Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:29:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:29:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 32
    Totale: 33
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32 33 34     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Letto 123301 volte)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #435 il: Giovedì, 15 Dic 2011, 08:32:11 »

    Yankο
     αν θυμάσαι σε Αλλο μοτέρ που είχες κερδίσες
    Περίπου 1000 στροφές με το πειραγμα του αβανς

    Εις βάρος της διάρκειας ζωής του κινητήρα. Εκτός των σαλ μετρήσατε την θερμοκρασία κεφαλής πριν και μετά ;
    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #436 il: Giovedì, 15 Dic 2011, 10:28:00 »

    Από την στιγμή που αναφλέγεται το μίγμα, έως ότου καεί και αναπτύξει την μεγαλύτερη πίεση, χρειάζεται ένας μικρός χρόνος. Θέλουμε αυτή η μεγάλη πίεση να εφαρμοστεί στο έμβολο την στιγμή που έχει περάσει το άνω νεκρό σημείο, για την μεγαλύτερη ώθηση. Αρα ρυθμίζουμε την χρονική στιγμή της ανάφλεξης λίγο πριν να περάσει το έμβολο το άνω νεκρό σημείο, ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος για την ολοκληρωμένη καύση.

    Ο χρονισμός της ανάφλεξης έχει εξάρτηση και από το φορτίο / στροφές.
     
    Με μεγάλη έλικα, οι στροφές είναι πιό λίγες και ο χρόνος που μεσολαβεί από την ανάφλεξη έως το πέρασμα του εμβόλου από το άνω νεκρό σημείο, είναι μεγαλύτερος, δεν χρειάζεται να δώσεις μεγαλύτερη προπορεία στον σπινθήρα.

    Με μικρή  έλικα οι στροφές είναι περισσότερες και ο χρόνος που προανέφερα είναι μικρότερος, άρα εδώ μπορείς να αυξήσεις ελάχιστα την προπορεία για να προλάβει να καεί το μίγμα.

    Μεγαλύτερη προπορεία από την σωστή, επιφέρει προανάφλεξη που δυσκολεύει και την σωστή λειτουργία του κινητήρα στο φουλ, αλλά και την επιτάχυνση από το ρελαντί στο φουλ.

    Διαιρέστε την περιφέρεια του κινητήρα που εφάπτεται ο αισθητήρας της ηλεκτρονικής δια 360 (μοίρες) έτσι ώστε να έχετε αίσθηση πόσες μοίρες αντιστοιχούν στο κάθε χιλιοστό μετακίνησης.

    Παράδειγμα: διάμετρος κάσας 34 χιλ * 3,14 = περιφέρεια 106,8 χιλ / 360 = 0,3   Δηλαδή η μία μοίρα = 0,3 χιλ. , ή ένα χιλιοστό = 3 μοίρες περίπου
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #437 il: Giovedì, 15 Dic 2011, 10:44:32 »

    ωραια αναφορα αλλα μηπως μπορουμε να ξερουμε στις 2 περιπτωσεις (περιπου ) ποσες μοιρες θα πρεπει να ειναι η προπορεια??
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #438 il: Giovedì, 15 Dic 2011, 11:39:56 »

    ... μηπως μπορουμε να ξερουμε στις 2 περιπτωσεις (περιπου ) ποσες μοιρες θα πρεπει να ειναι η προπορεια??

    Μάλλον εμπειρικά.

    Για να το μετρήσεις όμως μετά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτό
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #439 il: Giovedì, 5 Gen 2012, 18:13:46 »

    Επειδη το λαδι που βαζουμε σε διχρονους κινητηρες μπορει να αυξησει ή να μειωσει τις επιδοσεις και την αξιοπιστια του κινητηρα θα ηθελα να ρωτησω

    Τι λαδι βαζετε και σε τι αναλογια;

    Εχει ακουστει οτι καλο λαδι μπορει να μειωσει και την αναλογια που χρειαζεται ο κινητηρας

    ομως

    Ποιο ειναι το καλο και ποιο δεν ειναι;
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #440 il: Giovedì, 5 Gen 2012, 18:34:44 »

    Τα καλυτερα λαδια ειναι αυτα που βαζουν σε αγωνιστηκες μοτοσικλετες motocros
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #441 il: Giovedì, 5 Gen 2012, 18:56:30 »

    Τα καλυτερα λαδια ειναι αυτα που βαζουν σε αγωνιστηκες μοτοσικλετες motocros

    Στα υποψη η γνωμη . Κατι πιο συγκεριμενο ?? (τυπο-μαρκα)

    Δεν θελω να φανει διαφημιση αλλα θα βοηθησει καλυτερα
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #442 il: Giovedì, 5 Gen 2012, 19:01:59 »

    Το motocros oil της Agip ειναι οτι καλυτερο
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    rousos73
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 31

    Συλλογος Αερομοντελιστών Αγίου Νικολάου


    WWW
    « Risposta #443 il: Giovedì, 5 Gen 2012, 19:53:02 »

    Citazione
    Τι λαδι βαζετε και σε τι αναλογια;
    STIHL HP Ultra ιδικό για αερόψυκτους δίχρονους σε 40:1 σε dle55  και 50:1 στο αλυσιδοπρίονο και του πίνω το αίμα  laugh laugh laugh laugh
    Citazione
    Ποιο ειναι το καλο και ποιο δεν ειναι;
    όλα τα επώνυμε συνθετικά λάδια είναι πολύ καλά

    Loggato
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 479



    « Risposta #444 il: Giovedì, 5 Gen 2012, 22:16:52 »

    Stihl HP Ultra.

    Και για να απαντησω και στην ερωτηση σου πιο πανω 28- 30 μοιρες.
    Loggato

    Ignorance is bliss
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 449


    Nikos


    « Risposta #445 il: Giovedì, 5 Gen 2012, 23:18:42 »

    Εγω βαζω Castrol TTS ..............καλα κακα θα δειξει ο χρονος.....το μοτερ παντως ακουγεται να δουλευει καλα......
    Loggato
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 38



    « Risposta #446 il: Giovedì, 5 Gen 2012, 23:35:01 »

    Καλησπέρα και χρόνια πολλά .Για τα παραπάνω δυο θέματα (χρονισμός -λαδί) έχω δυο απορίες -θέσεις. Χρονισμός ,αφού ο μαγνήτης είναι βαλμένος σε προκαθορισμένο σημείο πάνω στο βολάν και αυτό ασφαλίζεται  με ασφάλισα πάλι σε προκαθορισμένο σημείο πάνω στον στρόφαλο πως μεταβάλετε ο χρονισμός αφού το μάτι παίζει μονό το ρολό του διακόπτη . Λάδι οι αεροπορικοί μοντελιστικοι κινητήρες έχουν σχεδιαστή για να λειτουργούν καλά σε σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες άρα το λάδι που θα βάλουμε θα πρέπει να αποδώσει καλά σε αυτές  ,τα λάδια για τα μηχανάκια η τα αλυσοπρίονα σχεδιαστήκαν για να λειτουργούν σε υψηλότερες από αυτές λόγο σκληρότερων απαιτήσεων άρα δεν καλύπτουν αξιοπρεπώς ένα μεγάλο μέρος της αεροπορικής λειτουργίας .
    Loggato

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #447 il: Venerdì, 6 Gen 2012, 01:11:05 »

    Αλλάζοντας θέση στο μάτι αλλάζει το χρονικό σημείο που θα σκάσει ο σπινθίρας.

    Σχετικά με τα λάδια έχω κι εγώ μια παρόμοια απορία. Ακούω και διαβάζω πολλούς να λένε βάλτε συνθετικό λάδι είναι καλύτερο.
    Αλλά βλέπω ότι αυτά τα λάδια προορίζονται, αν δεν κάνω λάθος, για κινητήρες αρκετά πιο πολύστροφους από τους δικούς μας βενζινοκινητήρες.
    Είναι τελικά καλύτερα με συνθετικά λάδια ή δεν είναι απαραίτητα;
    Loggato

    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #448 il: Venerdì, 6 Gen 2012, 01:27:07 »

    Ολα τα manual που εχει τυχη μεχρι τωρα να διαβασω και τα οποια αναφερονται
    στην σωστη λειτουργια κινητηρων βενζινης και αναφερωμε σε 3W,MVVS,DLE
    DA γραφουν οτι το στρωσημο πρεπει να γινετε με ορικτελαιο αλλα κατοπιν
    να δουλευεται ο κινητηρας με συνθετικο λαδι και νομιζω οτι αυτοι ξερουν κατι
    περισοτερο οσο αφορα τωρα το θεμα θερμοκρασια μην ξεχνατε οτι μιλαμε για
    δυχρονους κινητηρες και ενας κινητηρας δυχρονος πρεπει να λειτουργει σε
    θερμοκρασιες πανω απο 80 και εως 95 βαθμους κελσιου και αυτο για να μην
    συσωρευετε στο πιστονι και τον κυλινδρο καρβουνο απο την καυση του λαδιου
    το οποιο θα προκαλεσει καποια στιγμη ζημια στο πιστονι και την μπιελα
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 280



    « Risposta #449 il: Venerdì, 6 Gen 2012, 11:07:49 »

    Ολα τα manual που εχει τυχη μεχρι τωρα να διαβασω και τα οποια αναφερονται
    στην σωστη λειτουργια κινητηρων βενζινης και αναφερωμε σε 3W,MVVS,DLE
    DA γραφουν οτι το στρωσημο πρεπει να γινετε με ορικτελαιο αλλα κατοπιν
    να δουλευεται ο κινητηρας με συνθετικο λαδι και νομιζω οτι αυτοι ξερουν κατι
    περισοτερο οσο αφορα τωρα το θεμα θερμοκρασια μην ξεχνατε οτι μιλαμε για
    δυχρονους κινητηρες και ενας κινητηρας δυχρονος πρεπει να λειτουργει σε
    θερμοκρασιες πανω απο 80 και εως 95 βαθμους κελσιου και αυτο για να μην
    συσωρευετε στο πιστονι και τον κυλινδρο καρβουνο απο την καυση του λαδιου
    το οποιο θα προκαλεσει καποια στιγμη ζημια στο πιστονι και την μπιελα
    +1 απο μενα.
    Η εν λογω μεθοδος εφαρμοστηκε με αριστα αποτελεσματα χρησιμοποιωντας απλη 95αρα βενζινη +ορυκτελαιο STIHL για τις πρωτες 4ωρες (2 σε αντικραδασμικο παγκο και 2 στον αερα) και STIHL HP ULTRA μετα σε (5)DLE κινητηρες (30&55cc).
    Η αναλογια λαδιου ξεκινησε απο ορυκτελαιο 40cc/lit  σταδιακα μειουμενο, συμφωνα με το στρωσιμο+παρακολουθωντας τις θερμοκρασιες κεφαλης, καταληγωντας στα 30cc ULTRA στο τελος της διαδικασιας στρωσιματος (10 ωρες περιπου airtime)
    Οι (3)55αρηδες τωρα γυριζουν Mezlick 22/8@7500-7550 με κανιστραDLE.
    Ο ενας εκ των δυο 30αρηδων γυριζει APC18X8W@7850 Jtec Pitts muffler.
    O αλλος 30αρης γυριζει την ιδια προπελλα @8550με κανιστρο DLE!
    Tα avance ολων των κινητηρων παραμενουν ανεγγιχτα.
    Τα συμπερασματα δικα σας...
    Loggato
    Pagine: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32 33 34     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 25 queries.