Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:04:58

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:04:58

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 39
    Total: 40
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Κριτές F3A  (Lu 12292 fois)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #30 le: Jeudi, 19 Mars 2009, 20:47:28 »

    Σχετικά με το μέγεθος / διάμετρο του λουπ:

    Ο αθλητής πρέπει με την πρώτη του άσκηση να δώσει στους κριτές ένα μέγεθος λουπ το οποίο θα ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ σε όλο το πρόγραμμα.

    Σε κάποια άσκηση πρέπει να συνδυάσει δύο εφαπτόμενα λουπ για να κάνει ένα οκτάρι.

    Επίσης πρέπει να διατηρήσει την ίδια ακτίνα περιστροφής και για όλες τις  καμπύλες τροχιές που περιέχουν οι υπόλοιπες ασκήσεις.

    Αρα θα ρυθμίσει την διάμετρο του πρώτου λουπ, έτσι ώστε διατηρώντας την ίδια και τις υπόλοιπες ασκήσεις, να είναι στη σωστή διάσταση, και εντός του box, και να μη χάσει βαθμούς.


     
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #31 le: Jeudi, 19 Mars 2009, 20:54:10 »

    Καλησπερα !
    Νομιζω οτι για την καλυτερη χρηση αυτου του θεματος απο τους αθλητες ισως θα επρεπε να δημιουργηθουν ενοτητες με τιτλο ενα ακροβατικο ,snap roll ,cuban eight κτλ.Σε λιγο θα γινουν τοσες διαφορετικες ερωτησεις και απαντησεις με αποτελεσμα το χαος .Προτεινω λοιπον την δημηουργια κατ αρχην υποενοτητων με τιτλο τα ακροβατικα που ηδη εχουν αναφερθει ...

    φιλικα
    Ηλιας

    Συμφωνώ με τον Ηλία, προτείνω να διαχωριστεί το θέμα τουλάχιστον σε δύο: Α' επίσημη παρουσίαση ασκήσεων και τρόπος βαθμολογίας- Β' τεχνικές εκτέλεσης κάθε άσκησης.

    Κύριοι, απ' ότι φαίνεται είχαμε καιρό να ασχοληθούμε με ένα τόσο δημοφιλές θέμα.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #32 le: Jeudi, 19 Mars 2009, 21:30:38 »

    Σχετικά με το μέγεθος / διάμετρο του λουπ:

    Ο αθλητής πρέπει με την πρώτη του άσκηση να δώσει στους κριτές ένα μέγεθος λουπ το οποίο θα ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ σε όλο το πρόγραμμα.

    Σε κάποια άσκηση πρέπει να συνδυάσει δύο εφαπτόμενα λουπ για να κάνει ένα οκτάρι.

    Επίσης πρέπει να διατηρήσει την ίδια ακτίνα περιστροφής και για όλες τις  καμπύλες τροχιές που περιέχουν οι υπόλοιπες ασκήσεις.

    Αρα θα ρυθμίσει την διάμετρο του πρώτου λουπ, έτσι ώστε διατηρώντας την ίδια και τις υπόλοιπες ασκήσεις, να είναι στη σωστή διάσταση, και εντός του box, και να μη χάσει βαθμούς.


    Συμφωνώ, νωρίτερα σε ένα post στη σελίδα 1 είχα γράψει το παρακάτω:

    Σχετικα με το μεγεθος τον ακροβατικων (αλλο ενα θεμα που τεθηκε στον αγωνα GR-A), κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει μικρο η μεγαλο ακροβατικο το μεγεθος των ακροβατικων τo οριζει ο ιδιος ο χειριστης πετώντας παντα μεσα στο box,  απο τις πρωτες κιολας ασκησεις.

    Αν πχ η πρωτη μανουβρα ειναι ενα loop, ή double immelman τοτε το cuban cuban eight πχ πρεπει να κυμανθει στα ιδια επιπεδα μεγεθους.  Μετα τις 2-3 πρωτες μανουβρες ο χειριστης εχει εμμεσα "επικοινωνησει" στους κριτες σε τι μεγεθους box θα πεταξει και που θα κυμανθουν οι μανουβρες του απο αποψη μεγεθους.


    Προσωπικα είμαι υπερ της αποψης η πληροφορια να ειναι συγκεντρωμενη σε ενα σημειο παρα να ειναι διασπαρτη σε πολλα θεματα. Αυτος που θελει να μαθει θα ψαξει και βρει αυτο που θελει εστω κι αν αυτα που γραφουμε ειναι κρυπτογραφημενα. Αν θελετε παλι μπορουμε να το σπασουμε σε πολλα θεματα αλλα θα ειναι λιγο δυσκολος ο διαχειρισμος τους.

    Σχετικα με το post του φιλου Γιωργου Βασδαβανου, τον οποιο ευχαριστω για τα καλα του λογια, προσωπικα πιστευω πως για να παει μπροστα η κατηγορια χρειαζεται τη συμβολη ολων μας, δηλαδη Αθλητων, Κριτων, Σωματειων,Επιτρ. Αερομοντελισμου, ΕΑΟΜ,  καταστηματαρχων, θεατων κλπ.   Αν κινηθουμε ολοι προς τη σωστη κατευθυνση παραμερίζοντας τις προσωπικες μας ε(συ)μπαθειες, προτιμησεις κτλ.(αν υπαρχουν φυσικα) τοτε πιστεψτε με πως θα παμε μπροστα οχι μονο στο F3A αλλα και σε αλλους τομεις. Λαμβανω το θαρρος λοιπον να παρακαλεσω ολους σας(μας) να κινηθουμε με ακρως αντικειμενικα και "σωστα" κριτηρια στη ληψη αποφασεων σε θεματα αθλητικου αερομοντελισμου και οχι μονο. Πραγματικα η Ελλαδα εχει παρα πολυ καλο υλικο σε ολους τους τομεις του αερομοντελισμου που ειναι κριμα να μην αξιοποιειται.

    Με συγχωρειτε για την παρενθεση, στην επομενη ενοτητα θα προσπαθησω να καλυψω κατι βασικο (ισως επρεπε να γινει πιο πριν) και αυτο δεν ειναι παρα οι βασικες αρχες πτησης μεσα στο Box.

    Καλο σας βραδυ,
    Νικος
    « Dernière édition: Vendredi, 20 Mars 2009, 09:26:08 par Nikolas » Journalisée
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 674


    Playing some blues...


    « Répondre #33 le: Dimanche, 22 Mars 2009, 02:19:23 »

       Θα ηθελα να ευχαριστωση τον κυριο Γιωργο Βασδαβανο για τα πολυ καλα του λογια. Θα ηθελα ομως εξισου, να κανω και μια διορθωση. Ανεφερα στο Βολο οτι αυτην την περιοδο λογω υποχρεωσεων των εμπειρων αθλητων της Ε.Α.Θ. πανω στην κατηγορια του pattern, δεν εχουμε καποια σημαντικη βοηθεια σχετικα με την προπονηση. Γενικα ομως, ηταν και ειναι αμεριστη η συμπαρασταση, υποστηριξη αλλα και η βοηθεια των παλιων, απεναντι μας και πραγματικα προσωπικα, τους ευχαριστω πολυ!  Χαμόγελο
       Ειναι πολυ ωραιο μεσα απο αυτο το θεμα, να αναλυονται διεξοδικα οι ασκησεις.  Wink Επισης, η ευθεια που πεταμε στην Gra  μετα την απογειωση και τις 270 μοιρες στροφη, απο οτι γνωριζω ειναι ευθεια τριμμαρισματος. Το ανωτερο και κατωτερο σημειο του box το δηλωνουμε στο πρωτο μας loop σωστα;
    Journalisée

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #34 le: Dimanche, 22 Mars 2009, 07:29:29 »

    Επισης, η ευθεια που πεταμε στην Gra  μετα την απογειωση και τις 270 μοιρες στροφη, απο οτι γνωριζω ειναι ευθεια τριμμαρισματος. Το ανωτερο και κατωτερο σημειο του box το δηλωνουμε στο πρωτο μας loop σωστα;

    Μία τακτική που ακολουθούν πολλοί ξένοι αθλητές είναι η ευθεία τριμαρίσματος να περνάει πολύ κοντά τους και χαμηλότερα από ότι θα ορίσουν ως κατώτερο σημείο με την πρώτη άσκηση. Με αυτό τον τρόπο βλέπουν καλύτερα αν χρειάζεται να πειράξουν τα τριμ του πομπού.
    Στη συνέχεια, κάνουν μία απλή στροφή, με ελαφρά άνοδο και μπαίνουν στην ευθεία για την πρώτη άσκηση στο κέντρο του box.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #35 le: Dimanche, 22 Mars 2009, 08:16:34 »

    Καλημέρα,

    Στις κατηγορίες των ακροβατικών, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η τοποθέτηση της άσκησης μέσα στο box, που προβλεπεται από τους κανονισμούς.

    Ιστορικά όταν ξεκίνησε η κατηγορία F3A, το pattern είχε μόνο κεντρικές ασκήσεις. Κάποια στιγμή, αποφασίστηκε η ιδέα του turnaround, δηλαδή όλη η πτήση να είναι σαν μία κορδέλλα που ξετυλίγεται, δηλαδή να υπάρχουν ασκήσεις και στα δύο άκρα, και τίποτα ή σχεδόν τίποτα να μην περνά απαρατήρητο ή αβαθμολόγητο. Αυτό έγινε στις αρχές της δεκαετίας του 80.

    Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα αφενός να αλλάξει η σχεδίαση των αερομοντέλων και αφετέρου να αλλάξει και το στύλ του πετάγματος. Από τότε μέχρι τώρα έχουν αλλάξει και άλλα πράγματα, αλλά η φιλοσοφία του turnaround εξακολουθεί και υφίσταται.

    Υπάρχουν κάποιες ιδέες για θέσπιση του cube στην θέση του box, δηλαδή να μπεί και η τρίτη διάσταση, αλλά ακόμα είναι νωρίς.

    Στο σχήμα 1 φαίνεται η ανάπτυξη του box. O αθητής στέκεται μπροστά από τους κριτές σε συγκεκριμένο σημείο και έχει την δυνατότητα να πετάξει 60 0 δεξιά και αριστερά καθώς επίσης και προς τα πάνω.

    Υπάρχει επίσης η πρόβλεψη ότι τα ακροβατικά να εκτελούνται σε απόσταση όχ μεγαλύτερη από τα 150 μέτρα. Γιαυτό και στην απόσταση αυτή τοποθετούνται και σημαίες, για να υπάρχει μία οπτική ένδειξη της απόστασης. Δεν υπάρχει κριτής για να επιβλέπει την τήρηση ή καταστρατήγηση της απόστασης αλλά μόνο εκτίμηση τόσο από την πλευρά των αθλητών όσο και των κριτών.

    Πρακτικά ο αθλητής έχει στην διάθεση του μία ευθεία περίπου 500 μέτρων όπου μέσα σε αυτή θα πρέπει να "χωρέσει" τις ασκήσεις. Το αν θα χρησιμοποιήσει κανείς όλο το διαθέσιμο box είναι θέμα του κάθε αθλητή. Αλλά αν επιλέξει, λογω μεγέθους μοντέλου να πετάξει στα 120 μέτρα πχ, τις πρώτες ασκήσεις εκεί πρέπει να παραμείνει για όλες τις ασκήσεις. Φυσικά αφαιρούνται πολύ περισσότεροι βαθμοί να ξεπεράσει τα 150 μέτρα παρά αν "παίζει" η απόσταση μέσα στα 150 μέτρα.

    Στο σχήμα 2 φαίνεται το ανώτατο όριο, 260 μέτρα, ως προς το ύψος.

    Οπως βλέπετε το box είναι αρκετό για να χωρέσει όλες τις ασκήσεις όλων των μοντέλων που υπάρχουν με τις σημερινές προδιαγραφές.

    Μία ακόμα λεπτομέρεια την οποία θα παρατηρήσει κανείς αν στην διάρκεια του αγώνα πάει να δεί την εκτέλεση των ασκήσεων από την νοητή γραμμή των 150 μέτρων.

    Οι περισσότεοι αν όχι όλοι οι αθλητές δεν πετάνε πάνω στην ίδια νοητή ευθεία. Συνήθως πετάνε την κεντρική άσκηση στα 150 μέτρα αλλά τις turnaround ασκήσεις τις πετάνε λίγο πιο μέσα. Δηλαδή αντί να πετάνε σε ευθεία, πετάνε σε τόξο.

    Ο paxjohn θα ξεσκονίσει γεωμετρίες και τριγωνομετρίες για να δώσει εξήγηση.  laugh 

    Και μία προτροπή προς τους αθλητές. Αφιερώστε χρόνο για να μάθετε να πετάτε μέσα στο box. Στην συνέχεια αφιερώστε χρόνο για να μάθετε τα όρια του box. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε στα σίγουρα κάποιους βαθμούς ως προς την τοποθέτηση. Αντίθετα όσο καλή και να γίνει η άσκηση αν είσαστε λάθος ώς προς την τοποθέτηση θα χάσετε κάποιους βαθμούς που πολές φορές μπορεί να είναι και πάρα πολλοί. Σε επόμενο post θα δείτε και πόσοι βαθμοί αφαιρούνται για την λάθος τοποθέτηση.



    * box1.jpg (37.86 Ko, 626x799 - vu 627 fois.)
    Journalisée
    George Tokalatsidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 172


    WWW
    « Répondre #36 le: Lundi, 23 Mars 2009, 23:20:48 »

    Nίκο Συγχαρητήρια πολύ καλή η ιδέα σου για τα διαδικτυακά μαθήματα.

    Να πώ και γω μια άλλη ιδέα. Τι θα λεγατε να συνδεομασταν όλοι με κατάλληλο λογισμικό πχ Teamspeak για ομαδικό μάθημα μέσω φωνής. Το teamspeak http://www.teamspeak.com/ προσφέρει την δυνατότητα αυτή καθώς χρησιμοποιείτε χρόνια τώρα στον τομέα αυτόν. Εχει δοκιμαστεί στην online flightsimming κοινότητα και έχει μεγάλη επιτυχία. Είναι έυκολο στην εγκατάστασή και ρύθμιση είναι δωρεάν και σε λίγα λεπτά είσαι συνδεμένος σε ενα server που είτε μπορείς να δημιουργήσεις εσύ στο pc σου έναν, είτε να μπεις στους εκατοντάδες που υπάρχουν. Μέσα σε ενα room λοιπόν αφού συνδέονται όλοι οι ενδιαφερόμενοι (το οποίο θα ανακοινωθεί η μέρα και ώρα από πριν εδώ στο forum υπο στυλ μαθήματος ) θα ακούσουμε τον Νίκο (εκπαιδευτή) να αναλύει φωνητικά προς τους εκπαιδευόμενους.  Με πλήκτρο που επιλέγουμε εμείς (πχ spacebar)push to talk λειτουργεί πατώντας και μιλαει ο κάθε ένας και περνωντας σιγά σιγα σειρά μιλάνε όλοι.
    Το παραπάνω πρόγραμμα είναι δοκιμασμενο όπως σας είπα στην online fs κοινότητα πχ http://www.ivaohellas.org/
    και χρησιμοποιείτε για εκπαίδευση.

    Φανταστείτε ότι απο την εποχή της dialup γραμμής χρησιμοποιείτε χωρίς διακοπές στην ποιότητα. Τώρα με τις ADSL γραμμές είναι ακόμα ποιο άψογη η ποιότητα.

    Αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορώ να βοηθήσω με περισσότερες διαδικαστιικές πληροφορίες.. Thumbs up
    Φυσικά τα μαθήματα μπορούν να επαναλαμβάνονται ώστε να καλυφθεί η ύλη.


    Journalisée

    Αεροπλάνο αξία: 258 ευρώ.
    Μηχανή αξία: 300 ευρώ.
    Τηλεκατεύθυνση αξία: 350 ευρώ.
    Παρελκόμενα αξία: 70 ευρώ.
    Το να φτιάξεις μόνος σου το δικό σου μικρό αεροπλάνο και να το πετάξεις στα ουράνια αξία: Α Ν Ε Κ Τ Ι Μ Η Τ Η

    George Tokalatsidis
    http://www.aerolesxi.gr
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #37 le: Jeudi, 26 Mars 2009, 13:53:25 »

    καλη ιδέα την βρίσκω, του Γιώργου . Θα μπορουσε να συνδυαστεί με μια κοινή εφαρμογή  στον MSN messager. πχ pOWER POINT

    Αυτο προϋποθέτει βέβαια , καταρχήν συμφωνία
    1. για το θεμα που θα αναπτυχθεί
    2. ποιος θα το αναπτύξει.
    3, την ώρα που θα γίνει
    4. ποιοι θα συμμετέχουν ( θα πάρουν κωδικό για το κανάλι στο teamspeak , ( απο τον εισηγητή ) για να μην μπαίνει ο κάθε άσχετος και γίνει χαμός

    ετσι θα μπορούσε  καταρχήν να αναπτυχθεί ενα θέμα την φορά ( πχ ενα - δυο ακροβατικά)  και να απαντηθούν οι απορίες εκείνη την στιγμή .



    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #38 le: Jeudi, 7 Mai 2009, 19:05:21 »

    Συνεχιζουμε με οπτικοακουστικο υλικο οπως ειχα υποσχεθει. Video που ειχα τραβηξει στην Κυπρο με τον Ηλια.

    Ο ορισμος του Snap Roll απο τον Chip Hyde, η ποιοτητα δεν ειναι και η καλυτερη, πιστευω ομως πως μπορουμε να παρουμε μια γευση.

    Καλο ειναι τα μελλοντικα σεμιναρια που θα γινουν να περιλαμβανουν και video απο προσφατους αγωνες προκειμενου να βλεπουν τοσο οι κριτες οσο και οι αθλητες που δεν εχουν τη δυνατοτητα να τους παρακολουθουν απο κοντα, τις συγχρονες τασεις και στυλ στο F3A. Ετσι θελω να πιστυω πως θα εχουν ολοι μια αισθηση του 8, 9 και 10 οπως ειχα επαναλαβει και καπου αλλου.

    Το συγκεκριμενο Snap Roll ειναι για 10+....κατα τη γνωμη μου.

    Που σημαινει οτι εχει:

    - Σωστη γωνια
    - Ειναι κεντραρισμενο
    - Εχει εμφανες break
    - Ειναι βιαιο και οχι "τεμπελικο" (lazy roll)
    - Εχει την τελεια εξοδο - wings level
    - Το ευθυραμμο τμημα πριν την εξοδο ειναι ισο με αυτο μετα απο την εισοδο

    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #39 le: Samedi, 19 Juin 2010, 19:10:00 »

    Εδω και μερικες εβδομαδες εχω λαβει ενημερωση απο την CIAM - F3A και συγκεκριμενα απο τον Mike Ramel, σχετικά με το παρακατω software το οποιο ηδη χρησιμοποιειται σε F3A cup και open στην Ευρωπη.

    www.f3ascore.com

    F3Ascore already contains:

    - TBL calculation
    - Judge Analyses
    - Generation of Score-Entry and Result forms

    Καθαρα για ενημερωση σας.

    Νικος


    Journalisée
    Pages: 1 2 [3]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Modérateurs: 3DJunk, stavros)  |  Fil de discussion: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Κριτές F3A
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.03 secondes avec 27 requêtes.