατικά, ή ελιγμούς υψηλών επιταχύνσεων (στροφή pylon) το τριμάρουμε δυναμικά, προσθέτοντας βαριδάκια, στο ακροπτερύγιο που αντιδρά σαν να ήταν (φαινομενικά) ελαφρύτερο.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #41 il: Martedì, 31 Mar 2020, 13:22:57 »

    Και θεωρητικά και στην πραξη οι αριστερές στροφές ειναι πιο ευκολες λόγω της ροπής του κινητήρα.Στην δεξιά στροφή πρεπει να υπερνινήσουμε και την ροπή και τα τριμαρίσματα που εχουμε κανει για να πεταει ευθεία.
    Ενα μειονέκτημα στα τριμαρίσματα ειναι οτι ειναι καταρχήν οπισθέλκουσα αντίσταση αρα και απώλεια ταχύτητας , και πιεση κατασκευστική στα πηδάλια.
    Πολλα αεροσκάφη για να νικήσουν το θέμα της ροπής εχουν μεγαλήτερο φτερό απο την αριστερή πλευρά , παραδειγμα το ιταλικό Macchi C.202 Folgore !Και βεβαια σε αγώνες ΡΕΝΟ φορμουλα που πετούν πάντα αριστερές στροφές.Επισης καποια εχουν γωνία και στο καθετο σταθερό.
    Το να ζυγισουμε ενα αερομοντέλο στατικά και βέβαια ειναι σωστό αλλα δεν θα βελτειώσει το φαινόμενο δυναμικά.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #42 il: Martedì, 31 Mar 2020, 14:38:10 »

    Και θεωρητικά και στην πραξη οι αριστερές στροφές ειναι πιο ευκολες λόγω της ροπής του κινητήρα.Στην δεξιά στροφή πρεπει να υπερνινήσουμε και την ροπή και τα τριμαρίσματα που εχουμε κανει για να πεταει ευθεία.
    Ενα μειονέκτημα στα τριμαρίσματα ειναι οτι ειναι καταρχήν οπισθέλκουσα αντίσταση αρα και απώλεια ταχύτητας , και πιεση κατασκευστική στα πηδάλια.
    Πολλα αεροσκάφη για να νικήσουν το θέμα της ροπής εχουν μεγαλήτερο φτερό απο την αριστερή πλευρά , παραδειγμα το ιταλικό Macchi C.202 Folgore !Και βεβαια σε αγώνες ΡΕΝΟ φορμουλα που πετούν πάντα αριστερές στροφές.Επισης καποια εχουν γωνία και στο καθετο σταθερό.
    Το να ζυγισουμε ενα αερομοντέλο στατικά και βέβαια ειναι σωστό αλλα δεν θα βελτειώσει το φαινόμενο δυναμικά.


     Συγνώμη λαθος....στην δεξιά εχουμε να υπερνικήσουμε την ροπή με περισσοτερη κίνηση των πηδαλίων κανοντας δεξιά στροφη.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #43 il: Martedì, 31 Mar 2020, 14:39:38 »

    .Επισης καποια εχουν γωνία και στο καθετο σταθερό.
    Αυτό χρειάζεται για να αντισταθμίσει το ελικόρευμα.

    Citazione
    Το να ζυγισουμε ενα αερομοντέλο στατικά και βέβαια ειναι σωστό αλλα δεν θα βελτειώσει το φαινόμενο δυναμικά.
    Δεν είπα κάτι το διαφορετικό
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #44 il: Martedì, 31 Mar 2020, 15:04:46 »

    Σωστα  περιγράψατε με το στατικό ζυγισμα !Εγω αναφερομαι στο μηνυμα σας ,με το μοντέλο του κυρίου Γιωργου.Οτι αυτό που αντιμετώπησε ηταν η δυνατή ροπή του κινητήρα του.Γιαυτό και μολις εκλεισε το φαινόμενο του κινητήρα, ηρεμησε.

    Πολύ σωστα, ομως το ελικόρευμα επιβαρύνη την ιδια πλευρά  , και στριβει αριστερά το αερπλάνο και προστίθεται με την ροπή.Δεν εχουν όλα τα αεροπλάνα γωνία στο καθετο.Αλλα εχουν στον κινητηρα μόνο διοτι ειναι αρκετό.Αλλα με πολύ δυνατό κινητήρα εχουν.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #45 il: Martedì, 31 Mar 2020, 17:41:45 »

    Σωστα  περιγράψατε με το στατικό ζυγισμα !Εγω αναφερομαι στο μηνυμα σας ,με το μοντέλο του κυρίου Γιωργου.

    Σε παρακαλώ θύμησέ μου ποιος Γιώργος και ποιο μοντέλο;
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #46 il: Martedì, 31 Mar 2020, 17:56:54 »

    Συγνώμη , λαθος όνομα του κυρίου βασίλη το μοντέλο. Thumbs up
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #47 il: Mercoledì, 1 Apr 2020, 06:25:33 »

    Όπως είπα σε προηγούμενο μήνυμά μου, όλα τα Q500 πετάνε με τα ίδια χαρακτηριστικά. Το σχέδιο είναι τόσο συγκεκριμένο που βασικά όλα είναι ίδια.

    Δεν έχει αναφερθεί σοβαρό πρόβλημα με την ροπή, περισσότερο απ’ ότι το συζητήσαμε ως ένα φαινόμενο που τριμάρεται εύκολα.

    Επειδή τα μοντέλα αυτά πετούν με μεγάλη ταχύτητα, αρκεί μία μικρή εκτροπή των πηδάλιων κλίσης, για να τριμαριστεί.

    Αυτή η μικρή εκτροπή δεν αυξάνει δραματικά την οπισθέλκουσα το μοντέλου, ούτε ενοχλεί την φάση της ολίσθησης χωρίς κινητήρα, αφού στην μικρή ταχύτητα είναι ανενεργή.

    Φυσικά η διάγνωση γίνεται με παρόντα τον ασθενή όχι από μακριά.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #48 il: Mercoledì, 1 Apr 2020, 20:32:30 »

    1991 προπονηση για αγωνα Q500 με Quikie στο αεροδρομιο Σπαρτης..


    * IMGP2716.JPG (131.41 KB, 2130x1770 - visto 283 volte.)
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Pagine: 1 2 3 4 [Tutte]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Topic: q500 ερωτησεις
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.03 secondi con 25 queries.