tsos
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 45
|
|
« στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 00:13:55 » |
|
Το ρωταω γιατι νομιζω οτι μου εχει συμβει . το εχω σταθερο και χωρις να κανω αποτομη κινηση να γυριζει πλαγια και κατω και να πεφτει,λογο οτι ειμαι νεος στο αθλημα μπορει και να κανω λαθος, Μπορει να συμβει??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 00:32:49 » |
|
μεγαλο θεμα ανοιξες μεγαλε.... ενοειται μεγαλη περιπτωση...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Robie
|
|
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 00:38:46 » |
|
Εννοειται !!!!!!!!
Μπορει με ενα κινητο να καθεσαι και να μιλας μια χαρα πανω απο το ελικοπτερο και με αλλο μολις το σηκωσεις αρχιζουν τα servo και τα παιζουν οπως μετα απο λιγο και το Moter.... Εκει τρως το πακετο.........αν δεν βγαλεις μπαταρια γρηγορα... εφοσον ειναι στο εδαφος δηλαδη.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
skopos-Komotini
|
|
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 00:48:28 » |
|
Το έχω γράψει ξανά αλλά θα κάνω μια επανάληψη Λοιπόν ο ταμίας της αερολέσχης πεταει το εκπαιδευτικό αεροπλάνο της λέσχης και ξαφνικά αρχίζει να κτυπάει το κινητό που το είχε στην τσέπη του αμέσως το αεροπλάνο άρχισε να κάνει σαν τρελό και βρέθηκε στο έδαφος Για την ιστορία η τ/κ ήταν FUTABA στα 35
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 00:56:49 » |
|
Το ρωταω γιατι νομιζω οτι μου εχει συμβει . το εχω σταθερο και χωρις να κανω αποτομη κινηση να γυριζει πλαγια και κατω και να πεφτει,λογο οτι ειμαι νεος στο αθλημα μπορει και να κανω λαθος, Μπορει να συμβει?? εγω οταν παω να πεταξω το κινιτο το παραταω μεσα στο αμαξι.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:12:11 » |
|
Εγώ πάλι έχει τύχει πολλές φορές να πετάω και να μιλάω στο κινητό χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα, με futaba pcm στα 40 και κινητό ericsson-wind
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:14:02 » |
|
Εγώ πάλι έχει τύχει πολλές φορές να πετάω και να μιλάω στο κινητό χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα, με futaba pcm στα 40 και κινητό ericsson-wind μια φορα θα την παθεις......και θα κλαις. φυλαε τα ρουχα σου.....και μιλα στο κινιτο αλλες ωρες
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PVassilis
|
|
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:19:34 » |
|
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:40:38 από PVassilis »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
newbie
|
|
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:22:12 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 01:29:40 » |
|
Η αλήθεια είναι ότι την πρώτη φορά εκεί που πετούσα χτύπησε και εντελώς ασυναίσθητα το σήκωσα. Μετά αναρωτιόμουνα τι έκανα Ε... μετά από αυτό ξεθάρεψα και το σήκωνα πάντα (όχι οτι συμβαίνει και συχνά). Πάντως αν εμφανιζόταν παρεμβολή θα πετούσα το κινητό μακρυά
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 02:06:54 » |
|
Ενα κινητό τηλέφωνο έχει ισχύ εκπομπής που φτάνει τα 2 βατ και μπορεί να επιδράσει στον έλεγχο του μοντέλου βασικά με δύο τρόπους. Ο ένας τρόπος αφορά την περίπτωση που ένα κινητό τηλέφωνο τοποθετείται πάνω στο μοντέλο για σκοπους βιντεοσκόπισης. Αν το τηλέφωνο διαθέτει λειτουργία flight mode που είναι μια λειτουργία η οποία εμποδίζει το τηλέφωνο να κάνει εκπομπή στην περίπτωση που ταξιδεύουμε με αεροπλάνο και θέλουμε να το έχουμε ενεργοποιημένο τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως δεν διαθέτει αυτή τη δυνατότητα τότε μπορεί κάλλιστα να προκαλέσει παρεμβολές στο δέκτη ειδικά αν είναι κοντά του. Δεν έχει σημασία αν ο δέκτης είναι στα 35ΜΗΖ ή στα 40 ΜΗΖ ή στα 2.4 γίγα. Το σήμα του τηλεφώνου είναι σε πολύ κοντινή απόσταση πολύ ισχυρό και το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο επιδρά κατευθείαν στα κυκλώματα του δέκτη παρακάμπτοντας τα φίλτρα επιλογής συχνότητας. Παρτε για παράδειγμα ένα δέκτη, πλησιάστε το κιινητό σε απόσταση μερικών εκατοστών και καλέστε. Αν ο δέκτης είναι FM PPM θα δείτε τα σερβό να σπαρταράνε. Αν είναι PCM θα κλειδώνει και θα ξεκλειδώνει. Αν είναι 2.4 θα συμπεριφερθεί περίπου όπως ένας PCM. Υπάρχει φυσικά και η περίπτωση ηλεκτρομαγνητικής παρεμβολής στο ψηφιακό κομμάτι του δέκτη οπότε αυτός τρελλαίνεται. Ο άλλος τρόπος επίδρασης είναι όταν το κινητό δεν βρίσκεται στο μοντέλο. Εδώ είναι το μεγάλο μπέρδεμα γιατί σχηματίζεται η εσφαλμένη εντύπωση ότι το κινητό ακόμη και σε απόσταση προκαλεί παρεμβολές στο δέκτη ενώ η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Το φαινόμενο παρατηρρείται όταν το κινητό εκπέμπει πολύ κοντά στην τηλεκατεύθυνση. Στην περίπτωση αυτή λοιπόν δεν έχουμε κανενός είδους παρεμβολή στους δέκτες ότι δέκτες κι αν είναι αυτοί. Αυτό που συμβαίνει είναι η απευθείας επαγωγική παρεμβολή στα ψηφιακά κυκλώματα της τηλακατεύθυνσης. Τέτοια κρούσματα παρατηρρήθηκαν πρώτα στην Αγγλία σε τηλεκατευθύνσεις ρυθμιζόμενης συχνότητας με PLL synthesizer. Αποδείχθηκε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις το κινητό όταν ήταν κοντά στον πομπό προκαλούσε προβλήματα στα κυκλώματα ελάγχου συχνότητας του πομπού με αποτέλεσμα να χάνει την επαφή με το δέκτη. Το γεγονός είναι ότι οι παλιές αναλογικές τηλεκατευθύνσεις ήταν πολύ λιγότερο ευάλλωτες σε τέτοιου είδους επιδράσεις από τις σημερινές ψηφιακές. Επαναλαμβάνω ότι δεν παίζει κανένα ρόλο η μπάντα λειτουργίας γιατί η επίδραση αφορά την πρόκληση δυσλειτουργιών στο ψηφιακό κομμάτι του πομπού και δεν πρόκειται για παρεμβολή στον απομακρυσμένο δέκτη. Δυστυχώς οι κατασκευαστές για λόγους υποβιβασμού του κόστους δεν έχουν λάβει τα αναγκαία μέτρα ηλεκτρομαγνητικής προστασίας των κυκλωμάτων αλλιώς δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Συμπέρασμα. Δεν τοποθετούμε κινητό πάνω στο μοντέλο αν δεν διαθέτει flight mode και δεν έχουμε το κινητό στην τσέπη όταν πετάμε όποια τηλεκατεύθυνση και να έχουμε και σε όποια μπάντα κι αν λειτουργεί.
Φιλικά Κώστας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 09:21:58 » |
|
Ωραία τα είπες Κώστα Άρα λοιπόν μακρυά τα κινητά... Και σε μένα μάλλον από τύχη δεν επέδρασε
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
G.Hiotis
|
|
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 11:38:54 » |
|
Καλημέρα Θεωρώ και σκέπτομαι έντονα οτι πρέπει να αλλάξω Τ/Κ και 12 δέκτες μαζί γιατι η τηλεκατεύθυνση μου ( 35.150) ειναι πολύ ευάλωτη , συγκρίνοντας πάντα με καποιων φίλων στους 40 που πετάμε μαζί (ίδιες ώρες και σημεία) ή ακόμη και υψηλότερες συχνότητες των 35 μεγάκυκλων .....και δεν έχουν δεχθεί ποτέ παρεμβολές !!!!...Ειναι κάπως εκτός topic η απαντησή μου , αλλα πιστεύω οτι δεν φταίνε μονο τα κινητά. Ο αδελφός μου εχει χάσει 2 μοντέλα απο VHF και έχουμε εντοπισει πολλες παρεμβολές χωρις αιτία.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 01:49:02 » |
|
εγω πιστευω οτι η πιο ασφαλης συχνοτητα λειτουργειας για εμας ειναι τα 2.4 ghz γιατι το συστημα ειναι πολυ σταθερο λογο της εναλαγης δυο συχνοτητων καθε καποια msec καθως και λογο της ταχυτητας μεταφορας των δεδομενων σε σχεση με τα 35 -40 -72 mhz.....
ετσι οι πιθανοτιτες μειωνονται στο απειροελαχιστο.
φυσικα και το κινιτο στο αμαξι οχι στην τσεπη....και αυτο οχι μονο για τις παρεμβολες...αλλα και για την συγκεντρωση μας οταν πεταμε...
καλες πτησεις.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Dimhack
|
|
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 02:35:02 » |
|
εγω πιστευω οτι η πιο ασφαλης συχνοτητα λειτουργειας για εμας ειναι τα 2.4 ghz γιατι το συστημα ειναι πολυ σταθερο λογο της εναλαγης δυο συχνοτητων καθε καποια msec καθως και λογο της ταχυτητας μεταφορας των δεδομενων σε σχεση με τα 35 -40 -72 mhz.....
ετσι οι πιθανοτιτες μειωνονται στο απειροελαχιστο.
φυσικα και το κινιτο στο αμαξι οχι στην τσεπη....και αυτο οχι μονο για τις παρεμβολες...αλλα και για την συγκεντρωση μας οταν πεταμε...
καλες πτησεις.
δεν θα το έλεγα απειροελάχιστο αλλα σίγουρα καλύτερα από της γνωστες συχνότητες.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|