Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:21:12

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:21:12

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 3
    Visitatori: 33
    Totale: 36
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 4 [5]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: jet aircraft & turbine  (Letto 32057 volte)
    The machinist
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 299


    Λαμπράκης Πάνος


    « Risposta #60 il: Martedì, 12 Giu 2007, 03:24:48 »

    Καλησπερα,

    Ανοιγουν τα ματια  μου σιγα σιγα ή μου φαινεται?  Εκπληξη

    Κε Παναγιωτη δεν μας κανετε ενα σεμιναριο?Θα μου πειτε απο που να ξεκινησετε.Ισως με ερωτησεις να ειναι καλυτερη η επιμορφωση.Οτι γραφετε το διαβαζουμε και μαθαινουμε.Παντως για το θεμα του τορνου γιατι δεν χρειαζεται ηλεκτρονικος στο θεμα τον καμπυλων ης εισαγωγης κλπ?

    Loggato

    Αίεν Υψικρατείν
    pansofos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 215



    « Risposta #61 il: Mercoledì, 13 Giu 2007, 23:50:21 »

    Πάνο καλησπέρα

    Υπάρχουν οι CNC και οι προ CNC  τεχνικές και μέθοδοι.
    Eγώ εργάζομαι με τις προ....    Βεβαίως υποκλίνομαι σε αυτή την νέα τεχνολογία αλλά......

    Λεω να με χαρεί ο εγγονός μου με τα μαλλιά που μου έμειναν, πριν χάσω και τα υπόλοιπα ασχολούμενος και με CNC.

    Γνωρίζω δυό παλαιές μεθόδους  κατασκευής της καμπύλης του αεροσυμπιεστή, σημειωτέον οτι μας ενδιαφέρει το τμημα που εφάπτεται ο ΚΚΚ2038, ενώ οι υπόλοιπες καμπύλες μπορούν να γίνουν και με λιγότερη ακρίβεια.

    Οταν λέω εφάπτεται, εννοείται ένα τελικό διάκενο, 0,05 έως 0,1 χιλ. ειναι καλό.
    Οτι ρόλο παίζει η στεγανότητα εμβολου-κυλινδρου στις παλινδρομικές, τον ίδιο ρόλο παίζει
    και εδώ το διάκενο αυτό.

    Εκτός από τον τόρνο , χρειάζεσαι μια ΚΚΚ2038, ένα κομμάτι αλουμίνιο αρκετά μακρύτερο, ωστε εαν το "σφάξεις", χωρίς να το λύσεις από το τσοκ συνεχίζεις στην επόμενη προσπάθεια,
    και μια ξυστρα, το φανταστικο εργαλειο που θα χρειαστη πολλες φορες, βλεπε φοτο.

    Αντιγράφεις από το σχέδιο, σε μιλιμετρέ χαρτί την καμπύλη, και βγάζεις τις συντεταγμένες προς χ και ψ.

    Μετά πας στον τόρνο και από ένα σταθερό σημείο, κινείς διαδοχικά το παράλληλο σεπορτ σε χ αποστάσεις και το κάθετο σεπορτ σε ψ αποστάσεις , έτσι γίνεται μια καμπύλη καμπάνας κλιμακωτή.

    Εκει έρχεται η ξύστρα και τα στρώνει όλα, όταν αρχίσει η ΚΚΚ να περνά στην καμπάνα, βάφεις με μαρκαδόρο την καμπάνα, στρίβεις μέσα την ΚΚΚ και όπου σβήσει το χρώμα ξανά με την ξύστρα, ξανά χρώμα, κ.ο.κ. μέχρι να σβύνει το χρώμα σχεδόν παντού, μετά τρίβεις με σμυριδόπανο,και τέλος γυαλίζεις με ατσαλόμαλλο.

    Από την τρελλή χαρά σου όπως θα γυαλίζει, μην ξεχαστείς και το λύσεις από το τσοκ, πρέπει τώρα να τελειώσεις τις διαμέτρους και τις πατούρες  για να κουμπώνει στην βάση της, χωρίς εκκεντρικότητα
    Οταν το κόψεις για να το επεξεργαστείς από την άλλη μεριά, το έκκεντρο σφάλμα του τσοκ, θα ειναι στο κομμάτι που έμεινε επάνω του.

    Αυτα στο επόμενο η μέθοδος της αντιγραφής.


    * IOOONA.JPG (13.49 KB, 448x223 - visto 1283 volte.)
    « Ultima modifica: Giovedì, 14 Giu 2007, 00:56:04 da pansofos » Loggato
    ANDREASTWIN
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 118



    « Risposta #62 il: Venerdì, 2 Apr 2010, 11:37:15 »

    Καλησπερα,

    Ευχαριστω παιδες για τις πληροφοριες Thumbs up Μαλλον θα προσανατολιστω στην boca bearings επειδη την εχω ακουστα.Βεβαια το Ebay δεν το αποκλειω γιατι εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος με αγορες απο εκει και τις περισσοτερες φορες βρισκω αυτο που ψαχνω!Φιλε Δημητρη το ειχα ακουσει για την μεθοδο "γεμισματος" του ρουλεμαν με κεραμικες μπιλιες και οτι δεν χρειαζεται το spacer για τις μπιλιες,αυτο που δεν ειχα καταλαβει και ευχαριστω που μου ανοιξες τα ματια,ειναι πως ευθυγραμμιζονται μεταξυ τους παιρνοντας το απαραιτητο κενο.Καμια πηγη ομως για συμπιεστες δεν μου ειπατε...Κοιταζοντας τα σχεδια της τουρμπινας καταλαβα οτι το σημαντικοτερο εξαρτημα που χρειαζεται ειναι ο τορνος(λογικο βρε μπουμπουνα αφου τα περισσοτερα εξαρτηματα ειναι κυλινδρικα!!!).Η φρεζα ερχεται σε δευτερη μοιρα.Δυστυχως χρειαζεται CNC τορνος και με τσοκ μεγιστης εκκεντροτητας 0.02mm περιπου και σε αυτο ειμαι μειον Δάκρυ Θα χρειαστω και ενα spot welder(ηλεκτοποντα) ενα κουρμπαδορο εαν φτιαξω μονος μου το θαλαμο καυσης κλπ.Λεει μεσα στις οδηγιες του κινητηρα οτι για εξωτερικο περιβλημα μπορω να χρησιμοποιησω κουτι απο φιλτρο λαδιου στις απαραιτητες διαστασεις,αυτο ειναι καλο;Λεει και κατι κουλα μεσα περι βαψιματος του αξονα σε 50-60 βαθμους Rockwell(λες και εχω τροπο να το μετρησω αυτο Εκπληξη )Βεβαι υπαρχουν hardness testers αλλα εκτος του οτι δεν ξερω να τα χρησιμοποιω δεν θα δωσω 800 € για ενα τετοιο εξαρτημα...
    Ακομα μου ειπαν οτι υπαρχουν καποιοι που κανουν balance σε αξονες/φτερωτες τουρμπινων,ξερετε κανεναν στο εξωτερικο;
    Και τελος θα χρειαστω ΠΟΛΥ τυχη...
    Φιλε Αλεξη με το site της gmn εμεινα μ.... ξερεις ποσο καιρο εψαχνα στις αρχες οταν ηθελα να ατασκευασω τη φρεζα απο το μηδεν για spindles(το εξαρτημα πανω στο οποιο πιανει το τσοκ/κοπτικο της φρεζας,εδραζεται σε ρουλεμαν και περιστρεφεται με κινηση μεσω ιμαντα απο το μοτερ) και δεν εβρισκα τιποτα;Φαινονται ακριβα εξαρτηματα και υπερβολικα καλης ποιοτητας,γ.... τα λεφτα μου Δάκρυ
    Ευχαριστω για το ενδιαφερον και σορρυ που σας ζαλιζω...
    Πανος Λαμπρακης
    Αργος
             για σου φιλε και χρονια πολλα.αν και καθυστερημενα κατα τρια χρονια,σου εχω το τηλ.για ζυγοσταθμιση στον πειραια εκει που τιν πηγα και εγω.     ο πατερας λεγετε γιαννης ,και ο γιος πετρος,και το τηλ.τους ειναι  210-4082130. η διευθυνση τους ειναι,μεθωνης 46 αγ.διονυσιος πειραιας. Thumbs up
    Loggato
    ΝΙΚΟΛΑΣ
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 5


    « Risposta #63 il: Martedì, 9 Nov 2010, 13:05:14 »

    Απο τι υλικα φτιαχνονται τα διαφορα μερη της τουρμπνας;Ας πουμε ο αξονας ο κομπρεσορας το NGV το diffuser κλπ;
    Κατι εχω ακουσει και για το υλικο nimonic.Που μπορει κανεις να βρει αυτα τα υλικα?
    Loggato
    pansofos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 215



    « Risposta #64 il: Mercoledì, 1 Ott 2014, 13:33:43 »

     Σημερα  βρηκα στο διαδυκτιο, κατι που ισως ανδιαφερει αρκετους μοντελιστες
    και οχι μονο.

    Η WREN  η αγγλικη εταιρεια τουρμπινων, διαθετει τα σχεδια και τις οδηγιες για
    κατασκευη turbojet και turboprop ελευθερα , στο διαδυκτιο .

    Ιδου λοιπον πεδιο δημιουργικης και διδακτικης απασχολησης, λαμπρο.

    http://www.wrenturbines.co.uk/mw54-turbo-jet-and-turbo-prop-second-stage-plans
    « Ultima modifica: Mercoledì, 1 Ott 2014, 13:55:03 da pansofos » Loggato
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192


    1st Dream - Minare


    « Risposta #65 il: Mercoledì, 1 Ott 2014, 13:50:16 »

    Πολύ εντυπωσιακό κ. Παναγιώτη!!!

    ευχαριστούμε για τις γνώσεις που μοιράζεστε μαζί μας!

    Νομίζω ότι το λινκ δεν λειτουργεί ... μήπως το απέσυραν ;
    Loggato
    pansofos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 215



    « Risposta #66 il: Mercoledì, 1 Ott 2014, 13:57:02 »

    Χαρη δοκιμασε παλι σε εμενα ανοιγει.
    Loggato
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 442



    « Risposta #67 il: Mercoledì, 1 Ott 2014, 15:00:04 »

    Και σε εμενα! Ψαχνοντας να βρω το manual της mw54 mk2 επεσα πανο του! Διχνει τα παντα! Σε μορφη pdf, Μεχρη και την παραμικρη λεπτομερια.
    Το manual ομος δεν το βρηκα.  Undecided
    Loggato

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Pagine: 1 2 3 4 [5]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Topic: jet aircraft & turbine
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.02 secondi con 25 queries.