Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
300.660 μηνύματα σε 12.248 θέματα από 6.222 Μέλη / Τελευταίο μέλος: sakis 62
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 4 Δεκ 2022, 21:03:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 4 Δεκ 2022, 21:03:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 17:03]

    από jony b
    [Σήμερα στις 16:10]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:37]

    από JS 46
    [Σήμερα στις 13:49]

    [Σήμερα στις 09:53]

    από pacman
    [Σήμερα στις 08:45]

    [Παρασκευή, 2 Δεκ 2022, 22:39:55]

    από eolos30
    [Τετάρτη, 30 Νοέ 2022, 15:20:29]

    από hlsat
    [Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 19:02:45]

    [Κυριακή, 27 Νοέ 2022, 16:48:11]

    από hpergm
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 22:38:17]

    από Loukis35
    [Παρασκευή, 25 Νοέ 2022, 13:41:09]

    [Πέμπτη, 24 Νοέ 2022, 18:02:10]

    από antonisng
    [Τετάρτη, 23 Νοέ 2022, 15:02:14]

    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 23:26:20]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6222
    Τελευταίο: sakis 62
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 300660
    Σύνολο θεμάτων: 12248
    Online σήμερα: 73
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: " ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ " υπαρχει περιπτωση να δημιουργησουν προβλημα στην Τ/Κ ???  (Αναγνώστηκε 5083 φορές)
    tsos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 00:13:55 »

    Το ρωταω γιατι νομιζω idiot2οτι μου εχει συμβει .  το εχω σταθερο και χωρις να κανω αποτομη κινηση
    να γυριζει πλαγια και κατω και να πεφτει,λογο οτι ειμαι νεος στο αθλημα μπορει και να κανω λαθος,
    Μπορει να συμβει??
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 00:32:49 »

    μεγαλο θεμα ανοιξες μεγαλε.... ενοειται  μεγαλη περιπτωση...
    Καταγράφηκε
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 00:38:46 »

    Εννοειται !!!!!!!!

    Μπορει με ενα κινητο να καθεσαι και να μιλας μια χαρα πανω απο το ελικοπτερο και με αλλο μολις το σηκωσεις αρχιζουν τα servo και τα παιζουν οπως μετα απο λιγο και το Moter.... Εκει τρως το πακετο.........αν δεν βγαλεις μπαταρια γρηγορα... εφοσον ειναι στο εδαφος δηλαδη.
    Καταγράφηκε
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 00:48:28 »

    Το έχω γράψει ξανά αλλά θα κάνω μια επανάληψη
    Λοιπόν ο ταμίας της αερολέσχης πεταει το εκπαιδευτικό αεροπλάνο της λέσχης και ξαφνικά αρχίζει να κτυπάει το κινητό που το είχε στην τσέπη του αμέσως  το αεροπλάνο άρχισε να κάνει σαν τρελό  και βρέθηκε στο έδαφος
    Για την ιστορία η τ/κ ήταν FUTABA στα 35
    Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 00:56:49 »

    Το ρωταω γιατι νομιζω idiot2οτι μου εχει συμβει .  το εχω σταθερο και χωρις να κανω αποτομη κινηση
    να γυριζει πλαγια και κατω και να πεφτει,λογο οτι ειμαι νεος στο αθλημα μπορει και να κανω λαθος,
    Μπορει να συμβει??

    εγω οταν παω να πεταξω το κινιτο το παραταω μεσα στο αμαξι.....

    Καταγράφηκε

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:12:11 »

    Εγώ πάλι έχει τύχει πολλές φορές να πετάω και να μιλάω στο κινητό χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα, με futaba pcm στα 40 και κινητό ericsson-wind  smiley6600
    Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:14:02 »

    Εγώ πάλι έχει τύχει πολλές φορές να πετάω και να μιλάω στο κινητό χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα, με futaba pcm στα 40 και κινητό ericsson-wind  smiley6600

    μια φορα θα την παθεις......και θα κλαις.

    φυλαε τα ρουχα σου.....και μιλα στο κινιτο αλλες ωρες Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:19:34 »

    Διαβάστε και σχετική ανακοίνωση της BMFA (British Model Flying Association) http://www.bmfa.org/news/bulletins/sb6_mobiles.html
    http://www.bmfa.org/news/bulletins/bull_mobiles.html
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:40:38 από PVassilis » Καταγράφηκε
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:22:12 »

    Και μια παρόμοια συζήτηση https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=4089.0
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:29:40 »

    Η αλήθεια είναι ότι την πρώτη φορά εκεί που πετούσα χτύπησε και εντελώς ασυναίσθητα το σήκωσα. Μετά αναρωτιόμουνα τι έκανα  Cheesy Ε... μετά από αυτό ξεθάρεψα και το σήκωνα πάντα (όχι οτι συμβαίνει και συχνά). Πάντως αν εμφανιζόταν παρεμβολή θα πετούσα το κινητό μακρυά  angel
    Καταγράφηκε

    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 02:06:54 »

        Ενα κινητό τηλέφωνο έχει ισχύ εκπομπής που φτάνει τα 2 βατ και μπορεί να επιδράσει στον έλεγχο του μοντέλου βασικά με δύο τρόπους.
        Ο ένας τρόπος αφορά την περίπτωση που ένα κινητό τηλέφωνο τοποθετείται πάνω στο μοντέλο για σκοπους βιντεοσκόπισης. Αν το τηλέφωνο διαθέτει λειτουργία flight mode που είναι μια λειτουργία η οποία εμποδίζει το τηλέφωνο να κάνει εκπομπή στην περίπτωση που ταξιδεύουμε με αεροπλάνο και θέλουμε να το έχουμε ενεργοποιημένο τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως δεν διαθέτει αυτή τη δυνατότητα τότε μπορεί κάλλιστα να προκαλέσει παρεμβολές στο δέκτη ειδικά αν είναι κοντά του. Δεν έχει σημασία αν ο δέκτης είναι στα 35ΜΗΖ ή στα 40 ΜΗΖ ή στα 2.4 γίγα. Το σήμα του τηλεφώνου είναι σε πολύ κοντινή απόσταση πολύ ισχυρό και το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο επιδρά κατευθείαν στα κυκλώματα του δέκτη παρακάμπτοντας τα φίλτρα επιλογής συχνότητας. Παρτε για παράδειγμα ένα δέκτη, πλησιάστε το κιινητό σε απόσταση μερικών εκατοστών και καλέστε. Αν ο δέκτης είναι FM PPM θα δείτε τα σερβό να σπαρταράνε. Αν είναι PCM θα κλειδώνει και θα ξεκλειδώνει. Αν είναι 2.4 θα συμπεριφερθεί περίπου όπως ένας PCM. Υπάρχει φυσικά και η περίπτωση ηλεκτρομαγνητικής παρεμβολής στο ψηφιακό κομμάτι του δέκτη οπότε αυτός τρελλαίνεται.
       Ο άλλος τρόπος επίδρασης είναι όταν το κινητό δεν βρίσκεται στο μοντέλο. Εδώ είναι το μεγάλο μπέρδεμα γιατί σχηματίζεται η εσφαλμένη εντύπωση ότι το κινητό ακόμη και σε απόσταση προκαλεί παρεμβολές στο δέκτη ενώ η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Το φαινόμενο παρατηρρείται όταν το κινητό εκπέμπει πολύ κοντά στην τηλεκατεύθυνση. Στην περίπτωση αυτή λοιπόν δεν έχουμε κανενός είδους παρεμβολή στους δέκτες ότι δέκτες κι αν είναι αυτοί. Αυτό που συμβαίνει είναι η απευθείας επαγωγική παρεμβολή στα ψηφιακά κυκλώματα της τηλακατεύθυνσης. Τέτοια κρούσματα παρατηρρήθηκαν πρώτα στην Αγγλία σε τηλεκατευθύνσεις ρυθμιζόμενης συχνότητας με PLL synthesizer. Αποδείχθηκε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις το κινητό όταν ήταν κοντά στον πομπό προκαλούσε προβλήματα στα κυκλώματα ελάγχου συχνότητας του πομπού με αποτέλεσμα να χάνει την επαφή με το δέκτη. Το γεγονός είναι ότι οι παλιές αναλογικές τηλεκατευθύνσεις ήταν πολύ λιγότερο ευάλλωτες σε τέτοιου είδους επιδράσεις από τις σημερινές ψηφιακές. Επαναλαμβάνω ότι δεν παίζει κανένα ρόλο η μπάντα λειτουργίας γιατί η επίδραση αφορά την πρόκληση δυσλειτουργιών στο ψηφιακό κομμάτι του πομπού και δεν πρόκειται για παρεμβολή στον απομακρυσμένο δέκτη. Δυστυχώς οι κατασκευαστές για λόγους υποβιβασμού του κόστους δεν έχουν λάβει τα αναγκαία μέτρα ηλεκτρομαγνητικής προστασίας των κυκλωμάτων αλλιώς δεν θα υπήρχε πρόβλημα.
        Συμπέρασμα. Δεν τοποθετούμε κινητό πάνω στο μοντέλο αν δεν διαθέτει flight mode και δεν έχουμε το κινητό στην τσέπη όταν πετάμε όποια τηλεκατεύθυνση και να έχουμε και σε όποια μπάντα κι αν λειτουργεί.




    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 09:21:58 »

    Ωραία τα είπες Κώστα  Thumbs up Thumbs up

    Άρα λοιπόν μακρυά τα κινητά...
    Και σε μένα μάλλον από τύχη δεν επέδρασε  worry
    Καταγράφηκε

    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360



    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 11:38:54 »

    Καλημέρα
    Θεωρώ και σκέπτομαι έντονα οτι πρέπει να αλλάξω Τ/Κ και 12 δέκτες μαζί γιατι  η τηλεκατεύθυνση μου ( 35.150) ειναι πολύ ευάλωτη ,  συγκρίνοντας  πάντα με καποιων φίλων στους 40 που πετάμε μαζί (ίδιες ώρες και σημεία) ή ακόμη και υψηλότερες συχνότητες των 35 μεγάκυκλων .....και δεν έχουν δεχθεί ποτέ παρεμβολές !!!!...Ειναι κάπως εκτός topic η απαντησή μου , αλλα πιστεύω οτι δεν φταίνε μονο τα κινητά. Ο αδελφός μου  εχει χάσει 2 μοντέλα απο VHF και έχουμε εντοπισει πολλες παρεμβολές χωρις αιτία.....
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 01:49:02 »

    εγω πιστευω οτι η πιο ασφαλης συχνοτητα λειτουργειας για εμας ειναι τα 2.4 ghz  γιατι το συστημα ειναι πολυ σταθερο λογο της εναλαγης δυο συχνοτητων καθε καποια msec καθως και λογο της ταχυτητας μεταφορας των δεδομενων σε σχεση με τα 35 -40 -72 mhz.....

    ετσι οι πιθανοτιτες μειωνονται στο απειροελαχιστο.

    φυσικα και το κινιτο στο αμαξι οχι στην τσεπη....και αυτο οχι μονο για τις παρεμβολες...αλλα και για την συγκεντρωση μας οταν πεταμε...

    καλες πτησεις.
    Καταγράφηκε

    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 02:35:02 »

    εγω πιστευω οτι η πιο ασφαλης συχνοτητα λειτουργειας για εμας ειναι τα 2.4 ghz  γιατι το συστημα ειναι πολυ σταθερο λογο της εναλαγης δυο συχνοτητων καθε καποια msec καθως και λογο της ταχυτητας μεταφορας των δεδομενων σε σχεση με τα 35 -40 -72 mhz.....

    ετσι οι πιθανοτιτες μειωνονται στο απειροελαχιστο.

    φυσικα και το κινιτο στο αμαξι οχι στην τσεπη....και αυτο οχι μονο για τις παρεμβολες...αλλα και για την συγκεντρωση μας οταν πεταμε...

    καλες πτησεις.

    δεν θα το έλεγα απειροελάχιστο αλλα σίγουρα καλύτερα από της γνωστες συχνότητες.

    Καταγράφηκε
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360



    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 07:53:30 »

    Πολλα μοντελα χαθηκαν απο 2.4  και το γνωριζουμε ολοι ,δειχνει και απο το ποσες 2,3 ειναι προς πωληση....
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 08:42:18 »

         Οντως έχουν σπάσει πολλά μοντέλα με 2.4 αλλά η αιτία δεν ήταν οι παρεμβολές. Οι αιτίες βασικά είναι δύο. Από τη μία η άγνοια που υπάρχει όσον αφορά τη σωστή εγκατάσταση αυτών των συστημάτων και τη σωστή τροφοδοσία τους με ρεύμα. Εχω δει κεραίες να περνάνε μέσα από καλώδια, έχω δει κεραίες δίπλα σε καρμπονοδοκούς και άλλα τέτοια. Η άλλη αιτία είναι ότι ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ότι φτηνές λύσεις 2.4 δεν υπάρχουν. Κάτι μόντουλς που κάνουν μόντουλ και δέκτης 50 ευρώ δεν διαθέτουν κανενός είδους αντιπαρεμβολική τεχνολογία και αλά σκανάρουν και βρίσκουν ένα ελέυθερο κανάλι. Αν αυτό το κανάλι κατά τη διάρκεια της πτήσης τη φάει στο κεφάλι τελειώσαν όλα.
        Πιο ασφαλές είναι βασικά το σύστημα της φουτάμπα με τα ΜΑΜΙΣΙΑ όμως μόντουλς κι όχι κοράνα ασάν και κρουασάν. Τα μαμίσια δουλεύουν με αναπήσηση συχνότητας όπως και οι στρατιωτικοί ασύρματοι και για να παραμβληθούν θα πρέπει να ταπωθεί ολόκληρη η μπάντα πράγμα εξεραιτικά απίθανο εκτός κι αν πετάνε καμιά 25αριά μοντέλα. Αν όμως πετάνε τόσα μοντέλα στον αέρα ταυτόχρονα δεν χρειάζεται παρεμβολή. Θα σπάσουν με πιο θεαματικό τρόπο.
       Εγώ έχω και την εξάρα και την εφτάρα φουτάμπα στα 2.4 μαμίσιες και μέχρι στιγμής δεν είχα κιχ. Τώρα τι ιστορίες που λένε μερικοί με αφήνουν αδιάφορο. Οσο για τις 2.4 που πουλιούνται αυτό οφείλεται στο ότι την τελευταία χρονιά έχουν διαδωθεί οι τηλεκατευθύσεις 2.4 με περισσότερα από 7 κανάλια και λογικό είναι κάποιοι να πουλάνε τις παλιότερες εφτάρες ή εξάρες για να πάρουν δεκάρες για παράδειγμα.
        Οσο για τα κινητά είπαμε. Οι ψηφιακές τηλεκατευθύνσεις είναι όλες ευάλλωτες ανεξαρτήτως μπάντας. Και μην ξεχνάτε ότι τα μαγαζιά είναι ακόμη γεμάτα με απούλητες τηλεκατευθύνσεις σταθερής συχνότητας. Αν δεν πουν και καμιά μ@λ@κία στον κόσμο για κινητά και ιστορίες πως θα τις πουλήσουν?





    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Σπύρου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 197



    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 10:50:29 »

         Οντως έχουν σπάσει πολλά μοντέλα με 2.4 αλλά η αιτία δεν ήταν οι παρεμβολές. Οι αιτίες βασικά είναι δύο. Από τη μία η άγνοια που υπάρχει όσον αφορά τη σωστή εγκατάσταση αυτών των συστημάτων και τη σωστή τροφοδοσία τους με ρεύμα. Εχω δει κεραίες να περνάνε μέσα από καλώδια, έχω δει κεραίες δίπλα σε καρμπονοδοκούς και άλλα τέτοια. Η άλλη αιτία είναι ότι ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ότι φτηνές λύσεις 2.4 δεν υπάρχουν. Κάτι μόντουλς που κάνουν μόντουλ και δέκτης 50 ευρώ δεν διαθέτουν κανενός είδους αντιπαρεμβολική τεχνολογία και αλά σκανάρουν και βρίσκουν ένα ελέυθερο κανάλι. Αν αυτό το κανάλι κατά τη διάρκεια της πτήσης τη φάει στο κεφάλι τελειώσαν όλα.
        Πιο ασφαλές είναι βασικά το σύστημα της φουτάμπα με τα ΜΑΜΙΣΙΑ όμως μόντουλς κι όχι κοράνα ασάν και κρουασάν. Τα μαμίσια δουλεύουν με αναπήσηση συχνότητας όπως και οι στρατιωτικοί ασύρματοι και για να παραμβληθούν θα πρέπει να ταπωθεί ολόκληρη η μπάντα πράγμα εξεραιτικά απίθανο εκτός κι αν πετάνε καμιά 25αριά μοντέλα. Αν όμως πετάνε τόσα μοντέλα στον αέρα ταυτόχρονα δεν χρειάζεται παρεμβολή. Θα σπάσουν με πιο θεαματικό τρόπο.
       Εγώ έχω και την εξάρα και την εφτάρα φουτάμπα στα 2.4 μαμίσιες και μέχρι στιγμής δεν είχα κιχ. Τώρα τι ιστορίες που λένε μερικοί με αφήνουν αδιάφορο. Οσο για τις 2.4 που πουλιούνται αυτό οφείλεται στο ότι την τελευταία χρονιά έχουν διαδωθεί οι τηλεκατευθύσεις 2.4 με περισσότερα από 7 κανάλια και λογικό είναι κάποιοι να πουλάνε τις παλιότερες εφτάρες ή εξάρες για να πάρουν δεκάρες για παράδειγμα.
        Οσο για τα κινητά είπαμε. Οι ψηφιακές τηλεκατευθύνσεις είναι όλες ευάλλωτες ανεξαρτήτως μπάντας. Και μην ξεχνάτε ότι τα μαγαζιά είναι ακόμη γεμάτα με απούλητες τηλεκατευθύνσεις σταθερής συχνότητας. Αν δεν πουν και καμιά μ@λ@κία στον κόσμο για κινητά και ιστορίες πως θα τις πουλήσουν?





    Φιλικά Κώστας.

    +1  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 10:53:08 »

         Οντως έχουν σπάσει πολλά μοντέλα με 2.4 αλλά η αιτία δεν ήταν οι παρεμβολές. Οι αιτίες βασικά είναι δύο. Από τη μία η άγνοια που υπάρχει όσον αφορά τη σωστή εγκατάσταση αυτών των συστημάτων και τη σωστή τροφοδοσία τους με ρεύμα. Εχω δει κεραίες να περνάνε μέσα από καλώδια, έχω δει κεραίες δίπλα σε καρμπονοδοκούς και άλλα τέτοια. Η άλλη αιτία είναι ότι ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ότι φτηνές λύσεις 2.4 δεν υπάρχουν. Κάτι μόντουλς που κάνουν μόντουλ και δέκτης 50 ευρώ δεν διαθέτουν κανενός είδους αντιπαρεμβολική τεχνολογία και αλά σκανάρουν και βρίσκουν ένα ελέυθερο κανάλι. Αν αυτό το κανάλι κατά τη διάρκεια της πτήσης τη φάει στο κεφάλι τελειώσαν όλα.
        Πιο ασφαλές είναι βασικά το σύστημα της φουτάμπα με τα ΜΑΜΙΣΙΑ όμως μόντουλς κι όχι κοράνα ασάν και κρουασάν. Τα μαμίσια δουλεύουν με αναπήσηση συχνότητας όπως και οι στρατιωτικοί ασύρματοι και για να παραμβληθούν θα πρέπει να ταπωθεί ολόκληρη η μπάντα πράγμα εξεραιτικά απίθανο εκτός κι αν πετάνε καμιά 25αριά μοντέλα. Αν όμως πετάνε τόσα μοντέλα στον αέρα ταυτόχρονα δεν χρειάζεται παρεμβολή. Θα σπάσουν με πιο θεαματικό τρόπο.
       Εγώ έχω και την εξάρα και την εφτάρα φουτάμπα στα 2.4 μαμίσιες και μέχρι στιγμής δεν είχα κιχ. Τώρα τι ιστορίες που λένε μερικοί με αφήνουν αδιάφορο. Οσο για τις 2.4 που πουλιούνται αυτό οφείλεται στο ότι την τελευταία χρονιά έχουν διαδωθεί οι τηλεκατευθύσεις 2.4 με περισσότερα από 7 κανάλια και λογικό είναι κάποιοι να πουλάνε τις παλιότερες εφτάρες ή εξάρες για να πάρουν δεκάρες για παράδειγμα.
        Οσο για τα κινητά είπαμε. Οι ψηφιακές τηλεκατευθύνσεις είναι όλες ευάλλωτες ανεξαρτήτως μπάντας. Και μην ξεχνάτε ότι τα μαγαζιά είναι ακόμη γεμάτα με απούλητες τηλεκατευθύνσεις σταθερής συχνότητας. Αν δεν πουν και καμιά μ@λ@κία στον κόσμο για κινητά και ιστορίες πως θα τις πουλήσουν?





    Φιλικά Κώστας.

    ακριβώς!


    αυτο ενωουσα.
    και αυτα ακριβως θα εγραφα και εγω αν δεν με προλαβενες φιλε κωστα.

    2.4 αυτη την στιγμη ειναι οτι πιο ασφαλες υπαρχει...

    ενοειται οτι πρεπει να ξερουμε 5 βασικα πραγματα και να μην κανουμε πλεξουδα τα μονοπολα!!! Grin Grin

    μονο και μονο που πολωνουμε τους δεκτες και οριζοντια και κατακοριφα και με την αναπιδιση συχνοτητας που γεινεται απειρες φοερες μεσα σε χιλιοστα του δευτερολεπτου τι θα το ταπωσει? εξωγηινος?

    εχει πολυ ζωη το σηστημα αυτο ακομα και θα εξελιχθει κιωλας.

    προσοπικα βλεπω μερικους να πετανε πανακριβα μοντελα με 35αρες και τετεια......

    εγκλημα!

    ειναι σαν να οδιγεις και να απενεργοποιεις τους αεροσακους......εχουν σκοτωθει αρκετοιι και με τους αεροσακους........αλλα...
    Καταγράφηκε

    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 496



    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 11:15:30 »

    καλημέρα

    φίλε gouskone πριν την τεχνολογία των 2.4 με τί πέταγαν τα πανάκριβα μικρά ή πανάκριβα Giant μοντέλα - τότε γιατί δεν λέγαμε κάτι για τους 35 και λέμε τώρα που και η κουτσή Μαρία έχει 2.4 ; μήπως γιατί νοιώθουμε σιγουριά ; μάλλον είμαστε λάθος

    ακόμα πετάνε μεγάλα πανάκριβα μοντέλα με την παλιά τεχνολογία και όπως λες δεν κάνουν κιχ - και ξέρεις γιατί ; γιατί απλά ξέρουν πώς να το κάνουν με ασφάλεια

    και εγώ είμαι κάτοχος 2.4 τ/κ αλλά δεν κατακρίνω το παλιό σύστημα γιατί δούλευα/δουλέυω με αυτό και δουλεύει καλά

    αλήθεια εσύ με τί δούλευες τότε ; τί προβλήματα είχες ; παρεμβολές σε μη οργανωμένους χώρους που ο καθένας άνοιγε την τ/κ χωρίς να ρωτήσει γιατί βαριόταν να κάνει γύρα να ξελαρυγγιάζεται ώστε να μάθει τί συχνότητες παίζουν ;

    και για την ιστορία πετάω με το κινητό στη τσέπη έχει τύχει να σηκώσω κινητό εν ώρα πτήσης ή να χτυπάει και να μη το σηκώνω και ποτέ μα ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα

    σας συνιστώ Sony Ericsson  Tongue
    Καταγράφηκε

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 11:23:18 »

    καλημέρα

    φίλε gouskone πριν την τεχνολογία των 2.4 με τί πέταγαν τα πανάκριβα μικρά ή πανάκριβα Giant μοντέλα - τότε γιατί δεν λέγαμε κάτι για τους 35 και λέμε τώρα που και η κουτσή Μαρία έχει 2.4 ; μήπως γιατί νοιώθουμε σιγουριά ; μάλλον είμαστε λάθος

    ακόμα πετάνε μεγάλα πανάκριβα μοντέλα με την παλιά τεχνολογία και όπως λες δεν κάνουν κιχ - και ξέρεις γιατί ; γιατί απλά ξέρουν πώς να το κάνουν με ασφάλεια

    και εγώ είμαι κάτοχος 2.4 τ/κ αλλά δεν κατακρίνω το παλιό σύστημα γιατί δούλευα/δουλέυω με αυτό και δουλεύει καλά

    αλήθεια εσύ με τί δούλευες τότε ; τί προβλήματα είχες ; παρεμβολές σε μη οργανωμένους χώρους που ο καθένας άνοιγε την τ/κ χωρίς να ρωτήσει γιατί βαριόταν να κάνει γύρα να ξελαρυγγιάζεται ώστε να μάθει τί συχνότητες παίζουν ;

    και για την ιστορία πετάω με το κινητό στη τσέπη έχει τύχει να σηκώσω κινητό εν ώρα πτήσης ή να χτυπάει και να μη το σηκώνω και ποτέ μα ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα

    σας συνιστώ Sony Ericsson  Tongue

    και εγω με 35ρα ειμουν....αλωτε ειχα προβληματα αλλωτε οχι.

    δεν τις κατακρινω.

    αλλα ποσοι μοντελιστες υπηρχαν παλιοτερα και ποσοι τωρα?

    εσυ γιατι εχεις 2.4 και δεν μενεις με την 35αρα μονο?

    να σου πω εγω...2.4 εχεις στο καλο σου το μοντελο-α και τις 35αρες σε κανα πιαλιο η foamaki.....

    μην ειμαστε κακοπιστοι και ας ειμαστε ρεαλιστες.

    στην ιστορια θα γραφτει το οτι πετας με κινιτο στην τσεπη ή οτι μιλας κιωλας ....

    αλλα δεν ξερω πως....μαλον ως ενα ακομη παραδειγμα προς αποφυγη.

    σου ευχομαι να κανει ουτε κιχ και να πετας παντα καλα.

    κανεις δεν θελει το αντιθετο βαιβαια για κανεναν.

    καλα να περνας .

    διονυσης
    Καταγράφηκε

    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 562



    « Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 11:25:42 »

    Δηλαδη οι κατοχοι jr,spectrum με dsm2 θα πρεπει να ανησυχουν? εδω και μερικους μηνες ειμαι στο ψαξιμο μεταξυ futaba και spectrum 2.4
    Εχω ηδη μια 6 futaba και μαλλον θα παω για jr η spectrum και ο λογος ειναι το πιο πλουσιο μενου.
    Αν και δεν πεταμε σε οργανωμενο μοντελοδρομιο (που τετοια τυχη),ποτε μου δεν ειχα παρεμβολη και στις αρχες ειχα συνεχεια το κινητο πανω μου.
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 12:22:29 »

        Παιδιά κι εγώ έχω ξεχάσει το κινητό πάνω μου όταν πετούσα και δεν έγινε τίποτα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν ήταν λάθος μου, τη στιγμή μάλιστα που έχω υπόψη μου ότι έχουν συμβεί κρούσματα σε ψηφιακές τηλεκατευθύνσεις ,ασχέτως μπαντας. Και στα νοσοκομεία μερικοί (μάλλον οι περισσότεροι) έχουν τα κινητά ανοιχτά δίπλα σε ανθρώπους με βηματοδότη αλλά μια φορά θα γίνει το κακό.
        Τώρα, όσον αφορά τη σύγκριση φουτάμπα σπέκτρουμ, αν και είναι εκτός θέματος, θα πω το εξής. Το ότι κάτι είναι εμπορικότερο, δεν σημαίνει απαρραίτητα ότι είναι και το τεχνικά αρτιότερο γιατί πολλά εξαρτώνται από το μάρκετινγκ, που εκμεταλλεύεται δεόντως την άγνοια του κόσμου, για ορισμένα πράγματα. Η σπέκτρουμ συγκεκριμένα, σκανάρει τη μπάντα κι όταν βρει δυο ελεύθερα κανάλια κλειδώνει σε αυτά. Για καλύτερη προστασία από παρεμβολές, εφαρμόζει την τεχνική direct sequence, που στην πράξη σημαίνει ότι μια πηγή παρεμβολής χρειάζεται περίπου 63 φορές μεγαλύτερη ισχύ για να ταπώσει το κανάλι απότι αν δεν χρησιμοποιούνταν αυτή η τεχνική. Ευκολα είναι όμως αντιληπτό ότι, αυτή η προστασία σε συνδυασμό και με τη χρήση δύο καναλιών, είναι μεν ασύγκριτα ανώτερη από αυτή που χρησιμοποιούν μερικά φτηνά μόντουλς, που απλά ψάχνουν για ένα ελεύθερο κανάλι αλλά δεν είναι το ίδιο αποτελεσματική όσο η αναπήδηση συχνότητας. Διότι αρκεί μια ισχυρή εκπομπή για να αχρηστεύσει ένα κανάλι. Δεν είναι και πολύ συνηθισμένο να αχρηστευθούν και τα δύο αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να συμβεί γιατί οι ελεύθερες συχνότητες, που ανιχνεύτηκαν στην εκκίνηση, αφορούν το σημείο που βρίσκεται το μοντέλο τη στιγμή της εκκίνησης. Οταν όμως το μοντέλο πετάει και περνάει από διάφορα σημεία και μάλιστα μακρυά από τον πομπό, τότε το ηλεκτρομαγνητικό σκηνικό μπορεί να αλλάξει και οι αρχικά ελεύθερες συχνότητες να βρεθούν πιασμένες και μάλιστα με ισχυρά σήματα αφού το αεροπλάνο βρίσκεται πλέον πιο κοντά σε αυτές τις εκπομπές,παρά στην εκπομπή του πομπού του. Αυτή είναι η "Αχίλλειος πτέρνα" των σπέκτρουμ και JR.
        Από την άλλη μεριά, οι τηλεκατευθύνσεις που χρησιμοποιούν αναπήδηση συχνότητας όπως είναι οι φουτάμπα και ερτρόνικς, δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα. Για να χαθεί η ζεύξη, θα πρέπει να ταπωθεί σχεδόν ολόκληρη η μπάντα. Εδώ τώρα είναι και το μεγάλο πλεονέκτημα της αναπήδησης συχνότητας. Ακόμη και σε ένα τέτοιο επιβαρυμένο ηλεκτρομαγνητικό περιβάλλον, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα χάσουμε τελείως τον έλεγχο του μοντέλου αλλά θα έχουμε απλά μια καθυστέρηση στην απόκριση του δέκτη. Αυτό είναι σίγουρα προτιμότερο από την ολοκληρωτική απώλεια ελέγχου.
        Για τους παραπάνω λόγους επέλεξα φουτάμπα. Δεν πήγα στα 2.4 επειδή "πάει όλος ο κόσμος" αλλά για την αντιπαρεμβολική τεχνολογία. Και φυσικά επέλεξα την τηλεκατεύθυνση, που δίνει την πιο ασφαλή από άποψη παρεμβολών ραδιόζευξη. Οι ωραίες οθόνες και τα πολλά γκάτζετς, με αφήνουν παγερά αδιάφορο.
         Τελειώνοντας, να σημειώσω ότι η λογική "πως πετάγαμε μέχρι τώρα" προσωπικά δεν μου λέει τίποτα. Αν ήταν έτσι, τότε θα μέναμε ακόμη στους δέκτες με λυχνίες και θα θέλαμε δεκάμετρα μοντέλα που να τους σηκώνουν. Κάποιοι μπορεί να νοσταλγούν αυτές τις εποχές. Εγώ πάλι, καθόλου.
        Καλές πτήσεις σε όλους 35ΜΗΖακηδες 40ΜΗΖακηδες και 2.4ακηδες είτε είναι σπεκτρουμακηδες είτε φουταμπάκηδες. Και μην ξεχνάτε. Δεν χρειαζόμαστε κινητό όταν πετάμε.







    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.267


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 12:47:38 »

    ετσι.

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Spak73
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 182


    Είναι Kill από ώρα !!!


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 15:04:58 »

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Futaba 6EX 2.4 GHz / Wilga 2000 / Phoenix 2000 / Fantom EP / Easystar  / Alleycat 17" / BluBaby 33" /  

    http://spak73.blogspot.com/
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: " ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ " υπαρχει περιπτωση να δημιουργησουν προβλημα στην Τ/Κ ???
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.