ilias
|
|
« Répondre #390 le: Jeudi, 7 Juil. 2011, 16:50:33 » |
|
Λοιπον σημερα αγορα το δοχειο της STIHL που προτεινε ο dodos το οποιο εχει ενα πολυ καλο πωμα ασφαλειας και μαζι δινει ενα βιδωτο χωνι. Απο διαστασεις δεν ειναι σαν αυτο που πηρε ο Fotis που ειναι πιο τετραγωνο και χαμηλοτερο.
Αν καποιος θελει να το αγορασει η τιμη στο site που γραφει ο dodos δεν ειναι 6,5€ αλλα γυρω στα 8.5€ γιατι εχουν ξεχασει την τιμη απο παλια. Φυσικα στο καταστημα του Περιστεριου μολις τους ειπα γαι το Internet δεχτηκαν να πληρωσω μονο 6.5€
το μονο κακο ειναι οτι δεν εχει μετρητη σταθμης αλλα θα φτιξω εναν μονοw μου βαζοντας ποσοτητες νερου 0,5lt και κανοντας υποδιαιρεσεις
και μια φωτογραφια
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #391 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 17:52:16 » |
|
απλα απο απορια . Υπαρχει τροπος να μετρησουμε αν η ηλεκτρονικη του κινητηρα διοχετευει την σωστη ποσοτητα ρευματος στο μπουζι ωστε να γινει ο σπιμθηρας?? Φυσικα θεωρουμε οτι η μπαταρια της ειναι στα σωστα volts
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
pissas
|
|
« Répondre #392 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 18:10:46 » |
|
Απο τη γνωση μου σε μη μοντελιστικους διχρονους κινητηρες ο ελεγχος που κανω για να δω αν απο ρευματα ειμαι οκ ειναι να ακουμπαω τη πισω πλευρα του μπουζι πανω στο σασι , ενω το κραταω στο χερι μου, και να δωσω μια μανιβελια(η οτι θελει ο κινητηρας σου για να παρει λιγο στροφες).Αν εμφανιστουν σπινθηρες στο μπουζι ειμαι οκ απο ηλεκτρονικα. Πριν βαλω το μπουζι στη θεση του ριχνω απο τη τρυπα του μπουζι 4-5 σταγονες βενζινι. Αυτο συνηθως μου δινει αμεσως σκασιμο του κινητηρα, και αν δεν ειναι υπερβολικα μπουκωμενος θα παρει μπροστα. Αληθεια οι μοντελιστικοι βενζινοκινητηρες θελουν μπαταρια για να δουλεψουν? ειναι πολυ παραπανω το βαρος να εχουν πλατινες οπως τα αλυσοπριονα?
|
|
|
Journalisée
|
esky kob copter x 450 se v2 copterx 450 pro belt eflite msr rjx xtream 50 skype: LandTamer
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #393 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 18:26:25 » |
|
δυστυχως απο οσο ξερω οι περισσοτεροι κινητηρες βενζινης αεροπλανων δουλευουν με ηλεκτρονικη και μπαταρια
Υπαρχουν βεβαια πατεντες απο αλυσιδοπριονα
Οσο για το σπινθηρα στο μπουζι το ερωτημα μου ειναι αν υπαρχει πιθανοτητα να υπαρχει σπινθηρας αλλα να μην ειναι αρκετος λογω ηλεκτρονικης . Γιαυτο και ρωταω αν υπαρχει τροπος να μετρηθει το ρευμα που στελνει η ηλεκτρονικη και πιο πρεπει να ειναι
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
"PAPPY"
|
|
« Répondre #394 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 18:51:25 » |
|
δυστυχως απο οσο ξερω οι περισσοτεροι κινητηρες βενζινης αεροπλανων δουλευουν με ηλεκτρονικη και μπαταρια
Υπαρχουν βεβαια πατεντες απο αλυσιδοπριονα
Οσο για το σπινθηρα στο μπουζι το ερωτημα μου ειναι αν υπαρχει πιθανοτητα να υπαρχει σπινθηρας αλλα να μην ειναι αρκετος λογω ηλεκτρονικης . Γιαυτο και ρωταω αν υπαρχει τροπος να μετρηθει το ρευμα που στελνει η ηλεκτρονικη και πιο πρεπει να ειναι
Νομίζω ότι αν ξέρεις τι ρεύμα πάει στο μπουζί τότε μπορείς με αμπεροτσιμπίδα στο καλώδιο του μπουζί να το μετρήσεις.
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #395 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 20:54:03 » |
|
Pappy σωστο αυτο που λες αλλα το θεμα ειναι ακριβως αυτο. Τι ρευμα πρεπει να πηγαινει και τι μορφης??
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
pissas
|
|
« Répondre #396 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 22:42:35 » |
|
ε μορφη πριονιου θα εχουν οι παλμοι, δλδ αργη φορτιση του κυκλωματος και ταχεια εκτονωση μεσω του σπινθηρα. Η μορφη αυτη ειναι . Αμπεροτσιμπηδα δεν ειμαι σιγουρος πως θα δειξει σωστη ενδειξη μιας και πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ ακριβη για να δειχνει ενεργο ενταση αφου δεν μιλαμε για απλο εναλασσομενο αλλα για παλμους. Μονο αν ειχες μετρηση στο παρελθον με καποια φθηνη θα μπορουσες να συγκρινεις ενδεικτικα τα 2 μεγεθη χωρις ομως αυτο να σημαινει πως οι τιμες που θα επαιρνες θα ηταν σωστες αριθμητικα. Γενικα παντως αν κανει σπινθηρα δουλευει.
|
|
|
Journalisée
|
esky kob copter x 450 se v2 copterx 450 pro belt eflite msr rjx xtream 50 skype: LandTamer
|
|
|
modeller2
|
|
« Répondre #397 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 22:54:34 » |
|
Οσο για το σπινθηρα στο μπουζι το ερωτημα μου ειναι αν υπαρχει πιθανοτητα να υπαρχει σπινθηρας αλλα να μην ειναι αρκετος λογω ηλεκτρονικης . Γιαυτο και ρωταω αν υπαρχει τροπος να μετρηθει το ρευμα που στελνει η ηλεκτρονικη και πιο πρεπει να ειναι
Υπαρχει τετοια περιπτωση αλλα η συσκευη που μετραει τον σπινθηρα σε εναν κινητηρα ειναι ακριβη και λιγο δυσκολη στον χειρισμο της πρεπει να ξερει καποιος πολυ καλα πως δουλευει για σου πει εαν το ρευμα που δινει η ηλεκτρονικη ειναι σωστο η οχι
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Répondre #398 le: Dimanche, 21 Aoϋt 2011, 00:43:52 » |
|
αν θυμαμε καλα με παλμογραφο και ενα τυπο βρισκαμε τη ταση στη λυχνια απο τις κλασικες τηλεορασεις επεισης αν θυμαμε καλα ο καθηγητης μας τοτε ειχε πει οτι και ο πολαπλασιαστης για να δουλεψει ενα μπουζι στελνει 17000 volt (αν θυμαμε καλα μετα απο 24 χρονια ) τα παλια μαστορια θα ξερουν περισσοτερα
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Répondre #399 le: Dimanche, 21 Aoϋt 2011, 01:03:43 » |
|
επεισης αν θυμαμε καλα ο καθηγητης μας τοτε ειχε πει οτι και ο πολαπλασιαστης για να δουλεψει ενα μπουζι στελνει 17000 volt (αν θυμαμε καλα μετα απο 24 χρονια ) Πολύ καλά θυμάσαι!!!! Υπάρχει μία διευκρίνιση για τους φίλους, 17000 - 20000 volt δίνει ο πολ/στής όταν είναι με πλατίνες και 35000 - 40000 volt όταν είναι με ηλεκτρονική!!! Μιλάω πάντα βάση παλιότερων μεγεθών τα οποία μπορεί και να έχουν τώρα αλλάξει!!!
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #400 le: Lundi, 5 Sept. 2011, 19:48:53 » |
|
Διάβασε το manual του κινητήρα.. Λογικά λέει! Πάντως δεν είναι πολύ(200-300mA νομίζω ) Με reg 2A δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα μπορει καποιος να μου αναφερει συγκεκριμενους τυπους Regulator για την ηλεκτρονικη του κινητηρα βενζινης που εχει
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
dodos
|
|
« Répondre #401 le: Lundi, 5 Sept. 2011, 19:55:49 » |
|
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #402 le: Lundi, 5 Sept. 2011, 21:13:06 » |
|
dodos ευχαριστω αλλα ψαχνω κατι πιο οικονομικο απλα για αντικατασταση των Nimh που εχω
σκεφτομαι τα απλα regulator των 3-5 Α αλλα δεν ξερω ποσο αξιοπιστη λυση ειναι
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Répondre #403 le: Lundi, 5 Sept. 2011, 21:32:19 » |
|
μην αγχωνεσε δε παθαινει τιποτα 3-5Α ποιο οικονομικο ειναι να φτιαξεις ενα (περιππου 3-5 ευρω) 1-2Α δεν εχει παθει τιποτα εδω και 3-4 χρονια
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #404 le: Lundi, 5 Sept. 2011, 21:41:48 » |
|
δεν ηξερα οτι ειναι τοσο απλο να φτιαξω .
Ειχα στο μυαλο οτι τα στιγμιαια ΑΜΠΕΡ που θα χρειαζονταν θα ηταν περισσοτερα
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
|