Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:21:40

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:21:40

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 31
    Gesamt: 34
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Extreme Flight EDGE 540T 88''  (Gelesen 23282 mal)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « am: Sonntag, 7 Dez 2014, 22:34:11 »

    Kαλησπέρα,

    Αυτό το thread ξεκινάει λίγο ανάποδα. Από το πρώτο test με το αεροπλάνο πλέον σχεδόν τριμμαρισμένο και σιγά σιγά θα πάμε πίσω για να δουν οι ενδιαφερόμενοι το setup το οποίο είναι καινούργιας φιλισοφίας για εμένα =>HV, καθώς και την κατασκευή/συναρμολόγηση. Επομένως έχω αφιερώσει και αφιερώνω χρόνο μετρώντας τάσεις / ρεύματα κτλ αφού είμαι αρκετά επιφυλαχτικός. Ωστόσο φαίνεται πως το πρώτο test μας άφησε αρκετά ικανοποιημένους.

    Συνέχεια...


    * EF_Edge_1.jpg (125.96 KB, 922x692 - angeschaut 1348 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #1 am: Sonntag, 7 Dez 2014, 22:34:53 »

    ...


    * EF_Edge_2.jpg (101.51 KB, 922x692 - angeschaut 1350 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #2 am: Sonntag, 7 Dez 2014, 22:35:35 »

    ...


    * EF_Edge_3.jpg (90.9 KB, 922x692 - angeschaut 1332 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #3 am: Sonntag, 7 Dez 2014, 22:45:47 »

    Και το πρωτο video...απο τις δυο πρωτες  "κανονικες" πτησεις...η παρθενικη εγινε πριν δυο βδομαδες, οπου διαπιστωθηκε προβλημα με το CG καθως και με τον κινητηρα αφου ηθελε tuning...φαινεται οκ προς το παρον απο τις σημερινες δοκιμες...υπαρχουν αρκετα ακροβατικα που δεν εχουν δοκιμαστει ακομη.

    « Letzte Änderung: Montag, 8 Dez 2014, 12:17:32 von 3DJunk » Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #4 am: Montag, 8 Dez 2014, 22:30:06 »

    Φωτος...απο το setup συντομα. Wink


    * EF_Edge_4.jpg (69.64 KB, 1129x775 - angeschaut 1209 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #5 am: Montag, 8 Dez 2014, 22:32:37 »

    ...


    * EF_Edge_5.jpg (124.2 KB, 1425x1123 - angeschaut 1207 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #6 am: Montag, 8 Dez 2014, 22:38:32 »

    ...


    * EF_Edge_6.jpg (127.97 KB, 1380x965 - angeschaut 1205 Mal.)
    Gespeichert
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 280



    « Antwort #7 am: Mittwoch, 10 Dez 2014, 09:06:17 »

    Ωμη  ΔΥΝΑΜΗ! Thumbs up
    Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?  Cheesy Cheesy

    Υ.Γ.1
    Αληθεια, τα χρειαζεσε?.

    Y.Γ.2
    Λιγο tint  στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #8 am: Mittwoch, 10 Dez 2014, 21:16:30 »

    Ωμη  ΔΥΝΑΜΗ! Thumbs up
    Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?  Cheesy Cheesy

    Υ.Γ.1
    Αληθεια, τα χρειαζεσε?.

    Y.Γ.2
    Λιγο tint  στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.

    George,

     Thumbs upΟντως το roll rate ειναι πολυ καλο χωρις SFGs. Μου αρεσει πιο πολυ με SFGs να σου πω την αληθεια το αεροπλανο στα integrations κτλ. Παντα υπαρχει καποιο trade off. Το roll rate μπορει να αυξηθει με την ταχυτητα που μπορει να δώσει μια γρηγοροτερη προπελα, βλεπε Falcon 24x9. Wink

    Τα λεμε συντομα,
    Ν

    Gespeichert
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192


    « Antwort #9 am: Mittwoch, 10 Dez 2014, 21:47:36 »

     Σπονσορας η MKS........Συγχαρητηρια Νικο!!!! Πες μας για τα servo ,εχω παρει απο τον φιλο ΝΕΜ οχτω 777 για το EXTRA Cheesy


    * 10685603_752322111471102_2948089649113287295_n.jpg (70.48 KB, 960x506 - angeschaut 1022 Mal.)
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 10 Dez 2014, 22:35:05 von dionpapa » Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #10 am: Donnerstag, 11 Dez 2014, 23:44:31 »

    Καλησπέρα,

    Για αρχή θα ήθελα να ευχαριστήσω τον NEM Hobby και την MKS Servo Tech. Thumbs up Η MKS είναι μια εταρεία με "κάθετη" προσέγγιση, δηλαδή ειδικεύεται μόνο σε servo και το κάνει πολύ καλά. Ειδικά στα ελικόπτερα (όπου υπάρχουν και πολύ υψηλές απαιτήσεις) είναι η εταιρεια που πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο τελευταία έχει αρχίσει και επεκτείνεται στα ανεμόπτερα (με επίσης μεγάλη επιτυχία) καθώς και στα αεροπλάνα giant scale. Η δικη μου παρουσία σχετίζεται με το τελευταίο. Στο θέμα μας λοιπόν...

    Το να χρησιμοποιηθεί ένα καλό servo σε ένα μέτριο ή χαμηλών προδιαγραφών αεροπλάνο είναι δώρο άδωρο. Ο συνδυασμός του EF EDGE με τα MKS HV777 δίνει τη δυνατοτητα ανάδειξης και των δύο. Στο πρώτο video υπάρχουν μανούβρες 3 τύπων κυρίως:

    - Συνεχούς και υψηλής κατανάλωσης ισχύος -3D Fast Rolls όπου δεν διαπιστώθηκε καμία μεταβολή της απόδοσης των servo μετά κι από παραττεταμένη χρήση.
    - Στιγμιαίας αλλά υψηλής κατανάλωσης ισχύος - Snap Rolls όπου το response είναι άμεσο, βέβαια το timing στα στικ μετράει πολύ ειδικά σε ένα καινούριο αεροπλάνο που τo μαθαίνεις.
    - Σταθερής και χαμηλής κατανάλωσης όπου τα inputs είναι αναλογικά και σταθερά - slow rolls, rolling circles κτλ. Σε αυτές τις μανούβρες μετράει πολύ η ανάλυση καθώς και το ακριβές κεντράρισμα.

    Ολα τα παραπάνω εκτελέστηκαν χρησιμοποιώντας μόνο ένα Flight Condition - 3D High Rates, παντού. Τα τελευταία χρόνια δεν χρησιμοποιώ dual rates ή conditions σε τέτοια αεροπλάνα.

    H δική μου άποψη είναι ότι τα servo MKS HV777 που χρησιμοποιήθηκαν στα πηδάλια σε συνδυασμό με το σύστημα δύο δεκτών HV της Futaba, προσφέρουν άμεση απόκριση και απόδοση σε όλες τις καταστάσεις / συνθήκες που δοκιμάστηκαν μέχρι στιγμής.

    Οι προδιαγραφές των servo είναι οι ακόλουθες (είναι full metal case):


    * 777_Specs.jpg (94.61 KB, 922x692 - angeschaut 867 Mal.)
    « Letzte Änderung: Freitag, 12 Dez 2014, 11:12:49 von 3DJunk » Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #11 am: Donnerstag, 11 Dez 2014, 23:48:15 »

    Για να μπορέσουμε να έχουμε ένα όσο το δυνατό κατανεμημένο σύστημα από πλευράς ρευμάτων ιδιαίτερα με servo τόσο μεγάλων απαιτήσεων (στα 8,4v) χρησιμοποιήθηκαν δύο δέκτες Futaba HV7008 paired σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητες pairing που προσφέρει η Futaba 14SG.

    O δέκτης Α σερβίρει:

    - To δεξί Ail
    - To αριστερό Εl
    - To γκάζι
    - Το kill switch

    O δέκτης B σερβίρει:

    - To αριστερό Ail
    - To δεξί Εl
    - To Rudder

    Κάθε δέκτης τροφοδοτείται από δύο αρσενικά connectors προερχόμενα από τους HV διακόπτες της Fromeco (Badger).


    * 7008Rx.jpg (91.28 KB, 922x519 - angeschaut 870 Mal.)
    « Letzte Änderung: Freitag, 12 Dez 2014, 11:13:13 von 3DJunk » Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #12 am: Donnerstag, 11 Dez 2014, 23:56:52 »

    Ξεκινάμε από το setup του rudder και το HV777:





    * Rudder_777.jpg (82.83 KB, 922x692 - angeschaut 879 Mal.)

    * Rudder_777_2.jpg (77.92 KB, 922x692 - angeschaut 875 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #13 am: Freitag, 12 Dez 2014, 00:06:04 »

    Συνεχίζουμε με τα elevator όπου οι απαιτήσεις είναι πολύ υψηλές αφού πρόκειται για την EXP έκδοση => Τεράστια χορδή πηδαλίου.


    * Stab.jpg (73.81 KB, 922x692 - angeschaut 847 Mal.)

    * Elevator_777.jpg (75.87 KB, 922x692 - angeschaut 858 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #14 am: Freitag, 12 Dez 2014, 00:10:43 »

    Για να μπορέσεις να έχεις απόλυτη ακρίβεια στην ουδέτερη θέση αλλά ταυτόχρονα και κίνηση κοντά στις 50 μοίρες, χρειάζεσαι servo πολύ δυνατό και ακριβές. Η δοκιμή που έχω κάνει μεχρι στιγμής με ικανοποιεί και στους δύο τομείς.


    * Throw_777.jpg (72.37 KB, 922x692 - angeschaut 846 Mal.)
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2 3 4  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Extreme Flight EDGE 540T 88''
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.02 Sekunden mit 24 Zugriffen.