Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.409 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 12:18:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 12:18:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από Markhelis
    [Χθες στις 14:09]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304409
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 33
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 29
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: q500 ερωτησεις  (Αναγνώστηκε 14665 φορές)
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 2 Δεκ 2019, 16:15:36 »

    Αγαπητέ ανηψιέ Βασίλη,

    Η εμπειρία μου λέει ότι όλα τα Q500 έχουν τα ίδια πτητικά χαρακτηριστικά. Αν κάποιο είναι νευρικό στην προσγείωση, τότε έχει λάθος το κέντρο βάρους, και μεγαλύτερες κινήσεις πηδαλίων από ότι αντέχει.


    LIKE
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 317



    « Απάντηση #31 στις: Δευτέρα, 2 Δεκ 2019, 18:40:39 »

    πολυ καλο
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 29 Μάρ 2020, 21:01:31 »

    Ετοιμο...!!!!!!!!!


    * IMGP2712.JPG (138.84 KB, 1000x632 - εμφανίστηκε 381 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2020, 13:12:30 »

    Ωραίο Βασίλη!
    Είναι από σχέδιο ή δικής σου έμπνευσης; Τί μηχανή φοράει;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2020, 14:38:47 »

    Ωραίο Βασίλη!
    Είναι από σχέδιο ή δικής σου έμπνευσης; Τί μηχανή φοράει;

    Καλημέρα στην παρέα.
    Ο σχεδιασμός ενός Q500 είναι απλός.
    Το φτερό έχει standard διαστάσεις, (50 Χ10 ιντσες) και η άτρακτος πρέπει να είναι ορθογώνια με μία ελάχιστη διατομή, ο δε κινητήρας να είναι ακάλυπτος.
    Από εκεί και πέρα δύο είναι οι επιλογές. Υψηλοπτέρυγο ή χαμηλοπτέρυγο.
    Μη ξεχάσεις να ισορροπήσεις το έτοιμο σκάφος αντισταθμίζοντας στατικάτο βάρος του κινητήρα ή της εξάτμισης που εξέχει στην μία πλευρά, με βαρίδι στο άλλο ακροπτερύγιο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2020, 21:03:06 »

    Νικολα ειναι απο σχεδιο με μια αλαγη στην αεροτομη κινητηρας μπορει
    να "φορεθει' ενας καλος 40ρης

    Θειε Γιαννη καλη η επισυμανση αλλα....εχουν γνωση οι ''φυλακες'' ο κινητηρας
    εχει βιδωθει σε γωνια 135 μοιρων απο την κατακορυφη θεση για ελαχιστοποιηση
    του φαινομενου..
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 317



    « Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2020, 22:24:12 »

    Ετοιμο...!!!!!!!!!

    Η μηχανη ειναι σε γωνια 110 η κανω λαθος?

    αυτο επιτρεπει να ζυγοσταθμιζεται κατα το Υ αξονα χωρις την προσθηκη βαρους στο ακροπτερυγιο
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2020, 22:52:15 »

    Υπάρχει και η ροπή αριστερά που εξισοροπεί τα πραγματα, και ισως και τα επιδεινωνει.Αλλα αυτά όλα  σε δοκιμές θα τα δει κανεις με καλό καιρό και απνοια σε όλες τις ταχύτητες.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Τρίτη, 31 Μάρ 2020, 06:23:45 »

    Αγαπητέ Βασίλη,
    Άλλο η ελαχιστοποίηση και άλλο η εξαφάνιση του φαινόμενου.

    Και σε αυτή την γωνία που βρίσκεται ο κινητήρας, η μάζα του περισσεύει εκτός άξονα ισορροπίας. Ακόμα και ένα γραμμάριο αντισταθμιστικού βάρους να χρειάζεται στο αριστερό ακροπτερύγιο, θα το δείξει στις κλειστές στροφές.

    Θα σας πω μία πραγματική ιστορία. Το 1992 είχαμε πανελλήνιους αγώνες στο Καστέλι του Ηρακλείου. Ο φίλος Βασίλης απογείωσε σε παρθενική πτήση ένα pylon (Midget Mustang), αλλά αυτό πετούσε ακανόνιστα. Μόλις το έβαζε σε αριστερή στροφή, και έδινε up elevator, αυτό, έβγαινε μόνο του από την στροφή και ανέβαζε πολύ την μύτη, ενώ στις επαναφορές στην οριζόντια θέση (με σύντομη δεξιά περιστροφή) έριχνε πολύ την μύτη.

    Του λέει ο μακαρίτης ο Γιώργος, δώσε τον πομπό στον  Γιάννη να σου πι τι έχει. Εγώ απάντησα δεν χρειάζεται να το πετάξω, ξέρω τι έχει.

    Εχει μία σαραντάρα OPS και μία πίπα βιδωμένα στην δεξιά πλευρά, χωρίς να έχει κολληθεί αντισταθμιστικό βαρίδι στο αριστερό ακροπτερύγιο.

    Εκοψε ταχύτητα και το προσγείωσε. Στις χαμηλές ταχύτητες το φαινόμενο ήταν πιο ήπιο, και ευτυχώς δεν το έσπασε
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 31 Μάρ 2020, 10:38:06 »

    Kυριε Γιαννη και σωστα ζυγησμένο να ηταν στον αξονα , αυτο που επενεργεί συνέχεια σε τοσο δυνατα μοτερ ειναι η ροπή του κινητήρα .Το φαινόμενο δεν θα εκλέιψει.Μονο αεροδυναμικα μπορεί να ελεγθει.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 31 Μάρ 2020, 11:01:17 »

    Kυριε Γιαννη και σωστα ζυγησμένο να ηταν στον αξονα , αυτο που επενεργεί συνέχεια σε τοσο δυνατα μοτερ ειναι η ροπή του κινητήρα .Το φαινόμενο δεν θα εκλέιψει.Μονο αεροδυναμικα μπορεί να ελεγθει.

    Κύριε Γιαννετάκη, το ότι υπάρχει η ροπή της έλικας είναι γεγονός.

    Ναι την ώρα που πετάει το αεροπλάνο, έχει την τάση να περιστραφεί, αλλά στην πράξη το τριμάρουμε μόνιμα, να πετάει ευθεία, και ελέγχουμε τις εκτροπές στις χαμηλές ταχύτητες με τα πηδάλια κλίσης. Αν και επειδή το τριμάρισμα των υψηλών ταχυτήτων είναι γεωμετρικά πολύ μικρό, δεν φαίνεται να επηρεάζει την αργή φάση της πτήσης.,

    Επι πλέον στην κατηγορία των pylon, έχουμε  ένα πρόσθετο «ελαφρυντικό» ότι συνεχώς αλλάζουμε κλίση, μία αριστερά, μία δεξιά, δεν προλαβαίνει να εξελιχθεί κάποια ακούσια περιστροφή, από την ροπή που να φέρει το σκάφος σε δύσκολη θέση.
    Θεωρητικά πάντα, η αριστερή περιστροφή είναι πιο εύκολη από την δεξιά.

    Η στατική ισορροπία φυσικά είναι απαραίτητη, για ένα σωστό ξεκίνημα. Για τις φάσεις που φορτίζεται το φτερό, σε ακροβατικά, ή ελιγμούς υψηλών επιταχύνσεων (στροφή pylon) το τριμάρουμε δυναμικά, προσθέτοντας βαριδάκια, στο ακροπτερύγιο που αντιδρά σαν να ήταν (φαινομενικά) ελαφρύτερο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 31 Μάρ 2020, 13:22:57 »

    Και θεωρητικά και στην πραξη οι αριστερές στροφές ειναι πιο ευκολες λόγω της ροπής του κινητήρα.Στην δεξιά στροφή πρεπει να υπερνινήσουμε και την ροπή και τα τριμαρίσματα που εχουμε κανει για να πεταει ευθεία.
    Ενα μειονέκτημα στα τριμαρίσματα ειναι οτι ειναι καταρχήν οπισθέλκουσα αντίσταση αρα και απώλεια ταχύτητας , και πιεση κατασκευστική στα πηδάλια.
    Πολλα αεροσκάφη για να νικήσουν το θέμα της ροπής εχουν μεγαλήτερο φτερό απο την αριστερή πλευρά , παραδειγμα το ιταλικό Macchi C.202 Folgore !Και βεβαια σε αγώνες ΡΕΝΟ φορμουλα που πετούν πάντα αριστερές στροφές.Επισης καποια εχουν γωνία και στο καθετο σταθερό.
    Το να ζυγισουμε ενα αερομοντέλο στατικά και βέβαια ειναι σωστό αλλα δεν θα βελτειώσει το φαινόμενο δυναμικά.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 31 Μάρ 2020, 14:38:10 »

    Και θεωρητικά και στην πραξη οι αριστερές στροφές ειναι πιο ευκολες λόγω της ροπής του κινητήρα.Στην δεξιά στροφή πρεπει να υπερνινήσουμε και την ροπή και τα τριμαρίσματα που εχουμε κανει για να πεταει ευθεία.
    Ενα μειονέκτημα στα τριμαρίσματα ειναι οτι ειναι καταρχήν οπισθέλκουσα αντίσταση αρα και απώλεια ταχύτητας , και πιεση κατασκευστική στα πηδάλια.
    Πολλα αεροσκάφη για να νικήσουν το θέμα της ροπής εχουν μεγαλήτερο φτερό απο την αριστερή πλευρά , παραδειγμα το ιταλικό Macchi C.202 Folgore !Και βεβαια σε αγώνες ΡΕΝΟ φορμουλα που πετούν πάντα αριστερές στροφές.Επισης καποια εχουν γωνία και στο καθετο σταθερό.
    Το να ζυγισουμε ενα αερομοντέλο στατικά και βέβαια ειναι σωστό αλλα δεν θα βελτειώσει το φαινόμενο δυναμικά.


     Συγνώμη λαθος....στην δεξιά εχουμε να υπερνικήσουμε την ροπή με περισσοτερη κίνηση των πηδαλίων κανοντας δεξιά στροφη.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 31 Μάρ 2020, 14:39:38 »

    .Επισης καποια εχουν γωνία και στο καθετο σταθερό.
    Αυτό χρειάζεται για να αντισταθμίσει το ελικόρευμα.

    Παράθεση
    Το να ζυγισουμε ενα αερομοντέλο στατικά και βέβαια ειναι σωστό αλλα δεν θα βελτειώσει το φαινόμενο δυναμικά.
    Δεν είπα κάτι το διαφορετικό
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 31 Μάρ 2020, 15:04:46 »

    Σωστα  περιγράψατε με το στατικό ζυγισμα !Εγω αναφερομαι στο μηνυμα σας ,με το μοντέλο του κυρίου Γιωργου.Οτι αυτό που αντιμετώπησε ηταν η δυνατή ροπή του κινητήρα του.Γιαυτό και μολις εκλεισε το φαινόμενο του κινητήρα, ηρεμησε.

    Πολύ σωστα, ομως το ελικόρευμα επιβαρύνη την ιδια πλευρά  , και στριβει αριστερά το αερπλάνο και προστίθεται με την ροπή.Δεν εχουν όλα τα αεροπλάνα γωνία στο καθετο.Αλλα εχουν στον κινητηρα μόνο διοτι ειναι αρκετό.Αλλα με πολύ δυνατό κινητήρα εχουν.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: q500 ερωτησεις
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.