Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:40:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:40:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 18
    Total: 18
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 30 31 32 [33] 34     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Lu 123319 fois)
    AKISSSS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 172



    « Répondre #480 le: Mercredi, 30 Mai 2018, 10:11:09 »

    Καλημέρα!!
    Αργύρη η μηχανή που θα μπει είναι μία dle35 με τη μαμα εξάτμιση.
    Κάτω απο την άτρακτο εχει σχισμές για τυχόν άλλου τύπου εξάτμιση
    τις οποίες τις έχω ανοιξει για να μη ζεσταίνονται πολύ τα ηλεκτρονικά,
    οπότε πιστεύω ότι θα έχει αρκετή ποσότητα αερα.
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #481 le: Mercredi, 30 Mai 2018, 10:35:59 »

    Mην αγχωνεσαι θα δουλευει μια χαρά!Εξαλου η εννοια του καθαρου αερα σε μια εισαγωγη καρμπυρατερ ειναι η ανεμποδηστη ροη και οχι καποια στροβιλοδη, Φαντασου οι νιτρο οι  κινητηρες που βαζουμε και εχουνε το καρμπυρατερ ακριβως πισω απο την προπέλα δουλέυουν παλι εξισου καλά και ισως καλύτερα με ολη αυτην την ροη της προπελας ,βεβαια με την καταληλη ρυθμηση της βελόνας του αερα και του καυσιμου ταυτοχρονα!Στα walbro  υπαρχει μια αλλη λειτουργεια λογο της μεβρανης (τρομπας) που τροφοδοτει με σταθερη πιεση καυσιμου ροη τον κινητηρα.Οποτε και η ρυθμηση του αερα ειναι πιο σταθερη σε συνδιασμό με το καυσιμο που στελνουμε στην πεταλούδα.Γιαυτο και συνηθως ψαχνουμε να βρουμε ενα σημειο με σταθερή πιεση αερα 1 ατμοσφαιρα.Παντου υπαρχει μεσα στην ατρακτο!Μην το παρακανεις με τις τρυπες αρκει να υπαρχει. Thumbs up
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    AKISSSS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 172



    « Répondre #482 le: Mercredi, 30 Mai 2018, 10:47:02 »

    Υπάρχουν ήδη!


    * IMG_9103.jpg (35.33 Ko, 1000x667 - vu 514 fois.)
    Journalisée
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 60


    small details matter


    « Répondre #483 le: Mercredi, 30 Mai 2018, 11:59:23 »

    Καλημέρα σε όλους. Έχω αγοράσει μια μεταχειρισμένη DLE 30 και θα ήθελα να τις βάλω Pitts style muffler για να την χωρέσω στο cowl αντι να το πετσοκόψω. Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με το απο πού να την αγοράσω (οι τιμές που βρίσκω είναι απο 23 μέχρι 100 ευρώ), τι σημαίνει καλή εξάτμιση (είχε γίνει αναφορά σε προηγούμενα posts και θα ήθελα να μάθω) και επίσης αν θεωρείται απαραίτητο να μπει και ηλεκτρονικό ταχόμετρο ή αρκεί του χεριού.

    Ευχαριστώ
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #484 le: Mercredi, 30 Mai 2018, 13:30:11 »

    τι σημαίνει καλή εξάτμιση


    Διάβασε εδώ  
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 60


    small details matter


    « Répondre #485 le: Mercredi, 30 Mai 2018, 15:07:39 »

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, συνεχίζω όμως να μην καταλαβαίνω πως θα ξεχωρίσω την "καλή" εξάτμιση απο την "κακή". Αναφέρομαι στα τύπου Pitts.
    Journalisée
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #486 le: Mercredi, 30 Mai 2018, 17:00:48 »

    Βαλε τη φθηνη, στερεωσε τη καλα ωστε να μην σπασει απο τους κραδσμους και εισε οκ!

    Υ.Γ. Φοβερο μοτερ, θα το ευχαριστηθεις...
    Journalisée
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 60


    small details matter


    « Répondre #487 le: Mercredi, 30 Mai 2018, 17:28:13 »

    Τέλεια! σε ευχαριστώ George!  Cheesy
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #488 le: Mercredi, 30 Mai 2018, 20:48:44 »

    Υπάρχουν ήδη!

    Mια χαρα!!! κανενα προβλημα!!
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #489 le: Mercredi, 30 Mai 2018, 20:58:23 »

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, συνεχίζω όμως να μην καταλαβαίνω πως θα ξεχωρίσω την "καλή" εξάτμιση απο την "κακή". Αναφέρομαι στα τύπου Pitts.
    Καλησπέρα! Η ιδανικη εξατμηση ειναι μονο η συντονισμένη τα κανιστρα οι μεγαλες που συνηθως προτεινει ο κατασκευαστης.Μονο αυτες αποδιδουν τα μεγιστα οπως εγραψα και παραπανω.Οι pits δεν ειναι συντονισμένες ομως παιζουν αξιοπρεπεστατα.Το βασικότερο ειναι να βαλεις ροδελες αστερακια στις βιδες και αν μπορεις και συρματασφαλιση αν και δυσκολο στις pitsmuffler γιατι οι βιδες ειναι θαμενες μεσα σε σωληνακι.Εγω εχω τρυπησει τις βιδες απο εκει που τερματιζουν και τις εχω συρματασφαλισει εκει.Ειναι συγουρο οτι θα ξεσφυξουν παντως.Καθε 5-6 πτησεις ξεσφυγουν.αμμα βρω τις φωτο θα τις στειλω καπου πρεπει να τις εχω.
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #490 le: Mercredi, 30 Mai 2018, 21:10:13 »

    .


    * 040120163466.jpg (74.22 Ko, 450x600 - vu 443 fois.)

    * 040120163476.jpg (47.08 Ko, 450x600 - vu 486 fois.)
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    aslanidis
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 29


    « Répondre #491 le: Jeudi, 31 Mai 2018, 00:04:53 »

    Σε μηχανή 30-35 cc δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με ξεβίδωμα εξάτμισης. Αλλά,  σε 55 cc περιμένω τις φωτογραφίες του  Αργύρη!!
    Journalisée
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #492 le: Jeudi, 31 Mai 2018, 09:00:50 »

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, συνεχίζω όμως να μην καταλαβαίνω πως θα ξεχωρίσω την "καλή" εξάτμιση απο την "κακή". Αναφέρομαι στα τύπου Pitts.
    Καλησπέρα! Η ιδανικη εξατμηση ειναι μονο η συντονισμένη τα κανιστρα οι μεγαλες που συνηθως προτεινει ο κατασκευαστης.Μονο αυτες αποδιδουν τα μεγιστα οπως εγραψα και παραπανω.Οι pits δεν ειναι συντονισμένες ομως παιζουν αξιοπρεπεστατα.Το βασικότερο ειναι να βαλεις ροδελες αστερακια στις βιδες και αν μπορεις και συρματασφαλιση αν και δυσκολο στις pitsmuffler γιατι οι βιδες ειναι θαμενες μεσα σε σωληνακι.Εγω εχω τρυπησει τις βιδες απο εκει που τερματιζουν και τις εχω συρματασφαλισει εκει.Ειναι συγουρο οτι θα ξεσφυξουν παντως.Καθε 5-6 πτησεις ξεσφυγουν.αμμα βρω τις φωτο θα τις στειλω καπου πρεπει να τις εχω.

    +1.
    Παντως, στην δικες μου μηχανες, ουδεποτε ξεσφιξε.
    Χρησιμοποιωντας παντα φλανζοκολλα στην εφαρμογη και καλοζυγισμενες (σε ολους τους αξονες) προπελλες.

    Journalisée
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 60


    small details matter


    « Répondre #493 le: Jeudi, 31 Mai 2018, 16:47:18 »

    Τέλεια Θα ακολουθήσω την συμβουλή με την συρματασφάλιση! Έγινε και η παράγγειλα Cheesy
    Σχετικά με το ηλεκτρονικό ταχόμετρο; Τι γνώμη έχετε;
    Επίσης θέλω να βάψω την εξάτμιση. Βαφω με ακρυλικό κατευθείαν ή θέλει κάποια προεργασία πρώτα;
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #494 le: Jeudi, 31 Mai 2018, 20:03:38 »

    Φιλε αru λογικά και με απλο στροφομετρο θα κανεις ανετα την δουλεια σου γιατι ειναι πολύ αξιοπιστα στο δουλεμα τους αυτα τα μοτερ.Μετα το στρωσιμο λογικα αμα κανεις τις τελικές ρυθμισεις στις βελόνες δεν θα ξαναχρειαστεις να δεις στροφες, εκτος αν αλλαζεις προπελες,λαδια στα καυσιμα, και μεγαλες διαφορες σε καιρικές συθηκες κρυο ζεστη.Παντως ειναι ωραιο γκατζετακι !
    Θελει τρυψιμο πρωτα με 600 αρι γυαλοχαρτο λογικά για να φυγει η γυαλαδα και με συρμα κατσαρολας επισης μπορεις.Για την εξατμηση καλο ειναι να την βαψεις με χρωματα σπρει που αντεχουν σε υψηλους βαθμους θερμοκρασίας , υπαρχουν συνηθως μαυρα.
    Για λαδι αναμηξης το τοπ ειναι το κλοτζ KL-200 TECHNIPLATE OIL εχει τεραστια διαφορα!!Καλό ομως ειναι να την διαπιστωσεις και μονος σου και να δεις τις διαφορες στο στροφομετρο!Ειναι ωραιο σχολειο!Εγω παντως εντυπωσιαστηκα με την διαφορα!
    Θα το βρεις στον Στελιο Κουτσό bestrcshop   http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=240&products_id=5272




    * 1b87512b1f627ce68d61ed27624b44da.image.100x140.jpg (3.79 Ko, 100x140 - vu 329 fois.)
    « Dernière édition: Jeudi, 31 Mai 2018, 21:23:35 par ArgyrisGiannetakis » Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Pages: 1 ... 30 31 32 [33] 34     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.028 secondes avec 26 requêtes.