Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:27:02

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:27:02

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 30
    Gesamt: 30
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: " ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ " υπαρχει περιπτωση να δημιουργησουν προβλημα στην Τ/Κ ???  (Gelesen 5417 mal)
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 360



    « Antwort #15 am: Montag, 19 Jan 2009, 07:53:30 »

    Πολλα μοντελα χαθηκαν απο 2.4  και το γνωριζουμε ολοι ,δειχνει και απο το ποσες 2,3 ειναι προς πωληση....
    Gespeichert
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #16 am: Montag, 19 Jan 2009, 08:42:18 »

         Οντως έχουν σπάσει πολλά μοντέλα με 2.4 αλλά η αιτία δεν ήταν οι παρεμβολές. Οι αιτίες βασικά είναι δύο. Από τη μία η άγνοια που υπάρχει όσον αφορά τη σωστή εγκατάσταση αυτών των συστημάτων και τη σωστή τροφοδοσία τους με ρεύμα. Εχω δει κεραίες να περνάνε μέσα από καλώδια, έχω δει κεραίες δίπλα σε καρμπονοδοκούς και άλλα τέτοια. Η άλλη αιτία είναι ότι ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ότι φτηνές λύσεις 2.4 δεν υπάρχουν. Κάτι μόντουλς που κάνουν μόντουλ και δέκτης 50 ευρώ δεν διαθέτουν κανενός είδους αντιπαρεμβολική τεχνολογία και αλά σκανάρουν και βρίσκουν ένα ελέυθερο κανάλι. Αν αυτό το κανάλι κατά τη διάρκεια της πτήσης τη φάει στο κεφάλι τελειώσαν όλα.
        Πιο ασφαλές είναι βασικά το σύστημα της φουτάμπα με τα ΜΑΜΙΣΙΑ όμως μόντουλς κι όχι κοράνα ασάν και κρουασάν. Τα μαμίσια δουλεύουν με αναπήσηση συχνότητας όπως και οι στρατιωτικοί ασύρματοι και για να παραμβληθούν θα πρέπει να ταπωθεί ολόκληρη η μπάντα πράγμα εξεραιτικά απίθανο εκτός κι αν πετάνε καμιά 25αριά μοντέλα. Αν όμως πετάνε τόσα μοντέλα στον αέρα ταυτόχρονα δεν χρειάζεται παρεμβολή. Θα σπάσουν με πιο θεαματικό τρόπο.
       Εγώ έχω και την εξάρα και την εφτάρα φουτάμπα στα 2.4 μαμίσιες και μέχρι στιγμής δεν είχα κιχ. Τώρα τι ιστορίες που λένε μερικοί με αφήνουν αδιάφορο. Οσο για τις 2.4 που πουλιούνται αυτό οφείλεται στο ότι την τελευταία χρονιά έχουν διαδωθεί οι τηλεκατευθύσεις 2.4 με περισσότερα από 7 κανάλια και λογικό είναι κάποιοι να πουλάνε τις παλιότερες εφτάρες ή εξάρες για να πάρουν δεκάρες για παράδειγμα.
        Οσο για τα κινητά είπαμε. Οι ψηφιακές τηλεκατευθύνσεις είναι όλες ευάλλωτες ανεξαρτήτως μπάντας. Και μην ξεχνάτε ότι τα μαγαζιά είναι ακόμη γεμάτα με απούλητες τηλεκατευθύνσεις σταθερής συχνότητας. Αν δεν πουν και καμιά μ@λ@κία στον κόσμο για κινητά και ιστορίες πως θα τις πουλήσουν?





    Φιλικά Κώστας.
    Gespeichert
    Αντώνης Σπύρου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 204



    « Antwort #17 am: Montag, 19 Jan 2009, 10:50:29 »

         Οντως έχουν σπάσει πολλά μοντέλα με 2.4 αλλά η αιτία δεν ήταν οι παρεμβολές. Οι αιτίες βασικά είναι δύο. Από τη μία η άγνοια που υπάρχει όσον αφορά τη σωστή εγκατάσταση αυτών των συστημάτων και τη σωστή τροφοδοσία τους με ρεύμα. Εχω δει κεραίες να περνάνε μέσα από καλώδια, έχω δει κεραίες δίπλα σε καρμπονοδοκούς και άλλα τέτοια. Η άλλη αιτία είναι ότι ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ότι φτηνές λύσεις 2.4 δεν υπάρχουν. Κάτι μόντουλς που κάνουν μόντουλ και δέκτης 50 ευρώ δεν διαθέτουν κανενός είδους αντιπαρεμβολική τεχνολογία και αλά σκανάρουν και βρίσκουν ένα ελέυθερο κανάλι. Αν αυτό το κανάλι κατά τη διάρκεια της πτήσης τη φάει στο κεφάλι τελειώσαν όλα.
        Πιο ασφαλές είναι βασικά το σύστημα της φουτάμπα με τα ΜΑΜΙΣΙΑ όμως μόντουλς κι όχι κοράνα ασάν και κρουασάν. Τα μαμίσια δουλεύουν με αναπήσηση συχνότητας όπως και οι στρατιωτικοί ασύρματοι και για να παραμβληθούν θα πρέπει να ταπωθεί ολόκληρη η μπάντα πράγμα εξεραιτικά απίθανο εκτός κι αν πετάνε καμιά 25αριά μοντέλα. Αν όμως πετάνε τόσα μοντέλα στον αέρα ταυτόχρονα δεν χρειάζεται παρεμβολή. Θα σπάσουν με πιο θεαματικό τρόπο.
       Εγώ έχω και την εξάρα και την εφτάρα φουτάμπα στα 2.4 μαμίσιες και μέχρι στιγμής δεν είχα κιχ. Τώρα τι ιστορίες που λένε μερικοί με αφήνουν αδιάφορο. Οσο για τις 2.4 που πουλιούνται αυτό οφείλεται στο ότι την τελευταία χρονιά έχουν διαδωθεί οι τηλεκατευθύσεις 2.4 με περισσότερα από 7 κανάλια και λογικό είναι κάποιοι να πουλάνε τις παλιότερες εφτάρες ή εξάρες για να πάρουν δεκάρες για παράδειγμα.
        Οσο για τα κινητά είπαμε. Οι ψηφιακές τηλεκατευθύνσεις είναι όλες ευάλλωτες ανεξαρτήτως μπάντας. Και μην ξεχνάτε ότι τα μαγαζιά είναι ακόμη γεμάτα με απούλητες τηλεκατευθύνσεις σταθερής συχνότητας. Αν δεν πουν και καμιά μ@λ@κία στον κόσμο για κινητά και ιστορίες πως θα τις πουλήσουν?





    Φιλικά Κώστας.

    +1  Thumbs up
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #18 am: Montag, 19 Jan 2009, 10:53:08 »

         Οντως έχουν σπάσει πολλά μοντέλα με 2.4 αλλά η αιτία δεν ήταν οι παρεμβολές. Οι αιτίες βασικά είναι δύο. Από τη μία η άγνοια που υπάρχει όσον αφορά τη σωστή εγκατάσταση αυτών των συστημάτων και τη σωστή τροφοδοσία τους με ρεύμα. Εχω δει κεραίες να περνάνε μέσα από καλώδια, έχω δει κεραίες δίπλα σε καρμπονοδοκούς και άλλα τέτοια. Η άλλη αιτία είναι ότι ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ότι φτηνές λύσεις 2.4 δεν υπάρχουν. Κάτι μόντουλς που κάνουν μόντουλ και δέκτης 50 ευρώ δεν διαθέτουν κανενός είδους αντιπαρεμβολική τεχνολογία και αλά σκανάρουν και βρίσκουν ένα ελέυθερο κανάλι. Αν αυτό το κανάλι κατά τη διάρκεια της πτήσης τη φάει στο κεφάλι τελειώσαν όλα.
        Πιο ασφαλές είναι βασικά το σύστημα της φουτάμπα με τα ΜΑΜΙΣΙΑ όμως μόντουλς κι όχι κοράνα ασάν και κρουασάν. Τα μαμίσια δουλεύουν με αναπήσηση συχνότητας όπως και οι στρατιωτικοί ασύρματοι και για να παραμβληθούν θα πρέπει να ταπωθεί ολόκληρη η μπάντα πράγμα εξεραιτικά απίθανο εκτός κι αν πετάνε καμιά 25αριά μοντέλα. Αν όμως πετάνε τόσα μοντέλα στον αέρα ταυτόχρονα δεν χρειάζεται παρεμβολή. Θα σπάσουν με πιο θεαματικό τρόπο.
       Εγώ έχω και την εξάρα και την εφτάρα φουτάμπα στα 2.4 μαμίσιες και μέχρι στιγμής δεν είχα κιχ. Τώρα τι ιστορίες που λένε μερικοί με αφήνουν αδιάφορο. Οσο για τις 2.4 που πουλιούνται αυτό οφείλεται στο ότι την τελευταία χρονιά έχουν διαδωθεί οι τηλεκατευθύσεις 2.4 με περισσότερα από 7 κανάλια και λογικό είναι κάποιοι να πουλάνε τις παλιότερες εφτάρες ή εξάρες για να πάρουν δεκάρες για παράδειγμα.
        Οσο για τα κινητά είπαμε. Οι ψηφιακές τηλεκατευθύνσεις είναι όλες ευάλλωτες ανεξαρτήτως μπάντας. Και μην ξεχνάτε ότι τα μαγαζιά είναι ακόμη γεμάτα με απούλητες τηλεκατευθύνσεις σταθερής συχνότητας. Αν δεν πουν και καμιά μ@λ@κία στον κόσμο για κινητά και ιστορίες πως θα τις πουλήσουν?





    Φιλικά Κώστας.

    ακριβώς!


    αυτο ενωουσα.
    και αυτα ακριβως θα εγραφα και εγω αν δεν με προλαβενες φιλε κωστα.

    2.4 αυτη την στιγμη ειναι οτι πιο ασφαλες υπαρχει...

    ενοειται οτι πρεπει να ξερουμε 5 βασικα πραγματα και να μην κανουμε πλεξουδα τα μονοπολα!!! Grin Grin

    μονο και μονο που πολωνουμε τους δεκτες και οριζοντια και κατακοριφα και με την αναπιδιση συχνοτητας που γεινεται απειρες φοερες μεσα σε χιλιοστα του δευτερολεπτου τι θα το ταπωσει? εξωγηινος?

    εχει πολυ ζωη το σηστημα αυτο ακομα και θα εξελιχθει κιωλας.

    προσοπικα βλεπω μερικους να πετανε πανακριβα μοντελα με 35αρες και τετεια......

    εγκλημα!

    ειναι σαν να οδιγεις και να απενεργοποιεις τους αεροσακους......εχουν σκοτωθει αρκετοιι και με τους αεροσακους........αλλα...
    Gespeichert

    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 496



    « Antwort #19 am: Montag, 19 Jan 2009, 11:15:30 »

    καλημέρα

    φίλε gouskone πριν την τεχνολογία των 2.4 με τί πέταγαν τα πανάκριβα μικρά ή πανάκριβα Giant μοντέλα - τότε γιατί δεν λέγαμε κάτι για τους 35 και λέμε τώρα που και η κουτσή Μαρία έχει 2.4 ; μήπως γιατί νοιώθουμε σιγουριά ; μάλλον είμαστε λάθος

    ακόμα πετάνε μεγάλα πανάκριβα μοντέλα με την παλιά τεχνολογία και όπως λες δεν κάνουν κιχ - και ξέρεις γιατί ; γιατί απλά ξέρουν πώς να το κάνουν με ασφάλεια

    και εγώ είμαι κάτοχος 2.4 τ/κ αλλά δεν κατακρίνω το παλιό σύστημα γιατί δούλευα/δουλέυω με αυτό και δουλεύει καλά

    αλήθεια εσύ με τί δούλευες τότε ; τί προβλήματα είχες ; παρεμβολές σε μη οργανωμένους χώρους που ο καθένας άνοιγε την τ/κ χωρίς να ρωτήσει γιατί βαριόταν να κάνει γύρα να ξελαρυγγιάζεται ώστε να μάθει τί συχνότητες παίζουν ;

    και για την ιστορία πετάω με το κινητό στη τσέπη έχει τύχει να σηκώσω κινητό εν ώρα πτήσης ή να χτυπάει και να μη το σηκώνω και ποτέ μα ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα

    σας συνιστώ Sony Ericsson  Tongue
    Gespeichert

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #20 am: Montag, 19 Jan 2009, 11:23:18 »

    καλημέρα

    φίλε gouskone πριν την τεχνολογία των 2.4 με τί πέταγαν τα πανάκριβα μικρά ή πανάκριβα Giant μοντέλα - τότε γιατί δεν λέγαμε κάτι για τους 35 και λέμε τώρα που και η κουτσή Μαρία έχει 2.4 ; μήπως γιατί νοιώθουμε σιγουριά ; μάλλον είμαστε λάθος

    ακόμα πετάνε μεγάλα πανάκριβα μοντέλα με την παλιά τεχνολογία και όπως λες δεν κάνουν κιχ - και ξέρεις γιατί ; γιατί απλά ξέρουν πώς να το κάνουν με ασφάλεια

    και εγώ είμαι κάτοχος 2.4 τ/κ αλλά δεν κατακρίνω το παλιό σύστημα γιατί δούλευα/δουλέυω με αυτό και δουλεύει καλά

    αλήθεια εσύ με τί δούλευες τότε ; τί προβλήματα είχες ; παρεμβολές σε μη οργανωμένους χώρους που ο καθένας άνοιγε την τ/κ χωρίς να ρωτήσει γιατί βαριόταν να κάνει γύρα να ξελαρυγγιάζεται ώστε να μάθει τί συχνότητες παίζουν ;

    και για την ιστορία πετάω με το κινητό στη τσέπη έχει τύχει να σηκώσω κινητό εν ώρα πτήσης ή να χτυπάει και να μη το σηκώνω και ποτέ μα ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα

    σας συνιστώ Sony Ericsson  Tongue

    και εγω με 35ρα ειμουν....αλωτε ειχα προβληματα αλλωτε οχι.

    δεν τις κατακρινω.

    αλλα ποσοι μοντελιστες υπηρχαν παλιοτερα και ποσοι τωρα?

    εσυ γιατι εχεις 2.4 και δεν μενεις με την 35αρα μονο?

    να σου πω εγω...2.4 εχεις στο καλο σου το μοντελο-α και τις 35αρες σε κανα πιαλιο η foamaki.....

    μην ειμαστε κακοπιστοι και ας ειμαστε ρεαλιστες.

    στην ιστορια θα γραφτει το οτι πετας με κινιτο στην τσεπη ή οτι μιλας κιωλας ....

    αλλα δεν ξερω πως....μαλον ως ενα ακομη παραδειγμα προς αποφυγη.

    σου ευχομαι να κανει ουτε κιχ και να πετας παντα καλα.

    κανεις δεν θελει το αντιθετο βαιβαια για κανεναν.

    καλα να περνας .

    διονυσης
    Gespeichert

    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 562



    « Antwort #21 am: Montag, 19 Jan 2009, 11:25:42 »

    Δηλαδη οι κατοχοι jr,spectrum με dsm2 θα πρεπει να ανησυχουν? εδω και μερικους μηνες ειμαι στο ψαξιμο μεταξυ futaba και spectrum 2.4
    Εχω ηδη μια 6 futaba και μαλλον θα παω για jr η spectrum και ο λογος ειναι το πιο πλουσιο μενου.
    Αν και δεν πεταμε σε οργανωμενο μοντελοδρομιο (που τετοια τυχη),ποτε μου δεν ειχα παρεμβολη και στις αρχες ειχα συνεχεια το κινητο πανω μου.
    Gespeichert
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #22 am: Montag, 19 Jan 2009, 12:22:29 »

        Παιδιά κι εγώ έχω ξεχάσει το κινητό πάνω μου όταν πετούσα και δεν έγινε τίποτα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν ήταν λάθος μου, τη στιγμή μάλιστα που έχω υπόψη μου ότι έχουν συμβεί κρούσματα σε ψηφιακές τηλεκατευθύνσεις ,ασχέτως μπαντας. Και στα νοσοκομεία μερικοί (μάλλον οι περισσότεροι) έχουν τα κινητά ανοιχτά δίπλα σε ανθρώπους με βηματοδότη αλλά μια φορά θα γίνει το κακό.
        Τώρα, όσον αφορά τη σύγκριση φουτάμπα σπέκτρουμ, αν και είναι εκτός θέματος, θα πω το εξής. Το ότι κάτι είναι εμπορικότερο, δεν σημαίνει απαρραίτητα ότι είναι και το τεχνικά αρτιότερο γιατί πολλά εξαρτώνται από το μάρκετινγκ, που εκμεταλλεύεται δεόντως την άγνοια του κόσμου, για ορισμένα πράγματα. Η σπέκτρουμ συγκεκριμένα, σκανάρει τη μπάντα κι όταν βρει δυο ελεύθερα κανάλια κλειδώνει σε αυτά. Για καλύτερη προστασία από παρεμβολές, εφαρμόζει την τεχνική direct sequence, που στην πράξη σημαίνει ότι μια πηγή παρεμβολής χρειάζεται περίπου 63 φορές μεγαλύτερη ισχύ για να ταπώσει το κανάλι απότι αν δεν χρησιμοποιούνταν αυτή η τεχνική. Ευκολα είναι όμως αντιληπτό ότι, αυτή η προστασία σε συνδυασμό και με τη χρήση δύο καναλιών, είναι μεν ασύγκριτα ανώτερη από αυτή που χρησιμοποιούν μερικά φτηνά μόντουλς, που απλά ψάχνουν για ένα ελεύθερο κανάλι αλλά δεν είναι το ίδιο αποτελεσματική όσο η αναπήδηση συχνότητας. Διότι αρκεί μια ισχυρή εκπομπή για να αχρηστεύσει ένα κανάλι. Δεν είναι και πολύ συνηθισμένο να αχρηστευθούν και τα δύο αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να συμβεί γιατί οι ελεύθερες συχνότητες, που ανιχνεύτηκαν στην εκκίνηση, αφορούν το σημείο που βρίσκεται το μοντέλο τη στιγμή της εκκίνησης. Οταν όμως το μοντέλο πετάει και περνάει από διάφορα σημεία και μάλιστα μακρυά από τον πομπό, τότε το ηλεκτρομαγνητικό σκηνικό μπορεί να αλλάξει και οι αρχικά ελεύθερες συχνότητες να βρεθούν πιασμένες και μάλιστα με ισχυρά σήματα αφού το αεροπλάνο βρίσκεται πλέον πιο κοντά σε αυτές τις εκπομπές,παρά στην εκπομπή του πομπού του. Αυτή είναι η "Αχίλλειος πτέρνα" των σπέκτρουμ και JR.
        Από την άλλη μεριά, οι τηλεκατευθύνσεις που χρησιμοποιούν αναπήδηση συχνότητας όπως είναι οι φουτάμπα και ερτρόνικς, δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα. Για να χαθεί η ζεύξη, θα πρέπει να ταπωθεί σχεδόν ολόκληρη η μπάντα. Εδώ τώρα είναι και το μεγάλο πλεονέκτημα της αναπήδησης συχνότητας. Ακόμη και σε ένα τέτοιο επιβαρυμένο ηλεκτρομαγνητικό περιβάλλον, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα χάσουμε τελείως τον έλεγχο του μοντέλου αλλά θα έχουμε απλά μια καθυστέρηση στην απόκριση του δέκτη. Αυτό είναι σίγουρα προτιμότερο από την ολοκληρωτική απώλεια ελέγχου.
        Για τους παραπάνω λόγους επέλεξα φουτάμπα. Δεν πήγα στα 2.4 επειδή "πάει όλος ο κόσμος" αλλά για την αντιπαρεμβολική τεχνολογία. Και φυσικά επέλεξα την τηλεκατεύθυνση, που δίνει την πιο ασφαλή από άποψη παρεμβολών ραδιόζευξη. Οι ωραίες οθόνες και τα πολλά γκάτζετς, με αφήνουν παγερά αδιάφορο.
         Τελειώνοντας, να σημειώσω ότι η λογική "πως πετάγαμε μέχρι τώρα" προσωπικά δεν μου λέει τίποτα. Αν ήταν έτσι, τότε θα μέναμε ακόμη στους δέκτες με λυχνίες και θα θέλαμε δεκάμετρα μοντέλα που να τους σηκώνουν. Κάποιοι μπορεί να νοσταλγούν αυτές τις εποχές. Εγώ πάλι, καθόλου.
        Καλές πτήσεις σε όλους 35ΜΗΖακηδες 40ΜΗΖακηδες και 2.4ακηδες είτε είναι σπεκτρουμακηδες είτε φουταμπάκηδες. Και μην ξεχνάτε. Δεν χρειαζόμαστε κινητό όταν πετάμε.







    Φιλικά Κώστας.
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #23 am: Montag, 19 Jan 2009, 12:47:38 »

    ετσι.

     Thumbs up
    Gespeichert

    Spak73
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 182


    Είναι Kill από ώρα !!!


    WWW
    « Antwort #24 am: Montag, 19 Jan 2009, 15:04:58 »

     Thumbs up
    Gespeichert

    Futaba 6EX 2.4 GHz / Wilga 2000 / Phoenix 2000 / Fantom EP / Easystar  / Alleycat 17" / BluBaby 33" /  

    http://spak73.blogspot.com/
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: " ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ " υπαρχει περιπτωση να δημιουργησουν προβλημα στην Τ/Κ ???
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.025 Sekunden mit 26 Zugriffen.