Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:25:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:25:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 20
    Total: 20
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 34     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Lu 123313 fois)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #390 le: Jeudi, 7 Juil. 2011, 16:50:33 »

    Λοιπον σημερα αγορα το δοχειο της STIHL που προτεινε ο dodos το οποιο εχει ενα πολυ καλο πωμα ασφαλειας και μαζι δινει ενα βιδωτο χωνι. Απο διαστασεις δεν ειναι σαν αυτο που πηρε ο Fotis που ειναι πιο τετραγωνο και χαμηλοτερο.

    Αν καποιος θελει να το αγορασει η τιμη στο site που γραφει ο dodos δεν ειναι 6,5€ αλλα γυρω στα 8.5€ γιατι εχουν ξεχασει την τιμη απο παλια. Φυσικα στο καταστημα του Περιστεριου μολις τους ειπα γαι το Internet δεχτηκαν να πληρωσω μονο 6.5€

    το μονο κακο ειναι οτι δεν εχει μετρητη σταθμης αλλα θα φτιξω εναν μονοw μου βαζοντας ποσοτητες νερου 0,5lt και κανοντας υποδιαιρεσεις

    και μια φωτογραφια


    * IMGP1621.JPG (26.66 Ko, 477x358 - vu 476 fois.)
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #391 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 17:52:16 »

    απλα απο απορια . Υπαρχει τροπος να μετρησουμε αν η ηλεκτρονικη του κινητηρα διοχετευει την σωστη ποσοτητα ρευματος στο μπουζι ωστε να γινει ο σπιμθηρας?? Φυσικα θεωρουμε οτι η μπαταρια της ειναι στα σωστα volts
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    pissas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 443


    « Répondre #392 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 18:10:46 »

    Απο τη γνωση μου σε μη μοντελιστικους διχρονους κινητηρες ο ελεγχος που κανω για να δω αν απο ρευματα ειμαι οκ ειναι να ακουμπαω τη πισω πλευρα του μπουζι πανω στο σασι , ενω το κραταω στο χερι μου, και να δωσω μια μανιβελια(η οτι θελει ο κινητηρας σου για να παρει λιγο στροφες).Αν εμφανιστουν σπινθηρες στο μπουζι ειμαι οκ απο ηλεκτρονικα. Πριν βαλω το μπουζι στη θεση του ριχνω απο τη τρυπα του μπουζι 4-5 σταγονες βενζινι. Αυτο συνηθως μου δινει αμεσως σκασιμο του κινητηρα, και αν δεν ειναι υπερβολικα μπουκωμενος θα παρει μπροστα. Αληθεια οι μοντελιστικοι βενζινοκινητηρες θελουν μπαταρια για να δουλεψουν? ειναι πολυ παραπανω το βαρος να εχουν πλατινες οπως τα αλυσοπριονα?
    Journalisée

    esky kob
    copter x 450 se v2
    copterx 450 pro  belt
    eflite msr
    rjx xtream 50
    skype: LandTamer
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #393 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 18:26:25 »

    δυστυχως απο οσο ξερω οι περισσοτεροι κινητηρες βενζινης αεροπλανων δουλευουν με ηλεκτρονικη και μπαταρια

    Υπαρχουν βεβαια πατεντες απο αλυσιδοπριονα

    Οσο για το σπινθηρα στο μπουζι το ερωτημα μου ειναι αν υπαρχει πιθανοτητα να υπαρχει σπινθηρας αλλα να μην ειναι αρκετος λογω ηλεκτρονικης . Γιαυτο και ρωταω αν υπαρχει τροπος να μετρηθει το ρευμα που στελνει η ηλεκτρονικη και πιο πρεπει να ειναι
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 698



    « Répondre #394 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 18:51:25 »

    δυστυχως απο οσο ξερω οι περισσοτεροι κινητηρες βενζινης αεροπλανων δουλευουν με ηλεκτρονικη και μπαταρια

    Υπαρχουν βεβαια πατεντες απο αλυσιδοπριονα

    Οσο για το σπινθηρα στο μπουζι το ερωτημα μου ειναι αν υπαρχει πιθανοτητα να υπαρχει σπινθηρας αλλα να μην ειναι αρκετος λογω ηλεκτρονικης . Γιαυτο και ρωταω αν υπαρχει τροπος να μετρηθει το ρευμα που στελνει η ηλεκτρονικη και πιο πρεπει να ειναι

    Νομίζω ότι αν ξέρεις τι ρεύμα πάει στο μπουζί τότε μπορείς με αμπεροτσιμπίδα στο καλώδιο του μπουζί να το μετρήσεις.
    Journalisée

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #395 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 20:54:03 »

    Pappy σωστο αυτο που λες αλλα το θεμα ειναι ακριβως αυτο. Τι ρευμα πρεπει να πηγαινει και τι μορφης??
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    pissas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 443


    « Répondre #396 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 22:42:35 »

    ε μορφη πριονιου θα εχουν οι παλμοι, δλδ αργη φορτιση του κυκλωματος και ταχεια εκτονωση μεσω του σπινθηρα. Η μορφη αυτη ειναι . Αμπεροτσιμπηδα δεν ειμαι σιγουρος πως θα δειξει σωστη ενδειξη μιας και πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ ακριβη για να δειχνει ενεργο ενταση αφου δεν μιλαμε για απλο εναλασσομενο αλλα για παλμους. Μονο αν ειχες μετρηση στο παρελθον με καποια φθηνη θα μπορουσες να συγκρινεις ενδεικτικα τα 2 μεγεθη χωρις ομως αυτο να σημαινει πως οι τιμες που θα επαιρνες θα ηταν σωστες αριθμητικα. Γενικα παντως αν κανει σπινθηρα δουλευει.
    Journalisée

    esky kob
    copter x 450 se v2
    copterx 450 pro  belt
    eflite msr
    rjx xtream 50
    skype: LandTamer
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 875



    « Répondre #397 le: Samedi, 20 Aoϋt 2011, 22:54:34 »



    Οσο για το σπινθηρα στο μπουζι το ερωτημα μου ειναι αν υπαρχει πιθανοτητα να υπαρχει σπινθηρας αλλα να μην ειναι αρκετος λογω ηλεκτρονικης . Γιαυτο και ρωταω αν υπαρχει τροπος να μετρηθει το ρευμα που στελνει η ηλεκτρονικη και πιο πρεπει να ειναι
    Υπαρχει τετοια περιπτωση αλλα η συσκευη που μετραει τον σπινθηρα σε εναν κινητηρα ειναι ακριβη
    και λιγο δυσκολη στον χειρισμο της πρεπει να ξερει καποιος πολυ καλα πως δουλευει για σου πει εαν
    το ρευμα που δινει η ηλεκτρονικη ειναι σωστο η οχι
    Journalisée

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.333



    « Répondre #398 le: Dimanche, 21 Aoϋt 2011, 00:43:52 »

     αν θυμαμε καλα με παλμογραφο και ενα τυπο βρισκαμε τη ταση στη λυχνια
    απο τις κλασικες τηλεορασεις
     επεισης αν θυμαμε καλα ο καθηγητης μας τοτε ειχε πει οτι και ο πολαπλασιαστης
    για να δουλεψει ενα μπουζι στελνει 17000 volt
     (αν θυμαμε καλα μετα απο 24 χρονια  Undecided)
       τα παλια μαστορια θα ξερουν περισσοτερα  Wink
    Journalisée
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.286


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #399 le: Dimanche, 21 Aoϋt 2011, 01:03:43 »

    επεισης αν θυμαμε καλα ο καθηγητης μας τοτε ειχε πει οτι και ο πολαπλασιαστης
    για να δουλεψει ενα μπουζι στελνει 17000 volt
     (αν θυμαμε καλα μετα απο 24 χρονια  Undecided)

    Πολύ καλά θυμάσαι!!!!  Thumbs up

    Υπάρχει μία διευκρίνιση για τους φίλους, 17000 - 20000 volt δίνει ο πολ/στής όταν
    είναι με πλατίνες και 35000 - 40000 volt όταν είναι με ηλεκτρονική!!!  Wink
    Μιλάω πάντα βάση παλιότερων μεγεθών τα οποία μπορεί και να έχουν τώρα αλλάξει!!! Χαμόγελο
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #400 le: Lundi, 5 Sept. 2011, 19:48:53 »

    Διάβασε το manual του κινητήρα.. Λογικά λέει!
    Πάντως δεν είναι πολύ(200-300mA νομίζω idiot2)
    Με reg 2A δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα Thumbs up

    μπορει  καποιος να μου αναφερει συγκεκριμενους τυπους Regulator για την ηλεκτρονικη του κινητηρα βενζινης που εχει
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    dodos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 485



    « Répondre #401 le: Lundi, 5 Sept. 2011, 19:55:49 »

    http://www.powerbox-systems.com/e/powerbox_systeme/digi_switch/start.php
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #402 le: Lundi, 5 Sept. 2011, 21:13:06 »

    dodos ευχαριστω αλλα ψαχνω κατι πιο οικονομικο απλα για αντικατασταση των Nimh που εχω

    σκεφτομαι τα απλα regulator των 3-5 Α αλλα δεν ξερω ποσο αξιοπιστη λυση ειναι
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.333



    « Répondre #403 le: Lundi, 5 Sept. 2011, 21:32:19 »

     μην αγχωνεσε δε παθαινει τιποτα 3-5Α
    ποιο οικονομικο ειναι να φτιαξεις ενα (περιππου 3-5 ευρω) 1-2Α
    δεν εχει παθει τιποτα εδω και 3-4 χρονια
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #404 le: Lundi, 5 Sept. 2011, 21:41:48 »

    δεν ηξερα οτι ειναι τοσο απλο να φτιαξω .

    Ειχα στο μυαλο οτι τα στιγμιαια ΑΜΠΕΡ που θα χρειαζονταν θα ηταν περισσοτερα
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Pages: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 34     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.024 secondes avec 25 requêtes.